Wanneer je wifi deelt sta je er ook meteen tussen.. Vraag me af of dat qua privacy wel helemaal lekker zitquote:
Beidequote:Op woensdag 4 november 2015 11:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan voortkomen uit gemeenschappelijke vrienden.
Of facebooks behoefte om zo veel mogelijk data te verzamelen en te mis/gebruiken (dat mag je zelf invullen).
Vast niet. Maar ach. Who cares.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer je wifi deelt sta je er ook meteen tussen.. Vraag me af of dat qua privacy wel helemaal lekker zit
Precies, fuck privacyquote:Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ach. Who cares.
Zijn we 5 jaar te laat mee om daar nog een punt van te maken iig.quote:
5 jaar?quote:Op woensdag 4 november 2015 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn we 5 jaar te laat mee om daar nog een punt van te maken iig.
Denk al wel wat jaren langer.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn we 5 jaar te laat mee om daar nog een punt van te maken iig.
Ik heb er wel even over nagedacht. Maar ga me er sowieso niet druk om maken....quote:Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
Mwah. Toen kon er nog het een en ander aan verandert worden misschien, maar sinds 2002 is het eigenlijk al bergaf natuurlijkquote:
Ik vind het ergens wel een enge gedachte dat o.a. de overheid precies weet waar je bent en met wie, wat je doet en hoe.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je ontkomt er ook gewoon niet meer aan.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Mwah. Toen kon er nog het een en ander aan verandert worden misschien, maar sinds 2002 is het eigenlijk al bergaf natuurlijk
Om deze overheid maak ik me niet zo'n zorgen, maar wie weet wat de toekomst brengt?quote:Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel een enge gedachte dat o.a. de overheid precies weet waar je bent en met wie, wat je doet en hoe.
Dan laat je je telefoon thuis en weten ze niksquote:Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel een enge gedachte dat o.a. de overheid precies weet waar je bent en met wie, wat je doet en hoe.
Weg met FOK!quote:Op woensdag 4 november 2015 11:55 schreef Harmankardon het volgende:
VPN gebruiken, social media slaat nergens op dus zo min mogelijk gebruiken en dan ben je al een heel eind
Als je indenkt hoeveel data dat mobieltje van je tegenwoordig over jou verzameld, voor god weet hoeveel instanties, en dan indenkt dat het (theoretisch) mogelijk is om al die data met elkaar te vergelijken... Geen enkel geheim meer.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, daarom o.a..quote:Op woensdag 4 november 2015 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om deze overheid maak ik me niet zo'n zorgen, maar wie weet wat de toekomst brengt?
Het is niet voor niets dat een bijvoorbeeld Napoleon en Hitler zo'n goed ingerichte administratie bijhielden....
En je mobieltje wegdoen.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:55 schreef Harmankardon het volgende:
VPN gebruiken, social media slaat nergens op dus zo min mogelijk gebruiken en dan ben je al een heel eind
Bedankt voor het onderschrijven van mijn 'angst'quote:Op woensdag 4 november 2015 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je indenkt hoeveel data dat mobieltje van je tegenwoordig over jou verzameld, voor god weet hoeveel instanties, en dan indenkt dat het (theoretisch) mogelijk is om al die data met elkaar te vergelijken... Geen enkel geheim meer.
Er zijn veel bedrijven die daar heel rijk mee worden, bijvoorbeeld coosto.nl. Die worden zelfs ingezet door de overheid om terroristen op te sporen simpelweg door kruisvergelijkingen te maken tussen alles wat iedereen openbaar op het internet neerplempt.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je indenkt hoeveel data dat mobieltje van je tegenwoordig over jou verzameld, voor god weet hoeveel instanties, en dan indenkt dat het (theoretisch) mogelijk is om al die data met elkaar te vergelijken... Geen enkel geheim meer.
Je komt er haast niet meer onderuit iets niet digitaal te doenquote:Op woensdag 4 november 2015 11:59 schreef MissMSX het volgende:
Maar zelfs al doe je niets digitaal. Dan weet de overheid nog alles van je. Zij leggen de echt belangrijke dingen wel vast voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |