W1, ik was makkelijk te herkennen. Ik stond naast ZKH.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IIk heb geen idee in welke richting ik moest zwaaien. Misschien zaten we wel vlak bij elkaar.
zuipenkeihard?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
W1, ik was makkelijk te herkennen. Ik stond naast ZKH.
ZKH? Ziekenhuis?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent Maxima?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland mist een club als Vitesse in de Europa League. Ik geloof oprecht dat zij het leuk zouden doen.
Nederland speelt wel altijd lekker naief ja. Dat vind ik wel oprecht vermoeiend.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland mist een type club als Dnipro!1!1!11!!!1!!11!!
Goedkoop, aangezien Vitesse op dat moment voor nagenoeg de eerste keer met dat elftal speelde.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?
Zelfs toen speelde ze nog best behoorlijk. En we zijn nu een aantal maanden verder en ze spelen beter dan toen zelfs. Ik had ze wel willen zien in de groepsfasequote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goedkoop, aangezien Vitesse op dat moment voor nagenoeg de eerste keer met dat elftal speelde.
Southampton had nog enigszins een framework.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.
Van het seizoen ja. Niet de eerste wedstrijd als groep samen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.
Ik wens niet door jou ge-quote te worden, zolang je deze debiele (en tyfus-enge) UI hebt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Southampton had nog enigszins een framework.
Klopt ook wel inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van het seizoen ja. Niet de eerste wedstrijd als groep samen.
Oei, ik ga zo naar een oplossing zoeken.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wens niet door jou ge-quote te worden, zolang je deze debiele (en tyfus-enge) UI hebt.
#FreeZKHquote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is geen grap Don, verdomme nog aan toe!quote:Op donderdag 5 november 2015 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over proberen grappen te maken...
Leuk dat je hem zelf even in kopt. Nu hoef ik deze opmerking inderdaad niet meer te maken.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja en m'n moeder heet Miss Kraam.
(İ opperkleurder)
En kom alsjeblieft niet met die kutkop van een Cocu aanzetten.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu een oplossing zoeken voor het leed van DonRanja
Je kunt altijd een Sven van Beek UI nemen als je echt niets meer weet.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu een oplossing zoeken voor het leed van DonRanja
kutspel schrijf je aan elkaarquote:
?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale komen.
Wat had hij dan moeten zeggen?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:54 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)iet-voor-oranje.html
Bazenreactie.
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen?
Dus... AZ is voor jou 'we'?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
AZ gaat het Nederlandse voetbal redden.
Niks mis mee. Doet wel beetje pijn om em in zo'n mongolenteam te zien spelen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:54 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)iet-voor-oranje.html
Bazenreactie.
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord had hier gewonnen.
flopshow dusquote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wim Kieft is een van de gezichten van het nieuwe kanaal Ziggo Sport. Ook Fatima Moreira de Melo en Rob Kamphues zijn te zien op de zender.
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wim Kieft is een van de gezichten van het nieuwe kanaal Ziggo Sport. Ook Fatima Moreira de Melo en Rob Kamphues zijn te zien op de zender.
foutquote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent Typisch of onlogisch.
Rob Kamphues, dat zou GGMM leuk vinden. Hij is groot fan van die manquote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Derrickquote:
Ik ben er nog steeds niet over uit of hij nou beter is dan Kramer.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds vind ik Vincent Janssen geen bijster spectaculaire spits
Istie zo slecht ja..quote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of hij nou beter is dan Kramer.
Qua kwaliteit binnen de zestien zou ik eerder voor Kramer kiezen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of hij nou beter is dan Kramer.
Haha FC Groningen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal
Stel je niet zo aan, tot nu toe heeft alleen Groningen verloren.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal
Ik heb zelden zo'n slechte wedstrijd gezien in de Euroborgquote:
#VanDeLooiOut?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n slechte wedstrijd gezien in de Euroborg
Enkel een pijnlijke nederlaag tegen RKC in de vrieskou en de 2-4 tegen AZ waren erger.
Inderdaad, misschien kunnen we bij RTL een soort co-commentaar proberen te regelen.quote:
Serieus? Op Radio 1 waren ze tot de 60e minuut nog laaiend enthousiast...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Enkel een pijnlijke nederlaag tegen RKC in de vrieskou en de 2-4 tegen AZ waren erger.
Ik vond het maar erg matig allemaalquote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Op Radio 1 waren ze tot de 60e minuut nog laaiend enthousiast...
Noem eens een beschikbare trainer dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Snap niet wat je in die trainer ziet.
Was Erica Terpstra verslaggeefster?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Op Radio 1 waren ze tot de 60e minuut nog laaiend enthousiast...
Ik teer op nostalgiequote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Snap niet wat je in die trainer ziet.
Weet je wat het is?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Robert Maaskantquote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noem eens een beschikbare trainer dan?
Ohja jouw stokpaardjequote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Groningen thuis......... alleen op..........?
De commentator sprak van een sprankelende open wedstrijd, met een dominerend Groningen, dat kans na kans creëerde en alleen zichzelf nog moest belonen met doelpunten.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond het maar erg matig allemaal
Mario Beenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sliske de Rat.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De commentator sprak van een sprankelende open wedstrijd, met een dominerend Groningen, dat kans na kans creëerde en alleen zichzelf nog moest belonen met doelpunten.
Dat was vorige keer ook een succes.quote:
Die kan wel een kut dekken.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was vorige keer ook een succes.
Eén of andere Frank. In de Arena zat Armand Avzaroglu, die kon je zich gewoon horen ergeren aan Ajax...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Erica Terpstra verslaggeefster?
Het was dan ook echt hemeltergend slecht. Geen drie seconden kon de bal in de ploeg worden gehouden. Op het middenveld was combineren nog moeilijker dan het oplossen van 1+1.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eén of andere Frank. In de Arena zat Armand Avzaroglu, die kon je zich gewoon horen ergeren aan Ajax...
Het lijkt al dat hele bekertoernooi helemaal nergens op. En in de competitie ook niet. Van der Looi breekt alles af wat er leuk is/was aan Groningen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver
maar het leek nergens op
En daardoor maak ik mij juist meer zorgen voor zondag...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was dan ook echt hemeltergend slecht. Geen drie seconden kon de bal in de ploeg worden gehouden. Op het middenveld was combineren nog moeilijker dan het oplossen van 1+1.
quote:
Ik denk dat ik de helft van de tijd niet naar de wedstrijd kijk uit spanning. Dat doe ik praktisch altijd tijdens Feyenoord - Ajax.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En daardoor maak ik mij juist meer zorgen voor zondag...
OHHHHquote:Op donderdag 5 november 2015 22:20 schreef VXXLL het volgende:
Janker speelt. Ik wist niet dat Tong meedeed
Ik zuip me meestal gewoon klem, dat helpt ook prima.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de helft van de tijd niet naar de wedstrijd kijk uit spanning. Dat doe ik praktisch altijd tijdens Feyenoord - Ajax.
Ik sta dan in de Kuip. Kan wel proberen de andere kant op te kijken, maar ik denk dat ik klappen krijg als ik steeds naar achter sta te kijken...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de helft van de tijd niet naar de wedstrijd kijk uit spanning. Dat doe ik praktisch altijd tijdens Feyenoord - Ajax.
Dat ga ik vanaf volgend jaar ook doen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zuip me meestal gewoon klem, dat helpt ook prima.
Wickyquote:Op donderdag 5 november 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ga ik vanaf volgend jaar ook doen.
Flipteam.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een flopteam geel groene kneus
Barney.gifquote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in een stadion he...
Het is meestal een kutwedstrijd, het gaat dan ook helemaal niet om het voetbal.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef Tchock het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar zondag. Feyenoord speelt steeds slechter, Ajax is om te janken. Als we met deze trend doorgaan komt er binnen een paar jaar een klassieker waarin het niet meer lukt om de bal ook maar één keer over te spelen.
Goed zo, zeg het 'm die kuthagenees. Beetje Bilal doormidden schoppen...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SOWWWquote:Op donderdag 5 november 2015 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen wel te merken.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is meestal een kutwedstrijd, het gaat dan ook helemaal niet om het voetbal.
Die hadden ze van mij echt nog een doodschop mogen geven.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed zo, zeg het 'm die kuthagenees. Beetje Bilal doormidden schoppen...
Ik vind het echt droevig dat nr. 1 versus nr 2. in Nederland zó slecht is. Sowieso word ik uiterst pessimistisch van dat zaadvoetbal van Ajax.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is meestal een kutwedstrijd, het gaat dan ook helemaal niet om het voetbal.
Dan had je de Wicky opmerking wel begrepen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik ook niets aan doen.
ging je niet mee met de Az boys on tour?quote:
Daarom ben je ook voor feyenoordquote:Op donderdag 5 november 2015 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
het gaat dan ook helemaal niet om het voetbal.
Ik vond het seizoen ervoor erger. Ik meen die bekerwedstrijd. Dat ging echt helemaal nergens over.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen wel te merken.
Wat-was-dat-slecht-zegquote:Op donderdag 5 november 2015 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het seizoen ervoor erger. Ik meen die bekerwedstrijd. Dat ging echt helemaal nergens over.
Ajax 3-1 Feyenoord?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het seizoen ervoor erger. Ik meen die bekerwedstrijd. Dat ging echt helemaal nergens over.
In het jaar dat we 3x met 1-0 voorkwamen...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mocht niet eerder vrij krijgen. Dus helaasquote:Op donderdag 5 november 2015 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ging je niet mee met de Az boys on tour?
Johquote:Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Johannsson he
die is zo slecht
Toen werden jullie geveld door twee goals van onze oude held Sigthórsson. Awhhh.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het jaar dat we 3x met 1-0 voorkwamen...
WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op donderdag 5 november 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
AFGANG VOOR HET NEDERLANDS VOETBAL
SCHANDALIG
Dat moet een primeur zijn geweest. De enige wedstrijd waarin hij niet door z'n eigen supporters werd uitgelachen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen werden jullie geveld door twee goals van onze oude held Sigthórsson. Awhhh.
De 1-0 tegen PSVquote:Op donderdag 5 november 2015 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat moet een primeur zijn geweest. De enige wedstrijd waarin hij niet door z'n eigen supporters werd uitgelachen.
Dit hoeft niet meer stiekem hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem echt jammer en gênant
DIKKE SHOWquote:Op donderdag 5 november 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 23:00 Hilda van de Dikke BMW bij Pauw
Dat geheel terzijde.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit hoeft niet meer stiekem hoor.
Waarom krijgen dat soort mensen een podium?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat geheel terzijde.
Ja? De moeder van Davy vanavond bij pauw?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat geheel terzijde.
Hilda is cult.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom krijgen dat soort mensen een podium?
Inderdaad. Pauwquote:Op donderdag 5 november 2015 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat elke mongool bij de Nederlandse publieke omroep een podium krijgt als hij/zij maar genoeg in het nieuws isquote:Op donderdag 5 november 2015 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
stop hier gewoon mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hilda is zo trots als een Pauw
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hilda is zo trots als een Pauw
quote:
Ach ze hebben ze vaker met open armen ontvangen, Duitsers gingen er vroeger ook vaak ten kamp.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Polen een hekel hebben aan Duitsland.
Valt wel mee, meer Russen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen moffen schelden is veel leuker inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het schelden met moffen niet aardig.
Dat dacht ik ook, sinds 1 september 1939quote:Op donderdag 5 november 2015 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit komt hard aan bij haags_kwartiertje.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:34 schreef VXXLL het volgende:
Ik vind die haags kwartiertje ofzo echt geen grappige user
Triest is het, triest. Net als die mensen die 010 - 020 e.d. zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen moffen schelden is veel leuker inderdaad.
Welke speler is bij AZ niet waardeloos.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haye is wel een waardeloze speler
rienstra.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke speler is bij AZ niet waardeloos.
Dit komt hard aanquote:Op donderdag 5 november 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind VXXLL echt geen grappige user
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Triest is het, triest. Net als die mensen die 010 - 020 e.d. zeggen.
Het is altijd geflatteerd op donderdagvond, altijd pech Nederlandse teams.quote:
AZ heeft wel bijzonder veel pech, echt 7x op paal en lat geschoten in 2 potjes tegen Augsburg.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is altijd geflatteerd op donderdagvond, altijd pech Nederlandse teams.
Dat was helemaal oerdomquote:Op donderdag 5 november 2015 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]Mogen we nog wel op jodahjahg met Lex?
PSV gaat CL wel halen hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel lollig zijn als er geen enkele club Europees speelt na de winter
Haha iddquote:Op donderdag 5 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh wtf Real speelt na de winter Europees wtf man plsquote:Op donderdag 5 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ene domme Antilliaan stond daar toch ook bij? Die hebben ze eerst moeten uitleggen wat joden zijn...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was helemaal oerdom
En dan zeggen ze dat er geen probleem is in het Nederlands voetbal. Incident, dit, datquote:
Dat kan je geen pech meer noemen. Zeker gezien AZ in de competitie.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ heeft wel bijzonder veel pech, echt 7x op paal en lat geschoten in 2 potjes tegen Augsburg.
AZ is ook bijzonder matig hoor maar het zit bepaald niet mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je geen pech meer noemen. Zeker gezien AZ in de competitie.
Ik heb een pleonasme gespot xDquote:Op donderdag 5 november 2015 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ene domme Antilliaan stond daar toch ook bij? Die hebben ze eerst moeten uitleggen wat joden zijn...
Dan kun je dus gewoon niet richten.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ heeft wel bijzonder veel pech, echt 7x op paal en lat geschoten in 2 potjes tegen Augsburg.
Ben nu al die compilaties/remixen/parodieën aan het kijken, genieten.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat geheel terzijde.
Jullie hebben nog een andere achterlijke user in dat topic.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij weer schijtlollige en leuke dingen in het Ajaxtopic geplaatst?
Misschien komen ze gewoon echt kwaliteit tekort, Mex!111!1!11quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is ook bijzonder matig hoor maar het zit bepaald niet mee.
Ja, maar ik mag niet generaliseren van Haags...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een pleonasme gespot xD
Probleem is dat Mokkiemok de hele dag vastgeplakt zit in dat topic.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie hebben nog een andere achterlijke user in dat topic.
Mokkiemok.
En dan nog kun je redelijk mee tegen dit Augsburg. Deze stand is ongelooflijk geflatteerd, dat zie jij ook Stijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komen ze gewoon echt kwaliteit tekort, Mex!111!1!11
Nog niet .. Of nee wacht , hij zei dat Fener zich moest schamen met spelers als Van Persie etc.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij weer schijtlollige en leuke dingen in het Ajaxtopic geplaatst?
Heeft een aparte kijk op allesquote:Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die user kan ik niet serieus nemen.
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag niet generaliseren van Haags...
''Die jongens hebben echt alles gegeven hoor het komt wel weer goed met ze''quote:Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog niet .. Of nee wacht , hij zei dat Fener zich moest schamen met spelers als Van Persie etc.
Blijkbaar had ie niet door dat het Fener geen reet interesseerde
Vraag het gewoon meteen aan Stijn...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Fc Astaras - Apoel Nicosia is stilgelegd?
The referee has called off the Asteras vs APOEL game, after a flare fell on the pitch for the second time from the Nicosia team fans.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Fc Astaras - Apoel Nicosia is stilgelegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |