ja die van mij ook maar die van mijn lief nietquote:Op donderdag 5 november 2015 14:51 schreef Cue_ het volgende:
Klopt ja. Ben ook wel blij dat m'n pa evt mee wil helpen, mocht er echt wat leuks ertussen zitten.
Al is de eerste gedachte bij een hius vaak "is het goed verkoopbaar"
quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:17 schreef Cue_ het volgende:
Pff gister tot half 2 in de kroeg gezeten.. Dat werd iets later dan verwacht
Niets er van, werken zal je!quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Weet wel dat ik eerder naar huis ga. Men ben moe
Ja, tof. En knus in de trein want alle Foo Fighters bezoekers moesten er ook in.quote:
Kon gister nog kaartjes op ticketswap kopen voor 25 euro, bijna gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, tof. En knus in de trein want alle Foo Fighters bezoekers moesten er ook in.Nu ben ik wel moe.
Mijn energy light staat lekker aan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Het is toch tien uur 's ochtends he? Waarom is het dan zo donker
Op het moment dat ze zelf van 68 naar 72 per uur gaatquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zie die bocht wel aankomen, maar ik zit niet achter het stuur
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op het moment dat ze zelf van 68 naar 72 per uur gaat
Ik denk 50quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezienWat mag je op zo'n dijk, 60?
Bij Wageningen en Arnhem is het geloof ik 60, maar dat haal ik nooit omdat ik het zo ontzettend kut vind om daar te rijdenquote:
Bochten, Donker en nat en zeggen dat je zelf niet zo goed ziet!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Wageningen en Arnhem is het geloof ik 60, maar dat haal ik nooit omdat ik het zo ontzettend kut vind om daar te rijdenAlleen overdag zonder ander verkeer, maar meestal wemelt het er van de fietsers die met z'n drieën naast elkaar rijden, plus drempels, plus bochten.
Hopelijk komt er nog een relletjequote:Op vrijdag 6 november 2015 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bochten, Donker en nat en zeggen dat je zelf niet zo goed ziet!
En wel 72 knallen.
Tja, aangezien ze er niks aan over heeft gehouden kan ik er dan hartelijk om lachen
Kusje kroel topic. Al is deze poster wel een rare. Was laatste wel een rel omdat ze de stok te lang in bezit had.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een relletje
Oh noes!quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kusje kroel topic. Al is deze poster wel een rare. Was laatste wel een rel omdat ze de stok te lang in bezit had.![]()
Het moet binnen x uur! Ze is een uur te laat!
Deze gaat van Rotterdam naar noord groningen om de stok te verplaatsen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh noes!
Maar dat is wel een reden om niet mee te doen, je moet maar net tijd hebben om hem ergens anders te droppen en dan niet te dichtbij ofzo.
Langer dan deze.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:42 schreef DrMarten het volgende:
Dat dat topic nig steeds loopt joh. Hoelang al wel niet?
O ja, ik zou van Ede naar Bennekom rijden ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze gaat van Rotterdam naar noord groningen om de stok te verplaatsen.
Zoiets idd, even naar Hengelo ofzo. Of ik moet stomtoevallig de volgende dag een eind weg moeten/quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, ik zou van Ede naar Bennekom rijden ofzo
Gaat lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Gooeeeeed
Explosie gemeld in centrum Stockholm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |