Spannend!quote:Op woensdag 4 november 2015 12:16 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Chronologische lijst vind ik prima. Mijn NOD was dus vorige week dinsdag
Vanavond gaan we testen!
Ik heb die digitale van Clearblue gebruikt, met zo'n smiley. Ik vond het wel makkelijk, wel of geen smiley is lekker duidelijk, ik had zelf niet zo'n zin in het streepjes turen en 'is hij nou wel of niet donker genoeg, heb ik nou wel of niet mijn LH piek gehad'.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:58 schreef SmallishBear het volgende:
Ik mag er inderdaad wel uit. Merk dat ik maar weinig post, wel trouwe lezer..
Mijn NOD staat op 30 juni, maar inmiddels toe aan ronde 8. Ik wil nu voor t eerst ovulatietesten gebruiken. Heeft t zin om zo'n dure clearblue test te kopen net dubbele hormoonindicator? Of kan ik m'n geld beter besteden en gewoon simpelere kopen?
Hier werken de goedkope van eBay prima (om je nog meer te doen twijfelenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:58 schreef SmallishBear het volgende:
Ik mag er inderdaad wel uit. Merk dat ik maar weinig post, wel trouwe lezer..
Mijn NOD staat op 30 juni, maar inmiddels toe aan ronde 8. Ik wil nu voor t eerst ovulatietesten gebruiken. Heeft t zin om zo'n dure clearblue test te kopen net dubbele hormoonindicator? Of kan ik m'n geld beter besteden en gewoon simpelere kopen?
Yay!!quote:Op donderdag 5 november 2015 01:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Meld!
Met dubbele strepen!![]()
![]()
Morgen een foto, nu eerst slapen
quote:Op donderdag 5 november 2015 01:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Meld!
Met dubbele strepen!![]()
![]()
Morgen een foto, nu eerst slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |