Dat is ook voldoende, mijn moeder van 83 zegt af en toe tegen mij, 'weet je wie dood is?', dan zeg ik, nee, dan zegt ze, die en die.....en ik weer, ja, maar moeder.....hoe oud was hij/zij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 80 al een flinke leeftijd...
Herkenbaar, al weet ik soms niet over wie ze het heeft. Soms vervelend, terwijl ze zelf nog goed bij de pinken is en alles min of meer zelfstandig doet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook voldoende, mijn moeder van 83 zegt af en toe tegen mij, 'weet je wie dood is?', dan zeg ik, nee, dan zegt ze, die en die.....en ik weer, ja, maar moeder.....hoe oud was hij/zij?
87 jr!! Ja zeg, dat is toch een mooie lftd denk ik dan.......
Vooral dat eerste, heb ook vaak geen idee wie ze bedoeld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar, al weet ik soms niet over wie ze het heeft. Soms vervelend, terwijl ze zelf nog goed bij de pinken is en alles min of meer zelfstandig doet.
Ik maak de laatste tijd te veel shit en overlijdens mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook voldoende, mijn moeder van 83 zegt af en toe tegen mij, 'weet je wie dood is?', dan zeg ik, nee, dan zegt ze, die en die.....en ik weer, ja, maar moeder.....hoe oud was hij/zij?
87 jr!! Ja zeg, dat is toch een mooie lftd denk ik dan.......
Begrijpelijk, maar dat is het leven nu eenmaal, goede en minder goede tijden, daar moet je af en toe doorheen. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd te veel shit en overlijdens mee.
Soms ben ik even helemaal spuugzat...
quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja echt he? Maar het is een generatie die weg valt. Twee weken geleden hebben we ook mijn moeders verjaardag gevierd met haar vrienden, en neven en nichten van mijn vaders kant en haar kant. Ze vond het prachtig (ze wist dat ook niet) , meestal zie je die op begrafenissen en dat is minder leukquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, niks aan gelogen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dat is het leven nu eenmaal, goede en minder goede tijden, daar moet je af en toe doorheen. Het is niet anders.
Mooi dat je dat nog kan doen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ja echt he? Maar het is een generatie die weg valt. Twee weken geleden hebben we ook mijn moeders verjaardag gevierd met haar vrienden, en neven en nichten van mijn vaders kant en haar kant. Ze vond het prachtig (ze wist dat ook niet) , meestal zie je die op begrafenissen en dat is minder leuk
Oh ja, dat op fok zitquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook nu maar even, ga mijn onderwatervriendjes opzoeken...
Toch leuk dat je contact hebt met onsquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik loop 5 uur op jullie achter, elders in de wereld en ga nu de oceaan onveilig maken...
ja mamquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dat is het leven nu eenmaal, goede en minder goede tijden, daar moet je af en toe doorheen. Het is niet anders.
Het leven is een drama, ik gooide een emmer sop met spons en al door de pleequote:
Jawel, je moetquote:
Ik moet niks, jij wel.quote:
Of hij heeft zich weer afgezonderd in zijn ananasquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
Zou die spons weer een eigen leven hebben?
Ik heb al tien keer doorgetrokken, die is wel weg nuquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
Zou die spons weer een eigen leven hebben?
Kijk hier hou ik vanquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of hij heeft zich weer afgezonderd in zijn ananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |