SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik richting Hilversum gegaan was, had ik vanzelf Loosdrecht gevonden en dan had ik daar linksaf gegaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:54 schreef PatatFriet het volgende:
Naar Maarssen moet je langs de Vecht (of langs het kanaal) blijven (als je vanuit Utrecht komt), Hilversum is veel meer naar het noorden
fietsen zoals het bedoelt is 👍quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Als ik richting Hilversum gegaan was, had ik vanzelf Loosdrecht gevonden en dan had ik daar linksaf gegaan.
En had idd direct langs vecht of kanalal moeten gaan fietsen.
Voor de volgende keer dus.
Maar heeft altijd wel wat zonder route gaan fietsen en zien waar je uitkomt.
Vlakbij Oss zo bijvoorbeeld een mooi bos tegengekomen
Zo'n verschil in houding tussen jou en Nikiquote:
Ja, no offence ddx. Maar zo op het oog zou je nog best wat aan je houding kunnen sleutelen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo'n verschil in houding tussen jou en Niki
Rond 1m40 moest ik wel ff m'n best doen, ging richting 60 per uur volgens mij daar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:28 schreef Tommeke het volgende:
Haha. Kon Niki je een beetje bijhouden?
Dat is ook best rap hh. Maar idd. Als je geen klachten hebt, niets veranderen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:40 schreef ddx het volgende:
[..]
Rond 1m40 moest ik wel ff m'n best doen, ging richting 60 per uur volgens mij daar.
Waarom? Je kan ook aanpassen ivm efficintiequote:Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ook best rap hh. Maar idd. Als je geen klachten hebt, niets veranderen.
Daar heb je wel een punt. Op m'n vorige fiets had ik geen klachten. Maar m'n huidige is iets groter en fietst een stuk beter.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom? Je kan ook aanpassen ivm efficintie
'The cycling experts' en dan een kop koffie als logoquote:
Feit blijft dat hij ook veel compenseert wanneer het zichtbaar rustiger gaat. Dat levert geen klachten op,maar kost wel energie. Zo op blote oog zou hij al heel anders komen zitten als zadel vooruit gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:05 schreef dop het volgende:
Praatjes makers.
terpstra zit op dat stukje waar ddx er achter rijd gewoon meer ontspannen omdat het hem een stuk minder moeite kost.
gaan jullie gelijk appels met peren vergelijken.
pannekoeken
leuk filmpje ddx
dat doe ik vaker dan ik durf toe te gevenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:38 schreef PatatFriet het volgende:
Dat kun je checken als je langs een etalage rijdt.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
dat doe ik vaker dan ik durf toe te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eens m'n Campagyolo wielen uitproberen![]()
Als je ontspanning en souplesse uitstraalt. Armen licht gebogen. Knien misschien een beetje naar binnen.quote:
Ik kleed me er speciaal op. En wanneer je dan rond kerktijd door die uitgestorven dorpen op de Heuvelrug rijd, dan komen die grote donkere etskageruiten uitstekend van pas. Scherpenzeel heeft er een heel rijtje naast elkaarquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:22 schreef muzas het volgende:
[..]
dat doe ik vaker dan ik durf toe te geven
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:19 schreef Andyy het volgende:
beb je iets van bescherming wAr die spatbordmou ts op je frMe zotten? Zorgde bij mijnvoor schadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eens m'n Campagyolo wielen uitproberenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef Tommeke het volgende:
Als je ontspanning en souplesse uitstraalt. Armen licht gebogen. Knien misschien een beetje naar binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is heel slecht voor je portemonneequote:Op zaterdag 7 november 2015 00:43 schreef Andyy het volgende:
Tot ik afgestudeerd ben en een baan heb waarschijnlijk
Proostquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
beb je iets van bescherming wAr die spatbordmou ts op je frMe zotten? Zorgde bij mijnvoor schade
quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:37 schreef Tommeke het volgende:
Cancellara, Boom, A. Schleck, Patroon, kaasplank
Denk nu eens na over hoe je jezelf uitdrukt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij ook veel compenseert wanneer het zichtbaar rustiger gaat. Dat levert geen klachten op,maar kost wel energie. Zo op blote oog zou hij al heel anders komen zitten als zadel vooruit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:53 schreef dop het volgende:
[..]
Denk nu eens na over hoe je jezelf uitdrukt.
Het is geen feit.
Ddx kan net als iedereen zeker nog aan zijn houding sleutelen, maar het is volgens mij op het moment niet zijn doel.
Hij rijd ook bewust geen wedstrijden en heeft op een ander manier plezier in het fietsen
Ddx heeft dat filmpje niet gepost om commentaar te krijgen op zijn houding.
vraag je eerst eens af waarom hij het deelt.
Zeg nu eerst eens tof filmpje Ddx en als je dat niet voelt zeg dan ff nietsZo zou het wel moeten zijn ja. En het is een aardig filmpje, en DDX gaat als een raket om TerpstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij te houden. Doettie goed hoor petje af. Maar hij zit natuurlijk wel als een dweil op z'n fiets. Ik vind 'm niet mooi op z'n fiets zitten. Als hij zich daar prettig bij voelt, lekker zo houden dan net als hardfietsende michelin mannetjes waar bij iedere trap die knie naar buiten schiet. Geen gezicht maar als het hard gaat, wie zijn wij dan om daat over te oordelen.
Maar ja, je weet dat Patroon z'n mening ....... Nee laat ik verder maar ff niets zeggen
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Haha Omke Buzz, heerlijk he, geen kans onbenut laten.. Je bent nog opvallend scherp ouwe!quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten zijn ja. En het is een aardig filmpje, en DDX gaat als een raket om Terpstrabij te houden. Doettie goed hoor petje af. Maar hij zit natuurlijk wel als een dweil op z'n fiets. Ik vind 'm niet mooi op z'n fiets zitten. Als hij zich daar prettig bij voelt, lekker zo houden dan net als hardfietsende michelin mannetjes waar bij iedere trap die knie naar buiten schiet. Geen gezicht maar als het hard gaat, wie zijn wij dan om daat over te oordelen.
Maar ja, je weet dat Patroon z'n mening ....... Nee laat ik verder maar ff niets zeggen
Gij krijg de groetuh vanuit Grand cafe De Kroon in Huijbergen, Braobaaant, kut. Beetje troosteloos hier met een invasie van Belgische randdebielen met Nys en Van Aert vlaggen groter dan mijn dubbele dekbedovertrek.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha Omke Buzz, heerlijk he, geen kans onbenut laten.. Je bent nog opvallend scherp ouwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |