SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik richting Hilversum gegaan was, had ik vanzelf Loosdrecht gevonden en dan had ik daar linksaf gegaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:54 schreef PatatFriet het volgende:
Naar Maarssen moet je langs de Vecht (of langs het kanaal) blijven (als je vanuit Utrecht komt), Hilversum is veel meer naar het noorden
fietsen zoals het bedoelt is 👍quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Als ik richting Hilversum gegaan was, had ik vanzelf Loosdrecht gevonden en dan had ik daar linksaf gegaan.
En had idd direct langs vecht of kanalal moeten gaan fietsen.
Voor de volgende keer dus.
Maar heeft altijd wel wat zonder route gaan fietsen en zien waar je uitkomt.
Vlakbij Oss zo bijvoorbeeld een mooi bos tegengekomen
Zo'n verschil in houding tussen jou en Nikiquote:
Ja, no offence ddx. Maar zo op het oog zou je nog best wat aan je houding kunnen sleutelen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo'n verschil in houding tussen jou en Niki
Rond 1m40 moest ik wel ff m'n best doen, ging richting 60 per uur volgens mij daar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Tommeke het volgende:
Haha. Kon Niki je een beetje bijhouden?
Dat is ook best rap hh. Maar idd. Als je geen klachten hebt, niets veranderen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:40 schreef ddx het volgende:
[..]
Rond 1m40 moest ik wel ff m'n best doen, ging richting 60 per uur volgens mij daar.
Waarom? Je kan ook aanpassen ivm efficintiequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ook best rap hh. Maar idd. Als je geen klachten hebt, niets veranderen.
Daar heb je wel een punt. Op m'n vorige fiets had ik geen klachten. Maar m'n huidige is iets groter en fietst een stuk beter.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom? Je kan ook aanpassen ivm efficintie
'The cycling experts' en dan een kop koffie als logoquote:
Feit blijft dat hij ook veel compenseert wanneer het zichtbaar rustiger gaat. Dat levert geen klachten op,maar kost wel energie. Zo op blote oog zou hij al heel anders komen zitten als zadel vooruit gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:05 schreef dop het volgende:
Praatjes makers.
terpstra zit op dat stukje waar ddx er achter rijd gewoon meer ontspannen omdat het hem een stuk minder moeite kost.
gaan jullie gelijk appels met peren vergelijken.
pannekoeken
leuk filmpje ddx
dat doe ik vaker dan ik durf toe te gevenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:38 schreef PatatFriet het volgende:
Dat kun je checken als je langs een etalage rijdt.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
dat doe ik vaker dan ik durf toe te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eens m'n Campagyolo wielen uitproberen![]()
Als je ontspanning en souplesse uitstraalt. Armen licht gebogen. Knien misschien een beetje naar binnen.quote:
Ik kleed me er speciaal op. En wanneer je dan rond kerktijd door die uitgestorven dorpen op de Heuvelrug rijd, dan komen die grote donkere etskageruiten uitstekend van pas. Scherpenzeel heeft er een heel rijtje naast elkaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
dat doe ik vaker dan ik durf toe te geven
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef Andyy het volgende:
beb je iets van bescherming wAr die spatbordmou ts op je frMe zotten? Zorgde bij mijnvoor schadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eens m'n Campagyolo wielen uitproberenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef Tommeke het volgende:
Als je ontspanning en souplesse uitstraalt. Armen licht gebogen. Knien misschien een beetje naar binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is heel slecht voor je portemonneequote:Op zaterdag 7 november 2015 00:43 schreef Andyy het volgende:
Tot ik afgestudeerd ben en een baan heb waarschijnlijk
Proostquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
beb je iets van bescherming wAr die spatbordmou ts op je frMe zotten? Zorgde bij mijnvoor schade
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef Tommeke het volgende:
Cancellara, Boom, A. Schleck, Patroon, kaasplank
Denk nu eens na over hoe je jezelf uitdrukt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij ook veel compenseert wanneer het zichtbaar rustiger gaat. Dat levert geen klachten op,maar kost wel energie. Zo op blote oog zou hij al heel anders komen zitten als zadel vooruit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:53 schreef dop het volgende:
[..]
Denk nu eens na over hoe je jezelf uitdrukt.
Het is geen feit.
Ddx kan net als iedereen zeker nog aan zijn houding sleutelen, maar het is volgens mij op het moment niet zijn doel.
Hij rijd ook bewust geen wedstrijden en heeft op een ander manier plezier in het fietsen
Ddx heeft dat filmpje niet gepost om commentaar te krijgen op zijn houding.
vraag je eerst eens af waarom hij het deelt.
Zeg nu eerst eens tof filmpje Ddx en als je dat niet voelt zeg dan ff nietsZo zou het wel moeten zijn ja. En het is een aardig filmpje, en DDX gaat als een raket om TerpstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij te houden. Doettie goed hoor petje af. Maar hij zit natuurlijk wel als een dweil op z'n fiets. Ik vind 'm niet mooi op z'n fiets zitten. Als hij zich daar prettig bij voelt, lekker zo houden dan net als hardfietsende michelin mannetjes waar bij iedere trap die knie naar buiten schiet. Geen gezicht maar als het hard gaat, wie zijn wij dan om daat over te oordelen.
Maar ja, je weet dat Patroon z'n mening ....... Nee laat ik verder maar ff niets zeggen
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Haha Omke Buzz, heerlijk he, geen kans onbenut laten.. Je bent nog opvallend scherp ouwe!quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten zijn ja. En het is een aardig filmpje, en DDX gaat als een raket om Terpstrabij te houden. Doettie goed hoor petje af. Maar hij zit natuurlijk wel als een dweil op z'n fiets. Ik vind 'm niet mooi op z'n fiets zitten. Als hij zich daar prettig bij voelt, lekker zo houden dan net als hardfietsende michelin mannetjes waar bij iedere trap die knie naar buiten schiet. Geen gezicht maar als het hard gaat, wie zijn wij dan om daat over te oordelen.
Maar ja, je weet dat Patroon z'n mening ....... Nee laat ik verder maar ff niets zeggen
Gij krijg de groetuh vanuit Grand cafe De Kroon in Huijbergen, Braobaaant, kut. Beetje troosteloos hier met een invasie van Belgische randdebielen met Nys en Van Aert vlaggen groter dan mijn dubbele dekbedovertrek.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha Omke Buzz, heerlijk he, geen kans onbenut laten.. Je bent nog opvallend scherp ouwe!
quote:
Zo met die dozen ervoor zie je de schadeplekken geeneens!quote:
Wat een eer om in dit illustere rijtje genoemd te worden en gewoon naast kaasplank he!quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cancellara, Boom, A. Schleck, Patroon, kaasplank zitten altijd mooi op hun fiets. Stralen klasse uit.
Assendelfers onder elkaar.. Niet te verstaan die luiquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:02 schreef Fretwork het volgende:
Mooi filmpje ddx, kon je nog een beetje goed lullen met hem?
Ze zeggen altijd dat die Yaw front derailleur een hel is om af te stellen, maar heb nu bij 2 groepen gedaan en nooit moeite mee gehad...quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:12 schreef Tommeke het volgende:
Mooi muzas! Als je nog tips&tricks nodig hebt, ik heb inmiddels wat ervaring met SRAM op een Allez zetten
Dat is echt heel makkelijk. Stelschroefje voor de binnenkant indraaien tot de ketting op het buitenblad ligt. Beide streepjes zo uitlijnen dat ze gelijk met het buitenblad staan. Daarna de buitenste stelschroef aandraaien en klaar ben jequote:Op zaterdag 7 november 2015 15:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ze zzeggen altijd dat die Yaw front derailleur afstellen moeilijk is, maar heb nu bij 2 groepen gedaan en nooit moeite mee gehad...
Ja je moet hem installeren met de shifter geschakeld op het buitenblad. Is dat bij Shimano anders?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is echt heel makkelijk. Stelschroefje voor de binnenkant indraaien tot de ketting op het buitenblad ligt. Beide streepjes zo uitlijnen dat ze gelijk met het buitenblad staan. Daarna de buitenste stelschroef aandraaien en klaar ben je
Wat is dit voor rijtje werklozen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:53 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij het jaarrecord is Kurt een mijlpaal gepasseerd, meer dan 100.000km gereden. Velen halen dat in hun carrire niet, Kurt vanaf het begin van zijn recordpoging. Met de kilometers die hij voor zijn start reed zelfs dik boven de ton.
Maar daarmee staat hij nog altijd niet in de top 3 van wereldprestaties:
Tommy Godwin 120.805km
Bernard Bennett 104.812km
Ossie Nicholson 100.837km
Kurt heeft nog 65 dagen te gaan voor de resterende 20.000km Hij moet dus nog altijd dik 300km/dag fietsen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:53 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat er iets mis wat met de derailleur...
Niks de staatsprof, Tommy Godwin was prof bij Raleigh.quote:
Als je geen commentaar wilt moet je hier niet postenquote:Op zaterdag 7 november 2015 08:53 schreef dop het volgende:
Ddx heeft dat filmpje niet gepost om commentaar te krijgen[..]
Goed excuus misschien om een nieuwe fiets te kopenquote:
Als jij en je famkequote:
Kom op joh, gun mij dat nou.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:06 schreef Patroon het volgende:
Tommeke en vriendin blijven mooi bij ons!
Zijn zo in Groningenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kom op joh, gun mij dat nou.
A. je houdt niet van crossen en vies worden en modder in je mooie kuifje
B. Tommeke wordt toch nooit gelukkig in Leeuwarden ( http://www.sikkom.nl/leeu(...)ls-je-uit-stad-komt/ )
Klinkt goed. Snert tijdens/na een tochtje!quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:06 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga idd nooit in 058 wonen! Voorlopig zit ik hier wel fijn. Morgen met wat vriendjes op de crosser naar Assen voor een toertochtje. Na de tijd lekker snert eten
Maar lekker bezig Grippie! Wel genoten? Die heuvelrug lijkt me wel ontzettend mooi om wat op rond te stuntelen!
Hoe gaat 't verder? Getrouwd/nieuw huis/nieuwe baan/kind toch?quote:Op zondag 8 november 2015 13:25 schreef janatwork het volgende:
Vandaag ook weer eens op de crosser gezeten. Conditie is ergens onder nul, gewicht recht evenredig de andere kant op, maar technisch rij ik prima! Na 3 seizoenen crossen begin in eindelijk het gevoel te krijgen dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Nu weer conditie opbouwen. En een kilo of 10 eraf en misschien ben ik dan in vorm voor de laatste crossen in februari.
https://www.strava.com/activities/428718163
In 3 maand, 10 kilo afvallen.. Da's nie misquote:Op zondag 8 november 2015 13:25 schreef janatwork het volgende:
Vandaag ook weer eens op de crosser gezeten. Conditie is ergens onder nul, gewicht recht evenredig de andere kant op, maar technisch rij ik prima! Na 3 seizoenen crossen begin in eindelijk het gevoel te krijgen dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Nu weer conditie opbouwen. En een kilo of 10 eraf en misschien ben ik dan in vorm voor de laatste crossen in februari.
https://www.strava.com/activities/428718163
Die staan toch op de frontpage? dhb1 en dhb2.quote:Op zondag 8 november 2015 13:44 schreef Spykerracing90 het volgende:
Iemand nog een promocode voor Wiggle?
Goed! In mei met een nieuwe baan begonnen,dat beviel niet, in proeftijd gestopt, weer een nieuwe baan, drukke zomer gehad 6 dagen in de week werken. Geen puf om te sporten en/of klussen. Dat in september weer opgepakt en nu de huiskamer aan het afronden.quote:Op zondag 8 november 2015 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe gaat 't verder? Getrouwd/nieuw huis/nieuwe baan/kind toch?
Gaat ook niet lukken. :pquote:Op zondag 8 november 2015 13:40 schreef the_critic het volgende:
[..]
In 3 maand, 10 kilo afvallen.. Da's nie mis
Nergens last van, plassen ontwijkenquote:Op zondag 8 november 2015 16:45 schreef muzas het volgende:
Fietsen in de herfst is echt fantastisch. Zeker met dit weer. Mooie kleuren, alles
Tot je thuiskomt.
Jezus wat een bagger.
Ben je al te laat voor denk ik.quote:Op zondag 8 november 2015 16:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nergens last van, plassen ontwijken![]()
Weet iemand wanneer de modellen van 2015 in de sale gaan?
Toch maar is nieuwe fiets kopen.
Ook ontwijkenquote:Op zondag 8 november 2015 16:59 schreef muzas het volgende:
plassen zijn het punt ook niet.
Meer die blader-pulp-meuk-shite. Alles helemaal aangekoekt.
Wel braaf de giant gepoetst uiteraard.
Een nieuwe, met korting.quote:Op zondag 8 november 2015 17:03 schreef muzas het volgende:
[..]
GAAT NIET JONGE
Wat voor fiets wil je?
Wat een aso.quote:Op zondag 8 november 2015 13:40 schreef kanovinnie het volgende:
https://vimeo.com/144836703
Iets voor onze frommage?
Zonder helm, en zo te zien ook zonder voorremquote:
Het was leuk je gekend te hebben cabfab.quote:Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vrijdag een Xray van m'n hand laten nemen, Kan links al een paar weken de ring- en middelvinger niet meer goed buigen, en vingers aan beide kanten zijn soms opgezwollen, en warm. En m'n middelvinger voelt soms alsof hij uit de kom wil gaan bij 1 van de vingerkootjes, maar dan net op tijd terug klikt.
Nou is een permanent stijve middelvinger handig bij m'n metalconcerten, maar verder onpraktisch. Dus ik heb nu voor een week Diclofenac, en als dat niet helpt maar eens bloed prikken voor reuma oid, en zowiezo zien wat de foto zegt.
Niks d'r van, volgens Wikipedia zijn er wel 100 soorten reuma, arthritis en andere dingen die het kunnen zijn, maar geen enkele is dodelijk. Dus jullie zijn nog lang niet van m'n gezeik af.quote:Op zondag 8 november 2015 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben cabfab.
Compact is kut in Nederland, 53/39 is chiller omdat je op normale mensensnelheid met een rechte ketting rijdt op je binnenbladquote:Op zondag 8 november 2015 21:46 schreef the_critic het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met zowel compact (50-34) als pro-compact (52-36)? Wat heeft je voorkeur en waarom?
Ik ben zelf bang dat ik de 50 te klein ga vinden, maar bijv tijdens marmotte of tecklenburg is 34 waarschijnlijk wel fijn..
36 kan prima. Tenzij je niet elke rit met je tong op het stuur 30+ gem thuis wil komen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Compact is kut in Nederland, 53/39 is chiller omdat je op normale mensensnelheid met een rechte ketting rijdt op je binnenblad
Dus kan een compact met een extra 39er binnenblad voor NL net zo goed en ben je echt multifunctioneel.quote:Op zondag 8 november 2015 22:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Compact is kut in Nederland, 53/39 is chiller omdat je op normale mensensnelheid met een rechte ketting rijdt op je binnenblad
http://www.mantel.com/bul(...)NUIlNUQ9MiNzdGFydDEzquote:Op zondag 8 november 2015 17:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een nieuwe, met korting.
Zo rond de 1000e.
Top.. Kan ik wat mee.. Merciquote:Op zondag 8 november 2015 22:44 schreef Patroon het volgende:
Critic ik rij nu met een 36 binnenblad en 52 buitenblad. Zit er nog op van de bergen, maar in de winter (ligt tempo bij mij toch lager) ook handig in NL, rij dan mooiere kettinglijn, rond 33kmh zit je wel wat kut, dan zit je er tussen in, maar dat rij ik nu toch niet. Of moet goed waaien maar dam rij ik voor de wind wel 36+ kmh. Heb ook ervaring met 34 binnenblad, dat is in NL niks, maar kan ik de bergen wel wat voor je zijn. Met 50-11 ga jij in de afdaling echt niet veel tijd verliezen tov 52. Ik wil geen 50 ivm koersen, dan kom je voor de wind richting de 60 gewoon te kort.
ik rij heel vaak met 50 en dan zelfs maar met een 12 achter en ik mis echt geen laatste verzetje.quote:Op zondag 8 november 2015 21:46 schreef the_critic het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met zowel compact (50-34) als pro-compact (52-36)? Wat heeft je voorkeur en waarom?
Ik ben zelf bang dat ik de 50 te klein ga vinden, maar bijv tijdens marmotte of tecklenburg is 34 waarschijnlijk wel fijn..
Ik had eerst 50/34. Tijdens solo trainen vaak schuine ketting, voor criteriums is 50 prima. Na de bochten kan je met een hoger cadans optrekken vergeleken met 52. De 52 heb ik toen niet gemist.quote:Op zondag 8 november 2015 21:46 schreef the_critic het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met zowel compact (50-34) als pro-compact (52-36)? Wat heeft je voorkeur en waarom?
Ik ben zelf bang dat ik de 50 te klein ga vinden, maar bijv tijdens marmotte of tecklenburg is 34 waarschijnlijk wel fijn..
Maakt niets uit. Met een 39 schakelt even goed en misschien nog wel beter omdat de afstand kleiner is.quote:Op maandag 9 november 2015 08:35 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook een 50/34 gekocht bij dat force.
50 gaat voor mij meer dan genoeg zijn, en die 34 ga ik ten zuiden van gulpen gewoon nodig hebben.
Maar voor hier moet ik nog ff kijken idd. Denk gewoon een 39(of 38). Hoewel ik dus laatst op mn kettingbladen zag dat ze op elkaar zijn afgesteld. Die 50 staat ook op "use with 34T" en je ziet ook dat ie schuin afloopt precies tot op de tanden van de 34. Om de ketting er op te laten glijden ofzo.
Buiten dat ook nog geen geschikte 38/39 110BCD 11-spd gevonden...
Deze moet je hebben: https://www.bike-componen(...)mm-Lochkreis-p24706/quote:Op maandag 9 november 2015 08:37 schreef muzas het volgende:
Ok, goed te weten. Viel me op dat het zo ontzettend op elkaar was bedacht zeg maar
Dit is de beste optie. Compact met voor in Nederland een 38/39T. Dan heb je een 34T voor in de bergen en als dat te klein is kan je er een 36T op zetten.quote:Op zondag 8 november 2015 23:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus kan een compact met een extra 39er binnenblad voor NL net zo goed en ben je echt multifunctioneel.
Geen idee, dat verschil is idd te verwaarlozen. Had hiervoor een 38 en nu een 39..je merkt geen verschil.quote:Op maandag 9 november 2015 08:50 schreef muzas het volgende:
waarom zijn er zowel een 38 als een 39 op de markt? Dat verschil is toch verwaarloosbaar? Of zie ik een toepassing over het hoofd?
Misschien dat het voor sommige mensen net het verschil maakt.quote:Op maandag 9 november 2015 08:50 schreef muzas het volgende:
waarom zijn er zowel een 38 als een 39 op de markt? Dat verschil is toch verwaarloosbaar? Of zie ik een toepassing over het hoofd?
Dan rij je dus voor op grote mes en achter vrij ver naar links...quote:Op maandag 9 november 2015 09:03 schreef Z het volgende:
Ik rij met 50-34. Ik rij niet met een heel hoge cadans dus dan is het prima fietsen. Ik gebruik het kleine blad zelden in de polder. Ik had eerst een 12-28 achter nu 12-25. Die 12-28 vond ik wat prettiger geloof ik.
Klopt, ik probeer tegenwoordig veel met een cadans rond de 100 te rijden, maar kom op Strava niet vaak over de 90. Zal m'n poten wel teveel stil houden.quote:Op maandag 9 november 2015 09:14 schreef muzas het volgende:
Ik rijd vrij veel op die 39. Wind mee in de zomer wordt 't snel de 50. M'n cadans is vaak zo 93-98 (die gemiddelde op strava valt altijd lager uit is mijn idee.. Zeker naarmate je meer stoplichten e.d. gehad hebt. logisch ook)
Hmja, meestal wat links van het midden inderdaad. Ik zou de 50-34 ook niet per se aanraden. Als ik de bladen vervang, neem ik een 50-39 en de 34 achter de hand voor klimwerk.quote:Op maandag 9 november 2015 09:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan rij je dus voor op grote mes en achter vrij ver naar links...
Wil eigenlijk in de winkel halen want wil een goede meting.quote:
Langere derrie, extra bouten, langere ketting. Denk dat je op iets meer dan 35 gram uit komt. Evengoed niet veel. Maar wel meer.quote:
Langere trapas ook al meegeteld? En langere kooi voor je achterderailleur?quote:Op maandag 9 november 2015 09:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Langere derrie, extra bouten, langere ketting. Denk dat je op iets meer dan 35 gram uit komt. Evengoed niet veel. Maar wel meer.
Hier komt hij ook altijd lager uit. Ik rij tussen de 93-95 meestal. 95+ is bij lagere vermogens minder efficint bij mij. (Hf/vermogen).quote:Op maandag 9 november 2015 09:31 schreef muzas het volgende:
Stil houden filtert mn garmin er uit. Neemt 0 niet mee in cadans. Maar bij het weg rijden bij het stoplicht ga je niet ineens naar 90.
quote:Op maandag 9 november 2015 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Langere trapas ook al meegeteld?
?
Trapas nietquote:Op maandag 9 november 2015 09:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Langere derrie, extra bouten, langere ketting. Denk dat je op iets meer dan 35 gram uit komt. Evengoed niet veel. Maar wel meer.
Voor mij zker, mag best meer keus zijn wmb qua ratio. Ik wil wel een 41 blad en 11/27 cassette.quote:Op maandag 9 november 2015 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien dat het voor sommige mensen net het verschil maakt.
Doe je met duurritjes dan wel met hogere cadans dan normaal trappen?quote:Op maandag 9 november 2015 09:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hier komt hij ook altijd lager uit. Ik rij tussen de 93-95 meestal. 95+ is bij lagere vermogens minder efficint bij mij. (Hf/vermogen).
Nie zo gek natuurlijk. Als je heel licht gaat trappen voelt het gewoon raar. Je wilt toch altijd een X hoeveelheid aan kracht kwijt per trap en als je snelheid naar beneden gaat moet je trapfrequentie dan ook mee zakken.quote:Op maandag 9 november 2015 09:56 schreef muzas het volgende:
Ik heb geen powermeter, dus zou niet weten wat bij mij het efficientst is. Maar bij mij gaat het vanzelf dat hoe minder intensief ik rijd, hoe lager de cadans uitvalt.
Gister een heel rustig rondje met een maatje van me, en dan rijd ik met 85 rond.
Als ik zomers met de tong op mn stuur naar huis jekker met de wind mee is 100+ geen vreemde cadans.
Planet X, Engelse websitequote:Op maandag 9 november 2015 09:45 schreef Z het volgende:
Kennen jullie (online) winkels die HED wielen verkopen? De set die mijn interesse heeft, vind in alleen in een Noorse winkel.
Ik vind het nu juist wel lekker worden, lekker langzaam fietsen met een hoge cadans. In het begin was het wat wennen omdat je hartslag toch een stukje hoger wordt bij dezelfde snelheid, maar als het goed is gaat die na verloop van tijd weer naar beneden omdat je daar beter getraind in bent en zou je efficienter moeten gaan fietsen.quote:Op maandag 9 november 2015 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nie zo gek natuurlijk. Als je heel licht gaat trappen voelt het gewoon raar. Je wilt toch altijd een X hoeveelheid aan kracht kwijt per trap en als je snelheid naar beneden gaat moet je trapfrequentie dan ook mee zakken.
Hoe lager de snelheid, hoe lager cadans. Onder de 25 rond 90rpm. Boven de 25 richting de 95.quote:Op maandag 9 november 2015 09:54 schreef ratatat het volgende:
[..]
Doe je met duurritjes dan wel met hogere cadans dan normaal trappen?
Ja inderdaad, ben alleen een beetje bang dat dat lelijk gebeurt.quote:Op maandag 9 november 2015 10:42 schreef muzas het volgende:
Die remrand is na 1 regenrit weer zilver
Vind ik ook!quote:
Watvoor cadans rijdt je tijdens criteriums?quote:Op maandag 9 november 2015 09:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hier komt hij ook altijd lager uit. Ik rij tussen de 93-95 meestal. 95+ is bij lagere vermogens minder efficint bij mij. (Hf/vermogen).
ik betaalde minder voor mn shamals 550.- oidquote:Op maandag 9 november 2015 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht 5700 euro das veel geld voor een wielsetje
Waarschijnlijk wel, waarschuwen ze ook voorquote:Op maandag 9 november 2015 10:53 schreef Z het volgende:
[..]
Vind ik ook!
http://bikeshop.no/Sykkel(...)C700SHIM-p0000068074
Maar rem je die er niet snel af?
Ha, het is best een scherpe prijs (0,107359581 euro's voor een NK). Maar ja, Noorwegen ...quote:Op maandag 9 november 2015 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht 5700 euro das veel geld voor een wielsetje
"With the HED Ardennes Plus Black, you can enjoy the consistent stopping power of alloy rims without sullying the matte black-on-black finish of your race rig with the silver stripe of alloy shame."quote:Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, waarschuwen ze ook voor
Haha, ik bedoelde het verhaaltje van Vision. Alloy shame for mequote:Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef Z het volgende:
[..]
"With the HED Ardennes Plus Black, you can enjoy the consistent stopping power of alloy rims without sullying the matte black-on-black finish of your race rig with the silver stripe of alloy shame."
Klinkt als marketing. Bij die H+Son velgen schijn het het zwart er inderdaad snel af te remmen.
Heeft voorkeur voor mij hoor.quote:
Interessante vraag. Ik heb even gekeken. In criteriums tussen de 87 en 89 en bij natte criteriums beduidend lager met 84 en 85 rpmquote:Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Watvoor cadans rijdt je tijdens criteriums?
In koers is ie bij mij vaak best hoog als het hard gaat. 105-110.quote:Op maandag 9 november 2015 10:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe lager de snelheid, hoe lager cadans. Onder de 25 rond 90rpm. Boven de 25 richting de 95.
Dit zijn de gemiddeldes over een heel criterium?quote:Op maandag 9 november 2015 11:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Interessante vraag. Ik heb even gekeken. In criteriums tussen de 87 en 89 en bij natte criteriums beduidend lager met 84 en 85 rpm
Ja ik denk dat dat ook wel blijkt uit mijn waardes...je moet de spanning op de ketting houden.quote:Op maandag 9 november 2015 12:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dit zijn de gemiddeldes over een heel criterium?
Ik had het gevoel dat ik tijdens de eerste criteriums een te hoge cadans trapte waardoor ik tijdens het aanzetten na de bocht te snel op max. cadans zat en moest schakelen, toen ik structureel een tandje zwaarder ging ging dit al een stuk beter. (vage omschrijving misschien maar misschien begrijp je me)
Ja op rechte stukken zal die ook hoger zijn, maar zijn in criteriums ook vaak genoeg momenten dat je cadans richting 10 gaat (voor en na bochten), die telt wel mee en drukt het gemiddelde naar beneden.quote:Op maandag 9 november 2015 12:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In koers is ie bij mij vaak best hoog als het hard gaat. 105-110.
Denk dat je in het peloton ook wel wat zuiniger rijd als je een tandje zwaarder trapt?quote:Op maandag 9 november 2015 12:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja op rechte stukken zal die ook hoger zijn, maar zijn in criteriums ook vaak genoeg momenten dat je cadans richting 10 gaat (voor en na bochten), die telt wel mee en drukt het gemiddelde naar beneden.
quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef Gripper het volgende:
http://www.sportcommunication.info/
Nou dat gaat lekker:')
Deze webpagina is niet beschikbaar
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
quote:Op maandag 9 november 2015 12:44 schreef Gripper het volgende:
http://www.sportcommunication.info/
Nou dat gaat lekker:')
Deze webpagina is niet beschikbaar
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
quote:Chr(e) M.KANO VINNIE
Nous avons recu votre demande d'inscription dont les dtails sont les suivants :
We receive your on line registration or order as following :
Marmotte GranFondo - 176 km - 1
3 Ballons (L) - 213 km - 1
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 9 november 2015 13:23 schreef Gripper het volgende:
heb je echt seksindet1p1 als wachtwoord gekozen
2e plek in les 3 cols?quote:Op maandag 9 november 2015 13:57 schreef Patroon het volgende:
Nice, ook ingeschreven en mag starten in startvak 1, nadat ik mijn 2e plek in Les 3 cols en 65e plek in Charly Gaul mailde.
Welke ga jij rijden dan? 3B of marmotte of allebei?quote:
Zou jij het willen gokken?quote:Op maandag 9 november 2015 14:31 schreef ratatat het volgende:
Zijn die dingen zo snel vol dat jullie hier raar lopen te doen?
Marmot zit heel snel vol mss 1 of 2 dagen. 3Ballons minder snel al is die laatste tijd ook steeds populairder aant worden.quote:Op maandag 9 november 2015 14:31 schreef ratatat het volgende:
Zijn die dingen zo snel vol dat jullie hier raar lopen te doen?
Geen idee.quote:Op maandag 9 november 2015 14:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de drang om die dingen te rijden. Wat is er zo leuk aan dan?
Want dat heb je in de polder natuurlijk niet.quote:
Het is een goede reden om nog duurdere spullen te kopen.quote:Op maandag 9 november 2015 14:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de drang om die dingen te rijden. Wat is er zo leuk aan dan?
Dat was ik sowieso al van plan.quote:Op maandag 9 november 2015 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is een goede reden om nog duurdere spullen te kopen.
Je moet het wel kunnen verantwoorden.quote:
Ga vanavond voor 3b inschrijven denk ik.quote:Op maandag 9 november 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Team marmotte
Critic
Kano
Gripper
Team 3B
Gripper
Kano
MarcoD?
Patroon?
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 9 november 2015 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen verantwoorden.
"wtf een wielset van 1500.-????"
"Jamaar het is de Marmot!"
*Neemt hap van de 3e donut.quote:Op maandag 9 november 2015 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen verantwoorden.
"wtf een wielset van 1500.-????"
"Jamaar het is de Marmot!"
Sta je wel beter op de foto'squote:Op maandag 9 november 2015 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
Zonda's of toch bullet ultra voorde marmotte?
Bullet ultra 1590 gram
Zonda's 1550
Kan ik net zo goed voor de bullet ultra gaan toch
quote:Op maandag 9 november 2015 15:11 schreef kaasplankje het volgende:
He verdomme nu heb ik ook zin in 3B
Ik ook nietquote:Op maandag 9 november 2015 15:28 schreef Patroon het volgende:
3B lijkt mij ook wel mooi ja. Zoals ik op FB kan lezen, vindt Oksel ook wel mooi dat ik mee gamaar 1 troost, hij zal mij onderweg niet zoveel zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op maandag 9 november 2015 16:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mooie plannen van team hardcore zie ik![]()
Ik denk meer aan dit tochtje. Als stokje achter de deur.
Muur en Bosberg op zonder lopen is geen hoge ambitie misschien, maar voldoende voor mij nu.Snel inschrijven dus voordat het uitwerkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dan is 90% goed voor jequote:Op maandag 9 november 2015 16:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is nog niet open. Maar ik neem wel een herhaalreceptje zodra de inschrijving open gaat![]()
Drugs zijn slecht voor je tenzij ze je goed doen.
BBB heeft die, als je een zwart binnenblad niet bezwaarlijk vind. 39 euries en je weet alles. Steek 110 past perfect op die Force en nooit iets van haperend schakelen gemerkt.quote:Op maandag 9 november 2015 08:35 schreef muzas het volgende:
Ik heb ook een 50/34 gekocht bij dat force.
50 gaat voor mij meer dan genoeg zijn, en die 34 ga ik ten zuiden van gulpen gewoon nodig hebben.
Maar voor hier moet ik nog ff kijken idd. Denk gewoon een 39(of 38). Hoewel ik dus laatst op mn kettingbladen zag dat ze op elkaar zijn afgesteld. Die 50 staat ook op "use with 34T" en je ziet ook dat ie schuin afloopt precies tot op de tanden van de 34. Om de ketting er op te laten glijden ofzo.
Buiten dat ook nog geen geschikte 38/39 110BCD 11-spd gevonden...
Sram heeft geen 39 compact. Het zou kunnen dat er naast een 38 ook nog een 54 buitenblad met steek 110 bestaat en 16 tanden verschil is de max. Dat zou een verklaring kunnen zijn. Maar ik wil eigenlijk een ouderwertse 42 als binnenblad, kan ik achter meer variren.quote:Op maandag 9 november 2015 08:50 schreef muzas het volgende:
waarom zijn er zowel een 38 als een 39 op de markt? Dat verschil is toch verwaarloosbaar? Of zie ik een toepassing over het hoofd?
Derrie binnenkabel is ook langer, vergeet dat niet. Maar afgezien van het gewicht ziet het er gewoon lomp uit zo'n triplo.quote:Op maandag 9 november 2015 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Langere trapas ook al meegeteld? En langere kooi voor je achterderailleur?
Haha 3 voorbladen op een racefiets.![]()
dogtags!quote:Op maandag 9 november 2015 18:59 schreef ratatat het volgende:
Volgens mij heb ik het hier al eerder voorbij zien komen, maar die lipjes aan de achterkant van m'n garmin zijn afgebroken
Bovenste, onderste hoepels vind ik de decals (kleur) niet echt mooi.quote:Op maandag 9 november 2015 19:20 schreef Fretwork het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neig nog steeds naar de onderste, maar die zwarte remrand maakt een groot verschil. Uw meningen alstublieft!
Ik had die dingen al gekocht, maar die waren dus te smal. En ik vind het prettig om andere meningen te horen.quote:Op maandag 9 november 2015 19:22 schreef Yankee het volgende:
Tja, ik had die dingen allang gekocht. Wat kan jou het nou schelen wat iemand anders mooier vindt.
Maar dus een carbon remrand?
Rij ook een keer een bergcyclo, kom huilend over de finish, denk de eerste minuut daarna "Dit doe ik dus nooit meer, ik gooi die kutfiets straks in de sloot" , schrijf je de volgende dag in voor volgend jaar, en je weet tquote:Op maandag 9 november 2015 14:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de drang om die dingen te rijden. Wat is er zo leuk aan dan?
Bedoel je het 'evenementaspect' of het 'uitdagingsaspect'?quote:Op maandag 9 november 2015 14:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de drang om die dingen te rijden. Wat is er zo leuk aan dan?
En keer door de regen rijden en die o zo mooie zwarte remrand van die alu velg staat zo te blinken dat je gelijk een zonnebril op kan zetten. Oh wacht, eerst wordt het nog blink-zwart-blink etc. En dan zien die eielen er ineens niet zo nieuw meer uit.quote:Op maandag 9 november 2015 19:20 schreef Fretwork het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neig nog steeds naar de onderste, maar die zwarte remrand maakt een groot verschil. Uw meningen alstublieft!
Het evenementaspect staat me wel een beetje tegen. Het uitdagingsaspect heb ik echt geen idee van, ben nog nooit echt ergens omhoog gefietst. Al wil ik het dit jaar wel een keertje gaan doen, denk dat het me ook wel ligt. Maar om dat dan meteen in zo'n massaal iets te gaan doen...quote:Op maandag 9 november 2015 21:00 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Bedoel je het 'evenementaspect' of het 'uitdagingsaspect'?
Aan de ene kant is het inderdaad zwaar debiel om 40, 50 euro uit te geven om tussen 3000-10000 mongolen op een stuk weg te fietsen waar je 364 dagen pj gratis kunt rijden. Maar toch heeft het ook weer iets
Ik ben van plan volgens jaar op een nog nader in te vullen manier een beetje wedstrijden te gaan fietsen, dus de motivatie om te trainen is er al welquote:En als het maanden van tevoren in je agenda staat, motiveert dat ook wel om er naartoe te werken, en om onderweg tenminste door te rijden.
En achteraf is het afzien juist mooi
Laat ik eerst maar een beetje bekend raken met klimmen in een wat minder massale setting.quote:Op maandag 9 november 2015 20:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Rij ook een keer een bergcyclo, kom huilend over de finish, denk de eerste minuut daarna "Dit doe ik dus nooit meer, ik gooi die kutfiets straks in de sloot" , schrijf je de volgende dag in voor volgend jaar, en je weet t
quote:Op maandag 9 november 2015 16:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mooie plannen van team hardcore zie ik![]()
Ik denk meer aan dit tochtje. Als stokje achter de deur.
Muur en Bosberg op zonder lopen is geen hoge ambitie misschien, maar voldoende voor mij nu.Nou Cap-Fab, ik heb er eens over nagedacht, en dit lijkt me een perfect rondje om als eerste de focus voor volgend seizoen te zetten. 18 april moet lukken, wel dat 139 km rondje dan, met om de 30 km een ravitaillering moet all in all te doen zijn binnen de 6 uur. Vooral die CongobergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spreekt me wel aan, nog nooit van gehoord trouwens.
En niet te vergeten die gratis massage na afloop.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Er zijn voldoende cyclo's te vinden die helemaal niet zo massaal zijnquote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef ratatat het volgende:
[..]
Het evenementaspect staat me wel een beetje tegen. Het uitdagingsaspect heb ik echt geen idee van, ben nog nooit echt ergens omhoog gefietst. Al wil ik het dit jaar wel een keertje gaan doen, denk dat het me ook wel ligt. Maar om dat dan meteen in zo'n massaal iets te gaan doen...
[..]
Ik ben van plan volgens jaar op een nog nader in te vullen manier een beetje wedstrijden te gaan fietsen, dus de motivatie om te trainen is er al wel
Ervaringsdeskundige hier, zo'n evenement en je eerste klim is prima te doenquote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef ratatat het volgende:
[..]
Het evenementaspect staat me wel een beetje tegen. Het uitdagingsaspect heb ik echt geen idee van, ben nog nooit echt ergens omhoog gefietst. Al wil ik het dit jaar wel een keertje gaan doen, denk dat het me ook wel ligt. Maar om dat dan meteen in zo'n massaal iets te gaan doen...
[..]
Ik ben van plan volgens jaar op een nog nader in te vullen manier een beetje wedstrijden te gaan fietsen, dus de motivatie om te trainen is er al wel
Ik hou het ook liever klein. Gewoon kleinschalige dingetjes voor 4 a 100 manquote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef ratatat het volgende:
Het evenementaspect staat me wel een beetje tegen.
Klopt wel, twijfel al vet lang of mijn reet niet dik lijkt in een bibshort.quote:Op maandag 9 november 2015 21:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf dat niet kan beslissen.... Ja maar.
Helemaal naar de klote na de eerste beklimming van 200 meter omdat je geen idee hebtquote:Op maandag 9 november 2015 21:32 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige hier, zo'n evenement en je eerste klim is prima te doen![]()
Bedoelde het overigens serieus..quote:Op maandag 9 november 2015 21:42 schreef ratatat het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote na de eerste beklimming van 200 meter omdat je geen idee hebt
Wel echt vies lang die 3 ballons. Maar ik zal het eens gaan overwegen.quote:Op maandag 9 november 2015 21:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bedoelde het overigens serieus..
Voordeel is dat je van te voren weet dat je een flinke tijd op de fiets zit en de nodige hoogtemeters mag bedwingen, dat zou toch reden zijn om je enigszins te sparen de eerst 150km.
Maar col de chevrere hakt er wel in ja.
Ja dat wordt vantevoren aardig met de collectebus sjouwen om het verplichte sponsorgeld bij elkaar te schrapen. Succes.quote:Op maandag 9 november 2015 22:00 schreef Blik het volgende:
Als we het toch over uitdagingen van het komende seizoen hebben. Ik heb me zojuist officieel opgegeven voor de Alpe D'Huzes. Dus fors aan de bak de komende 8 maanden
Ja, dat idd ook. Maar goed, een vriend van mij die op dit moment kanker heeft, heeft me gevraagd om mee te doen. En dan ga ik uiteraard geen nee zeggen. Wordt een mooie belevenis denk ikquote:Op maandag 9 november 2015 22:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja dat wordt vantevoren aardig met de collectebus sjouwen om het verplichte sponsorgeld bij elkaar te schrapen. Succes.
Ligt er ook een beetje aan of de inschrijvingen 'uitverkocht' raken. Zo nee, wat dit jaar zo was, wordt er stuk minder streng naar die bedragen gekeken. Je wordt echt niet zo maar uitgesloten en daarnaast is 2.500 wel redelijk te doen, maar het vergt wel de nodige actie idd.quote:Op maandag 9 november 2015 22:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja dat wordt vantevoren aardig met de collectebus sjouwen om het verplichte sponsorgeld bij elkaar te schrapen. Succes.
Echte wielrennerquote:Op dinsdag 10 november 2015 08:47 schreef Patroon het volgende:
Ik zou de reis- en verblijfskosten betalen van de sponsorgelden
quote:Op dinsdag 10 november 2015 07:46 schreef cafca het volgende:
Er is nooit iemand uitgesloten omdat ie het sponsorgeld niet heeft gehaald, voor zover ik weet, maar als je aan een inzamelingsactie meedoet, moet je er natuurlijk wel voor gaan. Als jij 1000 euro aan reis- en verblijfkosten uitgeeft, en maar 500 euro aan sponsorgeld meeneemt, kun je mi beter aan een toertocht meedoen.
2500 euro is goed te doen verder
Succes, blik!
quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan of de inschrijvingen 'uitverkocht' raken. Zo nee, wat dit jaar zo was, wordt er stuk minder streng naar die bedragen gekeken. Je wordt echt niet zo maar uitgesloten en daarnaast is 2.500 wel redelijk te doen, maar het vergt wel de nodige actie idd.
Ik ga er ook 100% voor, maar mijn vriendin doet ook mee, en dan vis je redelijk in dezelfde vijver qua donateurs. Maar ik begreep al van mijn tante dat je niet wordt uitgesloten als je het niet haalt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:07 schreef Tommeke het volgende:
Succes blik! Ga je 'm ook zes keer opfietsen?
Succes ermee, 6 keer lijkt me niet niks. Heb je een beetje de spullen om door te trainen in de winter?quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:35 schreef Blik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga er ook 100% voor, maar mijn vriendin doet ook mee, en dan vis je redelijk in dezelfde vijver qua donateurs. Maar ik begreep al van mijn tante dat je niet wordt uitgesloten als je het niet haalt.
Ik ga voor zo vaak mogelijk, dus als 6x mogelijk is dan ga ik daarvoor. Maar zoveel trainen wordt wel lastig met een gezin met 2 jonge kinderen en vaak weg op reis. Maar we zullen zien
En je eigen salaris natuurlijkquote:Op dinsdag 10 november 2015 08:47 schreef Patroon het volgende:
Ik zou de reis- en verblijfskosten betalen van de sponsorgelden
Winterkleding heb ik, mijn huidige wielset (cheap, zwaar en zeer degelijk) zou ik kunnen gebruiken voor de winter. Om dan vervolgens een nieuwe te regelen voor het voorjaar, meteen ook wat lichter. Ik heb al een triple op de fiets, dus dat is al goed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Succes ermee, 6 keer lijkt me niet niks. Heb je een beetje de spullen om door te trainen in de winter?
Ik vind het echt heel mooi dat je zo in me gelooft, ik had de mietjesafstand eigelijk voor ogen. Buzz, men zegt soms mindere dingen over jou, maar eigenlijk ben je een goeie gozer denk ikquote:Op maandag 9 november 2015 21:28 schreef buzz1291 het volgende:
18 april moet lukken, wel dat 139 km rondje dan, met om de 30 km een ravitaillering moet all in all te doen zijn binnen de 6 uur. Vooral die Congobergspreekt me wel aan, nog nooit van gehoord trouwens.
En niet te vergeten die gratis massage na afloop.
Komt dus helemaal goedquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Winterkleding heb ik, mijn huidige wielset (cheap, zwaar en zeer degelijk) zou ik kunnen gebruiken voor de winter. Om dan vervolgens een nieuwe te regelen voor het voorjaar, meteen ook wat lichter. Ik heb al een triple op de fiets, dus dat is al goed.
Zit nog te denken aan een abonnement bij een sportschool voor spinning-mogelijkheden en kracht. Aan de andere kant heb ik ook een Tacx thuis staan wat ook wat mogelijkheden biedt
27 kilometer. Oftewel ruim 30% meerquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
er zit maar weinig erschil tussen de twee kortste afstanden, 87 of 115
In de winter intensief gaan spinnen zal je basis alleen maar doen afbreken. Doet meer kwaad dan goedquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Winterkleding heb ik, mijn huidige wielset (cheap, zwaar en zeer degelijk) zou ik kunnen gebruiken voor de winter. Om dan vervolgens een nieuwe te regelen voor het voorjaar, meteen ook wat lichter. Ik heb al een triple op de fiets, dus dat is al goed.
Zit nog te denken aan een abonnement bij een sportschool voor spinning-mogelijkheden en kracht. Aan de andere kant heb ik ook een Tacx thuis staan wat ook wat mogelijkheden biedt
Uurtje extra doodgaan dus. Volgens iedereen hier heel gezond voor mensen als mij.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:37 schreef muzas het volgende:
[..]
27 kilometer. Oftewel ruim 30% meer![]()
Of een uur extra fietsen.
Hier in het oosten is 115-87 nog altijd 28quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:37 schreef muzas het volgende:
[..]
27 kilometer. Oftewel ruim 30% meer![]()
Of een uur extra fietsen.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Uurtje extra doodgaan dus. Volgens iedereen hier heel gezond voor mensen als mij.
220km met aan het begin een steile kut klim en na 200km nog eens een klim met 3x 15% heeft niets meer met genot te maken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt.
En als je nou eens flink traint is het nie tdoodgaan maar genot
Het ging hier over een andere toertocht die C-F misschien wil gaan fietsen. Deze: http://www.sport.be/cyclingtour/petervanpetegemclassic/2015/nl/quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
220km met aan het begin een steile kut klim en na 200km nog eens een klim met 3x 15% heeft niets meer met genot te maken.
#ingeschreven voor 3b
Onze D1, die in de Hemel zijt,quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt.
En als je nou eens flink traint is het nie tdoodgaan maar genot
quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
In de winter intensief gaan spinnen zal je basis alleen maar doen afbreken. Doet meer kwaad dan goed. Door spinnen word je steeds 'sterker' (beter in rode zone) dus je zal dat lesje van 45-60min steeds beter vol kunnen houden. Maar conditioneel (aerobe zone) zal je inleveren. Die heb je juist nodig bij duursporten.
Dank voor de tips, ook een goede van de spinning. 6x de Alp red je alleen als je onder je omslagpunt omhoog fietst, dus veel D1 training doenquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:36 schreef ratatat het volgende:
[..]
Komt dus helemaal goed![]()
Sportschool zou ik zelf gewoon links laten liggen, volgens mij heb je er meer aan om aan een goede brede basis te werken.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.
Da's er een voor in de OP!quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.
Leuk geprobeerd Alie Expres.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:23 schreef PatatFriet het volgende:
Onze CX, die in de Modder zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw balkjes komen,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in Vlaanderen.
Geef ons heden ons week'lijks ploet'ren
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.
Ga dit x wel een koerspet onder mijn helm doen tegen de zonnesteek, en meer drinken. Dan moet het goedkomen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:01 schreef Patroon het volgende:
Gaaf Kaas. Kunnen we weer samen op een bankje zitten
Zanks you very much!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.
Een combi ervan werkt wel goed. Flink aan je duurvermogen werken en daarnaast ook kracht en inhoud kweken op de spinningfiets.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
In de winter intensief gaan spinnen zal je basis alleen maar doen afbreken. Doet meer kwaad dan goed. Door spinnen word je steeds 'sterker' (beter in rode zone) dus je zal dat lesje van 45-60min steeds beter vol kunnen houden. Maar conditioneel (aerobe zone) zal je inleveren. Die heb je juist nodig bij duursporten.
Daarna nog tijd genoeg om aan je snelheid te werken..quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een combi ervan werkt wel goed. Flink aan je duurvermogen werken en daarnaast ook kracht en inhoud kweken op de spinningfiets.
Toen ik nog spinde had ik altijd les van iemand die bewegingswetenschapper is en dus precies wist wat goed is voor wielrenners.
Daarom rij ik nu ook wat crossjes. Gewoon om sterker te worden. En voor de explosiviteit. Van alleen maar duurtraining en krachttraining doen word je ontzettend traag man.
Had je niet beter even naar een gespecialiseerde winkel kenne gaan?quote:
Ben hier geweest: http://bikesportive.nl/quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Had je niet beter even naar een gespecialiseerde winkel kenne gaan?
Welke moet je hebben (specs)?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben hier geweest: http://bikesportive.nl/
'Gespecializeerder' gaat t niet worden vrees ik. Oude lagers en alles meegenomen enzo.![]()
Morgen na mn werk maar weer ff langs dan.
Toestanden. Ik heb uiteindelijk een goede gewoon bij Mantel gevonden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:27 schreef muzas het volgende:
Nou zoiets als dit;
http://bestbike.de/websho(...)s122500005/dp/119889
Wat die lui me meegegeven hebben weet ik niet precies. Maar lager lijkt iig te hoog en dat andere ringetje ook.
Welke maten ik daar wl van moet hebben weet ik dus niet anders was dit niet gebeurd.
Heb ze iig alvast gemaild en morgen dus maar weer langs.
Bipolar trainingquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:39 schreef Tommeke het volgende:
Een combi ervan werkt wel goed. Flink aan je duurvermogen werken en daarnaast ook kracht en inhoud kweken op de spinningfiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |