SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je terminologie is verwarrend. UITgeloot is in mijn ogen dat je dus NIET mee mag doen. anders was je wel INgeloot.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ah uitgeloot Muzas![]()
Hier nog geen mailtje gehad, ook op de site van de AGR staat nog niks, alleen dat ze je op de hoogte houden via de mail wb de loting.
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef Questular het volgende:
Zoek je een hotel in de buurt van Valkenburg of Maastricht, Muzas?
http://www.bed-en-breakfa(...)urg/BenB-Heuvelland-quote:
Nee 150 met een fietsvriendje.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:53 schreef Gripper het volgende:
Onvergetelijk Muzas!!! Ga je wel voor de 250 245? Trainen voor de Alpen he!!!
Ik ben nu al benieuwd naar de verhalenquote:Op woensdag 4 november 2015 12:53 schreef Gripper het volgende:
Onvergetelijk Muzas!!! Ga je wel voor de 250 245? Trainen voor de Alpen he!!!
k mag met een bedrijventeam meedoen met een paar collega's. Waaronder 1 gast die het postuur van de oude Muzas heeft, en ik ga die lui de komende maanden een beetje de kneepjes bijbrengen van duurtraining, gezonde voeding, etc. Directeur helemaal blij dat we in het kader van doe het samen, en teamwork etc gaan trainen.
Terwijl ik allang weet dat we na de eerste km afspreken "nou jongens, ieder voor zich en we zien mekaar aan de meet. "
1 gast is een MTB'er die alleen ritjes van 50 km doet nu. De andere kan alleen maar 2 uur lang keihard stoempen. En die bolle zegt dat ie "binnenkort" gaat beginnen met gezonder eten en de hele winter op de hometrainer, en dat ie in Maart minstens 10 kg lichter is.
Wordt een superbelevenis
dan moet een MOD de titel maar aanpassenquote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Je terminologie is verwarrend. UITgeloot is in mijn ogen dat je dus NIET mee mag doen. anders was je wel INgeloot.
Maar ik heb ook nog geen mail, maar heb gewoon ingelogd op m'n account op de site. En daar stond het. Betaald en alles nu, dus ik doe gewoon mee
Hoezo moet ie 3,5w/kg gaan trappen?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Patroon het volgende:
Ik weet niet hoe zwaar Muzas is maar 3,5w/kg is nog aardig aanpoten. Bij 80kg is dat 280w gemiddeld. Dat red je niet zomaar, vooral in hooggebergte waar vo2max afneemt.
Amstelquote:Op woensdag 4 november 2015 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ha kaas is zeker niet ingeloot en is nu vet jaloers op muzas
Haha. Ik had het even getest door de remmen een paar seconden los te laten, en je zit in no time boven de 70 km/h. Dus het is waar wat daar staat.quote:
Om te winnenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoezo moet ie 3,5w/kg gaan trappen?
Haha t.z.t. een "Raad muzas' tijd op de ventoux"quote:Op woensdag 4 november 2015 13:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoezo moet ie 3,5w/kg gaan trappen?
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan mijn slaapbank wel ter beschikking stellen aan je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |