abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157348444
Zijn er in Nederland of België geen café's die morgenavond een K3 avond hebben, met finale op groot scherm etcetera?
Ik gooide net dit nog 'gekscherend' op Facebook..

quote:
Zijn er morgen nog mensen die van de finale van K3 zoekt K3 ook het event maken wat het verdient te zijn?

Café's die het op groot scherm vertonen?
Supermarkten die eerder dicht gaan?
Straten die versierd worden met regenboogvlaggetjes?
Fanatiekelingen die ook 10.000 luchtbalonnen op hun wangen gaan schminken?
Vrienden die samen willen kijken om de ondraaglijke spanning een beetje draaglijker te maken? (En daarna gezellig bushokjes aan gort trappen mocht Klaasje er toch onverhoopt bij zitten?)
Ah toe!!

... maar ik vind het serieus eigenlijk suf om thuis alleen op de bank te kijken terwijl het in mijn ogen best wel een dingetje is :o
pi_157348671
De laatste 24 uur van K3...
pi_157348710
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:17 schreef Maartel het volgende:
Zijn er in Nederland of België geen café's die morgenavond een K3 avond hebben, met finale op groot scherm etcetera?
Vlaanderen staat morgen vol met grote schermen.

http://i.imgur.com/r4eoiJg.jpg (rechtsonder)
pi_157348715
quote:
9s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:24 schreef iBenny het volgende:
De laatste 24 uur van K3...
Dat wordt janken over 24 uur....
pi_157348817
Kristel geen tourmanager dus.
pi_157348898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:28 schreef A_Fortiori het volgende:
Kristel geen tourmanager dus.
Nee? Jammer zeg.
pi_157348925
En wel wat meer nieuwe kleurtjes dan enkel 1 zwarte naar rood :)
pi_157349109
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:31 schreef showtimer het volgende:
Heb je een linkje naar het interview? Of is het alleen in Vlaanderen te zien?
pi_157349172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:25 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Net zoals ik bijvoorbeeld blijf herhalen dat ik liever Demi dan Laafje in de finale had gezien.
:D
Mócht ze onverhoopt in de groep komen, blijf dan alsjeblieft over haar posten _O_
pi_157349232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar het interview? Of is het alleen in Vlaanderen te zien?
Probeer eens.
http://www.een.be/program(...)-geschiedenis-van-k3

Je hebt niets gemist hoor, weinig of niets nieuws.
pi_157349249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:53 schreef bogtrotter het volgende:
Zou het de bedoeling zijn dat de nieuwe meisjes effectief "Hallo K3" gaan rebooten, of een nieuwe sitcom krijgen of zoiets? Waarschijnlijk hebben ze wel de tijd om op hun acteren te oefenen voor het uberhaupt zo ver komt; de komende maanden wordt het eerst vooral twee, drie nummertjes meezingen tijdens de afscheidstournée van K3.

Dingen die een nieuwe "Hallo K3" interessant kunnen maken:
- Demi en/of Suus zijn hun nieuwe bovenburen en komen om de drie aflevering eens vervelend in hun zetel liggen en zeggen dat ze zich allemaal niet zo moeten aanstellen.
- Lauren en Kneusje slapen samen in een dubbelbed.
- Lisa.
Vergeet niet Kristel die door het beeld komt rennen terwijl ze roept "Ik deed dit zooooooooooooooooooveel beter!"
pi_157349256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Nee? Jammer zeg.
Ik kan niet parkeren, zegt Kristel.
pi_157349307
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:39 schreef Maartel het volgende:

[..]

:D
Mócht ze onverhoopt in de groep komen, blijf dan alsjeblieft over haar posten _O_
Als ze in de groep komt, ga ik ook zeker over haar blijven posten.

Ik hoop tegen die tijd nieuwe gifjes te hebben. (hoewel ik op deze zeker nog niet uitgekeken ben)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2015 22:45:00 ]
pi_157349316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef nick333 het volgende:

[..]Je hebt niets gemist hoor, weinig of niets nieuws.
Termen als 'pit' en 'transformatie' doen volgens mij vermoeden dat Lisa zeker geen zwart meer is.

Kristel heeft het bij Lisa wel vaker over pit gehad toch?
pi_157349415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:44 schreef showtimer het volgende:

[..]

Termen als 'pit' en 'transformatie' doen volgens mij vermoeden dat Lisa zeker geen zwart meer is.

Kristel heeft het bij Lisa wel vaker over pit gehad toch?
Hoeft niet alleen over het kleur te gaan, Marthe zei bv in een filmpje dat er een stuk afgeknipt werd. Een korter kapsel zou haar wel staan denk ik.
pi_157349470
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:48 schreef nick333 het volgende:

[..]

Hoeft niet alleen over het kleur te gaan, Marthe zei bv in een filmpje dat er een stuk afgeknipt werd. Een korter kapsel zou haar wel staan denk ik.
Dat kan inderdaad ook, maar de focus lag bij dat stukje wel erg op de kleur.
pi_157349602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:44 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]
Ik hoop tegen die tijd nieuwe gifjes te hebben. (hoewel ik op deze zeker nog niet uitgekeken ben)
Je vergat deze :)

klik om te spelen
pi_157349806
Goh, er zijn dus echte k3 fans bij hier? Ik vind t gewoon leuk om te volgen, maar heb echt weinig met k3 :D
Kwak
pi_157349882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:31 schreef showtimer het volgende:
Ik blijf het bizar vinden. Morgen ziet de kijker voor het eerst de meisjes met een andere haarkleur. Als de shock te boven is gekomen krijgen we 8 combinaties voorgeschoteld waar we vooraf misschien niet eens aan gedacht hebben en krijgen ook geen tijd om aan dat idee te wennen. Die 8 combinaties zingen ieder hoogstens 30 seconden een paar regels samen en op basis daarvan hebben we 10 minuten om te stemmen. Hup snel door, de kijker moet ook nog even 5 nieuwe nummers horen, daarna weer snel stemmen, want de winnaars moeten ook nog even 10.000 luchtballonnen doen.
Oh, daarnaast zit de show ook nog vol met een laatste tv optreden van de huidige K3, battles tussen dezelfde haarkleuren, uitleggen van stemproces en puntentelling, etc.

Een beetje veel voor 1 aflevering als je het mij vraagt.
pi_157349911
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef nick333 het volgende:

[..]

Probeer eens.
http://www.een.be/program(...)-geschiedenis-van-k3

Je hebt niets gemist hoor, weinig of niets nieuws.
Hij doet het. Leuk die oude beelden, hoewel ik het meeste al wel kende. Josje kwam er niet zo heel best vanaf vind ik. Dat is helaas vaker haar probleem in interviews. Een beetje koud en kil, al zal dat ongetwijfeld niet haar bedoeling zijn. Tweede gedeelte kwam ze er wel iets beter uit.

Karen top, zoals altijd in interviews. Helaas weinig actueels over de nieuwe K3. Het leek er wel op dat ze het echt nog niet weten.
pi_157349928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:54 schreef nick333 het volgende:

[..]

Je vergat deze :)

[ afbeelding ]
Haha even die benen open en dicht. Dat vind jij mooi he? ;)
pi_157350015
Oh ja, voor degene die morgen niet kan kijken en het programma op gaat nemen: volgens de programmering duurt het tot 22:30 uur, maar reken maar op een dik half uur extra.
pi_157350017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:03 schreef lunatic1985 het volgende:

[..]

Ik blijf het bizar vinden. Morgen ziet de kijker voor het eerst de meisjes met een andere haarkleur. Als de shock te boven is gekomen krijgen we 8 combinaties voorgeschoteld waar we vooraf misschien niet eens aan gedacht hebben en krijgen ook geen tijd om aan dat idee te wennen. Die 8 combinaties zingen ieder hoogstens 30 seconden een paar regels samen en op basis daarvan hebben we 10 minuten om te stemmen. Hup snel door, de kijker moet ook nog even 5 nieuwe nummers horen, daarna weer snel stemmen, want de winnaars moeten ook nog even 10.000 luchtballonnen doen.
Oh, daarnaast zit de show ook nog vol met een laatste tv optreden van de huidige K3, battles tussen dezelfde haarkleuren, uitleggen van stemproces en puntentelling, etc.

he-le-maal mee eens
pi_157350029
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:03 schreef lunatic1985 het volgende:

[..]

Eens, maar misschien was het ook wel noodzakelijk om de voorspelbaarheid tegen te gaan?. Studio 100 heeft nu weken de tijd gehad, de kijker amper een paar uur.
  donderdag 5 november 2015 @ 23:08:25 #150
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157350032
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef lunatic1985 het volgende:
Zoals beloofd, na de mama's en de papa's, nu de vriendjes foto. Helaas is de vakantieliefde van Klalieke altijd in het buitenland en laat Lauren niets los over vriend/vriendin.

[ afbeelding ]
Die Vriend van Jindra kan zo aanschuiven bij een of andere bank of accountantsbureau en kakelend minder bedeelde mensen in het fornuis trappen. Wat een kop+kostuum combo, hij zal vast wel aardig en lief zijn maar jesus.
Schapen zijn relax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')