W1, ik was makkelijk te herkennen. Ik stond naast ZKH.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IIk heb geen idee in welke richting ik moest zwaaien. Misschien zaten we wel vlak bij elkaar.
zuipenkeihard?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
W1, ik was makkelijk te herkennen. Ik stond naast ZKH.
ZKH? Ziekenhuis?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent Maxima?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland mist een club als Vitesse in de Europa League. Ik geloof oprecht dat zij het leuk zouden doen.
Nederland speelt wel altijd lekker naief ja. Dat vind ik wel oprecht vermoeiend.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland mist een type club als Dnipro!1!1!11!!!1!!11!!
Goedkoop, aangezien Vitesse op dat moment voor nagenoeg de eerste keer met dat elftal speelde.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?
Zelfs toen speelde ze nog best behoorlijk. En we zijn nu een aantal maanden verder en ze spelen beter dan toen zelfs. Ik had ze wel willen zien in de groepsfasequote:Op donderdag 5 november 2015 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt datzelfde Vitesse, dat er door Southampton kansloos uitgeknikkerd is?
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goedkoop, aangezien Vitesse op dat moment voor nagenoeg de eerste keer met dat elftal speelde.
Southampton had nog enigszins een framework.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.
Van het seizoen ja. Niet de eerste wedstrijd als groep samen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was voor Southampton ook het begin van het seizoen.
Ik wens niet door jou ge-quote te worden, zolang je deze debiele (en tyfus-enge) UI hebt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Southampton had nog enigszins een framework.
Klopt ook wel inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van het seizoen ja. Niet de eerste wedstrijd als groep samen.
Oei, ik ga zo naar een oplossing zoeken.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wens niet door jou ge-quote te worden, zolang je deze debiele (en tyfus-enge) UI hebt.
#FreeZKHquote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is geen grap Don, verdomme nog aan toe!quote:Op donderdag 5 november 2015 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over proberen grappen te maken...
Leuk dat je hem zelf even in kopt. Nu hoef ik deze opmerking inderdaad niet meer te maken.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja en m'n moeder heet Miss Kraam.
(© opperkleurder)
En kom alsjeblieft niet met die kutkop van een Cocu aanzetten.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu een oplossing zoeken voor het leed van DonRanja
Je kunt altijd een Sven van Beek UI nemen als je echt niets meer weet.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nu een oplossing zoeken voor het leed van DonRanja
kutspel schrijf je aan elkaarquote:
?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale komen.
Wat had hij dan moeten zeggen?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:54 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)iet-voor-oranje.html
Bazenreactie.
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen?
Dus... AZ is voor jou 'we'?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
AZ gaat het Nederlandse voetbal redden.
Niks mis mee. Doet wel beetje pijn om em in zo'n mongolenteam te zien spelen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:54 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)iet-voor-oranje.html
Bazenreactie.
Zonder twijfel.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord had hier gewonnen.
flopshow dusquote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wim Kieft is een van de gezichten van het nieuwe kanaal Ziggo Sport. Ook Fatima Moreira de Melo en Rob Kamphues zijn te zien op de zender.
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wim Kieft is een van de gezichten van het nieuwe kanaal Ziggo Sport. Ook Fatima Moreira de Melo en Rob Kamphues zijn te zien op de zender.
foutquote:Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent Typisch of onlogisch.
Rob Kamphues, dat zou GGMM leuk vinden. Hij is groot fan van die manquote:Op donderdag 5 november 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Derrickquote:
Ik ben er nog steeds niet over uit of hij nou beter is dan Kramer.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds vind ik Vincent Janssen geen bijster spectaculaire spits
Istie zo slecht ja..quote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of hij nou beter is dan Kramer.
Qua kwaliteit binnen de zestien zou ik eerder voor Kramer kiezen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of hij nou beter is dan Kramer.
Haha FC Groningen.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal
Stel je niet zo aan, tot nu toe heeft alleen Groningen verloren.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:09 schreef Paxcon het volgende:
Een zwarte dag voor het Nederlands voetbal
Ik heb zelden zo'n slechte wedstrijd gezien in de Euroborgquote:
#VanDeLooiOut?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n slechte wedstrijd gezien in de Euroborg
Enkel een pijnlijke nederlaag tegen RKC in de vrieskou en de 2-4 tegen AZ waren erger.
Inderdaad, misschien kunnen we bij RTL een soort co-commentaar proberen te regelen.quote:
Serieus? Op Radio 1 waren ze tot de 60e minuut nog laaiend enthousiast...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Enkel een pijnlijke nederlaag tegen RKC in de vrieskou en de 2-4 tegen AZ waren erger.
Ik vond het maar erg matig allemaalquote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Op Radio 1 waren ze tot de 60e minuut nog laaiend enthousiast...
Noem eens een beschikbare trainer dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Snap niet wat je in die trainer ziet.
Was Erica Terpstra verslaggeefster?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Op Radio 1 waren ze tot de 60e minuut nog laaiend enthousiast...
Ik teer op nostalgiequote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Snap niet wat je in die trainer ziet.
Weet je wat het is?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Robert Maaskantquote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noem eens een beschikbare trainer dan?
Ohja jouw stokpaardjequote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Groningen thuis......... alleen op..........?
De commentator sprak van een sprankelende open wedstrijd, met een dominerend Groningen, dat kans na kans creëerde en alleen zichzelf nog moest belonen met doelpunten.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond het maar erg matig allemaal
Mario Beenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sliske de Rat.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2015 22:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De commentator sprak van een sprankelende open wedstrijd, met een dominerend Groningen, dat kans na kans creëerde en alleen zichzelf nog moest belonen met doelpunten.
Dat was vorige keer ook een succes.quote:
Die kan wel een kut dekken.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was vorige keer ook een succes.
Eén of andere Frank. In de Arena zat Armand Avzaroglu, die kon je zich gewoon horen ergeren aan Ajax...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Erica Terpstra verslaggeefster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |