Dankjewel! Ik heb ook zin om zoiets te maken voor m`n neefje haha. Welke naald gebruik je dan met dat Merino Extra Fine?quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:45 schreef trui het volgende:
Dank jullie! Ik heb 't patroon van de blog van Moogly, zie hier http://www.mooglyblog.com/stripes-and-blocks-scarf/
(als je naar beneden scrollt kom je ook het bijpassende patroon voor de muts tegen).
Wow, heel gaaf!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Trui, ik vind je shawl en muts heel erg mooi.Zowel patroon als je kleurengebruik!
![]()
Ik heb een tijdje geleden een shawl voor mijn zus gemaakt. Een hele lange, wel 3 meter, maar door de open structuur was hij toch nog vrij snel klaar. Voor de mensen die me op Facebook hebben is dit al oud nieuws, maar ik wou het toch ook nog in dit topic laten zien.
Hier is de shawl nog opgespannen op de platen van piepschuim (ideaal trouwens, die platen!):
[ afbeelding ]
Even ingezoomd op de structuur:
[ afbeelding ]
Opgevouwen, zo zijn de leuke kreukelige franjes (die heb ik expres niet opgespannen) goed te zien:
[ afbeelding ]
6mm. (5 kan ook hoor, maar dan haak je er snel iets te strak mee, en wordt de sjaal/muts te stijf.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:11 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik heb ook zin om zoiets te maken voor m`n neefje haha. Welke naald gebruik je dan met dat Merino Extra Fine?
goed gekozen dus!quote:Op zondag 10 januari 2016 09:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk dat je dat zegt, trui, over dat het bij het patroon past!Ik was erbij toen mijn zus dat garen kocht en ik zei dat ik op zoek ging naar een passend patroon, iets waarbij het effect niet te streperig zou worden, maar waarbij het kleurverloop echt een mooie toevoeging zou lijken. En toen vond ik op Ravelry dit (koop)patroon.
Liefquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:33 schreef trui het volgende:
Ik maakte een pimpelmeesje als klein extra cadeautje voor m'n vader, die 80 werd afgelopen week. Hij houdt erg van vogeltjes, en ook wel van een borreltje.![]()
[ afbeelding ]
hier vond ik het patroon.
Mooi! Wel veel voor 1 week f valt het mee? Doe je 1 kleur?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:01 schreef Sarabi het volgende:
Week 1 van de lossen en vasten cal
[ afbeelding ]
5-6 uur haken per week.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Mooi! Wel veel voor 1 week f valt het mee? Doe je 1 kleur?
Leuk! Heb je daar een patroon van?quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:58 schreef MarSuSt het volgende:
Wat een leuke dingen komen er voorbij! Ik ben nu even aan het breien (nooit gedacht dat ik dat kon, maar lang leve de rondbreinaald!). Ik heb nog wel een boodschappentas gehaakt.
[ afbeelding ]
Dank je. Ik deel het patroon op mijn blog, www.dehaakster.blogspot.nl.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk! Heb je daar een patroon van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |