Ik kreeg de combinatietest gewoon vergoed jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:52 schreef ikke_84 het volgende:
Ow vergoeden ze combinatie test ook ja? Dacht dat dat altijd voor eigen rekening was tenzij je een uitslag had die verder onderzocht kon worden. En idd lactatiekundige is ook wel iets waar ik over na wil denken. Bij Mats lukte de bv namelijk niet... Nou genoeg om over na te denken dus. Misschien even een lijstje maken wat ik wel en niet zou willen.
Wat voor een tattoo heb je marjolijntje?
Altijd fijn als je weer wat kan afstrepen
Aanzetten bij sommige verzekeringen wel, dat noemen ze dan meegroeiservice. Uitzetten kan nietquote:Op woensdag 11 november 2015 16:38 schreef Barreltje het volgende:
kan je aanvullende verzekeringen dan zomaar halverwege het jaar aanzetten![]()
ik heb sowieso een aanvullende verzekering wegens chronisch fysio bezoek.. die aanvullende verzekering heb ik er al 1000 keer uit
Een puntkommaquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:52 schreef ikke_84 het volgende:
Ow vergoeden ze combinatie test ook ja? Dacht dat dat altijd voor eigen rekening was tenzij je een uitslag had die verder onderzocht kon worden. En idd lactatiekundige is ook wel iets waar ik over na wil denken. Bij Mats lukte de bv namelijk niet... Nou genoeg om over na te denken dus. Misschien even een lijstje maken wat ik wel en niet zou willen.
Wat voor een tattoo heb je marjolijntje?
Altijd fijn als je weer wat kan afstrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet bij alle verzekeringen kun je modules aanzetten toch? Ook dat is iets waar ik nog naar wil kijken
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Als je het echt graag wilt, zou ik het toch een keer doen... ik kan wel zeggen dat het meevalt (minder erg dan bevallen) maar de pijn is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:20 schreef ikke_84 het volgende:
Mooi marjolijntje. Heeft t nog een speciale betekenis?
Ik zou zo graag een tattoo met de naam van mijn zoon willen. Maar ben daar te schijterig voor![]()
Volgens mij kan je idd niet bij elke verzekering zomaar je pakket ophogen halverwege het jaar. Zou mooi zijn als je dat wel bij elke verzekering kon doen.
ik kreeg een ROOD uitroepteken zelfsquote:Op donderdag 12 november 2015 13:21 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het een beetje inkoppertjes, die zwangerwijzer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |