Ik ben niet cool genoeg voor een PS4.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde al helemaal PS4 vrienden met je worden, 24/7 in parties zitten en de hele dag Fallout spelen!
Leuk dat je dat zo zonder context neergooit. Maar nadenken is nooit jouw sterkste punt geweest. Maakt niet uit, nemen we je niet kwalijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cavaliers vindt Hendrix voor Maher een takkewissel
Lijkt me sterk dat die er allebei in komenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer komen Bergwijn en Pierrero erin?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo zonder context neergooit. Maar nadenken is nooit jouw sterkste punt geweest. Maakt niet uit, nemen we je niet kwalijk.
quote:
4 wissels diskwaliquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer komen Bergwijn en Pierrero erin?
Pietertje heeft nu al 3x gewisseld, toch?quote:
Tja, scoren lukt toch niet zoals je zietquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv wordt straks keihard gestraft voor deze tactiek.
Ik vind je best cool.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niet cool genoeg voor een PS4.
met andere praten als je fallout speeltquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde al helemaal PS4 vrienden met je worden, 24/7 in parties zitten en de hele dag Fallout spelen!
Je bent zelf een casual, met je dagelijkse La Chouffe's.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
met andere praten als je fallout speelt
casual
Wat is jouw favoriete videospelletje?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen sukkels hebben geen PS4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok dat is wel aardig van je. Misschien koop ik wel speciaal voor jou een PS4.quote:
Niet ongunstig denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele seizoen pas 1 keer de nul gehoudenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Dat is wel ballen tonen hoor. Op de 0 durven te spelen met De Graafschap nog in het achterhoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |