Ze is aan het afbouwen zegt ze..vind lastig om er continu op in te gaan en eventueel te moeten horen dat ze nu ook nog seks met hem heeft, vind niet fijn als je me begrijpt. Je hebt toch gevoelens voor degene, en een ultimatum stellen wil ik ook niet van 'hij of ik', want zolang daten we nietquote:
In de zin van dat ze enkel 1 bedpartner wilde voor haar leven, en al een lange relatie gehad heeft and stuff..en ons daten is nog pril.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef M4rc0 het volgende:
Wife material als ze nog met een andere vent ligt te kletsen
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef M4rc0 het volgende:
Wife material als ze nog met een andere vent ligt te kletsen
Als ze nu al zo slecht afstand van die vent kan doen, waarom zou je dan met haar daten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
In de zin van dat ze enkel 1 bedpartner wilde voor haar leven, en al een lange relatie gehad heeft and stuff..en ons daten is nog pril.
Omdat ze hebben besloten niet samen te eindigen, maar ze zien elkaar nog welquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
Als ze niet klaar is voor een nieuwe relatie, waarom is ze dan wel weer aan het daten?
Gevoelens van mij..wellicht wanhopigheid bij mij ook, gevoel dat andere vrouwen niet zo zijn..zeg ik voorzichtig hierquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Als ze nu al zo slecht afstand van die vent kan doen, waarom zou je dan met haar daten?
Persoonlijk moet ik niks hebben van dit soort gezeik. Het is over. Dat is kut maar ga gewoon verder met je leven zeg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Omdat ze hebben besloten niet samen te eindigen, maar ze zien elkaar nog wel
Ze eindigen blijkbaar wel zo af en toe samen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Omdat ze hebben besloten niet samen te eindigen, maar ze zien elkaar nog wel
Zou me persoonlijk niet in zo'n (driehoeks)relatie willen bevinden. Heb het vaker gezien en hier komt alleen maar narigheid van. Beter ga je op zoek naar oprecht geïnteresseerdenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Gevoelens van mij..wellicht wanhopigheid bij mij ook, gevoel dat andere vrouwen niet zo zijn..zeg ik voorzichtig hier
Ja dit. Jij hebt altijd wel goede advies..wat vind jij..quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Ze heeft nog seks met haar ex om af te bouwen?
Mijn god.
Ik begrijp niet dat je er nog niet mee gekapt bent, eerlijk gezegd. Zij gaat nog steeds niet voor jou.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja dit. Jij hebt altijd wel goede advies..wat vind jij..
Ikzelf vind het zo vaag, ze geeft aan dat sommige dingen nog met een bobbel gaan, dus dat het lastig is. Maar ik denk dan van 'hoe the fuck kan je dan seks hebben, dat brengt je dan toch meer samen'. Ik ben oprecht iemand die ervoor wil gaan, alleen merk twijfels en vraag me af of dat nou echt door mij komt of is het iets wat ik diep van binnen voel wat mij een seintje geeft van 'nog good'
Maar dont know, ontmoet niet veel vrouwen en ook niet echt vrouwen die langer willen op mijn leeftijd heb ik zo'n gevoel naar. Echt jammer is dat, heb zo'n denkwijze van, er is niemand die zo is. Maar door dit soort dingen die zij doet krijg ik wel meer vertrouwen in andere vrouwen, omdat ik dit best achterlijk vind en vind dat ik beter verdien. Doe echt mijn best ook..quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zou me persoonlijk niet in zo'n (driehoeks)relatie willen bevinden. Heb het vaker gezien en hier komt alleen maar narigheid van. Beter ga je op zoek naar oprecht geïnteresseerden
Hmm, ze geeft aan dat het ligt aan een gebrek van vertrouwen in mij. Maar snap dat niet, haar ex was zo slecht, mishandeling and stuff, alsof ze dat goed vondquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je er nog niet mee gekapt bent, eerlijk gezegd. Zij gaat nog steeds niet voor jou.
Heeft de 21-jarigen populatie een laag vrouwengehaltequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar dont know, ontmoet niet veel vrouwen en ook niet echt vrouwen die langer willen op mijn leeftijd heb ik zo'n gevoel naar. Echt jammer is dat, heb zo'n denkwijze van, er is niemand die zo is. Maar door dit soort dingen die zij doet krijg ik wel meer vertrouwen in andere vrouwen, omdat ik dit best achterlijk vind en vind dat ik beter verdien. Doe echt mijn best ook..
Ook als het geen relatie is? Kreeg vermoeden dat dit wel vaker gebeurd, of is het bij daten al exclusief?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik roep dit niet snel omdat iedereen het altijd roept, maar:
dumpen die griet joh
Ze neukt met een anderDat wil je toch niet.
Ik begrijp ook niet goed wat er nou zo leuk is aan haar, als ik dit soort dingen lees.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hmm, ze geeft aan dat het ligt aan een gebrek van vertrouwen in mij. Maar snap dat niet, haar ex was zo slecht, mishandeling and stuff, alsof ze dat goed vond
Ik weet eerlijk gezegd nooit precies waar het 'daten' stopt en de relatie begint. Maar ik vind het iig niet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ook als het geen relatie is? Kreeg vermoeden dat dit wel vaker gebeurd, of is het bij daten al exclusief?
Emotionele band..dat is het en gevoel dat ik nooit iemand zoals haar tegen kom die partner voor heel lang wil en zo. We zitten qua dingen op 1 lijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet goed wat er nou zo leuk is aan haar, als ik dit soort dingen lees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |