Dit. Ik zou de game uberhaupt niet kopen als ik jou was aangezien hij lelijk is en ze ongeveer alle elementen eruit hebben gesloopt die Fallout Fallout maakten sinds Fallout 2. Oh, maar die heb je helemaal niet gespeeld.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:39 schreef Pip-BoyNL het volgende:
Begint echt te triest te worden nu hoor![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
Maakt mij verder echt geen fuck uit wat jullie er van vinden. Ik post hier Fallout 4 screenshot in het Fallout 4 topic. Als het je niet bevalt ga lekker lopen huilen.
Ik wist niet dat we allemaal aan de lul van Bethesda moeten zuigen om hier te mogen posten. Ik dacht dat op een discussie forum meningen en bevindingen konden worden besproken.
Lezen kun je ook al nietquote:Voordat je reageert
Let op met spoilers! Informatie over of ervaring met de game die mogelijk als spoiler gezien kan worden, zet je in [spoiler] tags. Gebruik ze ook bij twijfelgevallen, dan weet je zeker dat je niets verklapt.
Het bevalt jou niet en je bent al aan het huilen.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
Maakt mij verder echt geen fuck uit wat jullie er van vinden. Ik post hier Fallout 4 screenshot in het Fallout 4 topic. Als het je niet bevalt ga lekker lopen huilen.
Ik wist niet dat we allemaal aan de lul van Bethesda moeten zuigen om hier te mogen posten. Ik dacht dat op een discussie forum meningen en bevindingen konden worden besproken.
Serieus ga ergens anders lopen trollen, vervelend figuurquote:Op donderdag 5 november 2015 18:43 schreef MMaRsu het volgende:
IK ZEUR NIET OVER GRAPHICS WANT IK GEEF ER GEEN KUT OM
Moet ik het serieus in all caps gaan typen voordat jullie fucking noobs eens leren lezen.
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck dit topic en fuck al jullie mongolen die niet eens een greintje van kritiek kunnen hebben op iets waar je naar uitkijkt. Wat een trieste lui zijn jullie hier zijn. Ga lekker op de lul van Bethesda zuigen.
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:43 schreef MMaRsu het volgende:
Moet ik het serieus in all caps gaan typen voordat jullie fucking noobs eens leren lezen.
Helaas is jouw mening gebaseerd op leugens en loop je hier gechargeerd je huichelachtige mening in te wrijven.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
quote:
* aan de lul vanquote:
JE ZEURT WEL OM DE GRAPHICSquote:Op donderdag 5 november 2015 18:43 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry Friday12 jij niet, jij bent cool
Er wordt gezegd dat je het misschien eens op een andere manier kunt brengen. Wat je nu doet is de game gewoon afbranden met 'feiten'. Als iemand je erop wijst dat jouw feit niet klopt wordt je boos en ga je mensen triest noemen.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:47 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie zijn echt triest
Ik zit niet op NMA.
Ik geef niks om graphics. Nooit gedaan, anders had ik wel een dikke pc staan. Ik reageerde op een post van Drankster die ZELF over graphics begon. Ik niet, ook nooit gedaan in een Fallout topic. Laat maar eens zien dan wanneer ik over graphics aan het zeiken was.
Het trieste is dat bij welk kritiekpunt ik ook heb het word afgedaan als troll, daar word ik echt scheitziek van.
Uhm jawel. Bij Fallout 4.quote:[b]Op donderdag 5 november 2015 18:45 schreef
Ik heb serieus NOG NOOIT bij geen enkel spel gepost dat iets er niet uit zag, ik geef namelijk geen fuck om graphics.
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Aaaanyway. Afgaande op de launch trailer lijkt het er dus op dat The Institute de default bad guy factie wordt die je niet kan joinen of steunen. Zou erg jammer zijn als dat zo blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg de bron naar neogaf.com en daar worden de screenshots gepost in een PC thread. De gebruiker geeft aan dat het van de PC stream komt. Dat heb ik gezegd, niet meer niet minder. Dus rot op met je leugens, bewerkingen en al die onzin. Daarnaast heb ik zelf geen mening gegeven over de graphics. Dus hou ALSJEBLIEFT OP.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:51 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Uhm jawel. Bij Fallout 4.
Je loopt bewerkte, gecompressete screenshots te sturen als onderbouwing voor je kritiek op de graphics en liegt ook nog eens dat het ultra beelden zijn van pc, terwijl het dus bewerkte PS4 beelden zijn.
Je gaat dus uit de weg om leugens te verzinnen om te onderbouwen hoe kut de graphics van Fallout 4 wel niet zijn.
Uuh, jawel:quote:Op donderdag 5 november 2015 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volg de bron naar neogaf.com en daar worden de screenshots gepost in een PC thread. De gebruiker geeft aan dat het van de PC stream komt. Dat heb ik gezegd, niet meer niet minder. Dus rot op met je leugens, bewerkingen en al die onzin. Daarnaast heb ik zelf geen mening gegeven over de graphics. Dus hou ALSJEBLIEFT OP.
Maar nu hou ik er erover op.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oordeel zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, prachtig spel.
Nu afgelopen. Houd het inhoudelijk en civiel. Anders virtuele klappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Ja dat doe ik normaal gesproken ook maar dat filmpje is zo awesome dat ik een keer voor Melee wil gaan, helemaal met die belachelijke dmg bonussen. En ben nog nooit eerder Melee gegaan dus lijkt me wel tof.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hebben jullie al een beetje een idee wat je gaat doen qua build?
mogelijk spoilers:Nog niet echt een keus gemaakt. Wel guns/sneak/crafting maar hoe ik het exact ga doen zie ik tijdens het spelen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal na het zien van dat ass in die trailerquote:Op donderdag 5 november 2015 19:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Denk dat ik in ieder geval als chick ga spelen. Die dude is me een beetje te generic qua stem enzo.
Ja heb je nog eens wat om naar te kijken op die lange wandelingenquote:Op donderdag 5 november 2015 19:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Helemaal na het zien van dat ass in die trailer![]()
Het ziet er tof uit maar ik vond melee in deze engine altijd een beetje tegenvallen. In skyrim was dat bijvoorbeeld helemaal ergerlijk omdat er (logischerwijs) veel meer melee wapens in rondhangen. Het ziet er tof uit maar ik denk dat het toch gaat vervelen na een tijdje en dan maak ik liever die lekkere headshotsquote:Op donderdag 5 november 2015 19:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja dat doe ik normaal gesproken ook maar dat filmpje is zo awesome dat ik een keer voor Melee wil gaan, helemaal met die belachelijke dmg bonussen. En ben nog nooit eerder Melee gegaan dus lijkt me wel tof.
Amateur. Pas stoppen als je voor de 20ste keer zit te janken van RSI pijnen, je in je eigen pis en kak zit, je eventuele huisdier verhongerd is, vriendin bij je weg is gegaan, je geen baan meer hebt en je nog 30 kilo weegt.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:43 schreef SoldMayor het volgende:
Jongens jongens het enige dat gaat tegenvallen is dat wanneer je fallout opstart rond een uurtje of 10 in de ochtend je een tijdje bezig bent en ziet dat het alweer 1 uur in de nacht is. En je moet gaan slapen.
Dat is wel erg goedkoopquote:Op donderdag 5 november 2015 19:41 schreef Luukiemaster het volgende:
Destiny the taken King op de kop weten te tikken voor ¤15 om te tijd te doden tot dinsdag 😬
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Pip-BoyNL
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 5 november 2015 19:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarschuwing: het einde van het verhaal schijnt op sommige plaatsen al gespoiled te worden door trolls, waaronder de Steam forums. Als je niks wil weten dan is dit echt het moment om overal weg te blijven.
User product die het verschil niet wist tussen Destiny en Destiny the taken King legendary 😂quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Amateur. Pas stoppen als je voor de 20ste keer zit te janken van RSI pijnen, je in je eigen pis en kak zit, je eventuele huisdier verhongerd is, vriendin bij je weg is gegaan, je geen baan meer hebt en je nog 30 kilo weegt.
Ik denk dat je prima het spel kan spelen zonder de eerdere delen te hebben gespeeld.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:08 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
Vraagje: valt Fallout 4 prima te spelen als je geen van de voorgaande games (uit)gespeeld hebt of zou dat zonde zijn en/of valt het verhaal dan niet goed te volgen?
Het is sowieso zonde om ze niet te spelen, en er zitten enorm veel referenties in de verschillende delen naar elkaar maar ook naar het overkoepelende verhaal van de situatie voor de bom en over de enclave en etc.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:08 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
Vraagje: valt Fallout 4 prima te spelen als je geen van de voorgaande games (uit)gespeeld hebt of zou dat zonde zijn en/of zal het verhaal dan niet goed te volgen zijn?
Gelukkig heb ik ze allemaal (uit) gespeeldquote:Op donderdag 5 november 2015 20:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Het is sowieso zonde om ze niet te spelen, en er zitten enorm veel referenties in de verschillende delen naar elkaar maar ook naar het overkoepelende verhaal van de situatie voor de bom en over de enclave en etc.
Maar echt missen als het je niet super veel interesseert zal je niet
O.k., klinkt goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat je prima het spel kan spelen zonder de eerdere delen te hebben gespeeld.
Elk deel heeft een andere verhaallijn. Misschien dat je lichtelijk een paar referenties mist naar andere delen, maar dat valt denk ik zwaar te verwaarlozen.
bethesda kennende maken ze wel een toffige intro die je snel wegwijs maakt in de fallout wereld.
"En en" zal qua tijd (en voorkeur voor andere games) echt geen optie zijn. Het is meer dat ik deze dan ook niet zou spelen, als dat echt zonde zou zijn zonder voorgaande delen te hebben gespeeld. Ik ben wel eens aan 3 begonnen, maar die vond ik niet leuk genoeg om door te zetten. Dat kwam vooral door de graphics overigens, die vond ik echt te mager in vergelijking met andere games die mij op dat moment ook leuk leken...quote:Op donderdag 5 november 2015 20:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Het is sowieso zonde om ze niet te spelen, en er zitten enorm veel referenties in de verschillende delen naar elkaar maar ook naar het overkoepelende verhaal van de situatie voor de bom en over de enclave en etc.
Maar echt missen als het je niet super veel interesseert zal je niet
Wat ik hierboven al schreef: "en en" gaat 'm sowieso niet worden, dus dan misschien maar wat filmpjes kijken idd...quote:Op donderdag 5 november 2015 20:18 schreef Rezania het volgende:
Je kan ook gewoon Fallout lore filmpjes kijken op Youtube als je een beetje achtergrondkennis wilt hebben. Maar juist als je nieuw bent met de serie zou ik dat niet doen, alles voor de eerste keer ontdekken is veel leuker.
Fallout 3 en NV zijn anno 2015 ook wel behoorlijk verouderd. Maar toch beide topgamesquote:Op donderdag 5 november 2015 20:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k., klinkt goed.
Heel hoogstwaarschijnlijk alleen een lange termijn plan, maar het spel heeft iig wel al enigszins mijn interesse weten te wekken...
[..]
"En en" zal qua tijd (en voorkeur voor andere games) echt geen optie zijn. Het is meer dat ik deze dan ook niet zou spelen, als dat echt zonde zou zijn zonder voorgaande delen te hebben gespeeld. Ik ben wel eens aan 3 begonnen, maar die vond ik niet leuk genoeg om door te zetten. Dat kwam vooral door de graphics overigens, die vond ik echt te mager in vergelijking met andere games die mij op dat moment ook leuk leken...
Ook los van de graphics vind ik Fallout 4 zo op het eerste gezicht leuker lijken dan 3 en qua graphics vind ik ook dit deel niet zo denderend lijken, maar zeker nog wel te doen als het voor de rest dan heel leuk is...
[..]
Wat ik hierboven al schreef: "en en" gaat 'm sowieso niet worden, dus dan misschien maar wat filmpjes kijken idd...
Thanks voor alle reacties![]()
The Witcher 3
Fallout 4
Nieuwe Deus Ex die er aan zit te komen
In 2016 nieuwe Mass Effect
Ik kan het eigenlijk niet meer handelen
Steam, maar daar krijg je hem alleen voor de volle prijs.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Witcher 3 is groter dan Fallout 4. Enfin, weet iemand waar je een CD-key kan pre-orderen en het dan meteen krijgt? Meeste sites krijg je de key pas op release, dus kun je niet preloaden.
60 euro is echt veel te veel.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Steam, maar daar krijg je hem alleen voor de volle prijs.
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Witcher 3 is groter dan Fallout 4. Enfin, weet iemand waar je een CD-key kan pre-orderen en het dan meteen krijgt? Meeste sites krijg je de key pas op release, dus kun je niet preloaden.
Een half jaartje maar... dat valt toch wel mee tegenwoordig?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:24 schreef NothingHappened het volgende:
goffer...zo lang gewacht. Nobody takes that away!
Ik wacht al 4 jaar op een deel 4quote:Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een half jaartje maar... dat valt toch wel mee tegenwoordig?
Ja oke... maar sinds de officiele aankondiging een half jaartje valt niet veel van te zeggen vind ikquote:Op donderdag 5 november 2015 22:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik wacht al 4 jaar op een deel 4
Uiteraard, zou menig ontwikkelaar een voorbeeld aan kunnen nemen!quote:Op donderdag 5 november 2015 22:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja oke... maar sinds de officiele aankondiging een half jaartje valt niet veel van te zeggen vind ikKan hem pas volgende week vrijdag voor het eerst spelen ivm werk, ben dan wel de hele dag vrij dus dat wordt letterlijk de wekker om 08:00 zetten om te gamen de hele dag
Of gewoon zonder aan te kondigen ineens in de winkels leggenquote:Op donderdag 5 november 2015 22:35 schreef Gezicht het volgende:
Van mijn part hadden ze hem maandagavond pas aangekondigd.
Nou je hebt wel gelijk. Ik had de hoop op 4 al een tijdje laten varen na die gruwelijke teaser welke uiteindelijk de aankondiging voor Wolfenstein bleek te zijn en vlak daarna de aankondiging van Bethesda dat we 'voorlopig niet op een vervolg van Fallout hoefden te rekenen'. Dus technisch gezien is het inderdaad een half jaar. Een half jaar teveel dusquote:Op donderdag 5 november 2015 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een half jaartje maar... dat valt toch wel mee tegenwoordig?
Wat zou Bethesda anders doen dan een Fallout 4?quote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nou je hebt wel gelijk. Ik had de hoop op 4 al een tijdje laten varen na die gruwelijke teaser welke uiteindelijk de aankondiging voor Wolfenstein bleek te zijn en vlak daarna de aankondiging van Bethesda dat we 'voorlopig niet op een vervolg van Fallout hoefden te rekenen'. Dus technisch gezien is het inderdaad een half jaar. Een half jaar teveel dus
Dat laatste klinkt dan wel weer aantrekkelijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Amateur. Pas stoppen als je voor de 20ste keer zit te janken van RSI pijnen, je in je eigen pis en kak zit, je eventuele huisdier verhongerd is, vriendin bij je weg is gegaan, je geen baan meer hebt en je nog 30 kilo weegt.
Beide heeft wel wat, al was dat grimmige sfeertje bij NV er al uit toch? Althans dat was voor mij tot nu toe de fijnste setting.quote:
Ik heb wel een beetje het idee dat het verschil in kleur het grootste verschil is eigenlijk. En ik was wel fan van het grauwe kleurloze. past perfect in een post apocalyptisch landschap.quote:
Zelfs nadat de wereld is vergaan is de lucht nog blauw en de zon nog geel. Gras is nog groen, bomen nog bruin. Kleur houdt niet ineens op te bestaan, zeker niet na 200 jaar. Heb me altijd dood geergerd aan die groene en oranje tint in FO3 en NV. Nu op PC NV aan het spelen zonder en het ziet er gewoon veel beter uit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje het idee dat het verschil in kleur het grootste verschil is eigenlijk. En ik was wel fan van het grauwe kleurloze. past perfect in een post apocalyptisch landschap.
Neemt niet weg dat ik er erg hard over nadenk om een paar dagen vrij te nemen voor dit spel...
Ik vond dat altijd juist goed passen in een Fallout 3 setting. Had daar wel goed het gevoel dat alles naar de tering was, en dat alles daarvan nog zichtbaar was, op de grond, in de lucht, etc. Een soort van wereldwijde smog door alles wat er was gebeurt en zo.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje het idee dat het verschil in kleur het grootste verschil is eigenlijk. En ik was wel fan van het grauwe kleurloze. past perfect in een post apocalyptisch landschap.
Ja, kleur/geen kleur (nou, ja, grauwe kleur) als voorkeur hebben is een persoonlijk iets verder. Het viel me gewoon een beetje op (eventueel onterecht) dat het verschil in kleur van het oude en het nieuwe spel het grootste verschil is tussen de spellen en dat het misschien een scheef beeld geeft over het wel of niet veel mooier zijn qua graphics.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zelfs nadat de wereld is vergaan is de lucht nog blauw en de zon nog geel. Gras is nog groen, bomen nog bruin. Kleur houdt niet ineens op te bestaan, zeker niet na 200 jaar. Heb me altijd dood geergerd aan die groene en oranje tint in FO3 en NV. Nu op PC NV aan het spelen zonder en het ziet er gewoon veel beter uit.
Oblivion deed het nog het beste ja. Paradisequote:Op vrijdag 6 november 2015 14:36 schreef STING het volgende:
De nieuwe kleurstelling in de Fallout 4 screenshots doet me eigenlijk een beetje denken aan Borderlands. Vind het wel mooi, hou wel van een beetje variatie. Skyrim vond ik zo nu en dan al saaiTerwijl Oblivion voor mij dan wel weer minder eentoning aanvoelde (op de Oblivion portals na dan, brr.)
Inderdaad, maar de Oblivion realm had ik wel snel gezien, daar zat echt nauwelijks variatie inquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Oblivion deed het nog het beste ja. Paradiseafgewisseld met de daedric setting (werd wel heel repetetief ook kwa combat
) van rollende heuvels tot moeras, elven/dwarven shit door elkaar.
veel beter dan Skyrim
Dat grauwe groen uit F3 sloeg dan ook nergens op. De tinten uit NV (oranje-gelig) stonden naar mijn idee ook voor de zanderige, stoffige omgevingen. Wat me logisch lijkt in een woestijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Zelfs nadat de wereld is vergaan is de lucht nog blauw en de zon nog geel. Gras is nog groen, bomen nog bruin. Kleur houdt niet ineens op te bestaan, zeker niet na 200 jaar. Heb me altijd dood geergerd aan die groene en oranje tint in FO3 en NV. Nu op PC NV aan het spelen zonder en het ziet er gewoon veel beter uit.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:59 schreef KaiN het volgende:
Must resist the spoilers......
Voor wie wel de eerst 15 minuten van fallout 4 willen zien:
http://gamer.nl/articles/(...)nuten-van-fallout-4/
Dat Oranje vond ik ook echt overdreven in NV.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat grauwe groen uit F3 sloeg dan ook nergens op. De tinten uit NV (oranje-gelig) stonden naar mijn idee ook voor de zanderige, stoffige omgevingen. Wat me logisch lijkt in een woestijn.
Mwoah volgens mij ziet t er nu wel kleurig uit. Vind ik wel prima. Dat "gritty groene" vond ik persoonlijk een beetje mwah. Ik hoef niet van die filters.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vond de kleuren van FO3 juist wel wat hebben.
Overigens is die launch trailer een beetje teleurstellend imo. Er wordt een hoop willekeurig weggegeven qua informatie en lijkt allemaal wel erg op rails. Ik ga verder geen filmpjes meer kijken, gewoon wachten tot ik 'm zelf kan spelen.
Goeie manier om je kanaal naar de tering te helpenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:42 schreef Pip-BoyNL het volgende:
Op YouTube beginnen ook de eerste Lets Plays te verschijnen
Ga weg man, helemaal niks voor zover ik kan zien. Niet dat ik ga kijken maar was wel benieuwd welk kanaal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:42 schreef Pip-BoyNL het volgende:
Op YouTube beginnen ook de eerste Lets Plays te verschijnen
Deze bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga weg man, helemaal niks voor zover ik kan zien. Niet dat ik ga kijken maar was wel benieuwd welk kanaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Pip-BoyNL
Ik ook, benieuwd of er geen gamebreaking glitches en bugs zijn. Het is en blijft Bethesda natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:37 schreef RickoKun het volgende:
Ben benieuwd hoe het op de console speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |