abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157346161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:07 schreef Revanches het volgende:
Klaasje :') Saaie kerkmuis, die moet lekker in haar zangkoortje blijven met die kille moeder van dr.
Ze mag mijn blokfluit wel komen bespelen :-0
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 5 november 2015 @ 21:18:20 #102
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_157346230
Mensen die haten op Klaasje :') :') :')
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_157346255
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo leuk aan de posts hier. Ik ga steeds verder denken. Wie zie ik zoiets als Hallo K3 wel doen? Klaasje inderdaad niet. Kan me niet voorstellen dat zij de humor en timing ervoor heeft. Marthe denk ik wel. Lisa met wat coaching ook. Lauren is acteren al gewend en ik denk ik soms ook best een droogkloot. Hanne met veel training. Jindra ook, zolang ze zelf ook de lol ervan inziet.

Met die interviewtjes heb je ook een punt. Jindra doet te giechelig, Klaasje is het daadwerkelijk. Al moet ik toegeven dat alle meiden zoveel gesloten vragen krijgen dat er bijna geen fatsoenlijk antwoord op de geven is. Dat zie je vooral bij Lauren, Marthe en Lisa. Al denkt Lauren voor mijn gevoel wel altijd heel erg goed na voor ze antwoord geeft. Wat je ook moet doen als K3, maar dan wel mss net iets minder zichtbaar. ;)
Hallo K3 is echt geen makkelijke job. Ik ben zo gek geweest om alle afleveringen te kijken, en vaak zat ik hardop te lachen. De taakverdeling was precies goed. Kristel als de wat meer serieuze van het stel, Karen als de sloddervos, en Josje als degene die een beetje los stond van de andere 2 maar toch ook weer niet. Volgens mij toch een goede weerspiegeling van hoe het in het echt ook is. Alledrie hebben ze hun rollen briljant ingevuld, heb ik echt respect voor.

Mee eens, Marthe moet dat kunnen. Jindra toch ook wel denk ik, maar ze moet zichzelf niet te serieus nemen. Lisa heb ik zelf het meeste vertrouwen in wat betreft acteerwerk. (maar ik besef me dat ik daar een van de weinigen in ben) Lauren zou het ook prima doen, Hanne en Klaasje niet denk ik.

Dat is dus zeker een factor waar rekening mee moet worden gehouden. Lauren gaf 2 weken geleden een hele grappige response op Gerard Joling toen die zei dat haar hart bijna uit haar borstkas sprong. "Hopelijk blijft het kloppen". Dat vond ik nou echt een spontane opmerking. Dus ik heb het idee dat ze het wel kan.
pi_157346262
Sorry alvast als ik het dubbel post, hebben jullie op YouTube gezien: K3 zoekt K3 Backstage aflevering 5 en dan op 1.07, een verademing naar mijn mening. Ik kan geen linkje maken hoor.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:19:37 #105
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157346294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

Hallo K3 vond ik misschien zelf wel het allerleukste van de oude K3. Josje vulde dat briljant in, en ook Kristel en Karen deden het qua acteerwerk erg goed en waren erg grappig. Ik kan me niet voorstellen dat Klaasje dat goed zou kunnen invullen. Jindra daarentegen weer wel.
Als het enkel om Hallo K3 ging, had ik waarschijnlijk het liefst Jindra, Demi en Lauren gezien - toevallig natuurlijk ook wel de meisjes die volgens mij het best zongen, maar niet per se allemaal mijn favorietjes waren (Demi natuurlijk wel)
pi_157346321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:14 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Het zou me ook echt niet verbazen als ze dat doen. Volgens mij houden ze de social media echt heel nauwlettend in de gaten. Sommige dingen die hier genoemd zijn heb ik echt letterlijk terug zien komen in de show. Jury die strenger moet zijn. Jindra's haar (en dan voornamelijk de pony) die haar hard maken. Hoe ze sommige meiden beter kunnen presenteren. Ik vind het echt ontzettend slim hoe ze het allemaal gebruiken. Echt een voorbeeld van slim gebruik van public opinion en social media.
Oh wacht, in dat geval ga ik nog even Hanne en Marthe afzeiken :') (geintje :P )
pi_157346418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:16 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ze mag mijn blokfluit wel komen bespelen :-0
pi_157346429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef Sparkeltje het volgende:
Sorry alvast als ik het dubbel post, hebben jullie op YouTube gezien: K3 zoekt K3 Backstage aflevering 5 en dan op 1.07, een verademing naar mijn mening. Ik kan geen linkje maken hoor.
Is dat het punt dat Laura vals zingt of zit ik nu verkeerd?
pi_157346526
Ja klopt en daarna komt Jindra een verademing dus, want die is zo goed.
pi_157346535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:22 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Is dat het punt dat Laura vals zingt of zit ik nu verkeerd?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef Sparkeltje het volgende:
Niemand die een gifje wil maken van Lisa op 01:19?
pi_157346577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:25 schreef Sparkeltje het volgende:
Ja klopt en daarna komt Jindra een verademing dus, want die is zo goed.
Jindra komt eigenlijk voor Laura, maar ik snap hem nu gelukkig wel. Ik was al in de war. Ik dacht "eerst kwam een zuiver zingende Jindra, toen een valse Laura, en die laatste is een verademing?" XD
pi_157346624
Oeps
pi_157346667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:18 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hallo K3 is echt geen makkelijke job. Ik ben zo gek geweest om alle afleveringen te kijken, en vaak zat ik hardop te lachen. De taakverdeling was precies goed. Kristel als de wat meer serieuze van het stel, Karen als de sloddervos, en Josje als degene die een beetje los stond van de andere 2 maar toch ook weer niet. Volgens mij toch een goede weerspiegeling van hoe het in het echt ook is. Alledrie hebben ze hun rollen briljant ingevuld, heb ik echt respect voor.

Mee eens, Marthe moet dat kunnen. Jindra toch ook wel denk ik, maar ze moet zichzelf niet te serieus nemen. Lisa heb ik zelf het meeste vertrouwen in wat betreft acteerwerk. (maar ik besef me dat ik daar een van de weinigen in ben) Lauren zou het ook prima doen, Hanne en Klaasje niet denk ik.

Dat is dus zeker een factor waar rekening mee moet worden gehouden. Lauren gaf 2 weken geleden een hele grappige response op Gerard Joling toen die zei dat haar hart bijna uit haar borstkas sprong. "Hopelijk blijft het kloppen". Dat vond ik nou echt een spontane opmerking. Dus ik heb het idee dat ze het wel kan.
Ik denk ook dat het in Lauren zit. Toch is het wel grappig. Sommige meiden zijn echt nog niet genoeg getraind, terwijl anderen weer té goed getraind zijn. Op naar de gulden middenweg...
pi_157346725
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:19 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Als het enkel om Hallo K3 ging, had ik waarschijnlijk het liefst Jindra, Demi en Lauren gezien - toevallig natuurlijk ook wel de meisjes die volgens mij het best zongen, maar niet per se allemaal mijn favorietjes waren (Demi natuurlijk wel)
Ik denk dat Suus dan ook nog weleens verrassend uit de hoge hoed had kunnen komen. Dat overdreven Noord-Hollandse accent werkt fantastisch in zo'n serie. (Net als het Amsterdamse accent van Rosie)
pi_157346952
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:

Niemand die een gifje wil maken van Lisa op 01:19?
https://gfycat.com/ThornyGiantConure

http://fat.gfycat.com/ThornyGiantConure.gif
pi_157346957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:30 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik denk dat Suus dan ook nog weleens verrassend uit de hoge hoed had kunnen komen. Dat overdreven Noord-Hollandse accent werkt fantastisch in zo'n serie. (Net als het Amsterdamse accent van Rosie)
Ah Suus. Ik wist wel dat ze het niet zou worden, maar leuk vond ik haar wel. Lekker no nonsense. Ik zie haar net als Demi wel casual over een bank hangen in de Hallo K3 set.
pi_157347068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef Memoblokje het volgende:

[..]

Ah Suus. Ik wist wel dat ze het niet zou worden, maar leuk vond ik haar wel. Lekker no nonsense. Ik zie haar net als Demi wel casual over een bank hangen in de Hallo K3 set.
Haha inderdaad ja, was leuk geweest. Ik vond haar leuk, lekker overdreven Hollands. (niet Nederlands, echt Hollands) Maar ze paste verder niet echt in K3 helaas.
pi_157347294
Ik hoop dat ze morgen moeten zingen zonder begeleidende muziek, behalve de piano, net als Josje toen met Tele Romeo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sparkeltje op 05-11-2015 21:52:45 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 21:53:11 #120
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157347561
Zou het de bedoeling zijn dat de nieuwe meisjes effectief "Hallo K3" gaan rebooten, of een nieuwe sitcom krijgen of zoiets? Waarschijnlijk hebben ze wel de tijd om op hun acteren te oefenen voor het uberhaupt zo ver komt; de komende maanden wordt het eerst vooral twee, drie nummertjes meezingen tijdens de afscheidstournée van K3.

Dingen die een nieuwe "Hallo K3" interessant kunnen maken:
- Demi en/of Suus zijn hun nieuwe bovenburen en komen om de drie aflevering eens vervelend in hun zetel liggen en zeggen dat ze zich allemaal niet zo moeten aanstellen.
- Lauren en Kneusje slapen samen in een dubbelbed.
- Lisa.
pi_157348061
Reminder - Over 5 minuutjes op één:
quote:
Karen, Kristel en Josje zijn nog 24 uur K3. Hoe kijken ze terug op hun avontuur?
pi_157348096
Zoals beloofd, na de mama's en de papa's, nu de vriendjes foto. Helaas is de vakantieliefde van Klalieke altijd in het buitenland en laat Lauren niets los over vriend/vriendin.

pi_157348246
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef lunatic1985 het volgende:
Zoals beloofd, na de mama's en de papa's, nu de vriendjes foto. Helaas is de vakantieliefde van Klalieke altijd in het buitenland en laat Lauren niets los over vriend/vriendin.

[ afbeelding ]
Haha iedereen heeft ook gewoon al een vriend. Vanwaar het constant afzeiken van Klaasje trouwens? Is daar nog een reden voor verder? ;) (waar zijn de Klaasje-defenders op dit forum)
  Miss 200.000.000! donderdag 5 november 2015 @ 22:13:02 #124
367000 roos94
pi_157348290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:06 schreef lunatic1985 het volgende:

[ afbeelding ]
Hannes vriend lijkt wel bang :P
pi_157348312
Hier geen Klaasje fans, gelukkig😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')