Oke, eerst jij.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In plaats van te zeiksnorren kun je zelf ook eens een foto posten.
Vind je broek lelijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lijkt me prima deal. Ik had er toevallig al eentje gemaakt, ik had vandaag een semi sollicitatiegesprek. Slechte badkamerfoto, maar:
[ afbeelding ]
En toen ik door de stad liep hoorde ik nog ineens in het voorbijgaan "wow nice patta's", en ik neem aan dat dat op de mijne sloeg:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2015 20:16 schreef Amoeba het volgende:
In plaats van te zeiksnorren kun je zelf ook eens een foto posten.
quote:
TVP voor de pics van stimorol.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef Amoeba het volgende:
Lijkt me prima deal. Ik had er toevallig al eentje gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet. Maar we hadden in vorige deel een discussie over broeken. Daarin gaf hij aan dat spijkerbroeken niet netjes kunnen staan.quote:
Ik heb meestal een chino aan. En gerust paars of knalgeel, deze heb ik eigenlijk niet zo vaak aan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar we hadden in vorige deel een discussie over broeken. Daarin gaf hij aan dat spijkerbroeken niet netjes kunnen staan.
Maar als ik zie wat voor broek hij nu aan heeft, denk ik toch dat ik gelijk heb.
Als je niet weten hoe je het moet matchen, dan liever andere schoenen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb meestal een chino aan. En gerust paars of knalgeel, deze heb ik eigenlijk niet zo vaak aan.
Maar zoals ik al zei, ik vind matchen met die schoenen lastig.
Qua broek?quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je niet weten hoe je het moet matchen, dan liever andere schoenen.
En post anders foto van wat je normaal aan hebt dan? Kunnen we toch beter oordelen
Precies op tijd, anders had ik het misschien niet gezien.quote:
Leuk, maar zakelijk?quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn zakelijke look van gisterenIk merk alleen dat die houding de broek niet echt ten goede komt.. maarja, te laat
Nouja, zakelijk genoeg voor het evenement waar ik wasquote:
Ah, daar kunnen ze nog wel eens casual toelaten, ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, zakelijk genoeg voor het evenement waar ik wasIk werk op de universiteit, de normale look is daar wat je ook maar aan wilt. En ik had ook nog een colbertje hierbij.
Wat vind jij echt zakelijk voor een vrouw dan? Mantelpakje zie ik haast nooit eigenlijk. Gewoon een jurkje met of zonder colbertje is het vaak..quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, daar kunnen ze nog wel eens casual toelaten, ja.
Als je echt voor zakelijk zou willen gaan zou ik kiezen voor andere schoenen (mooie zwarte pumps bijv) en andere kleuren (geen wit).quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat vind jij echt zakelijk voor een vrouw dan? Mantelpakje zie ik haast nooit eigenlijk. Gewoon een jurkje met of zonder colbertje is het vaak..
Ja, schoenen heb je wel een goed punt ja! Maar mijn voeten doen nu al zeer genoegquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je echt voor zakelijk zou willen gaan zou ik kiezen voor andere schoenen (mooie zwarte pumps bijv) en andere kleuren (geen wit).
Dit is wel echt accuraatquote:
WHAT ARE THOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSE.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En toen ik door de stad liep hoorde ik nog ineens in het voorbijgaan "wow nice patta's", en ik neem aan dat dat op de mijne sloeg:
Mantelpakje is wel het meest zakelijk in mijn ogen, maar snap dat zulks niet altijd aan gaat naar de meeste soorten werk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat vind jij echt zakelijk voor een vrouw dan? Mantelpakje zie ik haast nooit eigenlijk. Gewoon een jurkje met of zonder colbertje is het vaak..
Patta'squote:Op zaterdag 7 november 2015 11:15 schreef Crip het volgende:
[..]
WHAT ARE THOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:30 schreef Wimperkruller het volgende:
1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk![]()
1 als je dat niet te koud vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ah, daar is mijn theedoek geblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede dijen trouwens![]()
Het zou wel kunnen, maar ik zou me zwaar overdressed voelen denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Mantelpakje is wel het meest zakelijk in mijn ogen, maar snap dat zulks niet altijd aan gaat naar de meeste soorten werk.
Liefde voor 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een gave jas!quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vies weer...
[ afbeelding ]
White Mountaineering
UFO piloot uit Utrecht
Benzak 14 oz. black selvage Denim
Nike Lunarforce Duckboot.
Je hebt me geïnspireerd om het gezicht van m'n vader op een t-shirt te drukken!quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vies weer...
[ afbeelding ]
White Mountaineering
UFO piloot uit Utrecht
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar staat je goed hoor! Met je sexy hotpants
De KPD-clan gaat los.quote:
Kleding geloof ik. Waar blijft jouw beloofde foto nu?quote:
Beide leuk. Vind 2 persoonlijk wat leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicequote:Op zaterdag 7 november 2015 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vies weer...
[ afbeelding ]
White Mountaineering
UFO piloot uit Utrecht
Love will tear us apart (Joy Division)
Squats.quote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga mezelf weer eens naar de sportschool slepen.
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet nodig zo te zienquote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zondag 8 november 2015 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet nodig zo te zien
Komt er ook een after foto?
Mmmm, jij hebt zo te zien echt geen sportschool meer nodig.quote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2015 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Thanks allemaal
Voor afterfoto gewoon een rode bezwete kop erboven denken
HM sporttopquote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
heel subtiel thigh gapjequote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, 6 euro in de sale laatstquote:
Ik heb precies dezelfde, maar niet uit de sale... like always.quote:Op zondag 8 november 2015 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, 6 euro in de sale laatst
Volgens mij wandel jij daar vrij snel naar toe als ik dat zo bekijk. Goed lijfquote:Op zondag 8 november 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Tering doe normaal als iemand een foto postquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij wandel jij daar vrij snel naar toe als ik dat zo bekijk. Goed lijf
quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tering doe normaal als iemand een foto post
KPD is verderop vriendquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jezus, wat slechtquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit is echt de nieuwe low zeg...quote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hou van sexloos. Ik pas perfect in de Nederlandse samenleving.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:37 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Bovenkant is zo sexloos, heroinjunk. Is ook een beetje Hollands eigen natuurlijk...
Skaterlook?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:38 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik vind het een aparte combinatie: skaterlook met een degelijke gebreide trui.
Dan zou ik eerder een hoodie dragen bij je gympen en broek. Of degelijke (spijker)broek en schoenen bij de trui en er een subtiele draai aan geven met wat accesoires zodat het niet te saai wordt!![]()
Ohja, en de trui in je broek vind ik hier ook niet zo bij passen.
Haar combinatie met wollen trui vind ik heel oke, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Naja, misschien valt het niet onder de skaterlook, maar ik had het dus over de afgeragde jeans en allstars eronder.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Skaterlook?Nee.
Verder hou ik niet van hoodies en ook niet van degelijke spijkerbroeken en schoenen, dus dat scheelt.
Qua kleding wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet dat jij daar over kan meepraten ofzo
Allebei wel eigenlijk, toevallig zat ie er nu in.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Draag je die trui zo, of languit over je broek?
Ik draag nooit strakke kleding.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bovenkant doet je vormloos lijken
Amen, vind het ook ok. Niet alles hoeft strak te zitten.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:08 schreef Leer2eK het volgende:
Best wel een hoop negativiteit. Ik vind je er wél leuk uitzien, gewoon chill. En als je het zelf leuk vindt en het zit lekker is dat het belangrijkste toch?
Dat languit dragen is hip op het moment.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Allebei wel eigenlijk, toevallig zat ie er nu in.
Oh het maakt me niet zoveel uit, ik doe meestal wat ik mooier vind en prettiger vind zitten. Meestal hangen ze los, omdat ik hou van ruimtequote:Op donderdag 12 november 2015 11:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat languit dragen is hip op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ] Fissa jonguhNice, leuke pattas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
[ afbeelding ] Fissa jonguhaiaiaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
[ afbeelding ] Fissa jonguhnice opsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |