Ik ben er geweest.. Onvergetelijk, zowel het landschap als de fauna als de mensen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:21 schreef Leandra het volgende:
Prachtig land trouwens, als ik dat zo in Top Gear zie.
Uit de berichtgeving. Haar onderbroek en -als ik het goed heb- ook haar tas, zouden op het pad zijn gevonden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat spullen niet met haar in het water zijn geraakt?
Weet je wat het is, er lopen daar genoeg deskundigen rond die dat soort sporen zó kunnen uitlezen. Ze krijgen die deskundigheid met de paplepel erin gegoten. Maar uit de berichtgeving valt niet op te maken dat die sporen zijn gevonden. Een bush expert moet in staat zijn om die sporen te herkennen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik las dat een krokodil altijd bovenwater moet eten/slikken.
Hij kan sowieso niet echt kauwen, dus als de prooi relatief groot is moet hij deze eerst kapot slaan/wringen op de grond.
Dat geeft nogal een rotzooi lijkt me.
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:
On the banks. Dat is geen pad.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:31 schreef RapaNui het volgende:
Uit de berichtgeving. Haar onderbroek en -als ik het goed heb- ook haar tas, zouden op het pad zijn gevonden.
de oevers ,daar horen ook de paden bij die naar de rivier toelopenquote:
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:28 schreef StaceySinger het volgende:
de oevers ,daar horen ook de paden bij die naar de rivier toelopen
tja. Misschien had ze wel last van de dunne.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:40 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van.
Ze zou tegen haar vriendinnen hebben gezegd dat ze naar de wc moest, om vervolgens -in het donker- stiekem naar de rivier te lopen om te gaan skinny-dippen.
Whut?quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de oevers ,daar horen ook de paden bij die naar de rivier toelopen
Eigenlijk is Uganda één grote Nijloever.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:49 schreef Leandra het volgende:
Whut?
Omdat de oever je niet zo goed uitkomt stel je de oever en het pad maar gelijk aan elkaar?
Ja, ik zag het gisteren bij Top Gear... Wel een mooie Nijloever hoor, ik snap wel dat je daar geweest wil zijn (npi).quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk is Uganda één grote Nijloever.
Over een telefoon had ik nog niets gehoord. Wel lees ik in dat bericht dat de "phone records" worden onderzocht.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Hehe, de beloning is waarschijnlijk vastgesteld op 35000 dollar
De telefoon wordt onderzocht op zoek naar aanwijzingen
En ze blijven doorzoeken naar antwoorden.
Dominee, u bent een dag te vroeg. Meestal komen jullie op zondag preken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:35 schreef probeer het volgende:
Als je kijkt naar de activiteit van sommigen in dit soort 'verdwijning'-topics zou je toch bijna denken dat ze er zelf net ietsjes te enthousiast om zijn.
Dank voor je mening, een ander vindt het opmerkelijk dat een studente verdwijnt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:35 schreef probeer het volgende:
Is dit nou zo'n 'er is niets te melden dus gaan we uit sensatiezucht maar flink speculeren'-topic?
Als je kijkt naar de activiteit van sommigen in dit soort 'verdwijning'-topics zou je toch bijna denken dat ze er zelf net ietsjes te enthousiast om zijn.
Ja, kloptquote:Op zaterdag 7 november 2015 11:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Over een telefoon had ik nog niets gehoord. Wel lees ik in dat bericht dat de "phone records" worden onderzocht.
Dat hoeft niet te betekenen dat ze haar telefoon ook daadwerkelijk gevonden hebben. Die records kunnen ook betrekking hebben op datgene dat telefoonbedrijven aan gegevens opslaan over bel- en data-verkeer.
Mee eens. Alleen al vanwege het risico op bilharzia ga je toch niet vrijwillig zwemmen daar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:40 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van.
Volgens dit bericht: near the banks. En niet: On the banks. Dus wat meer landinwaarts, zeg maar.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:48 schreef Copycat het volgende:
Near the banks is nog steeds geen on the path, leading to the banks of the banks of the river Nile.
Kan in principe zelfs nog 'on the land near the banks' of 'in the water near the banks' zijn.quote:
Als dit bericht klopt, dan acht ik de kans zeer klein dat de spullen in het water zijn gevonden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:53 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Kan in principe zelfs nog 'on the land near the banks' of 'in the water near the banks' zijn.
Pas op! Er bestaan hier wel taalnazi's.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Gelukkig bestaat er hier geen Gestapo die bepaald wat een ander moet vinden
i Ik zit in het taalverzetquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Pas op! Er bestaan hier wel taalnazi's.
Ah, als iemand het niet met je eens is mag jij je mening niet uiten. Ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Gelukkig bestaat er hier geen Gestapo die bepaald wat een ander moet vinden en moet schrijven, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |