Ja. Staat in US.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:19 schreef BeamofLight het volgende:
is er een foto bekend van stimo, want dan weet ik wiens kant ik kan kiezen
Die vroeg net zelf al om een foto.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik wacht ff op weissman, daar kan ik van op aan
Ja, ik ga dan altijd zo dicht mogelijk staan zodat ik zijn aroma kan opsnuiven.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey crip heb je wel eens dimafeelz als je een lekkere man in trein ziet?
Nee man, ik heb haar om pics gevraagd in DM om te beoordelen of ze zelf fugly is. Aangezien ze iedere vrouw hier voor dik en lelijk uitmaakt verwacht ik er niet veel van.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:23 schreef BeamofLight het volgende:
ik wacht ff op weissman, daar kan ik van op aan
Zeker captain's choice bay rum aromaquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, ik ga dan altijd zo dicht mogelijk staan zodat ik zijn aroma kan opsnuiven.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee man, ik heb haar om pics gevraagd in DM om te beoordelen of ze zelf fugly is. Aangezien ze iedere vrouw hier voor dik en lelijk uitmaakt verwacht ik er niet veel van.
En ze is sowieso Koerd, dus ik gok op heel wat lichaamsbeharing.
Nee, ben kort dus ik snuif meer rond de relevante gebieden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zeker captain's choice bay rum aroma
Ja heb even TR gedaan omdat je mijn dm's niet beantwoord.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
Goedemiddag ik kom hier voor 1 goede sfeer. Ben ik op de juiste plek?
Hosgeldin Kano,quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
Goedemiddag ik kom hier voor 1 goede sfeer. Ben ik op de juiste plek?
Ik dacht dat je niets meer met me te maken wilde hebben na dat akkefietje van laatst.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja heb even TR gedaan omdat je mijn dm's niet beantwoord.
Bier en sfeerquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hosgeldin Kano,
Wil je thee en een goede sfeer?
Ik heb me bedacht, wilde dit bespreken met een kopje thee maar je negeert me. Wil je me niet ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niets meer met me te maken wilde hebben na dat akkefietje van laatst.
Jazeker wel. Vandaar dat ik je toen ook bedwelmde met chloroform en ik sindsdien een straatverbod hebquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, wilde dit bespreken met een kopje thee maar je negeert me. Wil je me niet ofzo
Ben wel in to die kinky shitquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jazeker wel. Vandaar dat ik je toen ook bedwelmde met chloroform en ik sindsdien een straatverbod heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |