Ik sla vanavond ook even over denk ik.... beetje hoofdpijn vandaagquote:
Een keertje is niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit nog in twijfel of ik vanavond ga.
Morgen staat op de planning, maar vind t zo raar om vanavond thuis te blijven
Ik zeg niksquote:
Geef je lever ook eens wat rust johquote:
proost, amice!quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef je lever ook eens wat rust joh
Ja, i know.. Maar nu heb ik honger en niets in huisquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef je lever ook eens wat rust joh
Da's domquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, i know.. Maar nu heb ik honger en niets in huis
hwb n zak buggles gevondenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, i know.. Maar nu heb ik honger en niets in huis
Same here. Eens wat paracetamol er in.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Wakker geworden met een zere kop en verstopte neus
Geen zin om nu verkouden te worden
Ik heb woensdag ook vrij genomen, ik echter voor SC2LOTVquote:Op maandag 9 november 2015 08:07 schreef Q. het volgende:
Morgen Fallout 4! Dag leven.Heb er woensdag voor vrij genomen.
Ook goede reden.quote:Op maandag 9 november 2015 08:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb woensdag ook vrij genomen, ik echter voor SC2LOTV
En morgenavond geen D&D, want iedereen wil of FO4 of SC2 gaan spellen, echter FO4 kan pas vanaf middernacht of zo, dus we gaan wel samen iets doen. Niet D&D, want, I don't know... Goed, Munchkin en Cards against humanity zijn ook gaaf.quote:
Ik heb morgen vanaf de middag tot laat in de avond een afdelingsbijeenkomst, hopelijk kan ik vooraf al/nog FO4 kopen (ik wil wel een fysiek exemplaar, consoles, so blame me) zodat ik meteen kan beginnen morgenavond als ik thuis kom.quote:Op maandag 9 november 2015 08:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En morgenavond geen D&D, want iedereen wil of FO4 of SC2 gaan spellen, echter FO4 kan pas vanaf middernacht of zo, dus we gaan wel samen iets doen. Niet D&D, want, I don't know... Goed, Munchkin en Cards against humanity zijn ook gaaf.
Ah.quote:Op maandag 9 november 2015 08:21 schreef DrMarten het volgende:
Paracetamol, vitaminepillen.... Hopen dat ik de dag een beetje redelijk door kom na een waardeloze nacht
Ik moet eigenlijk ook weerquote:Op maandag 9 november 2015 08:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag voor de 6de week op een rij er naar toe
Superquote:Op maandag 9 november 2015 08:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wodka.quote:Op maandag 9 november 2015 08:21 schreef DrMarten het volgende:
Paracetamol, vitaminepillen.... Hopen dat ik de dag een beetje redelijk door kom na een waardeloze nacht
Ik ben er echt al jaren niet meer geweest. Maar goed, als ik er eens naar toe ga is het dan ook wel aardig ernstig.quote:Op maandag 9 november 2015 08:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest me de eerste keer ook weer voorstellen. Mag nu elke week een paar druppeltjes zilvernitraat ontvangen.quote:Op maandag 9 november 2015 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er echt al jaren niet meer geweest. Maar goed, als ik er eens naar toe ga is het dan ook wel aardig ernstig.
Ik heb altijd een anderquote:Op maandag 9 november 2015 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest me de eerste keer ook weer voorstellen. Mag nu elke week een paar druppeltjes zilvernitraat ontvangen.
Ik zit bij zo'n grote huisartsenpost, elke keer heb ik een ander. Meestal een stagaire omdat de echte doktoren al weken van tevoren vol zijn geboekt.quote:Op maandag 9 november 2015 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest me de eerste keer ook weer voorstellen. Mag nu elke week een paar druppeltjes zilvernitraat ontvangen.
Volgens mij heeft mijn 'eigen' huisarts krullen. Zou niet weten hoe hij heet.quote:Op maandag 9 november 2015 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd een anderHeb m'n eigen huisarts al bijna tien jaar niet gezien.
Ik had een paar weken geleden een verstopt oor, uitgespoten, maar merk niet echt verschil. Er staat nog steeds druk op en ik heb een piep, alsof ik net naar een concert ben geweest. Ik hoor amper stemmen aan die kant.quote:Op maandag 9 november 2015 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er echt al jaren niet meer geweest. Maar goed, als ik er eens naar toe ga is het dan ook wel aardig ernstig.
Perfect als je veel gesprekken moet voeren met oninteressante mensen, gewoon zorgen dat je met die kant naar ze toe staat.quote:Op maandag 9 november 2015 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden een verstopt oor, uitgespoten, maar merk niet echt verschil. Er staat nog steeds druk op en ik heb een piep, alsof ik net naar een concert ben geweest. Ik hoor amper stemmen aan die kant.
Het is echt klotequote:Op maandag 9 november 2015 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Perfect als je veel gesprekken moet voeren met oninteressante mensen, gewoon zorgen dat je met die kant naar ze toe staat.
Perfect.quote:Op maandag 9 november 2015 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt kloteIk moet de hele tijd vragen wat iemand zei en laatst zat ik in een wachtkamer en zat er iemand tegen me aan te lullen en had ik het niet eens door.
En een leuke toiletjuffrouw zag ik op Facebookquote:Op maandag 9 november 2015 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Van het weekend op het feestje van Sanne Hans geweest. 6000 man op Bierpop, was geweldig. Goeie muziek (Rondé, Bökkers (voor de liefhebber), Handsome Poets), en Sanne had leuke gasten (zanger van blöf, guus meeuwis, nielson)
'juffrouw'quote:Op maandag 9 november 2015 08:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En een leuke toiletjuffrouw zag ik op Facebook
Duurt nog lang.quote:Op maandag 9 november 2015 08:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben overigens benieuwd hoe lang het duurt voor mijn ava wordt gecensureerd
Je gaat hem weggooien en een iPhone kopen?quote:Op maandag 9 november 2015 10:25 schreef stbabylon het volgende:
anyways, zometeen eindelijk mijn telefoon laten fixen!
Never!quote:Op maandag 9 november 2015 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Je gaat hem weggooien en een iPhone kopen?
En de chromecast en chromecast audio werken er beter opquote:Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Q. het volgende:
Maar goed, ik ben niet helemaal anti-Android. Er zijn hele prima betaalbare Androids te krijgen. Zo heb ik voor mn moeder vorige week nog een Moto G 2015 besteld. Heel prima ding voor 199 euro. Lukt je bij Apple niet.
Ik had een chrome z3, die had een software fout, kreeg ik een witte terug, want vodafone doet niet aan bruin (racisten). Witte laten vallen, nu laten fixen met chrome onderdelenquote:Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Q. het volgende:
Maar goed, ik ben niet helemaal anti-Android. Er zijn hele prima betaalbare Androids te krijgen. Zo heb ik voor mn moeder vorige week nog een Moto G 2015 besteld. Heel prima ding voor 199 euro. Lukt je bij Apple niet.
Dat is de kracht van de eckte fanboy, met onwrikbare overtuiging en fanatisme de 'vijand' te vuur en te zwaard bestrijden. Dat heb je of dat heb je nietquote:Op maandag 9 november 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
Die flamewars zijn echt veel minder leuk zonder HW.
schoonmoeder heeft ook zo'n moto g. Prima dingquote:Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Q. het volgende:
3e generatie heeft ook een prima camera, was bij 1 en 2 nog wel matig.quote:Op maandag 9 november 2015 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
schoonmoeder heeft ook zo'n moto g. Prima ding
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingenquote:
geilquote:Op maandag 9 november 2015 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Net lekker met een mesje in m'n vingertop zitten raggenVervolgens probeer ik het EHBo-setje open te ritsen, net over de bloederige wond heen natuurlijk
Goede vrienden.quote:Op maandag 9 november 2015 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik was laatst het huis van een vriend onder het bloed aan het smeren nadat ik eventjes had gestoeid met de kat en niet door had dat het beestje één van m'n vingers had open gehaald
Waar mensen zich al niet druk om maken. Zolang het geen hakenkruis of flikkerend epileptische aanval opwekkend ding is...quote:Op maandag 9 november 2015 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Het duurt even, maar dan heb je ook wat
Heel goede vriendenquote:
Mensen voelen zich aangesprokenquote:Op maandag 9 november 2015 15:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar mensen zich al niet druk om maken. Zolang het geen hakenkruis of flikkerend epileptische aanval opwekkend ding is...
Daarom maak ik altijd liever zo vroeg mogelijk afspraken bij de dokter. 's Ochtends de eerste of de eerste na de middagpauze zijnquote:
De vorige keer stond ik alweer buiten voor ik technisch gezien aan de beurt wasquote:Op maandag 9 november 2015 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd liever zo vroeg mogelijk afspraken bij de dokter. 's Ochtends de eerste of de eerste na de middagpauze zijn
Neh, ik heb in de loop der tijd geen vrienden gemaakt op de FP, dus elke keer dat ik daar wat zeg, ga ik enorm in de min.quote:Op maandag 9 november 2015 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gluren hier dus meer mensen dan je denkt
Mijn arts kan mij meestal goed gebruiken om zijn achterstand wat in te lopen. Zit je een half uur te wachten en sta je vervolgens na 3 minuten weer buitenquote:Op maandag 9 november 2015 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige keer stond ik alweer buiten voor ik technisch gezien aan de beurt was
belde 10 over 8.quote:Op maandag 9 november 2015 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd liever zo vroeg mogelijk afspraken bij de dokter. 's Ochtends de eerste of de eerste na de middagpauze zijn
Ik heb ook altijd het gevoel dat ik me nogal snel laat afschepenquote:Op maandag 9 november 2015 15:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn arts kan mij meestal goed gebruiken om zijn achterstand wat in te lopen. Zit je een half uur te wachten en sta je vervolgens na 3 minuten weer buiten
En ga je het overleven volgens de doc?quote:Op maandag 9 november 2015 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
belde 10 over 8.
Maar was na 10min buiten. Wauw
hoge luchtweginfectie. Vast wel.quote:Op maandag 9 november 2015 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het gevoel dat ik me nogal snel laat afschepen
[..]
En ga je het overleven volgens de doc?
ik laat me niet afschepen. Maar met reguliere controle heb ik doorgaans weinig tijd nodig.quote:Op maandag 9 november 2015 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het gevoel dat ik me nogal snel laat afschepen
[..]
En ga je het overleven volgens de doc?
ik ben wat dat betreft zo blij met het apparaat waar ik dan 24 uur per dag de medicijnen uit kan trekken. Ff bellen met herhaalrecept en volgende dag kan ik langs gaan wanneer het mij uitkomt.quote:Op maandag 9 november 2015 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal wel weer besteld moeten worden. Morgen na elven kun je het ophalen
Dat zeg ik, morgen na elvenquote:Op maandag 9 november 2015 16:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ben wat dat betreft zo blij met het apparaat waar ik dan 24 uur per dag de medicijnen uit kan trekken. Ff bellen met herhaalrecept en volgende dag kan ik langs gaan wanneer het mij uitkomt.
Kanaleneiland.quote:Op maandag 9 november 2015 16:39 schreef CherryLips het volgende:
http://www.112ede.nl/page(...)&utm_medium=facebook
Veldhuizen, het Kanaleneiland van Ede
Gelukkig nietquote:Op maandag 9 november 2015 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal wel weer besteld moeten worden. Morgen na elven kun je het ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |