Zei ze vast omdat haar dochter niet aan die onbijbelse toestanden blootgesteld moet worden. Zie wat er van keurige domineesdochter Josje terecht is gekomenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:45 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Is er ooit iemand die Gert ervan heeft beschuldigd ballen te hebben?![]()
Sneu ook. Van de zes meiden ben ik alleen van Lauren, Lisa, Jindra en Marthe ervan overtuigd dat ze dit kunnen. En toch zullen het waarschijnlijk de twee kunnen waarvan er zelfs bij 1 de eigen moeder twijfels heeft of ze dit moet doen.
Ik zie overigens net op die foto van Gerard Joling dat Marthe en Lauren dus niet samen in K3 komen. Gertje zal wel niet voor twee Nederlanders gaan? Dan dus Jindra, Lauren en Hanne maar. Wat een blunder om Marthe en Lauren zwart te maken. Aan de andere kant lijkt er wel een soort klik tussen Jindra, Marthe en Hanne te bestaanquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:45 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Is er ooit iemand die Gert ervan heeft beschuldigd ballen te hebben?![]()
Sneu ook. Van de zes meiden ben ik alleen van Lauren, Lisa, Jindra en Marthe ervan overtuigd dat ze dit kunnen. En toch zullen het waarschijnlijk de twee kunnen waarvan er zelfs bij 1 de eigen moeder twijfels heeft of ze dit moet doen.
Ze zal vast niet als kerkklokje klinkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:49 schreef Maartel het volgende:
Zouden die groepsoptredens trouwens zijn zodat we vooral niet horen hoe vervelend Kerkje solo klinkt?
Dat maakt bij Hanne blijkbaar ook niet uit, dus nee.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:49 schreef Maartel het volgende:
Zouden die groepsoptredens trouwens zijn zodat we vooral niet horen hoe vervelend Kerkje solo klinkt?
Vanaf 17:40, voor wie het niet aankan de hele video te bekijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:35 schreef UltraR het volgende:
En ik vind Marthe, Jindra, Hanne goed zingen helemaal op het laatst! Zou ik goed mee kunnen leven als zij het worden.
Nee tuurlijk, Lauren ook. Maar ik bedoelde dat zij het enige mokkel is wat ook daadwerkelijk in K3 komt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:28 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Excuseer?
[ afbeelding ]
Zelfs met Meneer Spaghetti ernaast.
[ afbeelding ]
Als Jindra, Marthe en Hanne winnen breekt de pleuris los.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ik zie overigens net op die foto van Gerard Joling dat Marthe en Lauren dus niet samen in K3 komen. Gertje zal wel niet voor twee Nederlanders gaan? Dan dus Jindra, Lauren en Hanne maar. Wat een blunder om Marthe en Lauren zwart te maken. Aan de andere kant lijkt er wel een soort klik tussen Jindra, Marthe en Hanne te bestaan
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, Lauren ook. Maar ik bedoelde dat zij het enige mokkel is wat ook daadwerkelijk in K3 komt.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken van die gifjes van je.
Hoezo? Ik verwacht dat de Vlamingen wel tevreden genoeg zullen zijn met hun twee favorieten Marthe en Hanne in K3. Op die manier kan je Jindra er stiekempjes in schuiven waarmee je oneindig veel ervaring, kwaliteit en betrouwbaarheid wint t.o.v. Kereltje. Ik zou het wel weten als ik Studio 100 was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Als Jindra, Marthe en Hanne winnen breekt de pleuris los.
Breekt de pleuris op dit forum los ja. Verder zal het wel meevallen want de Belgen supporten Hanne en Marthe massaal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Als Jindra, Marthe en Hanne winnen breekt de pleuris los.
Ik blijf het ook nog steeds vreemd vinden dat Lauren niet rood is geworden.
Inderdaad, ik ben dan alleen wel 2 weken in de rouw en daar gaat iedereen op dit forum last van hebben. Dus in die zin breekt de pleuris inderdaad wel los.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hoezo? Ik verwacht dat de Vlamingen wel tevreden genoeg zullen zijn met hun twee favorieten Marthe en Hanne in K3. Op die manier kan je Jindra er stiekempjes in schuiven waarmee je oneindig veel ervaring, kwaliteit en betrouwbaarheid wint t.o.v. Kereltje. Ik zou het wel weten als ik Studio 100 was.
Ik weet niet hoe ik die gifjes moet toevoegen via mn mobiel. Anders had ik ze zeker voor je opgezocht.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:59 schreef DumpTruck het volgende:
Jongens ik ben terug van mijn werk, waar zijn het minimum van 3 kristal gifjes dat mij beloofd was? Karen mag er ook in staan, want Karen is een geweldige dame waar ik de kroeg mee in wil duiken.
Om in de flow van de Marthe gifs te blijvenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die gifjes moet toevoegen via mn mobiel. Anders had ik ze zeker voor je opgezocht.
Ik dacht eerst dat jij Marthe-fan was, maar je zoekt ook echt bewust lelijke gifjes op of niet?quote:
Bij hoeveel gifs op 1 pagina crasht je mobiel btw?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die gifjes moet toevoegen via mn mobiel. Anders had ik ze zeker voor je opgezocht.
Ik vrees overigens wel dat Marthe meer baat heeft bij het donkerzwarte dan Lauren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Om in de flow van de Marthe gifs te blijven![]()
[ afbeelding ]
Deze keur ik goed. Kristel is altijd goed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Om in de flow van de Marthe gifs te blijven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Josje was de enige goeie kandidate inderdaad![]()
Ik vind Jindra en Lauren een godsgeschenk. En dan bedoel ik niet weer dat puberale gifje, maar serieus om hun technische skills. Die twee kunnen alles en hebben een K3 hoofd.
Enkel de vraag of de jury de keuze durft te maken.
Dit was mijn meest recente serieuze post, dus nee, jou pesten is leuk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij Marthe-fan was, maar je zoekt ook echt bewust lelijke gifjes op of niet?
Of ben je echt marthe-fan?
Marthe is denk ik toch enorm favoriet ten opzichte van Lauren. Hanne is bizar favoriet ten opzichte van Lisa.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:05 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vind Marthe tof en vooral met deze superachtelijke setup voor de finale een deel van het best-case-scenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |