quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:56 schreef Poedelpoes het volgende:
Ohmygod Karen der gezicht![]()
![]()
ik hou van deze vrouw
[..]
[ afbeelding ]
Was ook blijkbaar te heet voor tv, want het zwemmen en sporten was alleen na de aflevering op internet te zien..quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit heb ik gemist maar ik zie dat Gertje ook graag het vlees even keurt....
Deze nieuweling leest al een paar weken mee hoor. Maar een Jindra-tt ging me te ver. Ik móest even reageren, want ze kan inderdaad best zingen, maar ze is volgens mij niet geschikt voor een groep als K3. Een solocarrière als zangeres of musicalactrice zou ze perfect doen, maar in K3? Nee...quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:47 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ah, we hebben een nieuweling. Dan krijg je direct een warm onthaal.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee. "Ja, dat was ook één van de opties. Het stond alleen beslist niet van tevoren vast."quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Stel dat de brooddoos-formatie het tóch wordt vanavond. Heeft Gert dan een probleem...?
Nee, want de nieuwe foto's zijn na de kleurspoelingen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Stel dat de brooddoos-formatie het tóch wordt vanavond. Heeft Gert dan een probleem...?
Mjah, alles lijkt opgezet om Marthe van Lauren te laten winnen. En Jindra zie ik helaas ook nog niet zo één, twee, drie van Kraaltje winnen gezien het populariteitsverschil. Dus ik zie het niet gebeuren, het broodtrommeltrio.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Mja dan hebben we tenminste Jindra en Lauren
Wat betreft Klaasje andere namen geven heb je gelijk. Ik heb me ook bezondigd door in een draad te typen dat Klaasje mijn blokfluit wel mag komen bespelen. Maar dat geldt voor alle finalisten en nog meer die de finale niet haalden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het best wel in dezelfde categorie vallen. Het een maakt misschien meer 'indruk' dan het ander, maar eigenlijk is het minstens net zo 'zielig'
Score van 1 op 3 gaat een hoop gemor in de zaal opleveren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Demiquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Stel dat Gert zich verspreekt vanavond. "Ik heb vannacht gedroomd over <insert naam zangeres>.
Vlaanderen is al lang blij als Hanne en Marthe/Lauren erin zitten. Die Nederlander maakt voor de Vlamingen niet veel uitquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Score van 1 op 3 gaat een hoop gemor in de zaal opleveren.
Kom ik op terug.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:06 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Vlaanderen is al lang blij als Hanne en Marthe/Lauren erin zitten. Die Nederlander maakt voor de Vlamingen niet veel uit
Marriet heeft Marthe gedumpt voor Lauren. Marrietquote:
#lausje? Ik wil wel een lausje-sausjequote:Op vrijdag 6 november 2015 18:07 schreef bogtrotter het volgende:
"Lauren is vrijgezel"
En Klinkje haar vriend zit in het buitenland.
#klauren is real.
Speurneus lunatic moet maar even zoeken of er ex-en van Lauren bekend zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:07 schreef bogtrotter het volgende:
"Lauren is vrijgezel"
#klauren is real.
En van welk geslacht die zijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Speurneus lunatic moet maar even zoeken of er ex-en van Lauren bekend zijn.
Er is Lauren fanfiction met One Directionquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:11 schreef showtimer het volgende:
Speurneus lunatic moet maar even zoeken of er ex-en van Lauren bekend zijn.
En in dat artikel wat eerder werd gepost kozen ze ook beiden K3 boven (mogelijke) vriend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:07 schreef bogtrotter het volgende:
"Lauren is vrijgezel"
#klauren is real.
What the fuck.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:14 schreef nick333 het volgende:
Er is Lauren fanfiction met One Direction
Dat zou het belangrijkste criterium voor Gert moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
En in dat artikel wat eerder werd gepost kozen ze ook beiden K3 boven (mogelijke) vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |