abonnement Unibet Coolblue
pi_157490166
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

EO knipt in de docus :)
Wat knippen ze dan? Bv bij The Hunt (wat ik echt vet vind) knippen ze toch alleen omdat die vd bbc simpelweg iets langer duurt?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 12 november 2015 @ 13:02:04 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157490167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

EO knipt in de docus :)
Ook de natuur? Zal best hoor wel zonde, kookprogramma' s zie ik ook graag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:05:13 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157490216
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gewoon ff frontpage scannen als je langs kiosk komt.
Vandaag in AD. Vette hap in kantine Obesitas kliniek :D

Soms laat ik wel eens een oneliner acher op de METRO. Er is een blokje waarje een happy-message kan achterlaten voor de volgende lezer.

[..]

films zou ik juist wel kijken... kan je een hoop terugzien wat er komen gaat.
http://jaysanalysis.com/film-analysis/

Logans Run, In Time, Soylent Green, Equilibrium, Idiocracy, Netwerk, They Live en Wag the Dog geeft toch wel mooi weerwat voor waanzin we leven.


Tip voor je Cloud Atlas ;)

Mooi trouwens dat Hollywood ons alvast op de hoogte gaat brengen wat gebeuren gaat.
Terwijl ze ondertussen alvast alles zoals 9/11 mooi op beeld neer weten te zetten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2015 @ 13:14:26 #254
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157490359
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:02 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Wat knippen ze dan? Bv bij The Hunt (wat ik echt vet vind) knippen ze toch alleen omdat die vd bbc simpelweg iets langer duurt?
wat niet strookt met hun geloofsopvattingen.

google maar op EO en knippen :)
http://www.geenstijl.nl/m(...)ietheorie_uit_n.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157490594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]

je hebt altijd gezegd dat je perfect Engels moet kunnen wil je mogen posten op cluesforum. Het door jou geplaatste stuk is verre van perfect. Dit kan 2 dingen betekenen:

1 op Cluesforum weten ze fuck all van Engelse taal, en gebruiken ze het argument 'je moet perfect engels kunnen anders doe je niet mee' slechts als handvat om kritische users te blokkeren
2. Wat je zei in eerdere posts over cluesforum is dus pertinent niet waar
http://www.cluesforum.info/viewforum.php?f=32

HOW TO REGISTER AT CLUESFORUM

"Lastly, let this be clear: if you decide to join this forum, please make sure that you have a firm grasp of your topics of interest - and that your contributions to our discussion boards be expressed in articulate and eloquent fashion."

I do not believe that Guyfee can express himself in an articulate and eloquent fashion.
I do not beleive that Guyfee has even read and understood the registration requirements at clues forum.
I am very sure that Guyfee tells blatant lies to gain attention,big himself up or make himself sound interesting.
I think Guyfee is a compulsive liar and an attention seeker.
Thats why I don't have very much time to go very far in discussion with him.
If he wants to continue with his silly lies and other people beleive him - fine, I don't care.

Have a lovely day everyone !
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 12 november 2015 @ 13:44:43 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157490914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

http://www.cluesforum.info/viewforum.php?f=32

HOW TO REGISTER AT CLUESFORUM

"Lastly, let this be clear: if you decide to join this forum, please make sure that you have a firm grasp of your topics of interest - and that your contributions to our discussion boards be expressed in articulate and eloquent fashion."

I do not believe that Guyfee can express himself in an articulate and eloquent fashion.
I do not beleive that Guyfee has even read and understood the registration requirements at clues forum.
I am very sure that Guyfee tells blatant lies to gain attention,big himself up or make himself sound interesting.
I think Guyfee is a compulsive liar and an attention seeker.
Thats why I don't have very much time to go very far in discussion with him.
If he wants to continue with his silly lies and other people beleive him - fine, I don't care.

Have a lovely day everyone !
Are you talking about yourself by accident?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 12 november 2015 @ 13:57:05 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157491161
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

http://www.cluesforum.info/viewforum.php?f=32

HOW TO REGISTER AT CLUESFORUM

"Lastly, let this be clear: if you decide to join this forum, please make sure that you have a firm grasp of your topics of interest - and that your contributions to our discussion boards be expressed in articulate and eloquent fashion."

I do not believe that Guyfee can express himself in an articulate and eloquent fashion.
I do not beleive that Guyfee has even read and understood the registration requirements at clues forum.
I am very sure that Guyfee tells blatant lies to gain attention,big himself up or make himself sound interesting.
I think Guyfee is a compulsive liar and an attention seeker.
Thats why I don't have very much time to go very far in discussion with him.
If he wants to continue with his silly lies and other people beleive him - fine, I don't care.

Have a lovely day everyone !
Ik vind het gewoon een beetje frapant dat ik zelfs wat beroerde grammatica voorbij zag komen, terwijl dat VERBOTEN is op die site.

Als ik geen interesse had in het onderwerp zou ik hier niet zo veel posten,

that is all!
;)

[ Bericht 2% gewijzigd door theguyver op 12-11-2015 14:05:42 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2015 @ 14:15:50 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157491478
Even iets anders..

Er is schijnbaar maar een theorie als je die niet geloofd ben je maar een domme media meeloper..
De CGI hoax fake plane theorie.

Nou wat ik mij af vraag is wat is er voor nodig om zoiets klaar te kunnen spelen.
De techniek
De mensen
Eventueel budget
En hoe kan je dit laten afspelen in een inmens grote stad zoals New York
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2015 @ 14:41:46 #259
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157491889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:15 schreef theguyver het volgende:
Even iets anders..

Er is schijnbaar maar een theorie als je die niet geloofd ben je maar een domme media meeloper..
De CGI hoax fake plane theorie.

Nou wat ik mij af vraag is wat is er voor nodig om zoiets klaar te kunnen spelen.
De techniek
De mensen
Eventueel budget
En hoe kan je dit laten afspelen in een inmens grote stad zoals New York
het vaak genoeg herhalen is voldoende.

Je kent vast wel experimenten dat een persoon overduidelijk foute antwoord geeft. Omdat de groep zegt dat het dat antwoord is.

Met deze simpele mindcontrol is het zo klaar te spelen

De paar wakkere mensen demonische of vermoorden en klaar.

In NY zelf kon je het amper zien door al de hoogbouw. En daarnaast iedereen zit voor de tv.

Cgihoax is de goedkoopste, makkelijkst bij te sturen. Minst aantal personen nodig. Minst foutgevoelig. Minst logistieke problemen.

En het Publiek slikt toch alles.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157492045
Als jij het al niet slikt, waarom die 10 miljoen New Yorkers wel? Wat maakt jou anders, Lambiekje?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 12 november 2015 @ 14:53:15 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157492077
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het vaak genoeg herhalen is voldoende.
ah ja tuurlijk!
quote:
Je kent vast wel experimenten dat een persoon overduidelijk foute antwoord geeft. Omdat de groep zegt dat het dat antwoord is.
Ken ik niet boeit me ook niet staat compleet los van mijn vraag!
quote:
Met deze simpele mindcontrol is het zo klaar te spelen
Is niet simpel!

quote:
De paar wakkere mensen demonische of vermoorden en klaar.
Waarom hebben ze jou nog niet uit de weg geruimd?

quote:
In NY zelf kon je het amper zien door al de hoogbouw. En daarnaast iedereen zit voor de tv.
Ooit geweest?
Ik wel, in de jaren 90 en deze gebouwen kan je van bijna elke kant zien tenzij je te dichtbij staat!
quote:
Cgihoax is de goedkoopste, makkelijkst bij te sturen. Minst aantal personen nodig. Minst foutgevoelig. Minst logistieke problemen.
CGI was rond die tijd erg duur, nog niet zo veel in gebruik en zaten vol fouten!
Verklaard niet wat mensen hadden gezien.
quote:
En het Publiek slikt toch alles.
Dan was dit nooit het meest besproken complot ter wereld geweest!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2015 @ 15:11:00 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157492415
8 a 9 miljoen inwoners rennen gelijk hun huis in om een gebeurtenis te bekijken die onder hun eigen ogen plaats vind, niemand gaat zelf kijken of heeft zelf gekeken...
Niemand die ook maar naar buiten gaat maar ook gelijk blikbaar massa mindcontrol hebben gehad..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2015 @ 16:08:04 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157493570
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het vaak genoeg herhalen is voldoende.

Je kent vast wel experimenten dat een persoon overduidelijk foute antwoord geeft. Omdat de groep zegt dat het dat antwoord is.

Met deze simpele mindcontrol is het zo klaar te spelen

De paar wakkere mensen demonische of vermoorden en klaar.

In NY zelf kon je het amper zien door al de hoogbouw. En daarnaast iedereen zit voor de tv.

Cgihoax is de goedkoopste, makkelijkst bij te sturen. Minst aantal personen nodig. Minst foutgevoelig. Minst logistieke problemen.

En het Publiek slikt toch alles.
Dit is weer een pijnlijk voorbeeld van halve kennis creatief geïnterpreteerd. Bij het experiment waar je naar verwijst geeft ten eerste al lang niet iedereen het antwoord van de groep. Dat was maar ongeveer een derde van de deelnemers. Ten tweede wisten deze mensen wel degelijk dat het antwoord van de groep fout was.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 12 november 2015 @ 16:08:08 #264
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157493574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah ja tuurlijk!

[..]

Ken ik niet boeit me ook niet staat compleet los van mijn vraag!
Dat is nog al een cruciaal punt. Dat iemand niet wil afwijken van de groep.

quote:
[..]

Is niet simpel!
meer dan 3 keer iets herhalen en het is subliminaal in geprogrameerd.
dat is wel simpel.

quote:
[..]

Waarom hebben ze jou nog niet uit de weg geruimd?
quote:
[..]

Ooit geweest?
Ik wel, in de jaren 90 en deze gebouwen kan je van bijna elke kant zien tenzij je te dichtbij staat!

[..]
1. Als je opstraat liep.. dan had je echt niet door dat toren 1 was geraakt. Tevens ben je echt niet bewust dat er een terror-attack bezig zou zijn.

2. Tweede vliegtuig klapte redelijke vlot er na in. Men loopt normaal gesprokken als zombies in automatische piloot over straat. Niemand staat constant naar boven te kijken. Pas met de de harde explosies is mijn uit hun roes gehaald.

3. De paar wel wakkere figuren en journalisten waren per ongeluk het eerste halfuur aan het woord. En is daarna vakkundig genegeerd.

quote:
CGI was rond die tijd erg duur, nog niet zo veel in gebruik en zaten vol fouten!
Verklaard niet wat mensen hadden gezien.
daarom dus ook de nose-out, herlayering van de torens over de reallife torens. En andere anomaliteiten. En daarnaast in 2001 was realtime manipulatie mogelijk.

quote:
[..]

Dan was dit nooit het meest besproken complot ter wereld geweest!
Dat was pas veel later dat men begon. Ik denk dat het Loose Change of In Plane Sight in 2004 voor menigeen was dat een trigger los maakte. Het kwam pas echt op gang toen in 2006 de volledige integraal 48uur van alle grote zenders is vrijgegeven door archive.org.
In 2005 was de no-plane theorie al uitgewerkt.

Ook ik was in 2001 nog een staatsonderwezen sleeper en was een F1 race het belangerijkste.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 12-11-2015 16:14:26 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 november 2015 @ 16:51:28 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157494395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is nog al een cruciaal punt. Dat iemand niet wil afwijken van de groep.

[..]

meer dan 3 keer iets herhalen en het is subliminaal in geprogrameerd.
dat is wel simpel.

[..]

[..]

1. Als je opstraat liep.. dan had je echt niet door dat toren 1 was geraakt. Tevens ben je echt niet bewust dat er een terror-attack bezig zou zijn.

2. Tweede vliegtuig klapte redelijke vlot er na in. Men loopt normaal gesprokken als zombies in automatische piloot over straat. Niemand staat constant naar boven te kijken. Pas met de de harde explosies is mijn uit hun roes gehaald.

3. De paar wel wakkere figuren en journalisten waren per ongeluk het eerste halfuur aan het woord. En is daarna vakkundig genegeerd.

[..]

daarom dus ook de nose-out, herlayering van de torens over de reallife torens. En andere anomaliteiten. En daarnaast in 2001 was realtime manipulatie mogelijk.

[..]

Dat was pas veel later dat men begon. Ik denk dat het Loose Change of In Plane Sight in 2004 voor menigeen was dat een trigger los maakte. Het kwam pas echt op gang toen in 2006 de volledige integraal 48uur van alle grote zenders is vrijgegeven door archive.org.
In 2005 was de no-plane theorie al uitgewerkt.

Ook ik was in 2001 nog een staatsonderwezen sleeper en was een F1 race het belangerijkste.

moet prima uit te filteren zijn toch?
bedoel als we allemaal gebrainwashed zijn..
It-ers zat op de planeet.


hoezo niemand zat contastant naar boven te kijken wat voor onzin is dat nu weer
Iedereen red naar binnen? om tv te kijken? 9 miljoen mensen? allemaal!
en dan als een stel drones naar tv kijken... eh juist.. en al die mensen die in de auto zaten? of op de weg fiets etc..

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 12-11-2015 17:47:01 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157495170
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef kalinhos het volgende:
Als jij het al niet slikt, waarom die 10 miljoen New Yorkers wel? Wat maakt jou anders, Lambiekje?
Er zijn zeker geen 10 miljoen New Yorkers die de OCT geloven. Waar haal je dat vandaan?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157495268
- stop met op de man spelen, 9/11 is het topic hier niet theguyver-

[ Bericht 51% gewijzigd door jogy op 12-11-2015 17:58:13 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 12 november 2015 @ 20:07:53 #268
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157498642
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

moet prima uit te filteren zijn toch?
bedoel als we allemaal gebrainwashed zijn..
It-ers zat op de planeet.


hoezo niemand zat contastant naar boven te kijken wat voor onzin is dat nu weer
Iedereen red naar binnen? om tv te kijken? 9 miljoen mensen? allemaal!
en dan als een stel drones naar tv kijken... eh juist.. en al die mensen die in de auto zaten? of op de weg fiets etc..

Op het moment dat iemand thuis komt en notitie heeft wat er gebeurt is wordt in de mantra van obl en vliegtuigen gezogen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 november 2015 @ 20:15:11 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157498803
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Op het moment dat iemand thuis komt en notitie heeft wat er gebeurt is wordt in de mantra van obl en vliegtuigen gezogen.
Ik ben bang dat jouw idee over mind control niet klopt. Dat voorbeeld waar je mee kwam is leuk, maar verklaart helemaal niets.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157499622
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Prachtig hoe die lui alles als een puzzelstukje zien.
Kijk! Hij ademt. En laat er nu net ademend beton verwerkt zijn in de twin towers.
Ik weet genoeg!

Maakt dat de acteerwerk van de 'nabestaanden' in de vid realistisch(er) of zo?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 12 november 2015 @ 20:51:20 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157499643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maakt dat de acteerwerk van de 'nabestaanden' in de vid realistisch(er) of zo?
Ahja, want jij bepaald hoe mensen zich correct dienen te gedragen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157499835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]

je hebt altijd gezegd dat je perfect Engels moet kunnen wil je mogen posten op cluesforum. Het door jou geplaatste stuk is verre van perfect. Dit kan 2 dingen betekenen:

1 op Cluesforum weten ze fuck all van Engelse taal, en gebruiken ze het argument 'je moet perfect engels kunnen anders doe je niet mee' slechts als handvat om kritische users te blokkeren
2. Wat je zei in eerdere posts over cluesforum is dus pertinent niet waar
1. Dan heb je clues forum niet veel gelezen of je Engels heel slecht is.
Ze zeggen niet dat 't 'perfect Engels'(whatever that is) moet zijn.
De oprichter van clues spreekt vloeiende Italiaans en Norwegian dus die talen ook 'n beetje mogen.Er zijn tientallen verschillende nationaliteiten op clues forum.
Je mag denken wat je wil over de inhoud/meningen van clues forum natuurlijk, maar je kan niet zeggen dat clues slecht geschreven is.

Over de inhoud van clues forum...
De meeste links daar, naar en van officiele bronnen zijn.Als je met hun meningen en commentaar eens bent of niet, er is echt heel veel interessante, verassende info op clues van alle soort onderwerpen te vinden.
Maar waarschijnlijk erg veel heb je niet op clues gelezen of gezien of geluisterd want je heb 'n misconception dat 't 'allemaal gekkies' zijn.

2. Ook verkeerd dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157499888
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ahja, want jij bepaald hoe mensen zich correct dienen te gedragen.
Nee.
Als jij denkt dat 't allemaal echt is,fijn voor je.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 12 november 2015 @ 21:04:20 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157499979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

1. Dan heb je clues forum niet veel gelezen of je Engels heel slecht is.
Ze zeggen niet dat 't 'perfect Engels'(whatever that is) moet zijn.
De oprichter van clues spreekt vloeiende Italiaans en Norwegian dus die talen ook 'n beetje mogen.Er zijn tientallen verschillende nationaliteiten op clues forum.
Je mag denken wat je wil over de inhoud/meningen van clues forum natuurlijk, maar je kan niet zeggen dat clues slecht geschreven is.

Over de inhoud van clues forum...
De meeste links daar, naar en van officiele bronnen zijn.Als je met hun meningen en commentaar eens bent of niet, er is echt heel veel interessante, verassende info op clues van alle soort onderwerpen te vinden.
Maar waarschijnlijk erg veel heb je niet op clues gelezen of gezien of geluisterd want je heb 'n misconception dat 't 'allemaal gekkies' zijn.

2. Ook verkeerd dus.
Bullshit. Je komt op dat forum veel brakker engels tegen, en dat mag ook gewoon blijven.
En ja, daar zitten een paar mensen met een paar zeer afwijkende manieren van denken. Of je dat gek mag noemen, wellicht. Er zitten daar mensen die niet snappen dat een voorwerp vanaf een andere kant gezien er wellicht iets anders uit ziet...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157500130
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bullshit. Je komt op dat forum veel brakker engels tegen, en dat mag ook gewoon blijven.
En ja, daar zitten een paar mensen met een paar zeer afwijkende manieren van denken. Of je dat gek mag noemen, wellicht. Er zitten daar mensen die niet snappen dat een voorwerp vanaf een andere kant gezien er wellicht iets anders uit ziet...
Dankje voor je mening - waarschijnlijk nog meer mensen bij clues gaan kijken als jij denkt dat 't 'Bullshit' is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')