Daarvoor moet ze scoren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey CC nog bedankt voor het aansmeren van een ban achter de schermen.
Ik zie dat je dat je eindelijk gemigreerd bent, nou pas goed op jezelf meid en kijk uit voor enge ziektes als AIDS, je zou dat maar oplopen in een exotisch oord zeg![]()
even voor de zekerheid seto quotenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef seto het volgende:
looooooooooooooool het gaat weer beginneeeeeeeeeee
heey stimodrolquote:Op woensdag 4 november 2015 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarvoor moet ze scoren.
Gezien haar standaard zal dat wel lukken daar.
zou ik ook zijn als ik op m'n 31e nog m'n scriptie zou moeten schrijvenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
stimotrol is gwn jarlours op clumsie
ja zeker als je dan naar de gymtopic moet voor adviesquote:Op woensdag 4 november 2015 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als ik op m'n 31e nog m'n scriptie zou moeten schrijven
Neen. Mn partner isquote:Op woensdag 4 november 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
stimotrol is gwn jarlours op clumsie
Ook een waardige loverquote:Op woensdag 4 november 2015 16:06 schreef Deuce92 het volgende:
als je dat telkens zegt op fok dan moet het wel waar zijn!!!
http://www.autoweek.nl/nieuws/34936/meer-autos-volkswagen-besmetquote:Het gaat om dieselvarianten van de Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne en de Audi A6 Quattro, A7 Quattro, A8, A8L, en Q5 van modeljaren tussen 2014 en 2016. Door de software kan de uitstoot van stikstofoxide negen keer hoger zijn dan de standaarden van EPA.
quote:maar er is ook een onregelmatigheid in de uitstootwaarden gezien bij benzineauto's. Modellen die worden genoemd zijn de Golf, Polo en Passat, bij dochter Audi de A1 en A3, bij Skoda gaat het om de Octavia en bij Seat om de modellen Leon en Ibiza.
Gwn zwanger wordenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MAAR HIJ WIL NOG STEEDS NIET TROUWEN VERDORIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |