Dat is best een goed idee eigenlijkquote:Op donderdag 5 november 2015 20:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Daarom ook beginnen met de Europa Leaque en daarna woensdag/donderdag CL, je gaat toch ook niet eerst Match of the day kijken en daarna de eredivisie.
Ze hebben een leuk team maar op de lange termijn pleuren ze natuurlijk uit de top 7quote:Op donderdag 5 november 2015 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Insomnia en ik zijn het niet met je eens.
Gelukkig mag AZ zo nog.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:27 schreef Tchock het volgende:
Nederlandse ploegen hebben al 224 minuten geen enkel doelpunt tegen gekregen deze speelronde in Europa
Het ging om GS met Terim....quote:Op donderdag 5 november 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel.
http://www.rtvoost.nl/nie(...)762113407.1446751659
Gros van de spelers boeit het ook niet volgens mij, als ze maar hun geld krijgenquote:
Ik zei laatste goeie Turkse elftal met Terim. Dan doel ik niet op een elftal wat van Twente verliest. Toen ze Hagi god nog haddenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je niet letterlijk gezegd.
Serero > Guardadoquote:Op donderdag 5 november 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax mag nog liefst één wissel toepassen.
Ik voorspel dat Serero erin komt.
Van der Hoorn, slot op de deurquote:Op donderdag 5 november 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax mag nog liefst één wissel toepassen.
Ik voorspel dat Serero erin komt.
Litmanen?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens iemand in het Ajax-topic mocht ik geen kritiek op Gudelj hebben.
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:32 schreef Confetti het volgende:
Zit via de radio te luisteren.
Waarom speelt Ajax zonder publiek?
oh dan was het syntax.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij niet. Ik weet niet 1-2-3 wie het is of was. Een onbeduidend figuur volgens mij.
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een onbeduidend figuur volgens mij.
quote:
God heeft gesproken.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn had dat toch weer goed gezien!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Sereo is toch gewoon een prima speler. Maakt nooit fouten en best creatief. Scoort alleen nooit.
Ik ookquote:Op donderdag 5 november 2015 20:35 schreef VXXLL het volgende:
Als Serero deze wedstrijd scoort neem ik voor altijd een Serero UI
Even quotenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:35 schreef VXXLL het volgende:
Als Serero deze wedstrijd scoort neem ik voor altijd een Serero UI
Omdat De Boerquote:Op donderdag 5 november 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dan niet Singgraven erin?
Ik vind Serero ook helemaal niet zo slecht, alleen hij voegt zo weinig toe.quote:
IS HET ZO'N DAG?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]dit gaat zo een wedstrijd worden...
Ho ho, toen werd er meer gejudood en gebooskijkt.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:36 schreef Slobeend het volgende:
Dit lijkt wel de tweede helft van Feyenoord-Ajax.
Het aidserige voetbal bedoel ik vooral.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, toen werd er meer gejudood en gebooskijkt.
Ga je me nog uitleggen wat mooi voetbal is???quote:Op donderdag 5 november 2015 20:37 schreef bianconeri het volgende:
Eigen doelpunt van Padt![]()
![]()
![]()
Flut keeper
Ja want Liberec is een wereldploegquote:Op donderdag 5 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondanks een kutloting bakt Groningen er wel echt DEBIEL weinig van in de EL
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga je me nog uitleggen wat mooi voetbal is???
Hij is van het padtje af.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:37 schreef bianconeri het volgende:
Eigen doelpunt van Padt![]()
![]()
![]()
Flut keeper
Braga en l'OM is wel een zware loting.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja want Liberec is een wereldploeg
Met wat voor niveau zou je dat mee willen vergelijken?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die tegengoal van Groningen, lachwekkend
Hij vroeg drie weken geleden aan me waarom ik Atletico zat te kijken, want, en ik quote, ''als er een ploeg is die geen mooi voetbal speelt is het Atletico wel''. Dus ik vroeg, joh, leg uit, wat is mooi, of wat is niet mooi, voetbal?quote:
Ze dachten dat ze 10 punten gingen halenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondanks een kutloting bakt Groningen er wel echt DEBIEL weinig van in de EL
wel de Servische klopp aan het roerquote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja want Liberec is een wereldploeg
Dat niveau is droevigquote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig is er ook nog Euroleague Basketbal.
l'OM kan er echt weinig meer van. Is alleen een grote naam. Cavaliers is het met mij eens.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Braga en l'OM is wel een zware loting.
Braga een zware loting? Ja joh.... Daar had Groningen helemaal niet van hoeven te verliezen in Portugal.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braga en l'OM is wel een zware loting.
Welnee, gewoon 80 minuten laten uitrazenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had het idee dat Ajax daar ontsnapte.
Voor een Groningen is dat zwaar. Ajax zou er moeite mee hebben.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
l'OM kan er echt weinig meer van. Is alleen een grote naam. Cavaliers is het met mij eens.
Batshuayiquote:Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
l'OM kan er echt weinig meer van. Is alleen een grote naam. Cavaliers is het met mij eens.
Braga is een ploeg waartegen je denkt dat je kans hebt, maar eigenlijk heb je dat helemaal niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Braga een zware loting? Ja joh.... Daar had Groningen helemaal niet van hoeven te verliezen in Portugal.
Eigen doelpunt Padt, dat zegt toch al genoeg?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Met wat voor niveau zou je dat mee willen vergelijken?
Ajax heeft overal moeite mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een Groningen is dat zwaar. Ajax zou er moeite mee hebben.
Niks waard zonder Bielsa.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook met Roda?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax heeft overal moeite mee.
Niveautje Sven van Beek.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met wat voor niveau zou je dat mee willen vergelijken?
Nee dat had niemand verwacht.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Ze dachten dat ze 10 punten gingen halen
Ajax speelt heel vaak een beroerde tweede helft heb ik zo'n idee.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
Mijn voorspelling dat Ajax een goede tweede helft zou spelen komt niet echt uit
Dat zei Van der Looij wel hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee dat had niemand verwacht.
Maar dit is wel heel dramatisch.
Tegen dit flutploegje moet je thuis zeker gewoon van winnen.
Deze wedstrijd verdient vooral Sinkgravenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit te twijfelen. Verdient deze wedstrijd een lach of een traan?
Een tv uit het raamquote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit te twijfelen. Verdient deze wedstrijd een lach of een traan?
Jij zal wel blij zijn met Ziggo Sports Channel?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Absoluut. Is een lottery pick van de Sixers. Komt volgend seizoen over naar Amerika.
3!quote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef kalinhos het volgende:
Hemeltergend slecht dit zeg. 2 hele goals gemaakt tegen Celtic en Molde
Laat je helemaal gaanquote:
Ik heb een abo op ballstreams waar ik alle wedstrijden kan kijken. Live of on demand, met pregame en half time shows van ESPN en TNT. Dus om antwoord te geven op je vraag: het maakt me niet heel veel uit, heb er geen voordeel van.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij zal wel blij zijn met Ziggo Sports Channel?
Die ploeg op dnsdag deed het wel leuk.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef Karrs het volgende:
Ach ja... Nederland(se ploegen) in internationale wedstrijden...
En dat terwijl Cocu niet eens zijn beste elftal formeerde.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die ploeg op dnsdag deed het wel leuk.
Is dat een soort gamepass?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb een abo op ballstreams waar ik alle wedstrijden kan kijken. Live of on demand, met pregame en half time shows van ESPN en TNT. Dus om antwoord te geven op je vraag: het maakt me niet heel veel uit, heb er geen voordeel van.
Genietenquote:Op donderdag 5 november 2015 20:43 schreef DonDruiper het volgende:
Mooi om te zien dat de hele Arena als 1 man achter Ajax gaat staan. Een echte 12e man.
Niet helemaal legaal zeker?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vergelijkbaar ja, maar met meer features en bovenal voordeliger.
Op dat punt zit ik inmiddels al 2 jaar. Kunnen er echt helemaal niets vanquote:Op donderdag 5 november 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben op het punt gekomen dat ik Ajax niet eens meer kan uitlachen. Het is gewoon in- en intriest.
Kun je straks toch juichen vanwege een punt.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef Comprehendam het volgende:
Stel je hebt een kaartje voor deze pot...
Het is 100% legaal, want ze hebben een gat gevonden in de reglementen door zich te vestigen in Nederland.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet helemaal legaal zeker?
Gedomineerd!quote:Op donderdag 5 november 2015 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
Frank gaat zo zeggen dat ze geweldig gespeeld hebben.
das toch ook niksquote:Op donderdag 5 november 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sink op de bank kunnen houden, zijn dag is goed
HO HO HO! Je kijkt wel naar toekomstig wereldtoppers!quote:Op donderdag 5 november 2015 20:48 schreef NM. het volgende:
In elke wedstrijd is er gescoord en ik kijk naar deze zaadpot.
Vooraf teken je er voor tegen die wereldploeg uit Istanbul.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Goed resultaat ajax.
Puntje, opzich weinis mis mee.
Deze gimmick is een beetje zielig.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
HO HO HO! Je kijkt wel naar toekomstig wereldtoppers!
Korte cornersquote:Op donderdag 5 november 2015 20:48 schreef bombmannl het volgende:
Neem die hoekschoppen dan kort____
Korte corners zijn nog erger dan ebola.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:48 schreef bombmannl het volgende:
Neem die hoekschoppen dan kort____
Helaas heb Legia verloren van Clubquote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooraf teken je er voor tegen die wereldploeg uit Istanbul.
Gelukkig wel bijgetekend deze topper!quote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef truedestiny het volgende:
Davy staat gelijk aan balverlies
Club Brugge is dan ook een goed team. Net als Legia ook vrienden van ADO. Begreep dat er flink wat Hagenezen bij waren.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas heb Legia verloren van Club
Zal Ajax leren. Laten NL al jaren in de steekquote:Op donderdag 5 november 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgend jaar speel je eind juni al je eerste voorrondes.
dichtquote:Op donderdag 5 november 2015 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal Ajax leren. Laten NL al jaren in de steek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |