Neequote:Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef Ineffable het volgende:
Arja. Van harte welkom met je zo lang gewenste zwangerschap.
Weet iemand toevallig of de H&M standaard zwangerschapsbadmode in de winkel heeft hangen?
Hier is alle zwangerschapsmode uit de winkel gehaald, die chick bij de kassa vertelde dat ze in Rotterdam nog wel zwangerschapsmode hebben en ook de home-collectie. Amsterdam of andere grote steden weet ik ook niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef Ineffable het volgende:
Arja. Van harte welkom met je zo lang gewenste zwangerschap.
Weet iemand toevallig of de H&M standaard zwangerschapsbadmode in de winkel heeft hangen?
In het nieuwe filiaal hebben ze op de onderste etage zwangerschapskleding. Schijnbaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:58 schreef Mariposas het volgende:
Ohja, lees ik nu pas. Nee, dat heb ik nog nooit in de winkel zien hangen (Den Haag)
Ja, de zwangerschapskleding hebben ze ook bij het filiaal in de Spuistraat. Maar zwangerschapsbadkleding heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:26 schreef GotC het volgende:
[..]
In het nieuwe filiaal hebben ze op de onderste etage zwangerschapskleding. Schijnbaar.Is pas sinds vandaag open.
Ff appen.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef elamanilo het volgende:
Hier is het dus pas sindskort zo dat het weg is.. Een paar maanden geleden hadden ze het ook nogEn de website ligt er ook nog uit...
Hebben jullie nog een leuk idee hoe we aan mijn schoonouders kunnen aankondigen dat we een baby verwachten? De band met ze is niet optimaal, dus heel groot uitpakken hoeft niet..
Wij hebben gebeld en gezegd dat Billie grote broer wordt. Klaarquote:Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef elamanilo het volgende:
Hier is het dus pas sindskort zo dat het weg is.. Een paar maanden geleden hadden ze het ook nogEn de website ligt er ook nog uit...
Hebben jullie nog een leuk idee hoe we aan mijn schoonouders kunnen aankondigen dat we een baby verwachten? De band met ze is niet optimaal, dus heel groot uitpakken hoeft niet..
Dat hoopte ik hier ook ja, maar volgens mij vindt mijn lief het op een of andere manier toch net te onpersoonlijk om het enkel via telefoon te doen. Ik ga het toch nog eens pitchenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij hebben gebeld en gezegd dat Billie grote broer wordt. Klaar.
Ik dacht eerst van wel? Maar zou ook kunnen dat dat in de Prenatal in de stad wasquote:Op donderdag 5 november 2015 14:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, de zwangerschapskleding hebben ze ook bij het filiaal in de Spuistraat. Maar zwangerschapsbadkleding heb ik nog nooit gezien.
Niet meer voor het geheimhoudplan?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef elamanilo het volgende:
Ze wonen ver weg, dat scheelde wel. Ik weet niet of de jouwe om de hoek wonen?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:57 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Dat hoopte ik hier ook ja, maar volgens mij vindt mijn lief het op een of andere manier toch net te onpersoonlijk om het enkel via telefoon te doen. Ik ga het toch nog eens pitchen
Welkom!! Dat had ik nog niet gezegd volgens mijquote:Op donderdag 5 november 2015 15:23 schreef Arja het volgende:
Svane dankjewel. Zeker veel bijzondere juni streepjes inderdaad. Ik vind die van jou zeker ook bijzonder en die van groofsken ook nog.
Babyboom!
Wij hebben heel cheesy voor alle ouders opa/oma gespeld met chocoladeletters en dat bij de koffie aangebodenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef elamanilo het volgende:
Fijn dat het eruit is! Maar kan me voorstellen dat het toch nog wel spannend blijft..quote:Op donderdag 5 november 2015 15:26 schreef Chanty het volgende:
Pfffffff Het is eruit! Net gebeld en twintig keer sorry gezegdLG leek het goed op te pakken, maar dat merk ik wel na de proeftijd
Ik vind het een tof ideequote:Op donderdag 5 november 2015 15:27 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Welkom!! Dat had ik nog niet gezegd volgens mij
[..]
Wij hebben heel cheesy voor alle ouders opa/oma gespeld met chocoladeletters en dat bij de koffie aangeboden![]()
En nu wil geen enkele toekomstige opa/oma die letters opeten want dat is zo zonde en het was zo leukEn het was voor mij een last minute idee om toch iets anders te hebben dan alleen woorden. Ik heb ze ook letterlijk een uurtje voordat ze langs zouden komen gekocht
Ja maar het verschil is dat ik er nu niks meer aan kan veranderen. Ik ga gewoon knallen als ik daar begin met werken en ze geen aanleiding geven mij eruit te werken in de proeftijdquote:Op donderdag 5 november 2015 15:28 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Fijn dat het eruit is! Maar kan me voorstellen dat het toch nog wel spannend blijft..
Vol zitten, wat is dat ook alweer? Ik heb mijn lunch al lang op en 2 knoppers gegeten en rammel alweerquote:Op donderdag 5 november 2015 14:25 schreef Dot. het volgende:
Dordrecht heeft het ook en dat zou ik nou niet een hele grote stad noemen. Badkleding weet ik niet eigenlijk, vooral in de herfst idd![]()
Argh, ik heb net gelunched met vriendinnen bij zo'n all you can eat wereldrestaurant en nu zit ik echt te vol, maar als ze Oreo, citroencake en koffie-ijs hebben moet dat toch gewoon op?
Mijn maag is hier inmiddels ook veranderd in een bodemloze put ja... Al gaat het de laatste week wel wat meer met vlagen. Niet meer standaard binnen een uur na mijn ontbijt weer honger, nu is het soms pas weer na 2 of 3 uur zoals voorheen. Al neem ik wel een boterham extra mee voor tijdens de lunch, de 2 boterhammen die ik standaard bij me had zijn nu niet meer voldoende.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:31 schreef Arja het volgende:
[..]
Vol zitten, wat is dat ook alweer? Ik heb mijn lunch al lang op en 2 knoppers gegeten en rammel alweer
Goed punt! Dat is ook hoe ik het met kerst doe inderdaad. Hij weet inderdaad ook beter hoe die het best met ze kan communiceren. Dan alleen nog mezelf daar mentaal op voorbereiden (en mijn lief zichzelf ookquote:Op donderdag 5 november 2015 15:37 schreef Chanty het volgende:
Bleugh Ela jij hebt nog een fijnere band met je schoonouders zo te lezen dan ikDenk je dat ze negatief reageren? Als het echt zo'n slechte band is, ook vanuit je man, dan zou ik er nul energie in steken en gewoon je man het nieuws laten brengen hoe hij het wil
Het zijn immers zijn ouders.
Oei, dat klinkt echt echt niet fijn als je (schoon)ouders zo over je en hun (toekomstige) kleinkinderen denken... Lijkt me zo ontzettend rot om dit superleuke nieuws (want dat is het gewoon) te gaan vertellen en dan te gaan vrezen voor de reactie...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:47 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Goed punt! Dat is ook hoe ik het met kerst doe inderdaad. Hij weet inderdaad ook beter hoe die het best met ze kan communiceren. Dan alleen nog mezelf daar mentaal op voorbereiden (en mijn lief zichzelf ook). We gaan het waarschijnlijk over een week of twee dan vertellen.
Vorige keer vreesde ik echt hard voor, een negatieve reactie en daardoor stelden we het toen telkens uit om te gaan vertellen (nu weer een beetje). Uiteindelijk was zijn moeder wel echt blij, die had nooit meer verwacht oma te gaan worden (ze verwachtte het hoogtuit van zijn broers kant want die heeft een goede baan, maar die is inmiddels alweer een poos vrijgezel). En zijn vader denkt er wel negatieve dingen over, maar die mag hij niet uiten van schoonmoeder (om nog ergens de lieve vrede te bewaren), dus hij zegt niets en doet dus verder alsof het hem niet boeit of interesseert.
Dat ziet er heel mooi uit ja!quote:Op donderdag 5 november 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Ik zag dit trouwenszo prachrig, als ik nog eens zwanger word geef ik die aan mn moeder
https://instagram.com/p/9qhMyFBXV8/
Mja kak, zelfde probleem eigenlijkquote:Op donderdag 5 november 2015 16:04 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Dat ziet er heel mooi uit ja!
Alleen zou het voor mijzelf niks zijn, want ik zou niet zo lang kunnen wachten met vertellen totdat ik een echo foto heb
Geinigquote:Op donderdag 5 november 2015 16:48 schreef kazy het volgende:
Mis ik gewoon een verse baby! Mignonne van harte!Ben stiekem ook benieuwd naar de naam.
Verder ook nog even eenvoor alle knippers!
Wij vertelden het vorig jaar trouwens ook dmv chocoladeletters. Vier stuks die 'baby' spelden en voor man en mij wel onze voorletter. Hilarisch genoeg hadden zowel mijn ouders als schoonouders ook chocoladeletters meegenomen (in willekeurige letters want het was 5 december en alles was op), dus het duurde even voordat het kwartje viel
"Lekker, bedankt!"quote:Op donderdag 5 november 2015 16:54 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Geinig
Ik had de letters voor mijn vader ingepakt als stapeltje dat OPA spelde. Hij keek ernaar, keek eens naar de letters, gooide ze door elkaar, zag er blijkbaar niks bijzonders in en legde ze weg met een 'lekker, bedankt!' Waarna wij nog even gingen aandringen of ie het woord wel goed gezien had. Daarna weer een heel gehussel, maar het duurde serieus even voordat hij het doorhad. Ik wil niet weten hoe lang hij had zitten puzzelen als er ook nog andere willekeurige letters hadden gelegen
Ik zou maar van het langste uitgaan. Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef Bloesem. het volgende:
Ohh schoonouders![]()
Tevens alles wat ik erover ga zeggenbehalve nog
voor chanty en ela.
Chanty, heel fijn dat je LG (in principe) positief reageerde
Ik heb een sticker van de HA![]()
Bloeddruk 110/70, urine brandschoon joepie! Hij was benieuwd of ik de 40 weken zou gaan halen, omdat m'n lichaam zo druk bezig is. Ben zelf ook erg benieuwd (vermoeiend, dat voorwerk) maar ik reken gewoon op nog 4/5 weken, dan kan 't alleen maar meevallen. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |