1 2 3 4 | 1. VfL Wolfsburg 3- 6 ( 4- 2) 2. Manchester Utd 3- 4 ( 4- 4) 3. CSKA Moskou 3- 4 ( 4- 4) 4. PSV 3- 3 ( 4- 6) |
quote:Resterende duels
Speelronde 4
PSV - VfL Wolfsburg
Manchester United - CSKA Moskou
Speelronde 5
Manchester United - PSV
CSKA Moskou - VfL Wolfsburg
Speelronde 6
PSV - CSKA Moskou
VfL Wolfsburg - Manchester United
Was nog best lastig terugleggen die bal, vooral voor Narsingh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Narsingh geeft hem ook niet goed genoeg. Veel te hoog.
Je moet wat als Wolfsburg alles of niets speelt. Tis geen Exelsior.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
Hij gaat voor de pot hangen met deze instabiele verdediging.
beetje hoog gegeven inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Oldground het volgende:
Was toch gewoon een kutbal van Narsingh? Vind Maher niks, maar dit kan je hem niet aanrekenen.
Ik wilde al helemaal PS4 vrienden met je worden, 24/7 in parties zitten en de hele dag Fallout spelen!quote:
Ik weet hoe jij er uit ziet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet hoe Davy eruit ziet.
Inderdaad, je moet juist niet gaan leunen op je zwakte.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet wat als Wolfsburg alles of niets speelt. Tis geen Exelsior.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij er uit ziet.
Koekoek!
Ik ben niet cool genoeg voor een PS4.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde al helemaal PS4 vrienden met je worden, 24/7 in parties zitten en de hele dag Fallout spelen!
Leuk dat je dat zo zonder context neergooit. Maar nadenken is nooit jouw sterkste punt geweest. Maakt niet uit, nemen we je niet kwalijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cavaliers vindt Hendrix voor Maher een takkewissel
Lijkt me sterk dat die er allebei in komenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer komen Bergwijn en Pierrero erin?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo zonder context neergooit. Maar nadenken is nooit jouw sterkste punt geweest. Maakt niet uit, nemen we je niet kwalijk.
quote:
4 wissels diskwaliquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer komen Bergwijn en Pierrero erin?
Pietertje heeft nu al 3x gewisseld, toch?quote:
Tja, scoren lukt toch niet zoals je zietquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv wordt straks keihard gestraft voor deze tactiek.
Ik vind je best cool.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niet cool genoeg voor een PS4.
met andere praten als je fallout speeltquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde al helemaal PS4 vrienden met je worden, 24/7 in parties zitten en de hele dag Fallout spelen!
Je bent zelf een casual, met je dagelijkse La Chouffe's.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
met andere praten als je fallout speelt
casual
Wat is jouw favoriete videospelletje?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen sukkels hebben geen PS4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok dat is wel aardig van je. Misschien koop ik wel speciaal voor jou een PS4.quote:
Niet ongunstig denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele seizoen pas 1 keer de nul gehoudenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Dat is wel ballen tonen hoor. Op de 0 durven te spelen met De Graafschap nog in het achterhoofd
Ik heb laatst erg overtuigend de laatste PES gespeeld tegen Slobeendquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete videospelletje?
Stoere boy wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent zo achterlijk als je eruit ziet.
Ik kan PES6 aanraden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst erg overtuigend de laatste PES gespeeld tegen Slobeend
uhquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent zelf een casual, met je dagelijkse La Chouffe's.
Maar die speel nie meer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:21 schreef Djnormandy het volgende:
Maher wisselen voor Koevermans of Reis aub.
Dat zou ik erg op prijs stellen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dat is wel aardig van je. Misschien koop ik wel speciaal voor jou een PS4.
yepquote:
Wat maakt het uit Mexicano. Winst is winst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat Wolfsburg er ook weinig van bakt maar ja het zijn nu eenmaal Duitsers.
ga jij ons dan uitlachen?quote:
Die gebruiken bakovens doorgaans voor ander dingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat Wolfsburg er ook weinig van bakt maar ja het zijn nu eenmaal Duitsers.
Nee, moet toch mn boy's club supporten hequote:
Welke dingen dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gebruiken bakovens doorgaans voor ander dingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zelf een Ronaldquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
RONALD VAN DER GEER IS EEN KLOOTZAK
Pipboy?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, moet toch mn boy's club supporten he
Ik drink nooit La Chouffe.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Drinkt Typisch dagelijks la chouffe?
Wat een enorme casual is dat zeg
Mag niet meer. Vanwege de uitstoot denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gebruiken bakovens doorgaans voor ander dingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Geo4kantquote:
Dan is gas doorgaans een beter alternatief.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mag niet meer. Vanwege de uitstoot denk ik.
Wat een schijtlollige kutusername is dat eigenlijk. Maar dit geheel ter zijde.quote:
Spoiler. Einde berichtquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
juve heeft al 30 min rood. Einde bericht
Rooney, of toch wel?quote:
Wolfsburg thuis?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef L3gend het volgende:
Dus als volgende ronde PSV verliest van Manchester en Wolfsburg wint is PSV dus uitgeschakeld
Niemand geeft een fuck om die kutclubquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
juve heeft al 30 min rood. Einde bericht
En als PSV vanaf nu alle wedstrijden wint?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef L3gend het volgende:
Dus als volgende ronde PSV verliest van Manchester en Wolfsburg wint is PSV dus uitgeschakeld
Dan draaien we de eindstand om.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als PSV vanaf nu alle wedstrijden wint?
Dan wint PSV de Champions League.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als PSV vanaf nu alle wedstrijden wint?
Je kan niet tegen een gele kaart in beroep.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Kutkaart, in beroep gaan, is van Benthem te huur?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Kut Cocu met zn verdedigende wissels. We moeten met 2-0 winnen omdat Locadia die penalty mistte
En Arias komt heel goed weg met zijn vieze aanslag.
Neequote:
Wanneer moet Ajax eigenlijk in de CL?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |