Gaat lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Gooeeeeed
Explosie gemeld in centrum Stockholm
Ik heb gehoord dat het er wel tien zijn. TIEN!quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hebben dat vliegtuig al gedaan
Ze kunnen niet op twee plekken tegelijk zijn
Tien vliegtuigen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het er wel tien zijn. TIEN!
quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter 10 in de stront dan 1 in een vliegtuig
quote:
Android Verboten hier!quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:45 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)draait-lollipop.html
Wow, dat doen ze goed! Wel 25% draait een OS van maar anderhalf jaar oud. Respect!
Ik mis HW soms wel.
Er gaat inderdaad weinig boven de iPhone 5s. Perfect ding. Alhoewel een groot scherm wel fijn is. Maar minder fijn in de hand.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Apple zou weer wat kleinere smartphones gaan maken las ik laatst ergens
welke word het?quote:
HW is dood.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke word het?
En waar is HW eigenlijk?
nr 1 iig niet. Teveel bijkomend gedoe met een huurder die er niet uit wil in samenhang met een te hoge prijs (ligt al een bod dat het maximum was dat ik er eventueel voor zou willen bieden). nr 2 ben ik over aan het denken. Is wel wat aan de dure kant dus nadenken hoever ik bereid ben te gaan qua prijs.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke word het?
En waar is HW eigenlijk?
Ja ik kan er niks mee. De 6 is hartstikke mooi, maar ik heb moeite met vasthouden. Alles zal wennen, maar voor mij hoeft het niet. Past ook niet in m'n broekzak en in de zijvakjes in m'n tas enzoquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad weinig boven de iPhone 5s. Perfect ding. Alhoewel een groot scherm wel fijn is. Maar minder fijn in de hand.
dat is toch ook watquote:
"al"quote:
Ben uiteindelijk om een uurtje of 3 gaan slapen en had verwacht dat ik ergens rond 12 uur half 1 wakker zou wordenquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"al"
Ik droomde dat we nog in de kroeg zaten tot 5:00, toen maar besloten om toch te gaan slapen (en niet door te halen tot 8), en net toen ik dat besloot ging m'n wekker
Bekend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe geen zak en ben al moeof misschien juist daarom.
Je hebt gewoon de hele week vrij op wat dagen werk na.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een lang weekend
Had eigenlijk gister ook vrij willen nemen, maar moest iets af hebbenquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de hele week vrij op wat dagen werk na.
Dat je dat nog kan zegquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:40 schreef DrMarten het volgende:
Volgende week weer gewoon 40 uur aan de bak
Dat doe ik met de hele werkweek.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een lang weekend
Moet er goed uitgerust aan beginnen, waarom denk je dat ik vandaag vrij heb genomen?quote:
Omdat je te brak bent om te werkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:03 schreef DrMarten het volgende:
Moet er goed uitgerust aan beginnen, waarom denk je dat ik vandaag vrij heb genomen?
Amateurquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou best eerder naar huis, maar is nog niets van gekomen
Ik sla vanavond ook even over denk ik.... beetje hoofdpijn vandaagquote:
Een keertje is niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit nog in twijfel of ik vanavond ga.
Morgen staat op de planning, maar vind t zo raar om vanavond thuis te blijven
Ik zeg niksquote:
Geef je lever ook eens wat rust johquote:
proost, amice!quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef je lever ook eens wat rust joh
Ja, i know.. Maar nu heb ik honger en niets in huisquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef je lever ook eens wat rust joh
Da's domquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, i know.. Maar nu heb ik honger en niets in huis
hwb n zak buggles gevondenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, i know.. Maar nu heb ik honger en niets in huis
Same here. Eens wat paracetamol er in.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Wakker geworden met een zere kop en verstopte neus
Geen zin om nu verkouden te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |