abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157333694
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker
20 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Ineffable op 05-11-2015 15:42:41 ]
pi_157333705
Arja. Van harte welkom met je zo lang gewenste zwangerschap. *O*

Weet iemand toevallig of de H&M standaard zwangerschapsbadmode in de winkel heeft hangen?
pi_157333823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef Ineffable het volgende:

Weet iemand toevallig of de H&M standaard zwangerschapsbadmode in de winkel heeft hangen?
Nee :N Wij hebben er twee in de stad, en de ene heeft totaal geen baby/mama dingen. Zelfs geen voedingsbh.
pi_157333858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef Ineffable het volgende:

Hier is alle zwangerschapsmode uit de winkel gehaald, die chick bij de kassa vertelde dat ze in Rotterdam nog wel zwangerschapsmode hebben en ook de home-collectie. Amsterdam of andere grote steden weet ik ook niet.
pi_157334038
Dankjewel allebei. Dan ga ik niet helemaal die kant op, maar even kijken wat een rondje internetshoppen oplevert.
pi_157334133
Poeh. Ik ben lui. En stiekem blij dat het een beetje op herfst lijkt als ik baar buiten kijk. Niks mis met 20 graden dit weekend hoor, maar ik had me toch al wat winterser ingesteld ofzo..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157334206
Amsterdam Kalverstraat heeft positiekleding en Utrecht Oudegracht. Althans, een paar maanden geleden nog. ;)
  donderdag 5 november 2015 @ 13:44:33 #8
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157334410
Op de site van H&M kun je zien welke collecties ze in welk filiaal hebben (kinderen, mannen, lingerie, Divided, Logg, Mama, etc). alleen de site ligt nu even plat.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_157334419
Tilburg ook, beperkt. Maar geen badkleding, want daar vroeg Ineffable specifiek om toch? Ik had tijdens mijn zwangerschap gewoon een normale C&A bikini in een grotere maat. Was een stuk goedkoper (¤10,- totaal). Weet alleen niet of ze die buiten t seizoen ook verkopen...
  donderdag 5 november 2015 @ 13:58:13 #10
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157334774
Ohja, lees ik nu pas. Nee, dat heb ik nog nooit in de winkel zien hangen (Den Haag)
pi_157335300
Dordrecht heeft het ook en dat zou ik nou niet een hele grote stad noemen. Badkleding weet ik niet eigenlijk, vooral in de herfst idd :)

Argh, ik heb net gelunched met vriendinnen bij zo'n all you can eat wereldrestaurant en nu zit ik echt te vol, maar als ze Oreo, citroencake en koffie-ijs hebben moet dat toch gewoon op?
  donderdag 5 november 2015 @ 14:26:47 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157335326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:58 schreef Mariposas het volgende:
Ohja, lees ik nu pas. Nee, dat heb ik nog nooit in de winkel zien hangen (Den Haag)
In het nieuwe filiaal hebben ze op de onderste etage zwangerschapskleding. Schijnbaar. :+ Is pas sinds vandaag open.
pi_157335391
Hier is het dus pas sindskort zo dat het weg is.. Een paar maanden geleden hadden ze het ook nog ;) En de website ligt er ook nog uit...

Hebben jullie nog een leuk idee hoe we aan mijn schoonouders kunnen aankondigen dat we een baby verwachten? De band met ze is niet optimaal, dus heel groot uitpakken hoeft niet..
  donderdag 5 november 2015 @ 14:49:31 #14
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157335781
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:26 schreef GotC het volgende:

[..]

In het nieuwe filiaal hebben ze op de onderste etage zwangerschapskleding. Schijnbaar. :+ Is pas sinds vandaag open.
Ja, de zwangerschapskleding hebben ze ook bij het filiaal in de Spuistraat. Maar zwangerschapsbadkleding heb ik nog nooit gezien. :P
pi_157335801
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef elamanilo het volgende:
Hier is het dus pas sindskort zo dat het weg is.. Een paar maanden geleden hadden ze het ook nog ;) En de website ligt er ook nog uit...

Hebben jullie nog een leuk idee hoe we aan mijn schoonouders kunnen aankondigen dat we een baby verwachten? De band met ze is niet optimaal, dus heel groot uitpakken hoeft niet..
Ff appen. :+
pi_157335861
Whehe, als ze dat hadden was het nog een optie geweest ;)
pi_157335926
quote:

Wij hebben gebeld en gezegd dat Billie grote broer wordt. Klaar :+.
pi_157335949
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:56 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Wij hebben gebeld en gezegd dat Billie grote broer wordt. Klaar :+.
Dat hoopte ik hier ook ja, maar volgens mij vindt mijn lief het op een of andere manier toch net te onpersoonlijk om het enkel via telefoon te doen. Ik ga het toch nog eens pitchen :Y)
  donderdag 5 november 2015 @ 15:06:01 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157336168
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja, de zwangerschapskleding hebben ze ook bij het filiaal in de Spuistraat. Maar zwangerschapsbadkleding heb ik nog nooit gezien. :P
Ik dacht eerst van wel? Maar zou ook kunnen dat dat in de Prenatal in de stad was :+.
pi_157336220
Maar een bikini past toch ook wel als je zwanger bent? Ik denk dat ik mijn bikini nog wel aan kan als ik zou willen zwemmen. Of wil je liever een badpak?

Ela, misschien een paar sokjes inpakken?
pi_157336270
quote:

Niet meer voor het geheimhoudplan? :+

Wij gaan het eigenlijk aan niemand op een inventieve manier vertellen. Gewoon hoi we hebben tof nieuws! *O*
Na de volgende echo m'n schoonouders en goede vrienden, en dan met Sinterklaas denk ik mijn familie. En daarna ergens m'n werk. En iedereen die het horen wil. :+

Ik vind het nieuws an sich al tof genoeg dus doe er geen act bij.
pi_157336307
Oh misschien toch wel. Twee zwangerschappen gelee had vriend voor z'n ouders Kleine Pluis gekocht, die kan kind 1 hen dan geven (want toen dus helaas niet gedaan omdat het al mis was) Dus misschien doen we dat nog.
pi_157336432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:57 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Dat hoopte ik hier ook ja, maar volgens mij vindt mijn lief het op een of andere manier toch net te onpersoonlijk om het enkel via telefoon te doen. Ik ga het toch nog eens pitchen :Y)
Ze wonen ver weg, dat scheelde wel. Ik weet niet of de jouwe om de hoek wonen?
pi_157336579
Svane dankjewel. Zeker veel bijzondere juni streepjes inderdaad. Ik vind die van jou zeker ook bijzonder en die van groofsken ook nog.

Babyboom!
  donderdag 5 november 2015 @ 15:26:24 #25
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157336635
Pfffffff Het is eruit! Net gebeld en twintig keer sorry gezegd :') LG leek het goed op te pakken, maar dat merk ik wel na de proeftijd :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')