Martijn Krabbé was begin jaren 90 al radio-dj, bij de Tros, en een goede ook. Dat was tevens nog in de tijd dat je als presentator veel invloed had op de inhoud van je eigen programma. Die weet wel hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 06:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik knap volledig af op de jury, te weinig sporen in de muziekindustrie om serieus te nemen.
Ik kijk het heel af en toe. Ik zou wel eens iemand anders in die jury willen zien als die gast van modern talking... Die kerel wordt saai. Wel tof dat die schreeuwerd van scooter in de jury zitquote:Op zondag 20 maart 2016 16:23 schreef female81 het volgende:
[..]
Martijn Krabbé was begin jaren 90 al radio-dj, bij de Tros, en een goede ook. Dat was tevens nog in de tijd dat je als presentator veel invloed had op de inhoud van je eigen programma. Die weet wel hoe de vork in de steel zit.
En in dezelfde periode werd Ronald Molendijk ook al bekend. Niet dat dat Rode schoentjes-nummer veel voorstelde, maar het kwam wel in de top drie (wat weer als gevolg heeft dat je het wereldje van binnenuit leert kennen), en daarna is 'ie achter de schermen altijd actief gebleven.
Alleen al deze twee hebben bij elkaar bijna vijf decennia lang ervaring met muziek, op wat voor manier dan ook (makend, producerend of presenterend). En de andere twee hebben inmiddels ook heus wel door hoe het werkt.
-------
Ben ik btw de enige hier die trouw naar de Duitse versie kijkt? Niemand heeft het erover (Vlada-Viola, wat een mens.).
Daar wordt me trouwens een hoop geld in gepompt, zeg. Twee maanden lang audities uitzenden, dan nog dat verblijf in Jamaica wat ook weer wekenlang op tv komt, en de finalereeks niet in de studio houden maar op diverse locaties. Wat dat betreft wordt 'onze', twaalf weken durende Idols relatief karig.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze nu naar Bali zouden gaan, dus in dat opzicht doet Nederland dan nog aardig meequote:
Datquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef het toch maar een kans, ondanks de jury!
RTL5's nieuwe talentenjach-avond. Wat SBS6 niet lukte, wil RTL5 opnieuw proberen.quote:
Oh okee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
RTL5's nieuwe talentenjach-avond. Wat SBS6 niet lukte, wil RTL5 opnieuw proberen.
Met die dansshow lukte het in ieder geval niet helemaal.
en stel dat het floptquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
RTL5's nieuwe talentenjach-avond. Wat SBS6 niet lukte, wil RTL5 opnieuw proberen.
Met die dansshow lukte het in ieder geval niet helemaal.
Ditquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
De audities vind ik wel leuk, daarna boeit het me niet meer
CL voetbal maar komt wel om de 2 of 3 wekenquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Woensdag is wel slim gekozen, weinig entertainment op tv. Ik denk dat ze bij een half miljoen kijkers al wel tevreden zijn.
Je kan straks de eerste 10 minuten ook skippen, toch alleen maar gelulquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit
Heb ik met The Voice overigens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |