W1, ik was makkelijk te herkennen. Ik stond naast ZKH.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IIk heb geen idee in welke richting ik moest zwaaien. Misschien zaten we wel vlak bij elkaar.
zuipenkeihard?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
W1, ik was makkelijk te herkennen. Ik stond naast ZKH.
ZKH? Ziekenhuis?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent Maxima?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland mist een club als Vitesse in de Europa League. Ik geloof oprecht dat zij het leuk zouden doen.
Nederland speelt wel altijd lekker naief ja. Dat vind ik wel oprecht vermoeiend.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland mist een type club als Dnipro!1!1!11!!!1!!11!!
Goedkoop, aangezien Vitesse op dat moment voor nagenoeg de eerste keer met dat elftal speelde.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?
Zelfs toen speelde ze nog best behoorlijk. En we zijn nu een aantal maanden verder en ze spelen beter dan toen zelfs. Ik had ze wel willen zien in de groepsfasequote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goedkoop, aangezien Vitesse op dat moment voor nagenoeg de eerste keer met dat elftal speelde.
Southampton had nog enigszins een framework.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.
Van het seizoen ja. Niet de eerste wedstrijd als groep samen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.
Ik wens niet door jou ge-quote te worden, zolang je deze debiele (en tyfus-enge) UI hebt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Southampton had nog enigszins een framework.
Klopt ook wel inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van het seizoen ja. Niet de eerste wedstrijd als groep samen.
Oei, ik ga zo naar een oplossing zoeken.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wens niet door jou ge-quote te worden, zolang je deze debiele (en tyfus-enge) UI hebt.
#FreeZKHquote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is geen grap Don, verdomme nog aan toe!quote:Op donderdag 5 november 2015 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over proberen grappen te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |