zo handig ben ik nog nietquote:Op dinsdag 1 december 2015 07:22 schreef Mariposas het volgende:
Lopend knopen is hier de oplossing tegen huilen!
Dat stopt niet meerquote:Op dinsdag 1 december 2015 07:02 schreef Cassandra87 het volgende:
hoe lang duurt dat? Ik knoop daarin niet graag in t openbaar.
ik zal het proberen met speelgoedquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:35 schreef Moppert het volgende:
Ik geef vaak speelgoed in de hand of iets te etenen vooral bij rugdragen moet ik echt lopend knopen.
Vanmiddag komt er een nieuwe doek binnen![]()
![]()
SPOILER: even onder spoiler want ze zijn groot :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Ik snap het niet. Hoe maak je nou een watje van hem als je hem niet dik kleedt?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
ik maak een watje van mijn baby. Heb m nu onder mijn vrij dunne draagjas met allen zijn kleertjes en muts. Niets extra. We zijn beiden nogal straalkachels. Maar toch heb ik t vaak erg koud, vandaar
ik moest even nadenken hoe ik t ook weer bedoeldequote:Op dinsdag 1 december 2015 16:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Hoe maak je nou een watje van hem als je hem niet dik kleedt?
Helemaal naar boven schuiven tot bijna in je nek, en losser doen, dan kan ik er makkelijk bij. Duurde ook even voordat ik dat door hadquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Met buik dragen met een ssc, hoe doen jullie de klip op de rug dicht? Ik ben echt aan het prutsen met de emeibaby, maar krijg het maar lastig voor elkaar...
Dat zou ik niet doen want hij hoort laag op je rug te zitten en hoger drager is veel minder comfortabel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:48 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Helemaal naar boven schuiven tot bijna in je nek, en losser doen, dan kan ik er makkelijk bij. Duurde ook even voordat ik dat door had. Kun je daarna alles goed aanspannen.
ik zou denken 110 a 120quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Weet iemand wat je hier voor een zgan Tula Toddler Skull kan vragen?
Hij was nieuw 150,00 bij Babybij, ik heb hem eind juli gekocht (bon aanwezig) en hij is denk ik een keer of 10 gebruikt..
Dan krijg ik m dus met geen mogelijkheid vast zonder hulp, dus dat is bij mij geen optie... Qua comfort merk ik geen verschil (lager ook geprobeerd met hulp), de banden moeten bij mij juist naar elkaar toe getrokken worden, want ik heb erg smalle schouders blijkbaar...quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:12 schreef Moppert het volgende:
neeeeeeeeee mijn doek is ineens verplaatst naar morgen![]()
![]()
Wel kwam er een artipoppe sqaure binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn echt de meest heerlijke sjaals ooit![]()
[..]
Dat zou ik niet doen want hij hoort laag op je rug te zitten en hoger drager is veel minder comfortabel.
De schouderbanden zo los mogelijk maken het klipje dicht doen en dan de schouderbanden aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |