Ik stukjes. Was alsof een geile pubermeid woorden op een bladzijde had gekotst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen, dus geen idee.
Gaan die de volgende ochtend vragen waar de haken voor zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is die logeer/film kamer toch?
Die film is gewoon fout, heel de boodschap en manier van vertellen. Brr, en dan vooral de comdoompromotie die tussendoor komtquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik stukjes. Was alsof een geile pubermeid woorden op een bladzijde had gekotst.
prima, de kamer dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar het idee is niet slecht. Een extra kamer voor als je in je sletmodus benten gewoon een gezellig/knusse kamer om te slapen.
Ik ken 1 hoofdstukquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
niet!quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat lipbijten vond ik zo storend.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is ook de slechtste film ooit geweest, m'n date en ik liepen allebei met eennaar buiten volgens mij.
Maar die vent heeft een aparte kamer voor z'n seksuele avonturen
Volgens mij klopt dat wel aardig. Heb ooit eens gelezen dat die reeks voortkwam uit fanfiction vsn Twilight.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, 50 shades is dan ook eigenlijk een Twilight fanfiction van origine.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je was me voor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel aardig. Heb ooit eens gelezen dat die reeks voortkwam uit fanfiction vsn Twilight.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel aardig. Heb ooit eens gelezen dat die reeks voortkwam uit fanfiction vsn Twilight.
Nou duidelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, 50 shades is dan ook eigenlijk een Twilight fanfiction van origine.
dat is dan in elk geval beter dan in t boek, in t boek is hij een watje dat álles doet om haar maar gelukkig te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lipbijten vond ik zo storend.En die vent was een complete emotioneel manipulatieve stalker.
ligt heel erg aan m'n buiquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:40 schreef rival het volgende:
Waar zijn sowieso de vrouwen gebleven die gewoon knuffelseks willen
Het is een controlfreak, dat wel. Het boek heb ik gelukkig niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dan in elk geval beter dan in t boek, in t boek is hij een watje dat álles doet om haar maar gelukkig te maken.
Maar hij is wél echt dominant hoor!
Ja, dat zeg ik. Flut.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet!
Meer alsof een vrouw die normaal gesproken flutromannetjes leest ineens bedacht dat ze t allemaal wat 'stouter' wilde, maar niet té stout, want dat is eng.
En de man moet wel echt echt écht de vrouw adoreren, zoals t hoort, anders is t ook niet leuk
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat dat RL ook beter is?
ik dacht niet aan n pubermeisje, eerder aan n 50-jarige vrouw die haar hele leven doktersromannetjes heeft gelezen en al 30 jaar met Henk getrouwd is, maar toen ineens 'iets' hoorde over BDSMquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Flut.
Een debiel wereldbeeld van een pubermeisje, uit een toetsenbord gebraakt.
Ah, dat kan prima in een van de kamers wat mij betreft. Daar hoef ik geen aparte kamer voor te creëren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is ook de slechtste film ooit geweest, m'n date en ik liepen allebei met eennaar buiten volgens mij.
Maar die vent heeft een aparte kamer voor z'n seksuele avonturen
quote:
Beter dan dingen in je plasbuis geschoven krijgen terwijl je hele rug open ligt. Maar goed, dat ben ik dan.quote:
Gewoon wat touwen in de keukenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat kan prima in een van de kamers wat mij betreft. Daar hoef ik geen aparte kamer voor te creëren.
Hmmmm ja... BDSM is wel een behoorlijk containerbegripquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan dingen in je plasbuis geschoven krijgen terwijl je hele rug open ligt. Maar goed, dat ben ik dan.
Precies. Zo kun je alles wel bdsm noemen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmm ja... BDSM is wel een behoorlijk containerbegrip
Sie werden dich nicht findenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..].
Alle wissen dass wir zusammen sind ab heute.
Oiquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden, du bist bei mir
Want het een sluit het ander uit?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:00 schreef UitStraling het volgende:
Als je al een aparte kamer nodig hebt om te wippen heb je echt teveel vrouwen gespreid gehad, bespring dan je meisje als ze langsloopt met de stofzuiger in de hand, gooi haar met de kont omhoog over de bankleunig heen, rag haar naar een hoogtepunt en zeg daarna dat ze verder rmag stofzuigen.
nodig is t ook niet zozeer..quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:00 schreef UitStraling het volgende:
Als je al een aparte kamer nodig hebt om te wippen heb je echt teveel vrouwen gespreid gehad, bespring dan je meisje als ze langsloopt met de stofzuiger in de hand, gooi haar met de kont omhoog over de bankleunig heen, rag haar naar een hoogtepunt en zeg daarna dat ze verder rmag stofzuigen.
Dat kan prima beide.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:00 schreef UitStraling het volgende:
Als je al een aparte kamer nodig hebt om te wippen heb je echt teveel vrouwen gespreid gehad, bespring dan je meisje als ze langsloopt met de stofzuiger in de hand, gooi haar met de kont omhoog over de bankleunig heen, rag haar naar een hoogtepunt en zeg daarna dat ze verder mag stofzuigen.
Woensdag dus...quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:19 schreef Fripsel het volgende:
Doe mij maar het softe![]()
Ik heb zin in een leuke nieuwe date
Volgende weekquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:19 schreef Fripsel het volgende:
Morgen weer. Dadelijk eerst nog wat dingen ophalen in Leiden.quote:
Heb je daar echt zin in? Ik bedoel, je hebt liefdesverdriet toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:19 schreef Fripsel het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nodig is t ook niet zozeer..
Hebben jullie honger?quote:
mn mening verandert per dagquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je daar echt zin in? Ik bedoel, je hebt liefdesverdriet toch?Dan zou ik niet willen daten.
Regels een seksdate met een van de jonge Goden hier, hebben wij een ik-kan-geen-meisje-krijgen-zeurder minder en jij hebt je luchtige dagjequote:Op dinsdag 3 november 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
mn mening verandert per dagheb vooral gewoon zin om iets luchtigs leuks met iemand te doen.
Geen seksdatequote:Op dinsdag 3 november 2015 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regels een seksdate met een van de jonge Goden hier, hebben wij een ik-kan-geen-meisje-krijgen-zeurder minder en jij hebt je luchtige dagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |