quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:30 schreef Wimperkruller het volgende:
Liefde voor 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een gave jas!quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vies weer...
[ afbeelding ]
White Mountaineering
UFO piloot uit Utrecht
Benzak 14 oz. black selvage Denim
Nike Lunarforce Duckboot.
Je hebt me geïnspireerd om het gezicht van m'n vader op een t-shirt te drukken!quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vies weer...
[ afbeelding ]
White Mountaineering
UFO piloot uit Utrecht
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar staat je goed hoor! Met je sexy hotpants
De KPD-clan gaat los.quote:
Kleding geloof ik. Waar blijft jouw beloofde foto nu?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:30 schreef Wimperkruller het volgende:
Beide leuk. Vind 2 persoonlijk wat leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicequote:Op zaterdag 7 november 2015 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vies weer...
[ afbeelding ]
White Mountaineering
UFO piloot uit Utrecht
Love will tear us apart (Joy Division)
Squats.quote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga mezelf weer eens naar de sportschool slepen.
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet nodig zo te zienquote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zondag 8 november 2015 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet nodig zo te zien
Komt er ook een after foto?
Mmmm, jij hebt zo te zien echt geen sportschool meer nodig.quote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2015 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Thanks allemaal
Voor afterfoto gewoon een rode bezwete kop erboven denken
HM sporttopquote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
heel subtiel thigh gapjequote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, 6 euro in de sale laatstquote:
Ik heb precies dezelfde, maar niet uit de sale... like always.quote:Op zondag 8 november 2015 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, 6 euro in de sale laatst
Volgens mij wandel jij daar vrij snel naar toe als ik dat zo bekijk. Goed lijfquote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Tering doe normaal als iemand een foto postquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij wandel jij daar vrij snel naar toe als ik dat zo bekijk. Goed lijf
quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tering doe normaal als iemand een foto post
KPD is verderop vriendquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jezus, wat slechtquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit is echt de nieuwe low zeg...quote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hou van sexloos. Ik pas perfect in de Nederlandse samenleving.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:37 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Bovenkant is zo sexloos, heroinjunk. Is ook een beetje Hollands eigen natuurlijk...
Skaterlook?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:38 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik vind het een aparte combinatie: skaterlook met een degelijke gebreide trui.
Dan zou ik eerder een hoodie dragen bij je gympen en broek. Of degelijke (spijker)broek en schoenen bij de trui en er een subtiele draai aan geven met wat accesoires zodat het niet te saai wordt!![]()
Ohja, en de trui in je broek vind ik hier ook niet zo bij passen.
Haar combinatie met wollen trui vind ik heel oke, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Naja, misschien valt het niet onder de skaterlook, maar ik had het dus over de afgeragde jeans en allstars eronder.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Skaterlook?Nee.
Verder hou ik niet van hoodies en ook niet van degelijke spijkerbroeken en schoenen, dus dat scheelt.
Qua kleding wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet dat jij daar over kan meepraten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |