1 2 3 4 | 1. VfL Wolfsburg 3- 6 ( 4- 2) 2. Manchester Utd 3- 4 ( 4- 4) 3. CSKA Moskou 3- 4 ( 4- 4) 4. PSV 3- 3 ( 4- 6) |
quote:Resterende duels
Speelronde 4
PSV - VfL Wolfsburg
Manchester United - CSKA Moskou
Speelronde 5
Manchester United - PSV
CSKA Moskou - VfL Wolfsburg
Speelronde 6
PSV - CSKA Moskou
VfL Wolfsburg - Manchester United
Altijd maar weer het grote Ajax nadoen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is het Philips stadion maar half vol trouwens?
Dat klinkt positiever dan halfleeg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is het Philips stadion maar half vol trouwens?
Dat was verstandig, het heeft PSV een grotere club gemaakt dan Feyenoordquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd maar weer het grote Ajax nadoen.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef DonRaja het volgende:
'Luciano Narsingh, a very talented winger'. Mijn stream is vreemd...
Dadelijk beweert je stream nog dat Maher de beste middenvelder is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef DonRaja het volgende:
'Luciano Narsingh, a very talented winger'. Mijn stream is vreemd...
Dan weet je t wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een nederlandse club met het gevoel dat er wat te halen valt.
Ik vrees ervoor.
ado ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wolfsburg heeft echt een afschuwelijk lelijk shirt.
Geel/groen is een schitterende combinatie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wolfsburg heeft echt een afschuwelijk lelijk shirt.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geel/groen is een schitterende combinatie.
Die speelt bij Astanaquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechtste speler van de champions league?
Ronaldo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slechtste speler van de champions league?
Speelt Maher mee?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:12 schreef Zorro het volgende:
Maher doet wat van hem verwacht wordt. Haalt zijn normale niveau.
Nee. dan zou hij boven zichzelf uitstijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |