jij doet 't toch met deucequote:
wnnr heb ik het met deuce gedaan dan.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
jij doet 't toch met deuce
is dat niet haram?
vag is wel even van de shortlist afquote:Op woensdag 4 november 2015 16:13 schreef kaasplankje het volgende:
gaat lekker bij vag groep
denk dat ze zo binnen een half jaar faillissement kunnen gaan aanvragen
http://www.autoweek.nl/ni(...)et-30-tdi-gesjoemeld
[..]
http://www.autoweek.nl/nieuws/34936/meer-autos-volkswagen-besmet
[..]
C4 cactusquote:Op woensdag 4 november 2015 16:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
vag is wel even van de shortlist af
Zit ik straks nog aan zo'n lelijke volvo vast. Of een kut fransoos
Gewoon schijt hebben je hebt een Duc tochquote:Op woensdag 4 november 2015 16:57 schreef stinkie het volgende:
Spaar me. 508 ofzo. Zijn wel spotgoedkoop trouwens. Scheelt je 4K en een paar jaar met een mof
een auto met spleetogen, met die zijpanelen/carrosserie in een minder contrasterende kleur is ie wel beter. Vind de dashboard ook een beetje sad in die cactus. Zo een recht schermpje voor je neus.quote:
ik vind de 308 wel mooier dan de 508, zou dan een GT nemen met 180pk.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:57 schreef stinkie het volgende:
Spaar me. 508 ofzo. Zijn wel spotgoedkoop trouwens. Scheelt je 4K en een paar jaar met een mof
hoe groot is hij nu danquote:Op woensdag 4 november 2015 17:21 schreef Weissman het volgende:
Wil wel even zeggen dat jahroon echt fokkin groot is geworden.
Zag hem laatst in de stad.
Een gele auto met spleetogen. Waarom verbaasd me dit niet?quote:
Joh, daar houden ze van overgewichtquote:Op woensdag 4 november 2015 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
hey clums
heb je all bbc geproefd/op gezeten?
Nog niet, nog niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
hey clums
heb je all bbc geproefd/op gezeten?
ja want dik = veel eten en veel eten = rijkquote:Op woensdag 4 november 2015 17:47 schreef Deuce92 het volgende:
zeg je nu dat negers van dik houden???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |