Ik gok op PTSSquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
vast de stress van het niet kunnen maken van een scriptie
Nou, zit in een flow nu. Gaat nu weer goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
vast de stress van het niet kunnen maken van een scriptie
He Deucequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:11 schreef Weissman het volgende:
My dick is probably trending on Twitter...
ja, dat krijgen we mee hier.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou, zit in een flow nu. Gaat nu weer goed
Eh nee. Het ging om cc. Niet om jou. Snap niet dat jij jezelf er bij blijft betrekken. Zij is er stil over en ik ook nu. Je kunt er mee kappen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:11 schreef Weissman het volgende:
My dick is probably trending on Twitter...
Wil je een kopie als het klaar is?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, dat krijgen we mee hier.
Jaja ...
Zonder mij en cake-man had dit topic niet bestaan schatquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh nee. Het ging om cc. Niet om jou. Snap niet dat jij jezelf er bij blijft betrekken. Zij is er stil over en ik ook nu. Je kunt er mee kappen.
Een man die schat zegt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zonder mij en cake-man had dit topic niet bestaan schat
quote:
Enne kwebbeltantesquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een man die schat zegt.
Gay much?
Goh een man die schat tegen een vrouw zegt. Wat een drama, bel de kranten, schrijf er een scriptie overquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een man die schat zegt.
Gay much?
Geen idee, jij houdt bij wie ik doe.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een man die schat zegt.
Gay much?
Ik ben er nooit over begonnen, jij trekt er elke keer weer wat nieuws bij. En het wordt echt oud. Post gewoon normaal mee, of liever nog, heb gewoon door dat je de juiste toon niet te pakken krijgt en zoek een andere sc. Je verpest de hele sfeer, heb je dat nou écht niet door? Niemand kan zó zuigerig zijn zonder echt mentaal niet in orde te zijn. Please, bewijs gewoon dat je niet gek bent.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh nee. Het ging om cc. Niet om jou. Snap niet dat jij jezelf er bij blijft betrekken. Zij is er stil over en ik ook nu. Je kunt er mee kappen.
Wel respect voor deze man.quote:
Ja doe dat meidquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goh een man die schat tegen een vrouw zegt. Wat een drama, bel de kranten, schrijf er een scriptie over
En ze gaat maar door. Doe eens normaal hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben er nooit over begonnen, jij trekt er elke keer weer wat nieuws bij. En het wordt echt oud. Post gewoon normaal mee, of liever nog, heb gewoon door dat je de juiste toon niet te pakken krijgt en zoek een andere sc. Je verpest de hele sfeer, heb je dat nou écht niet door? Niemand kan zó zuigerig zijn zonder echt mentaal niet in orde te zijn. Please, bewijs gewoon dat je niet gek bent
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben er nooit over begonnen, jij trekt er elke keer weer wat nieuws bij. En het wordt echt oud. Post gewoon normaal mee, of liever nog, heb gewoon door dat je de juiste toon niet te pakken krijgt en zoek een andere sc. Je verpest de hele sfeer, heb je dat nou écht niet door? Niemand kan zó zuigerig zijn zonder echt mentaal niet in orde te zijn. Please, bewijs gewoon dat je niet gek bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |