Zei ze vast omdat haar dochter niet aan die onbijbelse toestanden blootgesteld moet worden. Zie wat er van keurige domineesdochter Josje terecht is gekomenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:45 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Is er ooit iemand die Gert ervan heeft beschuldigd ballen te hebben?![]()
Sneu ook. Van de zes meiden ben ik alleen van Lauren, Lisa, Jindra en Marthe ervan overtuigd dat ze dit kunnen. En toch zullen het waarschijnlijk de twee kunnen waarvan er zelfs bij 1 de eigen moeder twijfels heeft of ze dit moet doen.
Ik zie overigens net op die foto van Gerard Joling dat Marthe en Lauren dus niet samen in K3 komen. Gertje zal wel niet voor twee Nederlanders gaan? Dan dus Jindra, Lauren en Hanne maar. Wat een blunder om Marthe en Lauren zwart te maken. Aan de andere kant lijkt er wel een soort klik tussen Jindra, Marthe en Hanne te bestaanquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:45 schreef Memoblokje het volgende:
[..]
Is er ooit iemand die Gert ervan heeft beschuldigd ballen te hebben?![]()
Sneu ook. Van de zes meiden ben ik alleen van Lauren, Lisa, Jindra en Marthe ervan overtuigd dat ze dit kunnen. En toch zullen het waarschijnlijk de twee kunnen waarvan er zelfs bij 1 de eigen moeder twijfels heeft of ze dit moet doen.
Ze zal vast niet als kerkklokje klinkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:49 schreef Maartel het volgende:
Zouden die groepsoptredens trouwens zijn zodat we vooral niet horen hoe vervelend Kerkje solo klinkt?
Dat maakt bij Hanne blijkbaar ook niet uit, dus nee.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:49 schreef Maartel het volgende:
Zouden die groepsoptredens trouwens zijn zodat we vooral niet horen hoe vervelend Kerkje solo klinkt?
Vanaf 17:40, voor wie het niet aankan de hele video te bekijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:35 schreef UltraR het volgende:
En ik vind Marthe, Jindra, Hanne goed zingen helemaal op het laatst! Zou ik goed mee kunnen leven als zij het worden.
Nee tuurlijk, Lauren ook. Maar ik bedoelde dat zij het enige mokkel is wat ook daadwerkelijk in K3 komt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:28 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Excuseer?
[ afbeelding ]
Zelfs met Meneer Spaghetti ernaast.
[ afbeelding ]
Als Jindra, Marthe en Hanne winnen breekt de pleuris los.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:48 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ik zie overigens net op die foto van Gerard Joling dat Marthe en Lauren dus niet samen in K3 komen. Gertje zal wel niet voor twee Nederlanders gaan? Dan dus Jindra, Lauren en Hanne maar. Wat een blunder om Marthe en Lauren zwart te maken. Aan de andere kant lijkt er wel een soort klik tussen Jindra, Marthe en Hanne te bestaan
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, Lauren ook. Maar ik bedoelde dat zij het enige mokkel is wat ook daadwerkelijk in K3 komt.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken van die gifjes van je.
Hoezo? Ik verwacht dat de Vlamingen wel tevreden genoeg zullen zijn met hun twee favorieten Marthe en Hanne in K3. Op die manier kan je Jindra er stiekempjes in schuiven waarmee je oneindig veel ervaring, kwaliteit en betrouwbaarheid wint t.o.v. Kereltje. Ik zou het wel weten als ik Studio 100 was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Als Jindra, Marthe en Hanne winnen breekt de pleuris los.
Breekt de pleuris op dit forum los ja. Verder zal het wel meevallen want de Belgen supporten Hanne en Marthe massaal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik blijf het ook nog steeds vreemd vinden dat Lauren niet rood is geworden.
Inderdaad, ik ben dan alleen wel 2 weken in de rouw en daar gaat iedereen op dit forum last van hebben. Dus in die zin breekt de pleuris inderdaad wel los.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hoezo? Ik verwacht dat de Vlamingen wel tevreden genoeg zullen zijn met hun twee favorieten Marthe en Hanne in K3. Op die manier kan je Jindra er stiekempjes in schuiven waarmee je oneindig veel ervaring, kwaliteit en betrouwbaarheid wint t.o.v. Kereltje. Ik zou het wel weten als ik Studio 100 was.
Ik weet niet hoe ik die gifjes moet toevoegen via mn mobiel. Anders had ik ze zeker voor je opgezocht.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:59 schreef DumpTruck het volgende:
Jongens ik ben terug van mijn werk, waar zijn het minimum van 3 kristal gifjes dat mij beloofd was? Karen mag er ook in staan, want Karen is een geweldige dame waar ik de kroeg mee in wil duiken.
Om in de flow van de Marthe gifs te blijvenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die gifjes moet toevoegen via mn mobiel. Anders had ik ze zeker voor je opgezocht.
Ik dacht eerst dat jij Marthe-fan was, maar je zoekt ook echt bewust lelijke gifjes op of niet?quote:
Bij hoeveel gifs op 1 pagina crasht je mobiel btw?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die gifjes moet toevoegen via mn mobiel. Anders had ik ze zeker voor je opgezocht.
Ik vrees overigens wel dat Marthe meer baat heeft bij het donkerzwarte dan Lauren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Om in de flow van de Marthe gifs te blijven![]()
[ afbeelding ]
Deze keur ik goed. Kristel is altijd goed.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Om in de flow van de Marthe gifs te blijven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:43 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Josje was de enige goeie kandidate inderdaad![]()
Ik vind Jindra en Lauren een godsgeschenk. En dan bedoel ik niet weer dat puberale gifje, maar serieus om hun technische skills. Die twee kunnen alles en hebben een K3 hoofd.
Enkel de vraag of de jury de keuze durft te maken.
Dit was mijn meest recente serieuze post, dus nee, jou pesten is leuk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij Marthe-fan was, maar je zoekt ook echt bewust lelijke gifjes op of niet?
Of ben je echt marthe-fan?
Marthe is denk ik toch enorm favoriet ten opzichte van Lauren. Hanne is bizar favoriet ten opzichte van Lisa.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:05 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vind Marthe tof en vooral met deze superachtelijke setup voor de finale een deel van het best-case-scenario.
Lauren is knap hoor met zwartquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vrees overigens wel dat Marthe meer baat heeft bij het donkerzwarte dan Lauren.
Niet idioot doen, dat wordt ook gewoon de combinatie. Het zijn de drie meiden die elk door het publiek meteen doorgestemd zijn geweest (Hanne kreeg de wildcard, Jindra kreeg in de eerste liveshow een sympathy vote en Marthe is nu al twee keer doorgestemd door het publiek).quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik blijf het ook nog steeds vreemd vinden dat Lauren niet rood is geworden.
Ahh, ik vind het op goed klinken. Het kickt nu pas in dat hetn iet als K3 klinkt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:54 schreef bogtrotter het volgende:
Vanaf 17:40, voor wie het niet aankan de hele video te bekijken.
Ja, uhhh... dat is wel echt de beste groepszang die ik al heb gehoord.
Het stelt me enigszins wat gerust.
Ikrquote:
Het wordt inderdaad de combinatie, maar om nou te doen alsof dat meer dan terecht is gaat me ook weer wat ver. Marthe heeft haar plaatsje eerlijk gezegd wel verdiend, maar Lauren ook. Dan moet je die 2 niet tegenover elkaar zetten. Hanne daarentegen heeft echt weinig laten zien en is echt door mediavorming en publiekshype naar voren geduwd. Ik blijf dat onterecht vinden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:10 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Niet idioot doen, dat wordt ook gewoon de combinatie. Het zijn de drie meiden die elk door het publiek meteen doorgestemd zijn geweest (Hanne kreeg de wildcard, Jindra kreeg in de eerste liveshow een sympathy vote en Marthe is nu al twee keer doorgestemd door het publiek).
Enkel Lauren zou een betere keuze dan de corpse bride Hanne zijn, maar als die tegen Marthe komt te staan, vrees ik inderdaad het ergste. Lauren heeft ook wel iedere week in een groepje gezeten dat meteen door gestemd werd. Dan moeten we er wel vanuit gaan dat zij daar iets mee te maken had.
Dat lijkt me er bijna om gedaan om ons om de tuin te leiden. Ik geloof niets meer op dit moment.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Oh, en trouwens. Op het laatst worden daar Lauren, Taartje en Lisa weggeroepen voor een repetitie. Dat klopt met de gelekte haarkleuren.
-verstomd door applaus-quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik verwacht zelf eerlijk gezegd dat de jury na een bizar goed optreden van Lisa en een bizar slecht optreden van Hanne nog zal zeggen: "we kiezen voor Hanne, op basis van de enorme indruk die ze de laatste weken op ons gemaakt heeft..."
Ik vind het gewoon jammer dat Hanne tegenover de minst favoriete kandidate wordt gezet. Getuigd van zeer weinig lef van studio 100.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:17 schreef DumpTruck het volgende:
Misschien was Hanne gewoon een diehard Halloween fanatic en was ze als skelet verkleed, en heeft ze weer een paar boterhammen gegeten.
Je ziet wat je ziet, zelfs daar kreeg Lauren weer de minste airtime.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:18 schreef nick333 het volgende:
[..]
Dat lijkt me er bijna om gedaan om ons om de tuin te leiden. Ik geloof niets meer op dit moment.
Ik heb het net teruggekeken en het lijkt inderdaad niet alsof Hanne de goddelijke stemmen van Jindra en Marthe teveel in de weg zit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:10 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Niet idioot doen, dat wordt ook gewoon de combinatie. Het zijn de drie meiden die elk door het publiek meteen doorgestemd zijn geweest (Hanne kreeg de wildcard, Jindra kreeg in de eerste liveshow een sympathy vote en Marthe is nu al twee keer doorgestemd door het publiek).
Enkel Lauren zou een betere keuze dan de corpse bride Hanne zijn, maar als die tegen Marthe komt te staan, vrees ik inderdaad het ergste. Lauren heeft ook wel iedere week in een groepje gezeten dat meteen door gestemd werd. Dan moeten we er wel vanuit gaan dat zij daar iets mee te maken had.
Nee, daarin geef ik je ook absoluut wel gelijk. Ik zeg ook niet dat het de allerbeste combinatie is die men had kunnen maken, maar voor mijn favoriete combinatie moeten er meisjes teruggehaald worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad de combinatie, maar om nou te doen alsof dat meer dan terecht is gaat me ook weer wat ver. Marthe heeft haar plaatsje eerlijk gezegd wel verdiend, maar Lauren ook. Dan moet je die 2 niet tegenover elkaar zetten. Hanne daarentegen heeft echt weinig laten zien en is echt door mediavorming en publiekshype naar voren geduwd. Ik blijf dat onterecht vinden.
Eindelijk weer een echte kenner met smaak in tha house. Welkom terug!quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:19 schreef RoyalGala het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Had nu pas de tijd om fatsoenlijk alle nieuwe berichten door te lezen.
Grappig trouwens van Gerard dat hij de haarkleuren gelekt heeft. Zou me niks verbazen als dit expres wasIk mag die kerel sowieso wel, maar volgens mij ben ik daar wel de enige in op dit forum.
Oja en Lauren is en blijft trouwens gewoon heet, of ze nou zwart, bruin, rood, blond of pimpelpaars haar heeft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och ja, ze zouden ook nog kunnen gaan voor een 'Lauren, we zien met je nieuwe haarkleur pas écht hoe je in het plaatje past'quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:09 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Lauren is knap hoor met zwart
[ afbeelding ]
Altijd leuk om mensen te verblijden met mijn aanwezigheid!quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echte kenner met smaak in tha house. Welkom terug!
Het is een beetje die gunfactor van Jim tegen Jamai, die al eerder werd aangehaald. Jim was de mooiboy, Jamai een beetje de loser. Het publiek heeft dan sympathie voor de loser en de jury wordt hierdoor beinvloedt. Zelfde geldt denk ik voor Hanne en Lisa.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:19 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Nee, daarin geef ik je ook absoluut wel gelijk. Ik zeg ook niet dat het de allerbeste combinatie is die men had kunnen maken, maar voor mijn favoriete combinatie moeten er meisjes teruggehaald worden.
Hanne heeft zich inderdaad niet moeten bewijzen en Lauren heeft zich dan weer niet mogen bewijzen, maar haar repetities waren er wel telkens knal op. We hebben ook gezien dat Lisa absoluut beter was dan Hanne, maar for some reason (en ik weet ook echt nog steeds niet hoe het komt) wordt het rationeel denkvermogen van het grote publiek overschreden wanneer genoeg krantenkoppen zeggen dat Hanne de allerbeste is, ook al horen ze het tegendeel.
Hoiquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:19 schreef RoyalGala het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Had nu pas de tijd om fatsoenlijk alle nieuwe berichten door te lezen.
Grappig trouwens van Gerard dat hij de haarkleuren gelekt heeft. Zou me niks verbazen als dit expres wasIk mag die kerel sowieso wel, maar volgens mij ben ik daar wel de enige in op dit forum.
Oja en Lauren is en blijft trouwens gewoon heet, of ze nou zwart, bruin, rood, blond of pimpelpaars haar heeft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb alles nog redelijk gevolgd wat wel ten koste ging van mn werk.;)quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:21 schreef RoyalGala het volgende:
[..]
Altijd leuk om mensen te verblijden met mijn aanwezigheid!Heb je vandaag een beetje tijd gehad om alles te volgen of was je de hele dag aan het werk?
Haha ach, het is het waard. Na vandaag komt er voorlopig geen finale meer van K3 zoekt K3 dus dan kun je je weer helemaal op je werk richtenquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb alles nog redelijk gevolgd wat wel ten koste ging van mn werk.;)
Ik baal wel echt van de combinaties. Studio 100 kiest duidelijk voor de veilige route, net als in 2009. (Wat toen overigens wel goed uitpakte)
Haha blijkbaar is het cultuurverschil toch groter dan gedacht. Zo direct even terugkijken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:25 schreef showtimer het volgende:
Bij DWDD nu wel typerend de verschillen tussen Nederland en Vlaanderen. Het is eigenlijk een klein wonder dat K3 in beide landen populair is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |