Neequote:Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef Ineffable het volgende:
Arja. Van harte welkom met je zo lang gewenste zwangerschap.
Weet iemand toevallig of de H&M standaard zwangerschapsbadmode in de winkel heeft hangen?
Hier is alle zwangerschapsmode uit de winkel gehaald, die chick bij de kassa vertelde dat ze in Rotterdam nog wel zwangerschapsmode hebben en ook de home-collectie. Amsterdam of andere grote steden weet ik ook niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef Ineffable het volgende:
Arja. Van harte welkom met je zo lang gewenste zwangerschap.
Weet iemand toevallig of de H&M standaard zwangerschapsbadmode in de winkel heeft hangen?
In het nieuwe filiaal hebben ze op de onderste etage zwangerschapskleding. Schijnbaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:58 schreef Mariposas het volgende:
Ohja, lees ik nu pas. Nee, dat heb ik nog nooit in de winkel zien hangen (Den Haag)
Ja, de zwangerschapskleding hebben ze ook bij het filiaal in de Spuistraat. Maar zwangerschapsbadkleding heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:26 schreef GotC het volgende:
[..]
In het nieuwe filiaal hebben ze op de onderste etage zwangerschapskleding. Schijnbaar.Is pas sinds vandaag open.
Ff appen.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef elamanilo het volgende:
Hier is het dus pas sindskort zo dat het weg is.. Een paar maanden geleden hadden ze het ook nogEn de website ligt er ook nog uit...
Hebben jullie nog een leuk idee hoe we aan mijn schoonouders kunnen aankondigen dat we een baby verwachten? De band met ze is niet optimaal, dus heel groot uitpakken hoeft niet..
Wij hebben gebeld en gezegd dat Billie grote broer wordt. Klaarquote:Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef elamanilo het volgende:
Hier is het dus pas sindskort zo dat het weg is.. Een paar maanden geleden hadden ze het ook nogEn de website ligt er ook nog uit...
Hebben jullie nog een leuk idee hoe we aan mijn schoonouders kunnen aankondigen dat we een baby verwachten? De band met ze is niet optimaal, dus heel groot uitpakken hoeft niet..
Dat hoopte ik hier ook ja, maar volgens mij vindt mijn lief het op een of andere manier toch net te onpersoonlijk om het enkel via telefoon te doen. Ik ga het toch nog eens pitchenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij hebben gebeld en gezegd dat Billie grote broer wordt. Klaar.
Ik dacht eerst van wel? Maar zou ook kunnen dat dat in de Prenatal in de stad wasquote:Op donderdag 5 november 2015 14:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, de zwangerschapskleding hebben ze ook bij het filiaal in de Spuistraat. Maar zwangerschapsbadkleding heb ik nog nooit gezien.
Niet meer voor het geheimhoudplan?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:30 schreef elamanilo het volgende:
Ze wonen ver weg, dat scheelde wel. Ik weet niet of de jouwe om de hoek wonen?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:57 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Dat hoopte ik hier ook ja, maar volgens mij vindt mijn lief het op een of andere manier toch net te onpersoonlijk om het enkel via telefoon te doen. Ik ga het toch nog eens pitchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |