Ik mag niet kijken met adblock van nuquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Vuile rakkers van nu.nl
Gewaagd wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou Mani, wat vind jij er van?
PSV heeft veel de bal, maar die Duitsers geven zich niet zomaar gewonnen. Ze tonen veel karakter, maar ja, twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
Ik drink nog liever Amstel bier dan dat ik nog een helft van deze kutwedstrijd ga kijken. Terug naar jou Wilfred.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou Mani, wat vind jij er van?
PSV heeft veel de bal, maar die Duitsers geven zich niet zomaar gewonnen. Ze tonen veel karakter, maar ja, twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
Ik heb ook nog een paar momentjes in de Piero, helaas is daarbij Luuk de Jong niet in beeld, maar dat is wel de bedoeling hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De analyse van Johannes doet mij wat denken aan Regi Blinker.
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef Brammess het volgende:
Kijken jullie soms ook de The Joy Of Painting Marathon van Bob Ross?
Ik krijg van mijn mede analyticus door dat Arias tot nu toe man of the match is en dat hij Amstel heerlijk vindt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink nog liever Amstel bier dan dat ik nog een helft van deze kutwedstrijd ga kijken. Terug naar jou Wilfred.
Aparte analist is dat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn mede analyticus door dat Arias tot nu toe man of the match is en dat hij Amstel heerlijk vindt.
DANNY BEDANKTquote:Moeder Rafael gelooft zwangerschap Sabia niet
Lolita van der Vaart gelooft niet dat Sabia Engizek een kindje verwacht van haar zoon Rafael. "Dat mens heeft niet eens een buik", zegt de moeder van de profvoetballer tegen AD.
"Het lijkt wel alsof iedereen gek is geworden. Wat denken ze nou?", aldus een verontwaardigde Lolita die geen goed woord over heeft voor Sabia. "Ze neemt de hele wereld in de maling. Ik wil er verder niets meer over zeggen. Ik heb al te veel gezegd."
Sabia zou inmiddels ruim vijf maanden zwanger zijn. De ex van Rafael toonde twee weken geleden een heel klein babybuikje op de cover van het Duitse blad Gala. Volgens Engizek is haar buikje zo bescheiden omdat ze door alle stress rondom de breuk met Van der Vaart 10 kilo is afgevallen.
Rafael zou inmiddels al weer een nieuwe vriendin hebben: de 23-jarige Christie Bokma. Maar volgens Lolita is dit niet waar. "Dat mijn zoon een nieuwe vriendin zou hebben, is ook al een fabel
Krijgt deze man toevallig kerstkaarten uit Columbie?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn mede analyticus door dat Arias tot nu toe man of the match is en dat hij Amstel heerlijk vindt.
Kerstbolletjes.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgt deze man toevallig kerstkaarten uit Columbie?
Hij schijnt korte lijntjes te hebben met dat land inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgt deze man toevallig kerstkaarten uit Columbie?
Oversteken op een snelwegquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Expres een duwtje geven als die moet oversteken op een hele drukke snelweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |