Bilal is inmiddels de Noord Zee ingerold.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze blessure ziet er geloofwaardiger uit dan die van Bilal
Op een rol van 1 tot 10?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze blessure ziet er geloofwaardiger uit dan die van Bilal
Ik vind dat je iets beter je best moet doen Mexi.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou ie het goed kunnen zien, Blind?
Vrije trapquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
was het een corner of een doeltrap?
Ja, jij bent nu het niveau opperkleurder gewend.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je iets beter je best moet doen Mexi.
Ik hoop dat hij meeleest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, jij bent nu het niveau opperkleurder gewend.
Ik las geruchten over photoshops, maar nog niks voorbij zien komen helaas.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er al een "they see me rollin'" gifje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pa dum tsshquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Zorro het volgende:
Ziet er niet best uit met die keepert, ze hebben zijn hoofd al vast moeten plakken in zijn nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |