Ik snapte niet wat daar zo mis mee was. Ze wilde de teksten verdelen en die andere wilde dat niet en toen blies de productie dingen op in haar nadeel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee Fabienne. Wat een naar wijf zeg, dacht dat ze heel wat was.
Ben blij dat iemand anders het vraagtquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die hem niet snapte
Ja, zo zag ik het ook.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snapte niet wat daar zo mis mee was. Ze wilde de teksten verdelen en die andere wilde dat niet en toen blies de productie dingen op in haar nadeel.
Met puntjes tussen de woorden toch ipv spaties.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
Ah, ik zit in het gebied tussen Rumag en 'heeft nog een huistelefoon' generatie in.
Is van die bijdehante tekstplaatjes op Facebook in zo'n zwart vierkant.
Die ja.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met puntjes tussen de woorden toch ipv spaties.
Even een tv-momentje pakkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
ze is wel snel over haar ziekte heen
ok. Ik heb huistelefoon en ken rumag nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
Ah, ik zit tussen het gebied Rumag en 'heeft nog een huistelefoon' generatie in.
Is van die bijdehante tekstplaatjes op Facebook in zo'n zwart vierkant.
Mocht je willen, haar er maar zeker 4 jaar vanaf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Cee het volgende:
Dit is Ruud de Wild vs Avril Lavigne.
Hallo 2002.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |