Tieners? Ze lopen tegen de dertig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef CarltonBanks het volgende:
die schrale tieners die maar centjes toegestopt krijgen van (schoon)moeders______________________!!!! x1000
Eind twintigquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef CarltonBanks het volgende:
die schrale tieners die maar centjes toegestopt krijgen van (schoon)moeders______________________!!!! x1000
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
zo zien ze er anders niet uit
Ja natuurlijk. Omdat er kinderen in het spel zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben toch bang dat de maatschappij uiteindelijk hiervoor gaat opdraaien.
medemogelijkgemaaktdoordommeouders.nlquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef livelink het volgende:
Zij was al 29 jaar en heeft alleen maar afgebroken studies op haar naam staan. Maar ja, ze hebben natuurlijk wel het recht om zichzelf te ontplooien.
WSNP in, WSNP uit, bij moeders intrekken, zoiets?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben toch bang dat de maatschappij uiteindelijk hiervoor gaat opdraaien.
Maar zij is zwanger, dus dan moet die Klapleupert het maar oplossenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef livelink het volgende:
Zij was al 29 jaar en heeft alleen maar afgebroken studies op haar naam staan. Maar ja, ze hebben natuurlijk wel het recht om zichzelf te ontplooien.
Zeker, die moeder heeft wat dat betreft ook boter op haar hoofd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:14 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
medemogelijkgemaaktdoordommeouders.nl
En Sjon!quote:
Zal wel een dito sukk0l zijn.quote:
ditquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft haar dochter gewoon niet goed opgevoed.
Zij 29 en hij 27 meen ik.quote:
Denk je? Gewoon draagkrachtmeting toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef Sport_Life het volgende:
Wel bizar 80k schuld, hoe krijgen ze dat ooit weg?? Oké studieschuld zal worden geschrapt, blijft er nog 20k over, pff.
echt he. Extreem dom deze twee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef zoem het volgende:
"Er is veel gebeurd de afgelopen periode en dat heeft heel wat effect gehad op mij, waaronder mijn motivatie"
Een lekkere binnenkomer op je cv
Scheelt 1000 euro per jaar. Ben je er toch mooi in 80 jaar vanaf!quote:
Nee, me CV.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Scheelt 1000 euro per jaar. Ben je er toch mooi in 80 jaar vanaf!
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef Housekeeper het volgende:
iemand een screenshot van zijn solli?
bij gebrek aan draagkracht denk ik dat die schuld ontzien wordt.. En mijn vermoeden is dat zij dat ook weten..quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk je? Gewoon draagkrachtmeting toch?
Ja, omdat ik dat zelf ook benquote:
Ik ook.quote:
ik ookquote:
ik denk dat ze zonder cameraploeg nog even terug zijn gegaan naar de jumbo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef Snowsquall het volgende:
laat ie gewoon de koelkast open staan....flapdrol
AH jumbo is voor paupersquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ik denk dat ze zonder cameraploeg nog even terug zijn gegaan naar de jumbo.
Ze moeten toch ergens trots op zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:26 schreef Disana het volgende:
Trots op wat? Dat ze noodzakelijkerwijs bezuinigen? Big deal, dat is normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |