Wat is IR ?quote:
Dat heb je ook helemaal niet nodig om er mee te betalen. NFC wel.quote:
Er zit een vrij strakke limiet op contactloos pinnen, maar laat je vooral niet hinderen door kennis over het onderwerp.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:41 schreef Red_85 het volgende:
Mij niet gezien. Veel te gevaarlijk in mijn ogen. Pasje + pincode die ik alleen weet is prima.
Straks jat iemand je portemonnee of telefoon en weet zo je hele betaalrekening te plunderen. Zelfde met dat codeloos pinnen...
Idem.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand met z'n telefoon zien betalen. Niet in de supermarkt en niet in een andere winkel.
Volkomen mee eens.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:51 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die het mobieltje aan de hand vastgeplakt lijken te hebben, zijn doorgaans hele vervelende mensen.
Eensquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:51 schreef Toefjes het volgende:
„Tijdens de proef bleek het gebruik opvallend hoog. Je hebt je mobieltje namelijk al vaak in de hand waardoor je razendsnel betaalt”
Mensen die het mobieltje aan de hand vastgeplakt lijken te hebben, zijn doorgaans hele vervelende mensen.
Exact.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:51 schreef Toefjes het volgende:
„Tijdens de proef bleek het gebruik opvallend hoog. Je hebt je mobieltje namelijk al vaak in de hand waardoor je razendsnel betaalt”
Hebben ze voor de proef alleen jonge mensen genomen met een mobieltje. Zouden ze random 5000 mensen nemen dan zal het gebruik veel lager liggenquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:51 schreef Toefjes het volgende:
Misschien mag jij nog je acceptgirootje uitschrijvenquote:...
Ik heb geen smartphone
Ook niet zo gek, het was een proef met 5000 mensen. Dat is 0,03% van de bevolking.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand met z'n telefoon zien betalen. Niet in de supermarkt en niet in een andere winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |