abonnement Unibet Coolblue
pi_157426589
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:40 schreef Japepk het volgende:
Is al bekend of Robert een gastrol is of voor vast terugkomt?

Dan zou je namelijk best een leuke dynamiek kunnen creeren, met weer echte gezinnen.
Gastrol, bartho heeft immers bevestigd dat hij de serie verlaat.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 9 november 2015 @ 15:48:02 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157426681
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:42 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Gastrol, bartho heeft immers bevestigd dat hij de serie verlaat.
Slap in the face.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157426693
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Slap in the face.
???
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_157427025
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:57 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Ik kan de afleveringen van deze week opsturen.

Ik heb trouwens vernomen dat jef bij robert gaat werken, omdat het decor van de koning op is,endemol wil niet langer investeren in onderhoud van het decor en beraad zich op de vraag of de koning nog terug moet komen en zo ja hoe?
Lijkt mij vrij sterk, aangezien het decor bij de overgang naar HD nog een kleine make-over heeft gehad. Daarnaast, mocht het decor echt helemaal 'op' zijn, dan reproduceren ze het decor gewoon. De Koning en de inrichting daarvan is té belangrijk voor de serie.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 9 november 2015 @ 16:04:29 #105
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_157427049

"Uiteraard hebben wij ons in de toekomst verdiept. Zo weten we weer alles over Laura Kijk, het reisbureau van Janine. En we zijn ook Sanders, Bouwhuis & Flits niet vergeten dat later veranderde in Fischer, De Jong en Variatie. Of was het nou Traktatie? In ieder geval zijn we weer helemaal bij."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_157427070
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:40 schreef Japepk het volgende:
Is al bekend of Robert een gastrol is of voor vast terugkomt?

Dan zou je namelijk best een leuke dynamiek kunnen creeren, met weer echte gezinnen.
Dat is nog niet bekend, zelfs Wilbert gaf aan "het wel te zien". Dus met een beetje geluk wordt het een zelfde situatie als met Ferri Somogyi in 2007: die kwam oorspronkelijk terug voor drie maanden, maar die comeback was zo populair bij de kijkers en de schrijvers hadden ook nog plannen met het personage dat ze het contract vervolgens hebben verlengd.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 9 november 2015 @ 16:09:07 #107
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_157427127
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is nog niet bekend, zelfs Wilbert gaf aan "het wel te zien". Dus met een beetje geluk wordt het een zelfde situatie als met Ferri Somogyi in 2007: die kwam oorspronkelijk terug voor drie maanden, maar die comeback was zo populair bij de kijkers en de schrijvers hadden ook nog plannen met het personage dat ze het contract vervolgens hebben verlengd.
Dat ging toen anderhalf jaar goed, maar na het vertrek van Sabine Koning wisten ze het zelf volgens mij niet meer... Met Wilbert heb je het voordeel dat Jette en Bartho er nog in zitten en dat Babette net terug is. Daarbij kun je ook Sil nog terughalen, dus mogelijkheden genoeg voorlopig.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_157427128
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Lijkt mij vrij sterk, aangezien het decor bij de overgang naar HD nog een kleine make-over heeft gehad. Daarnaast, mocht het decor echt helemaal 'op' zijn, dan reproduceren ze het decor gewoon. De Koning en de inrichting daarvan is té belangrijk voor de serie.
Nee bij de overgang naar hd, is het decor aangepast niet vernieuwd, het is niet voor niks dat de rozenboom 3 keer van interieur is veranderd, na 10 jaar is het decor op.(er zit een groot verschil tussn het oplappen/onderhouden van een decorstuk en eentje volledig opnieuw bouwen.)

Ze buigen zich nu dus over de vraag of het wenselijk is om een nieuwe koning te laten bouwen, gtst zal ook blijven bestaan zonder de koning is bij sommige de gedachten.

Het ontwerp wat mijn zwager heeft gemaakt is trouwens afgekeurd vanwege te duur....
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_157427295
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:04 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Uiteraard hebben wij ons in de toekomst verdiept. Zo weten we weer alles over Laura Kijk, het reisbureau van Janine. En we zijn ook Sanders, Bouwhuis & Flits niet vergeten dat later veranderde in Fischer, De Jong en Variatie. Of was het nou Traktatie? In ieder geval zijn we weer helemaal bij."
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_157427398
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:09 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat ging toen anderhalf jaar goed, maar na het vertrek van Sabine Koning wisten ze het zelf volgens mij niet meer...
Klopt. Voor Sabine hadden ze oorspronkelijk al een hele verhaallijn met een agressieve leerling als ik het goed heb, maar die is toen geschrapt omdat zij plots besloot te vertrekken. Rik zou ook een rol in die verhaallijn hebben gespeeld, maar dat was toen ook niet meer mogelijk.

quote:
Met Wilbert heb je het voordeel dat Jette en Bartho er nog in zitten en dat Babette net terug is. Daarbij kun je ook Sil nog terughalen, dus mogelijkheden genoeg voorlopig.
Ja, de mogelijkheden zijn er zeker. Het is nu aan de schrijvers wat ze ermee doen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 9 november 2015 @ 16:25:51 #111
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_157427539
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Klopt. Voor Sabine hadden ze oorspronkelijk al een hele verhaallijn met een agressieve leerling als ik het goed heb, maar die is toen geschrapt omdat zij plots besloot te vertrekken. Rik zou ook een rol in die verhaallijn hebben gespeeld, maar dat was toen ook niet meer mogelijk.
Best zonde, wat dat zag er wel interessant uit toen. Was ook in periode met René Meijer. En het einde van Anita was toen ook zo abrupt. Ik denk dat ze liever haar ziekte hadden willen gebruiken, maar daar was dus ook geen tijd voor... Had een prachtige verhaallijn kunnen zijn.

quote:
Ja, de mogelijkheden zijn er zeker. Het is nu aan de schrijvers wat ze ermee doen.
Het begin is er. Nu het moeilijkste voor deze schrijvers: een goed vervolg. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_157427797
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Best zonde, wat dat zag er wel interessant uit toen. Was ook in periode met René Meijer. En het einde van Anita was toen ook zo abrupt. Ik denk dat ze liever haar ziekte hadden willen gebruiken, maar daar was dus ook geen tijd voor... Had een prachtige verhaallijn kunnen zijn.
Ze hebben volgens mij nog heel even overwogen om haar ziekte te gebruiken, maar mede doordat er al eerder felle kritiek was op de manier waarop Anita de ziekte had opgelopen en omdat het inderdaad vrij kort dag was, hebben ze besloten haar aan de gevolgen van die aanrijding te laten sterven.

quote:
[..]

Het begin is er. Nu het moeilijkste voor deze schrijvers: een goed vervolg. :P
Haha, dat is waar ja :D
Hoewel het ze ook regelmatig niet lukt een goed begin van een verhaallijn te creëren :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Redactie Sport maandag 9 november 2015 @ 17:13:43 #113
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157428534
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:49 schreef Japepk het volgende:
Want de Koning is officieel van Maxime toch? Waar haalt dat mens eigenlijk geld vandaan? Dat is nog een grotere vastgoedhandelaar dan haar broer, met eventueel het café, de Sapsalon en huize Bouwhuis op haar naam. Wanneer koopt ze de Rozenboom?
Als ze vaker Sapsalons voor een prikkie opkoopt en doorverkoopt voor veel meer dan waar ze het voor gekocht heeft dan snap ik het wel. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_157429994
Wanneer gaat Sjors weer een keer van bil? Loopt maar te flirten met die vage vent, maar staat duidelijk droog
pi_157431927
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:39 schreef Vermecelli het volgende:
Wanneer gaat Sjors weer een keer van bil? Loopt maar te flirten met die vage vent, maar staat duidelijk droog
Woensdag/donderdag word ze zowat verkracht.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  maandag 9 november 2015 @ 20:35:38 #116
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_157433059
Aysen ;(

Die verhaallijn met Lucas en Pelle komt me echt nu al m'n neus uit :r
  maandag 9 november 2015 @ 21:22:07 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_157434664
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, dat is waar ja :D
Hoewel het ze ook regelmatig niet lukt een goed begin van een verhaallijn te creëren :P

Rogier Proper eist dat de schrijvers het deze keer degelijk aanpakken, anders zal hij drastische maatregelen moeten treffen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_157435172
Goede Tijden

Afl. 5239

Do 12 nov 2015

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 49% gewijzigd door MMXMMX op 09-11-2015 22:14:09 ]
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_157436804
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Lijkt mij vrij sterk, aangezien het decor bij de overgang naar HD nog een kleine make-over heeft gehad. Daarnaast, mocht het decor echt helemaal 'op' zijn, dan reproduceren ze het decor gewoon. De Koning en de inrichting daarvan is té belangrijk voor de serie.
Ja en nee. Met De Koning, Sapsalon, Rozenboom en Boks is er veel horeca. Boks vervangt wel Dansatoria qua horeca maar is toch meer grand cafe dan danstent en dus vergelijkbaar qua ontmoet- en verhaalmogelijkheden, ook voor oudere bezoekers, als De Koning. Er zijn nu ook vrij veel karakters verbonden met Boks. Met het wegvallen van Rik en Noud, is De Koning een B-locatie die af en toe gebruikt wordt om Bartho bezig te houden. Een Jef in zaken, geeft meer te doen voor Jef. Ik voorzie een Thijs die ze opzadelt met een louche zaakje, ruzie met Ludo etc.
  maandag 9 november 2015 @ 22:26:31 #120
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_157437285
Robert en Jef weer in zaken zou echt prachtig zijn. Als ze dat doorzetten, dan stijgen de schrijvers toch weer wat in mijn achting.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_157437740
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 22:15 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Ja en nee. Met De Koning, Sapsalon, Rozenboom en Boks is er veel horeca. Boks vervangt wel Dansatoria qua horeca maar is toch meer grand cafe dan danstent en dus vergelijkbaar qua ontmoet- en verhaalmogelijkheden, ook voor oudere bezoekers, als De Koning. Er zijn nu ook vrij veel karakters verbonden met Boks. Met het wegvallen van Rik en Noud, is De Koning een B-locatie die af en toe gebruikt wordt om Bartho bezig te houden. Een Jef in zaken, geeft meer te doen voor Jef. Ik voorzie een Thijs die ze opzadelt met een louche zaakje, ruzie met Ludo etc.
Punt is wel dat de bruine kroeg meer opties biedt dan iets nietszeggends als Boks. In de Koning kunnen ook bandjes optreden, in Boks kun je niet aan de bar je verdriet verdrinken.
't Echte en 't ware!
pi_157438719
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:37 schreef Japepk het volgende:

[..]

Punt is wel dat de bruine kroeg meer opties biedt dan iets nietszeggends als Boks. In de Koning kunnen ook bandjes optreden, in Boks kun je niet aan de bar je verdriet verdrinken.
Anna heeft zich klem gezopen in box....
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 10 november 2015 @ 02:04:59 #123
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_157441528
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:53 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Iets met een vinger en een hele hand
Niet aan de orde me dunkt, just asking for info ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door ArnieAlberts op 10-11-2015 02:11:40 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 10 november 2015 @ 02:08:38 #124
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_157441542
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:42 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Gastrol, bartho heeft immers bevestigd dat hij de serie verlaat.
Waar dan? Zelfde bron als deze?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:31 schreef icloud het volgende:
Onzin artikel op de website van blvd, hij keert 11 nov terug.
:')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_157441604
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:26 schreef Frey het volgende:
Robert en Jef weer in zaken zou echt prachtig zijn. Als ze dat doorzetten, dan stijgen de schrijvers toch weer wat in mijn achting.
Ze hebben zo hun momenten nog.
Ben inmiddels wel benieuwd hoe het verder moet met Anton. Geloof dat de schrijvers nogal een hekel hebben aan de Bouwhuizen want ze hebben werkelijk nooit eens een gunstige lijn.
Anton trekt altijd aan het kortste eind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')