Valt me op dat er door veel kutreacties worden geplaatst en dan zeggen dat "hun" niet normaal kunnen doen. En dan blijft dat elke keer weer zo door gaan totdat er shitstorm is. Majaquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Tsja. Veel mensen ervaren dat net iets anders.
volgensmij werd ze moe van je omdat je salam bleef zeggen ipv hoi zoals elke nederlander.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Slecht. Het kassameisje is wegHet leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Denk het ook, maar we hadden wel die momentjes samen snap je. Moet toch eens een tagine maaltijd kunnen scoren ja togquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:48 schreef Crip het volgende:
[..]
volgensmij werd ze moe van je omdat je salam bleef zeggen ipv hoi zoals elke nederlander.
Oh ja had je half jaar geleden nog gezegd dat ik je tajine recept zou geven, hardop gelachen dat ik dat zo lang ben vergeten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk het ook, maar we hadden wel die momentjes samen snap je. Moet toch eens een tagine maaltijd kunnen scoren ja tog
Hebben die toch pech.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Tsja. Veel mensen ervaren dat net iets anders.
Wat doet je denken dat ik om jouw mening geef?quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik vind je gewoon wanhopiger worden. Ooit had je nog klasse men.
Pas als je Crip scoort heb je mn respect terug.
Ben je dan een BK?quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:27 schreef Montelly het volgende:
Ik had tot nu toe leukste dm contact met Stimo, leuke vrouwtje.
Vrouwtje is wel fout hoor..quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:27 schreef Montelly het volgende:
Ik had tot nu toe leukste dm contact met Stimo, leuke vrouwtje.
Wat doet je denken dat dat mij boeit?quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat ik om jouw mening geef?
Blijkbaar doet het je veel wat ik met mijn Magic Stick doe.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:07 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doet je denken dat dat mij boeit?
Deuce?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:15 schreef Beach het volgende:
ik hoor in de wandelgangen dat iemand hier een manchild is en ziekelijk jaloers terwijl die alpha probeert te zijn
ik noem geen namen
Immer! Maar nu de cardio flink is opgehoogd gaat het wel snellerquote:
Mijn open relatie? As if gast.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Blijkbaar doet het je veel wat ik met mijn Magic Stick doe.
Met je eenzijdige open relatie
Fripsel krijgt teminste dick?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ow en nee doet mij niet veel, maar vond t grappig omdat ik nu begrijp wrm cc zo anti Fripsel is.
Jaloezie blijkbaar.
Hoe meer gecut hoe beter tochquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alsof jullie hier niet altijd lopen te cutten
quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:07 schreef Beach het volgende:
wat een kutsfeer hier weer
serieus
ik ben weg
Op vrijdagavond ja?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef Questular het volgende:
Vanavond bedrijfsuitje, hapje eten en bier drinken. Altijd fijn.
Ik vind t prima hoor dat hier mensen zitten die denken dat ik srs een vriend heb die vreemdgaat en over dingen lieg.quote:
Elke afdeling kan zelf kiezen wat ie wilt gaan doen, dus een hoop gaan speurtochten en al die crap doen. Wij pakken het geld en gaan de stad in.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Op vrijdagavond ja?
Als ze zonodig bedrijfsuitjes willen organiseren doen ze dat maar onder werktijd.
dan nog. ze regelen het maar onder werktijd. Zie m'n collega's al het grootste deel van het jaar. Heb wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Elke afdeling kan zelf kiezen wat ie wilt gaan doen, dus een hoop gaan speurtochten en al die crap doen. Wij pakken het geld en gaan de stad in.
En waarom ben jij zo anti-CC?quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ow en nee doet mij niet veel, maar vond t grappig omdat ik nu begrijp wrm cc zo anti Fripsel is.
Jaloezie blijkbaar.
vrijdagavond is van mij, de rest van de week boeit me niet als er gratis eten en drinken isquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Op vrijdagavond ja?
Als ze zonodig bedrijfsuitjes willen organiseren doen ze dat maar onder werktijd.
Ik ben niet anti, maar als ze richting mij zeikt krijgt ze gewoon terug.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
En waarom ben jij zo anti-CC?
Waar ben jij jaloers op?
Oh ok.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben niet anti, maar als ze richting mij zeikt krijgt ze gewoon terug.
Echt he, heb gelukkig collega's waar ik nog wel een avondje kan doorhalen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:57 schreef Questular het volgende:
Die 1x per jaar dat we iets doen mag van mij wel een avondje van mn privé tijd kosten
Dat zijn meer vrienden waar ik wat mee drink dan "semi verplichte uitjes". Volgende week uit eten met een groepje. Maar dan wel mensen waar ik dat zelf mee wil.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Echt he, heb gelukkig collega's waar ik nog wel een avondje kan doorhalen.
Op 1 na die is eng
Dan mag de helft van het topic niet komen want Toerk/moslim.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:09 schreef Montelly het volgende:
Ik vind dat we een keer moeten meeten en dan alles een keer uitpraten met elkaar.
Alcoholconsumptie is dan wel verplicht.
Truequote:Op vrijdag 6 november 2015 12:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat zijn meer vrienden waar ik wat mee drink dan "semi verplichte uitjes". Volgende week uit eten met een groepje. Maar dan wel mensen waar ik dat zelf mee wil.
Hoe bedoel je? Dumpert linkjes mogen hier gewoon hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:14 schreef Montelly het volgende:
Ayyy..er staat een "nachtkannon 6" filmpje op dumpert(top5)...is het safe op hier te posten?
Tietjesquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dumpert linkjes mogen hier gewoon hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |