Je hebt het wel gemist. Het was 16:50 uur NPO3. Ik zag bij het voorbij zappen gewone zwarte Pieten. Geen idee of ze allemaal gewoon gelaten zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 17:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh mooi. Dacht even het gemist te hebben
Dat was het jaaroverzicht van vorig jaar.quote:Op maandag 9 november 2015 17:54 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Je hebt het wel gemist. Het was 16:50 uur NPO3. Ik zag bij het voorbij zappen gewone zwarte Pieten. Geen idee of ze allemaal gewoon gelaten zijn.
Oh oké, ik lees het idd in de beschrijving nu.quote:Op maandag 9 november 2015 17:56 schreef asco het volgende:
[..]
Dat was het jaaroverzicht van vorig jaar.
(Dat ik dit ook weet...)
Die wijvenquote:Op maandag 9 november 2015 16:18 schreef Prutzenberg het volgende:
Geenstijl is zo vriendelijk geweest om een PDF-je te maken van het artikel.
http://www.geenstijl.nl/m(...)eten_eens_luist.html
Ebru Umar heeft op haar wijze commentaar geleverd: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/11/ebru_6.html
twitter:MarjanBoelsma twitterde op maandag 09-11-2015 om 18:55:30NPO lapt kritek van zwarte Nederlanders, VN etc. racistische fig. Zwarte Piet aan hun laars. Lerend vermogen ontbreekt #sinterklaasjournaal reageer retweet
Ze heeft gelijk, wat is je punt?quote:Op maandag 9 november 2015 21:09 schreef Red_85 het volgende:
Gelijk gezeik van een of andere weg met ons muts..twitter:MarjanBoelsma twitterde op maandag 09-11-2015 om 18:55:30NPO lapt kritek van zwarte Nederlanders, VN etc. racistische fig. Zwarte Piet aan hun laars. Lerend vermogen ontbreekt #sinterklaasjournaal reageer retweet
quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Je mening als feit presenteren. Je bent er wel weer snel bij met je selectiviteit en getroll.
![]()
Net nog om 19.30 op RTL 4: 83% van NL vind dat ZP niet aangepast hoeft te worden.
Dat is een feit cebertutje. Leer daar eens van.
Nee jou getroll en persoonlijke meningen presenteren als feit zijn feestquote:
Damn. En jij pretendeert voor Nederlandse waarden op te komen.quote:Op maandag 9 november 2015 21:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee jou getroll en persoonlijke meningen presenteren als feit zijn feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |