1 2 3 4 | 1. VfL Wolfsburg 3- 6 ( 4- 2) 2. Manchester Utd 3- 4 ( 4- 4) 3. CSKA Moskou 3- 4 ( 4- 4) 4. PSV 3- 3 ( 4- 6) |
quote:Resterende duels
Speelronde 4
PSV - VfL Wolfsburg
Manchester United - CSKA Moskou
Speelronde 5
Manchester United - PSV
CSKA Moskou - VfL Wolfsburg
Speelronde 6
PSV - CSKA Moskou
VfL Wolfsburg - Manchester United
Altijd maar weer het grote Ajax nadoen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is het Philips stadion maar half vol trouwens?
Dat klinkt positiever dan halfleeg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is het Philips stadion maar half vol trouwens?
Dat was verstandig, het heeft PSV een grotere club gemaakt dan Feyenoordquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd maar weer het grote Ajax nadoen.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef DonRaja het volgende:
'Luciano Narsingh, a very talented winger'. Mijn stream is vreemd...
Dadelijk beweert je stream nog dat Maher de beste middenvelder is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef DonRaja het volgende:
'Luciano Narsingh, a very talented winger'. Mijn stream is vreemd...
Dan weet je t wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een nederlandse club met het gevoel dat er wat te halen valt.
Ik vrees ervoor.
ado ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wolfsburg heeft echt een afschuwelijk lelijk shirt.
Geel/groen is een schitterende combinatie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wolfsburg heeft echt een afschuwelijk lelijk shirt.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geel/groen is een schitterende combinatie.
Die speelt bij Astanaquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechtste speler van de champions league?
Ronaldo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechtste speler van de champions league?
Speelt Maher mee?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:12 schreef Zorro het volgende:
Maher doet wat van hem verwacht wordt. Haalt zijn normale niveau.
Nee. dan zou hij boven zichzelf uitstijgen.quote:
Er was een mannetje weg he, vind je t gek.quote:
Jawel, in Duitslandquote:
Oja foutje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt niet helemaal overeen met het huidige shirt van ado.
Ze zijn in Nederland, gek.quote:
De stad nietquote:
Nog zo lang wachten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanaf de 80ste minuut genieten van
[ afbeelding ]
Hm, da's waar.quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keken jullie ook wel eens naar Hey Arnold?
Wie niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Wie is Belle dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanaf de 80ste minuut genieten van
[ afbeelding ]
Meloenenkop!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey Arnold tu du tududu.. dududududquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, dat is Stewie van Family Guyquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Hey Arnold?
Was dat die met het hoofd van een rugbybal?
oke een ruit danquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee, dat is Stewie van Family Guy
Deze inkopper is te makkelijk...quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Hij moet er toch een keer in gaan zou je denken.
Hans van Breukelenquote:
Johquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze inkopper is te makkelijk...
Gomes.quote:
Die is nog niet uitgerold...quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze blessure ziet er geloofwaardiger uit dan die van Bilal
Bilal is inmiddels de Noord Zee ingerold.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op een rol van 1 tot 10?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat je iets beter je best moet doen Mexi.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou ie het goed kunnen zien, Blind?
Vrije trapquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
was het een corner of een doeltrap?
Ja, jij bent nu het niveau opperkleurder gewend.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je iets beter je best moet doen Mexi.
Ik hoop dat hij meeleest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, jij bent nu het niveau opperkleurder gewend.
Ik las geruchten over photoshops, maar nog niks voorbij zien komen helaas.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er al een "they see me rollin'" gifje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pa dum tsshquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Zorro het volgende:
Ziet er niet best uit met die keepert, ze hebben zijn hoofd al vast moeten plakken in zijn nek.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:21 schreef Brammess het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Haal dan!!!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Altijd als ik drinken haal valt er een goal.
Ik vond ze die wedstrijd in Duitsland al zeer teleurstellend, blijkbaar is de bundesliga toch niet zo sterk als KingRoland beweert.quote:
niet de sterkste hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond ze die wedstrijd in Duitsland al zeer teleurstellend, blijkbaar is de bundesliga toch niet zo sterk als KingRoland beweert.
raar inderdaad, dat wolfsburg kan er weinig vanquote:
La Liga is de sterkstequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet de sterkste hoorimo toch de Premier League.
Echt pure armoede man. Achterin vooralquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
raar inderdaad, dat wolfsburg kan er weinig van
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:24 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL wat heeft die scheids tegen Wolfsburg?
bedankt hansquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummer 1 uit de Spaanse competitie > de nummer 1 uit Engeland
de nummer 10 uit de Spaanse competitie > de nummer 10 uit Engeland
nummer 20 uit Engeland > nummer 20 uit Spanje
Dat zagen we vorig weekendquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:26 schreef Zorro het volgende:
Tot nu toe is PSV vaak 1 helft goed geweest.
Ik vrees voor de 2e helft.
niet!quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was dan weer wel een overtreding.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik kan daar altijd wel om glimlachen, dat als een bal sportief wordt uitgeschoten het hele stadion mad wordt.
Vooral als je voordeel toch al zo klein was als in deze situatiequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik kan daar altijd wel om glimlachen, dat als een bal sportief wordt uitgeschoten het hele stadion mad wordt.
Bij Feyenoord is het regelmatig andersom, dan willen de spelers wel sportief de bal uitspelen maar dan begint het publiek bij voorbaat al te kankeren zodat ze het niet doenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als je voordeel toch al zo klein was als in deze situatie
Je ziet het weer gebeuren héquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 minuten
nu gaan de Duitsers scoren.
Ik vind ze tussen minuut 40-45 altijd het gevaarlijkst xdquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 minuten
nu gaan de Duitsers scoren.
0-0quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:30 schreef Mani89 het volgende:
PSV is de nummer 3 van Duitsland de baas.
In de 39e minuut beginnen ze doorgaans. xdquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind ze tussen minuut 40-45 altijd het gevaarlijkst xd
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:
Net als Dortmund toen 13 jaar terug.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:
Beter laten ze PSV winnen als goedmakertje voor die oorlog.
Is dit een wedstrijdje raad het aantal uitsupporters van PSV?quote:
Nou Mani, wat vind jij er van?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij wachten op de analyse van Mani89 en johannes_vermeer.
ajax - psv, dat zijn er genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een wedstrijdje raad het aantal uitsupporters van PSV?
Ik mag niet kijken met adblock van nuquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Vuile rakkers van nu.nl
Gewaagd wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou Mani, wat vind jij er van?
PSV heeft veel de bal, maar die Duitsers geven zich niet zomaar gewonnen. Ze tonen veel karakter, maar ja, twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
Ik drink nog liever Amstel bier dan dat ik nog een helft van deze kutwedstrijd ga kijken. Terug naar jou Wilfred.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou Mani, wat vind jij er van?
PSV heeft veel de bal, maar die Duitsers geven zich niet zomaar gewonnen. Ze tonen veel karakter, maar ja, twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
Ik heb ook nog een paar momentjes in de Piero, helaas is daarbij Luuk de Jong niet in beeld, maar dat is wel de bedoeling hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De analyse van Johannes doet mij wat denken aan Regi Blinker.
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef Brammess het volgende:
Kijken jullie soms ook de The Joy Of Painting Marathon van Bob Ross?
Ik krijg van mijn mede analyticus door dat Arias tot nu toe man of the match is en dat hij Amstel heerlijk vindt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink nog liever Amstel bier dan dat ik nog een helft van deze kutwedstrijd ga kijken. Terug naar jou Wilfred.
Aparte analist is dat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn mede analyticus door dat Arias tot nu toe man of the match is en dat hij Amstel heerlijk vindt.
DANNY BEDANKTquote:Moeder Rafael gelooft zwangerschap Sabia niet
Lolita van der Vaart gelooft niet dat Sabia Engizek een kindje verwacht van haar zoon Rafael. "Dat mens heeft niet eens een buik", zegt de moeder van de profvoetballer tegen AD.
"Het lijkt wel alsof iedereen gek is geworden. Wat denken ze nou?", aldus een verontwaardigde Lolita die geen goed woord over heeft voor Sabia. "Ze neemt de hele wereld in de maling. Ik wil er verder niets meer over zeggen. Ik heb al te veel gezegd."
Sabia zou inmiddels ruim vijf maanden zwanger zijn. De ex van Rafael toonde twee weken geleden een heel klein babybuikje op de cover van het Duitse blad Gala. Volgens Engizek is haar buikje zo bescheiden omdat ze door alle stress rondom de breuk met Van der Vaart 10 kilo is afgevallen.
Rafael zou inmiddels al weer een nieuwe vriendin hebben: de 23-jarige Christie Bokma. Maar volgens Lolita is dit niet waar. "Dat mijn zoon een nieuwe vriendin zou hebben, is ook al een fabel
Krijgt deze man toevallig kerstkaarten uit Columbie?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn mede analyticus door dat Arias tot nu toe man of the match is en dat hij Amstel heerlijk vindt.
Kerstbolletjes.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgt deze man toevallig kerstkaarten uit Columbie?
Hij schijnt korte lijntjes te hebben met dat land inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgt deze man toevallig kerstkaarten uit Columbie?
Oversteken op een snelwegquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Expres een duwtje geven als die moet oversteken op een hele drukke snelweg
Dat zou wel een SENSATIONEEL einde zijn, om je vingers bij af te likken. Spektakel van de bovenste plankquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Expres een duwtje geven als die moet oversteken op een hele drukke snelweg
Kap met deze satire.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij schijnt korte lijntjes te hebben met dat land inderdaad.
Rocko's modern life was ook leukquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Uren en uren heb ik deze jongen gezien. Goeie ouwe tijd.
Tussendeliniesgodtwitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 21:43:48Tijd voor vuurwerk?! 10 van de laatste 12 goals die PSV maakte in de Champions League vielen in de 2e helft. #psvwol reageer retweet
Daar zitten goals van 2008 bij.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef Brammess het volgende:
Tussendeliniesgodtwitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 21:43:48Tijd voor vuurwerk?! 10 van de laatste 12 goals die PSV maakte in de Champions League vielen in de 2e helft. #psvwol reageer retweet
Ik zou gewoon een heel kratje opdrinken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef Alleforums het volgende:
Jongens, de wedstrijd tegen united moest ik helaas werken, geen bier gedronken. Afgelopen 2 keer wel. Ik ben aan het twijfelen of ik moet beginnen met bier drinken in de tweede helft?! Misschien zit er wel een vloek op! Toch maar wachten op de 3e helft?
Drizzt vindt deze tweet niet zo leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:44 schreef Brammess het volgende:
En dan allemaal untappn?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een heel kratje opdrinken.
Ik ben er ook erg blij mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:46 schreef Rickertman96 het volgende:
tof dat ik 4GB extra krijg van T-Mobile zeg
Ik zie jou bij deze post net zo boos kijken als je UI.quote:
Ja dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie jou bij deze post net zo boos kijken als je UI.
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:48 schreef Brammess het volgende:
wie scheert hier deze maand zijn snor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |