from Hero to zeroquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:30 schreef Erasmo het volgende:
Lief dagboek,
Morgen weer knallen op een Zero
Kusjes Erasmo
nou idd. Rendered crap en alle links zijn doodquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/
Nou ja. Ik ben er even oppervlakkig doorheen gescrolled, en vond de informatie wel goed. Het drukt je wel even op de feiten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou idd. Rendered crap en alle links zijn dood
"Wear your gear"quote:Op woensdag 4 november 2015 00:02 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ben er even oppervlakkig doorheen gescrolled, en vond de informatie wel goed. Het drukt je wel even op de feiten.
Informatieve site ja Vooral zien hoe de meeste ongelukken nou voorkomen is wel interessant. Moet zeggen dat het aadig strookt met de "pfew"-momenten die ik onderweg meemaak. De keer dat ik het dichtste bij een crash met een ander was, is inderdaad toen iemand linksaf sloeg de weg over. Was tevens mijn eerste en enige stoppiequote:Op dinsdag 3 november 2015 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/
[..]
Interessant om de getallen eens verzameld te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/
Even er vanuit gaande dat de cijfers wel kloppen, stoort het mij wel dat de grootte van die cirkels een ontzettend vertekend beeld geven. Nee, ik ga niet mierenneuken op een uit de losse pols getekend figuurtje, als er in ieder geval nog enigszins de moeite is gedaan om een realistische weergave neer te zetten, maar dit is echt een beetje jammer. Teken dan niets.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mjan op 04-11-2015 12:00:34 ]Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
quote:Op woensdag 4 november 2015 11:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Even er vanuit gaande dat de cijfers wel kloppen, stoort het mij wel dat de grootte van die cirkels een ontzettend vertekend beeld geven. Nee, ik ga niet mierenneuken op een uit de losse pols getekend figuurtje, als er in ieder geval nog enigszins de moeite is gedaan om een realistische weergave neer te zetten, maar dit is echt een beetje jammer. Teken dan niets.De bolletjes zijn te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Klein beetje maar hoor. De cirkel die 25% zou moeten weergeven, komt overeen met 7.8% van het totaal aantal ongelukken. De dodelijke ongelukken laat 0.5% zien, ipv 4.7%.quote:
dan bel je ze en zeg je op samen met alle andere producten die je bij ze hebt lopen en kijk je of het ze die 36 euro waard is?quote:Op woensdag 4 november 2015 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kreeg net dit van mijn verzekering in de mail:
"Onlangs heeft u in uw Beste-in-1 pakket (ook) een motorverzekering afgesloten. Helaas hebben wij een fout gemaakt met het berekenen van de premie. Dat betekent dat u nu te weinig betaalt voor uw motorverzekering. Wij vinden dat heel vervelend en bieden u daarvoor onze excuses aan. Hieronder leest u wat er mis is gegaan en hoe we de fout gaan herstellen.
Verkeerde cilinderinhoud gebruikt
Bij het berekenen van de premie, is gerekend met een te lage cilinderinhoud. Namelijk met een cilinderinhoud van 2,3 of 4. U kunt dit ook terugzien op uw polisblad. De premie van uw motorverzekering wordt onder andere berekend op basis van de cilinderinhoud. Omdat is gerekend met een verkeerde cilinderinhoud is de premie die u nu betaalt te laag.
Andere verzekeraar voordeliger
Wij hebben een fout gemaakt en daar mag u niet de dupe van worden. Daarom hebben wij gekeken of u met de hogere premie nog steeds het best verzekerd bent bij Reaal. Dat is niet zo, want nu blijkt ASR Verzekeringen voordeliger voor u te zijn. Bij deze verzekeraar betaalt u per maand 7,07 euro. De eerstvolgende keer dat u premie betaalt, wordt deze (nieuwe) premie van uw rekening afgeschreven. Binnen enkele dagen ontvangt u de aangepaste polis per e-mail van ons."
Nee ok, ik mag niet de dupe worden, maar mijn verzekering wordt wel bijna dubbel zo duur (4 naar 7).
Verder is mijn suzuki bandit 600 s volgens mij gewoon 4 cilinder, dus slaat de argumentatie verder ook nergens op. Lekker dan (niet dat die 36 euro per jaar me veel boeit, maar ik vind het niet kunnen dat ik een abonnement afsluit voor een jaar en na 2 maanden besluiten ze ineens de prijs te verhogen).
Valt wel mee, ik betaal ¤19,70 per maand voor een GSX-F uit '98, die overigens afgevoerd is naar 35 kW. Dit is inclusief winterstop.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik betaal nu 13¤ premie per maand voor een fazer uit 2008. WA+casco en dagwaarde terug bij diefstal. Is dit veel of niet?
Kijk maar in de algemene voorwaarden, daarin staat waarschijnlijk dat ze gerechtigd zijn de premie eenzijdig te wijzigen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al gebeld uiteraard. Ze gaan het nakijken en bellen me er morgen over terug.
Toch vind ik het een bizarre gang van zaken. Zij maken een fout (denken ze) en gaven me een lage premie. Na de deal gemaakt te hebben willen ze 2 maanden later ineens de prijs verhogen. Zo werkt dat toch niet.
Ik zal mijn gelijk wel krijgen aangezien t gewoon 4 cilinder is. Maar als dat niet zo zijn geweest voelde me ik toch de aap in gelogeerd.
Opstappen had dan gekund, maar daar heb ik allemaal geen zin in voor dat tientje dat ik dan misschien bespaar.
Ik heb trouwens alleen WA, verder niks. Vandaar de lage premie ook.
Dat ligt aan een aantal factoren of dat veel is of niet; de regio waar je woont (risicogebied of niet), wat jouw leeftijd is, hoeveel schadevrije jaren je hebt opgebouwd, of je alleen de motor hebt verzekerd of ook evt extra accesoires etc. etc.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik betaal nu 13¤ premie per maand voor een fazer uit 2008. WA+casco en dagwaarde terug bij diefstal. Is dit veel of niet?
Dus ik kan ze nu ook een mail sturen. Dat door het goede weer ik meer rijd dan gepland in november. Maar dat zij er niet de dupe van hoeven te zijn. En dat ik vanaf nu dus 2 euro per maand ga betalen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kijk maar in de algemene voorwaarden, daarin staat waarschijnlijk dat ze gerechtigd zijn de premie eenzijdig te wijzigen.
Wettelijk gezien heb jij dan ook het recht om op te zeggen als ze een eenzijdige wijziging aankondigen, dat dan weer wel.
Nee, want dat ben je niet overeen gekomen.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus ik kan ze nu ook een mail sturen. Dat door het goede weer ik meer rijd dan gepland in november. Maar dat zij er niet de dupe van hoeven te zijn. En dat ik vanaf nu dus 2 euro per maand ga betalen.
Hoe staat het met jou en de Zero? Aanschaffen?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef Erasmo het volgende:
Zal ik ze morgen eens bellen voor een elektrische motor met 0cc?
oke. Ik zit zelf bij de partij die ook mijn auto, avp, rechtsbijstand, overlijdensrisico en opstal doet.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel.
Unive was goedkoper voor mij iig
ik was lid van knmv en had mijn verzekering ook daar. Toen kreeg ik bij prolongatie bericht dat mijn premie, ondanks schadevrij rijden, niet zou dalen maar door tegenvallende resultaten juist zou stijgen!quote:Op donderdag 5 november 2015 10:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oke. Ik zit zelf bij de partij die ook mijn auto, avp, rechtsbijstand, overlijdensrisico en opstal doet.
Je moet niet overdrijven natuurlijk; een foutje kan gemaakt worden.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Reaal bleek ook goedkoop. 7,01 ga ik betalen.
Weg bij Independer. Waardeloos hoe ze met klanten omgaan.
Verrek. Hoe dat dan? Veel schadevrije jaren?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:23 schreef Erasmo het volgende:
En teruggebeld. WA is ¤1,94 per maand
6. Maar ik denk dat de 0cc het systeem een beetje gebroken heeftquote:Op donderdag 5 november 2015 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verrek. Hoe dat dan? Veel schadevrije jaren?
Haha dat zou goed kunnen. Waarom niet de echte waarde ingevuld?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
6. Maar ik denk dat de 0cc het systeem een beetje gebroken heeft
dat is de echte waardequote:Op donderdag 5 november 2015 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha dat zou goed kunnen. Waarom niet de echte waarde ingevuld?
Van verzekeruzelf.nl kreeg ik net nog een mail dat het voor 6 euro kon. Maar telaat (geen zin om veel moeite te doen voor 12e per jaar besparing).
Gaat om een elektrische fiets toch?quote:
Zero DS?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
6. Maar ik denk dat de 0cc het systeem een beetje gebroken heeft
dan liever 2takt, als over crosser gaat... lekker schreeuwenquote:Op donderdag 5 november 2015 16:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Doe mij maar een lekkere ouwe 4 takt met benzine spugende carbs die veelste rijk zijn afgesteld zonder elektronische poespas
Dat is mijn duit in het zakje betreffende milieuzaken
ik word oud denk ik
Mwa, ik heb er ook eens op gereden en het komt dichter in de buurt van motorrijden dan ik voorheen dacht, moet ik zeggen. Had het idee dat ik het met de Zero vooral qua model niet kon vinden, vond het stuurgedrag erg ondermaats. Maar goed, ik heb er alleen maar op een oefenterrein mee gereden dus wat zegt dat.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Elektrische motoren...
Hele beleving weg, foetsie, de prullenbak in
Daarom altijd thv het rechter achterwiel hoef je maar een halve meter naar rechtsquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:12 schreef Erasmo het volgende:
Ja en nee. Ik had uiteraard wel in de gaten dat er geremd werd en was zelf ook al aan het remmen maar zoals je kan zien ging het rond 0:09 naar instastop voor me. Daarom is afstand houden belangrijk kinderkes
Je zat gewoon te slapenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Had zelf voor links gekozen hier want je weet niet wat er rechts aan komt.
Ja, en dan heb je het toch niet breed met die enkele schijf van de Kquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:32 schreef Erasmo het volgende:
Had eergisteren trouwens een noodstopje op glad wegdek:
Een paar honderd meter verderop was een botsing op de linkerbaan waardoor de achterliggende boel rap tot stilstand kwam.
.quote:
Waarom rol je hem niet op dan? Dan komt er geen lucht in.quote:Op zondag 8 november 2015 18:51 schreef BlackLining het volgende:
Even een rondje gereden nog. Zag ik onderweg een gigantische plastic zak op de weg liggen waar je als motorrijder nog in zou passen. Dus ik mijn goede daad gedaan, omgekeerd, zak opgepakt.. Maar ja, dan rijd je dus zelf met zo'n gigantische windvangende zak aan je stuur waar je nergens mee heen kunt
Heb dat ding uiteindelijk maar om die lantaarnpaal heen geknoopt
Ja. Rijdend. Door de bebouwde kom. Met vluchtheuvels en voetgangers en meer van zulks een ellende.quote:Op zondag 8 november 2015 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waarom rol je hem niet op dan? Dan komt er geen lucht in.
Bmw dealerquote:Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand een idee waar ik onderdelen kan kopen om mijn standaard fazer wat op te leuken? Denk aan andere spiegels, verlichting etc.
Leuk zijn inderdaad vaak niet zo duur.quote:
Koopje van het jaar... Ik voel de bui al hangen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:13 schreef pindaplukker het volgende:
Yeah, ik heb weer een tweewieler
Tevens het koopje van het jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het vorige koopje van het jaar in dit topic was geen doorslaand succesquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koopje van het jaar... Ik voel de bui al hangen.
Haha, wat heb ik gemist dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja het vorige koopje van het jaar in dit topic was geen doorslaand succes
De r6 van Sjef heb je niet gemist toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:43 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Haha, wat heb ik gemist dan?
Tijdje niet op Fok gezeten, maar laat me raden, gescheurde cilinderwand?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De r6 van Sjef heb je niet gemist toch?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Tijdje niet op Fok gezeten, maar laat me raden, gescheurde cilinderwand?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:44 schreef Nero22 het volgende:
Lief dagboek,
Daar ben ik weer.
De baby Kwak deed het vanmorgen weer zoals vanouds.
okdoei.
Ik heb hem afgelopen twee jaar maar 1 dag (met vandaag 2 dagen) laten staan doordeweeks. Dat was toen vanwege sneeuw en gladheid.quote:
ik rij alleen voor de lol.quote:Op maandag 16 november 2015 19:07 schreef Salatrel het volgende:
De tenere heeft in die 3 jaar nog nooit aan de lader gehangen en doet het nog gewoon met de originele accu..
Stelletje mooiweerrijders
Door de weilanden? Bewust?quote:Op maandag 16 november 2015 20:29 schreef Sarasi het volgende:
Mijn brommer rijdt ook nog steeds prima. Al was het gisteren wel even minder leuk met die rukwinden, de gigantische hoosbui halverwege en het laatste stukje midden door de weilanden. De auto van m'n ouders maar gepakt om thuis te komen want dat was echt niet leuk meer, zigzaggen over je eigen rijbaan door de wind.
Op een weggetje door de weilanden wel hoor.quote:
Daarom rij ik nu niet meer naar mn werk. Echt niet relaxed.quote:Op maandag 16 november 2015 21:07 schreef BlackLining het volgende:
Meh. Net ook in het donker door de striemende regen en rukwinden 15km file gereden
Leuk is anders. Spannend is het wel.
Dat durf je vast niet te zeggen als hij voor je staat, met de andere Decepticonsquote:
Die van mij staat sinds deze week in de winterstalling.quote:Op maandag 16 november 2015 21:07 schreef BlackLining het volgende:
Meh. Net ook in het donker door de striemende regen en rukwinden 15km file gereden
Leuk is anders. Spannend is het wel.
Ja de mijne niet. Tilburg is te ver lopenquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Die van mij staat sinds deze week in de winterstalling.
The horror.
Wordt het dan een Bandit 550?quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja de mijne niet. Tilburg is te ver lopen
Maar ik ben wel opzoek naar een pekelfiets. Vorige week bij een GSX-F750 gekeken maar die startte niet, dus dat feest ging niet door. Morgen wellicht een GSX-550ES.
Neuh, dan blijft het een 600quote:
Ik ga vast sparenquote:
Dapper hoor. Ik ga nog niet rijden als er 2mm regen valt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Rechtdoor kneedowns maken op de snelweg
Ik had zondag ook een paar windvlagen te pakken, niet fijn inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:38 schreef Nero22 het volgende:
Mwoh, regen is het probleem niet. Het is de wind die het zo dood- en doodeng maakt.
Vooral wind in de rug dan gaat die brommer opeens harder dan 45 en komt de speedwobble tevoorschijnquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:38 schreef Nero22 het volgende:
Mwoh, regen is het probleem niet. Het is de wind die het zo dood- en doodeng maakt.
Zag 'm gisteren al, maar vette foto!quote:
Nice, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:06 schreef Marco001 het volgende:
Zo, ik mag hier nu ook officieel meepraten. Vandaag mijn A-rijbewijs behaald.
De motor is er ook al, namelijk de oude van mijn pa: Een Kawasaki GPX 600 R uit 1993. Niet moeders mooiste motor, maar goed. hij was goedkoop, altijd prima onderhouden dus ik ben blij.
was dat het motor-forum hoertje? die fiets waar heel motor-forum al op is geweest?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:09 schreef BlackLining het volgende:
Het is mij niet gegund om een pekelfiets te kopen
Zou vandaag gaan kijken bij een GSX-550ES ergens in een vergeten gat hier 'in de buurt'. Kilometer of 5 voor dat gat is de batterij van mijn telefoon leeg. Navigatie weg, adres niet opgeschreven geen idee hoe laat het was dus op gegeven moment maar terug gereden omdat ik moest werken. Zeiknat geregend natuurlijk.
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
was dat het motor-forum hoertje? die fiets waar heel motor-forum al op is geweest?
wel een pekelprojectje dacht ik zo.quote:
Dat is een pekelfietsje ja, maar daar koop ik hem ook voor. Is ook maar 200 euro dus ik kan me daar geen bult aan vallen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel een pekelprojectje dacht ik zo.
beter deze (poging met telefoon)
[ afbeelding ]
Blik voor de winter. Dikke prima.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is een pekelfietsje ja, maar daar koop ik hem ook voor. Is ook maar 200 euro dus ik kan me daar geen bult aan vallen.
Die GS450e's vind ik veel te mooi om mee door te pekel te gaan. Ben nog altijd wel van plan om zo'n ding te kopen trouwens, maar die blijft dan strak origineel en alleen met mooi weer.
Ik moet om 5 uur 's avonds van Den Bosch naar Tilburg. Als ik in blik ga, moet ik een uur eerder vertrekkenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet om 5 uur 's avonds van Den Bosch naar Tilburg. Als ik in blik ga, moet ik een uur eerder vertrekken
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:09 schreef BlackLining het volgende:
Het is mij niet gegund om een pekelfiets te kopen
Zou vandaag gaan kijken bij een GSX-550ES ergens in een vergeten gat hier 'in de buurt'. Kilometer of 5 voor dat gat is de batterij van mijn telefoon leeg. Navigatie weg, adres niet opgeschreven geen idee hoe laat het was dus op gegeven moment maar terug gereden omdat ik moest werken. Zeiknat geregend natuurlijk.
Ja die weg is echt kut. 80 en een hoop flitsers toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet om 5 uur 's avonds van Den Bosch naar Tilburg. Als ik in blik ga, moet ik een uur eerder vertrekken
haha wie op tijd wil zijn gaat met eigen vervoer...quote:
Ja, al hebben ze me vorige week pas voor het eerst in 6 jaar te pakken gehad daar. 62 piek voor 9 te hardquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja die weg is echt kut. 80 en een hoop flitsers toch?
Asoquote:Op zaterdag 21 november 2015 10:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, al hebben ze me vorige week pas voor het eerst in 6 jaar te pakken gehad daar. 62 piek voor 9 te hard
Abnormaal inderdaad. De wegbeheerder stelt niet voor niets een maximumsnelheid in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb een GSX-550 gekochtgratz met de slet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb een GSX-550 gekochtDat is even wat anders dan wat je hiervoor hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
Je kan beter gaan lopen dan de trein te pakkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
haha wie op tijd wil zijn gaat met eigen vervoer...
De Bandit is er nog steeds, natuurlijk Maar vergeleken met de K-100LT die vorig jaar als pekelfiets dienst deed is het wel wat anders ja. Rijdt wel een héél stuk fijner.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:11 schreef whY... het volgende:
[..]
Dat is even wat anders dan wat je hiervoor had
Ik vind dat ook echt niet relaxt Zeker als het wat drukker is. Heb totaal geen overzicht in zo'n dingquote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Nero22 het volgende:
Man man man, over koekblikkers gesproken... Vandaag weer even in de auto gezeten (een uur lang A15/A2). Het is heerlijk hoor, een stoel, verwarming en geen rijwind, maar de acceleratie van mijn pa zijn auto valt toch elke keer weer tegen. Zelfs in vergelijking met mijn 250R. Ik zit met meer stress in de auto dan op de motor. Vooral op de drukke ringweg van Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 22-11-2015 20:34:40 ]Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
quote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt niet relaxt Zeker als het wat drukker is. Heb totaal geen overzicht in zo'n ding
Zeker als ik een hele tijd geen auto gereden heb. Is nu ook alweer een goeie twee maanden geleden. Altijd dat gekloot met die pedalen ook, man man manOverzicht, en je bent gewoon een stuk groter. Dus nog effe daar en daar tussendoor piepen lukt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel.It's funny
But not ha-ha funny.
Moet je maar eens een keer in Vietnam rijden. Heb daar Noord -> Zuid gedaan (~2200km) op een 100cc Chinese Super Cub. Lijkt gigantisch chaos en iedereen doet waar ze zin in hebben. Grootste voertuig heeft voorrang, je moet op wat er voor je gebeurt letten en that's it. Rechts inhalen, links inhalen, tegen het verkeer in rijden (ook op de snelweg), stilstaan op de snelweg, omkeren op de snelweg met je vrachtwagen en alle rijstroken bezetten. Motoren rijden soms met centimers afstand langs elkaar en dat gaat zooooooo fucking lekker. Beetje ongeschreven regels en iedereen die er vanaf weet. Voelt erg veilig aan moet ik zeggen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
En de redresseerstrook wordt hier misbruikt als motorrijbaan. Levensgevaarlijk.
Alle mooiweerrijders weer in hun blikquote:Op zondag 22 november 2015 18:54 schreef Salatrel het volgende:
Glibberige ochtendspits verwacht
Alle koekblikkers weer in paniek morgenochtend
24.7 doden per 100.000 verkeersdeelnemers in Vietnam. In Nederland: 3.9.quote:Op zondag 22 november 2015 22:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet je maar eens een keer in Vietnam rijden. Heb daar Noord -> Zuid gedaan (~2200km) op een 100cc Chinese Super Cub. Lijkt gigantisch chaos en iedereen doet waar ze zin in hebben. Grootste voertuig heeft voorrang, je moet op wat er voor je gebeurt letten en that's it. Rechts inhalen, links inhalen, tegen het verkeer in rijden (ook op de snelweg), stilstaan op de snelweg, omkeren op de snelweg met je vrachtwagen en alle rijstroken bezetten. Motoren rijden soms met centimers afstand langs elkaar en dat gaat zooooooo fucking lekker. Beetje ongeschreven regels en iedereen die er vanaf weet. Voelt erg veilig aan moet ik zeggen.
Kom je weer in Nederland regeltjes en dan heb je mensen die de regels niet snappen of mensen die de regels aan hun laars lappen, chaotisch in mijn optiek en levensgevaarlijk.
Ze mogen het hier ook wel een beetje meer als in Vietnam inrichten mijn inziens.
Ligt voornamelijk aan het feit dat iedereen daar op een motor rijdt, en dan ga je wel wat sneller dood. Daarnaast zijn veel wegen ook niet je van het, met kuilen waarin een hele auto kan verdwijnen. Hier zit iedereen in z'n NCAP ***** auto en zijn motorrijders maar een klein percentage van het aantal motorvoertuigen op de weg. waarbij wij ook nog eens niet in de winter doorrijden, de verstandige mensen in ieder geval.quote:Op zondag 22 november 2015 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
24.7 doden per 100.000 verkeersdeelnemers in Vietnam. In Nederland: 3.9.
quote:Op zondag 22 november 2015 22:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ligt voornamelijk aan het feit dat iedereen daar op een motor rijdt, en dan ga je wel wat sneller dood. Daarnaast zijn veel wegen ook niet je van het, met kuilen waarin een hele auto kan verdwijnen. Hier zit iedereen in z'n NCAP ***** auto en zijn motorrijders maar een klein percentage van het aantal motorvoertuigen op de weg. waarbij wij ook nog eens niet in de winter doorrijden, de verstandige mensen in ieder geval.
Ja nee je weet me echt te overtuigen door deze opsomming van extra gevaarzettende omstandigheden dat het een goed idee is om verkeersregels vooral ongeschreven te laten zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 22:27 schreef Drinky het volgende:
En ze dragen verder geen beschermende kleding, duurste helm die ik kon vinden was 10 euro en alles is in slechts een maat verkrijgbaar. Al die dingen vergroten het risico tot overlijden, maar zegt verder weinig over de rijstijl.
Tsja, makkelijk oordelen vanuit je luie stoel. En makkelijker maken om het rijbewijs af te nemen? Dat is nu al makkelijk inclusief die dure EMG. Het feit dat je 6 maanden je rijbewijs kwijtraakt + EMG + dikke boete heeft mij ervan overtuigd dat het verstandiger is om te vluchten dan te blijven staan. Voorheen was je het een maand kwijt + enigszins redelijk boete, dat was nog te overzien.quote:Op zondag 22 november 2015 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[..]
Ja nee je weet me echt te overtuigen door deze opsomming van extra gevaarzettende omstandigheden dat het een goed idee is om verkeersregels vooral ongeschreven te laten zijn.
Enige verbeterpunt dat ik in Nederland zo zou kunnen noemen is dat het makkelijker moet zijn om iemand het rijbewijs af te nemen, je ziet vaak genoeg mensen die echt niet meer kunnen rijden.
Hoe kom je hier bij dan?quote:Op zondag 22 november 2015 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
Nederland is echt verneukt met al die regels. Zo creëer je een kudde schapen die neit meer zelf nadenkt omdat men verwacht dat de overheid al het denken al gedaan heeft. "De overheid zegt dat je hier 80 mag rijden dus dan kan dat ook".
Werkt 2 kanten op; zat 80-wegen waar je het dubbele kan rijden maar ook genoeg 50-wegen waar je beter 30 kan rijden.
Al die verboden, doorgetrokken lijnen, "optische versmallingen" die de weg alleen maar onveiliger maken, etc etc. Gewoon zelf nadenken, vergeet die borden en strepen.
/2ct.
We zijn er gewoon in doorgeslagen. Kijk bijvoorbeeld eens naar Engeland. Zoveel regels dat je helemaal afgeleid bent van wat er op de weg gebeurt. Daar voelde ik me een stuk onveiliger op de weg dan in Vietnam. Op de fiets en in de auto. In Nederland net zo met muppets die bij iedere onbekende situatie waar geen borden of aanwijzingen bij staan volledig in paniek raken.quote:Op zondag 22 november 2015 23:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij dan?
Vergelijk gewoon eens de cijfers, Nederland is gewoon heel veilig, zeker als je rekening houdt met de dichtheid van bebouwing en wegen en het aantal voertuigen dat er op rond rijdt.
We zitten in de top van Europa qua verkeersveiligheid. En dan is het wel leuk om te beweren dat het in Vietnam allemaal zo soepel en gemoedelijk gaat, maar als je dan 8 keer zoveel doden per 100.000 inwoners hebt, lijkt me dat een moeilijk te overbruggen gat met een betere helm voor de Vietnamees.
Natuurlijk zijn er genoeg wegen waar jij als enthousiaste motorrijder redelijk veilig harder kan rijden dan mag, maar de regels zijn niet ingericht op de kleine minderheid, maar op de overgrote meerderheid.
"Al die regels" zijn gewoon het gevolg van een rechtsstaat. Geen straf zonder wet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Legaliteitsbeginsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Dat onveiliger sloeg vooral op die optisch versmalde wegen. Door de middenstreep weg te halen en een aantal tiental centimeters van de rand strepen te plaatsen lijkt de weg voor veel mensen een stuk minder breed. Mensen zijn bang om in de buurt van de rand te rijden (omdat ze de breedte van het voertuig slecht kunnen inschatten) in combinatie met het ontbreken van de middenmarkering.. you do the math.quote:Op zondag 22 november 2015 23:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij dan?
Vergelijk gewoon eens de cijfers, Nederland is gewoon heel veilig, zeker als je rekening houdt met de dichtheid van bebouwing en wegen en het aantal voertuigen dat er op rond rijdt.
Je mist het punt. Nederland is echt zo'n voorkauwland, en dan heb ik het niet alleen over verkeersregels. Dat is gevaarlijk. Mensen moeten zelf (kritisch) blijven nadenken.quote:We zitten in de top van Europa qua verkeersveiligheid. En dan is het wel leuk om te beweren dat het in Vietnam allemaal zo soepel en gemoedelijk gaat, maar als je dan 8 keer zoveel doden per 100.000 inwoners hebt, lijkt me dat een moeilijk te overbruggen gat met een betere helm voor de Vietnamees.
Natuurlijk zijn er genoeg wegen waar jij als enthousiaste motorrijder redelijk veilig harder kan rijden dan mag, maar de regels zijn niet ingericht op de kleine minderheid, maar op de overgrote meerderheid.
"Al die regels" zijn gewoon het gevolg van een rechtsstaat. Geen straf zonder wet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Legaliteitsbeginsel
ik hoef pas om 16:00 te beginnenquote:Op zondag 22 november 2015 22:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alle mooiweerrijders weer in hun blik
Net 3 uurtjes over de snelweg geknald, best fris.
met een XT kun je de drempels in een 30 zone rustig met 90 nemenquote:Op zondag 22 november 2015 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
Werkt 2 kanten op; zat 80-wegen waar je het dubbele kan rijden maar ook genoeg 50-wegen waar je beter 30 kan rijden.
/2ct.
Flesje slotontdooier meenemen. En dan dus niet in de afgesloten buddy leggen hè.quote:Op maandag 23 november 2015 09:59 schreef Tunafish het volgende:
IJs in het slot van je tankdop is bést irritant als je wil gaan tanken
Pekel verdwijnt niet zonder veel regenquote:Op maandag 23 november 2015 10:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Flesje slotontdooier meenemen. En dan dus niet in de afgesloten buddy leggen hè.
Hopelijk wordt het weer nog ietsjes beter. Dinsdagmiddag heb ik een halve week vrij voor ik op vakantie ga, zou graag nog even rijden met temperaturen van boven de vijf graden en zonder pekel. Maar dat zal vast teveel gevraagd zijn.
Het mag morgen best gaan regenen als de tyfus hoor, geen probleem. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat de 60-wegen die ik in gedachten had, gestrooid zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 10:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pekel verdwijnt niet zonder veel regen
Ik bedacht het me gelukkig vlak voordat ik wilde wegrijden van huis, dus kon er nog mooi een beetje warm water overheen mikken.quote:Op maandag 23 november 2015 10:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Flesje slotontdooier meenemen. En dan dus niet in de afgesloten buddy leggen hè.
Hopelijk wordt het weer nog ietsjes beter. Dinsdagmiddag heb ik een halve week vrij voor ik op vakantie ga, zou graag nog even rijden met temperaturen van boven de vijf graden en zonder pekel. Maar dat zal vast teveel gevraagd zijn.
sommige van die wegen worden wel gestrooid, maar waarschijnlijk niet preventief.quote:Op maandag 23 november 2015 10:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het mag morgen best gaan regenen als de tyfus hoor, geen probleem. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat de 60-wegen die ik in gedachten had, gestrooid zijn.
Dan is het nog niet weg.quote:Op maandag 23 november 2015 10:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het mag morgen best gaan regenen als de tyfus hoor, geen probleem. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat de 60-wegen die ik in gedachten had, gestrooid zijn.
Met de KTM pak ik zo ook vol gas en dan op 't achterwiel door, maar dat is een ander verhaal .quote:Op maandag 23 november 2015 08:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met een XT kun je de drempels in een 30 zone rustig met 90 nemen
Handvatverwarming.quote:Op maandag 23 november 2015 22:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nog lekker een rondje kunnen rijden vandaag. Had alleen last van koude klauwen. Iemand tips voor goede handschoenen?
Makkelijk zelf te installeren?quote:Op maandag 23 november 2015 22:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Handvatverwarming.
15 euro bij DealExtreme en je wilt nooit meer zonder.
Het lastigste is dat je ergens 12V vandaan moet halen. Verder is het een kwestie van handvat eraf, handvat erop, en klaar. Ik had het er in een half uurtje op zitten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Makkelijk zelf te installeren?
Schakelen op de verlichting.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het lastigste is dat je ergens 12V vandaan moet halen. Verder is het een kwestie van handvat eraf, handvat erop, en klaar. Ik had het er in een half uurtje op zitten.
moet jij vandaag bij heisterkamp zijn?quote:Op maandag 23 november 2015 21:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Ik was er gisteren, ze hadden beter mij aan kunnen nemenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
moet jij vandaag bij heisterkamp zijn?
http://www.rtvoost.mobi/n(...)363729181.1448384744
alles nog heel?
Je werkt niet meer bij locopococololo?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik was er gisteren, ze hadden beter mij aan kunnen nemen
Nee gelukkig niet meer, wat een bende daar. Ik heb er welgeteld 2 maanden gewerkt en de rest van de 6 maanden thuis gezeten met loonquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je werkt niet meer bij locopococololo?
Gewoon doortrekken naar de accu, zo lastig is dat ook weer niet.quote:
Fijn als je het vergeet uit te zetten, of 1 of andere joker zet het knopje om terwijl je weg bent.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon doortrekken naar de accu, zo lastig is dat ook weer niet.
Maar wel makkelijk voorverwarmen zonder sleutelquote:Op woensdag 25 november 2015 00:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Fijn als je het vergeet uit te zetten, of 1 of andere joker zet het knopje om terwijl je weg bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2015 09:47 schreef Salatrel het volgende:
krijg net deze foto uit zweden via facebook
[ afbeelding ]Zal vooral op de snowmobile zijn in de winter gok ik? Minder betuttelend iig dan hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zitten dus op mijn GSXquote:Op woensdag 25 november 2015 01:59 schreef Maegrim het volgende:
Of voor 60 euro ekte Oxford hotgrips halen met computertje waardoor ie je accu niet leegtrekt
Zijn wel goedkoop te krijgen, 10 watt per hand:quote:Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die zitten dus op mijn GSX
Mijn advies: houdt die 45 euro in je zak, koop gewoon die Chinese dingen en dan heb he nog betere, makkelijker te bedienen grips ook als die grips je accu leeg trekken heeft je motor andere problemen waar je naar moet kijken.
Gewoon op de verlichting inderdaad. Net zo makkelijk, en het gaat gewoon met de sleutel mee uit. Voorverwarmen is nergens voor nodig.
veel te koud. Ik kijk wel op tv rtl7quote:Op woensdag 25 november 2015 16:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gaan er nog mensen naar Scheveningen aankomend weekend?
http://www.redbull.com/nl(...)-bull-knock-out-2015
Jupquote:Op woensdag 25 november 2015 16:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gaan er nog mensen naar Scheveningen aankomend weekend?
http://www.redbull.com/nl(...)-bull-knock-out-2015
Ongeacht de motor, duwen is kutquote:Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef Tunafish het volgende:
De tering zeg, zo'n lompe buffel als motor is leuk op de snelweg en in de regen en zulks, maar aanzienlijk minder grappig als je er een eindje mee moet lopen
Hij lekt benzine, en voor zover ik kon zien deed 'ie dat alleen wanneer de motor draait. Dus, dinsdagavond de hoes erover, gisteren met de trein naar mijn werk en vanmorgen naar de garage met de motor. Liep er vanmorgen heen, sleutel op contact en de naald van de benzinemeter bleef maar dalen Kon hem met de nodige moeite en lieve woordjes nog een keer starten, direct weggereden om zo ver mogelijk te komen, maar na 500 meter was het toch wel gedaan.
Ik ben nog steeds een beetje het gewicht van mijn suzuki gewend, en daarmee valt prima te lopen. Dit viel toch wel even tegen Gelukkig zit die garage op nog geen kilometer van m'n huis.
Wat rijd je nu inmiddels dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef Tunafish het volgende:
De tering zeg, zo'n lompe buffel als motor is leuk op de snelweg en in de regen en zulks, maar aanzienlijk minder grappig als je er een eindje mee moet lopen
Hij lekt benzine, en voor zover ik kon zien deed 'ie dat alleen wanneer de motor draait. Dus, dinsdagavond de hoes erover, gisteren met de trein naar mijn werk en vanmorgen naar de garage met de motor. Liep er vanmorgen heen, sleutel op contact en de naald van de benzinemeter bleef maar dalen Kon hem met de nodige moeite en lieve woordjes nog een keer starten, direct weggereden om zo ver mogelijk te komen, maar na 500 meter was het toch wel gedaan.
Ik ben nog steeds een beetje het gewicht van mijn suzuki gewend, en daarmee valt prima te lopen. Dit viel toch wel even tegen Gelukkig zit die garage op nog geen kilometer van m'n huis.
In 20 km glipte mijn achterwiel 2-3 keer dus ik heb er maar de brui aan gegeven.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:07 schreef Sarasi het volgende:
Dan lekt 'ie ook niet meer gewoon een beetje benzine, wauw. Maar 500m gereden is toch de helft nog kunnen rijden!
Ik maakte gisteren even een kwispel met het achterwiel toen ik wat te vroeg de bocht uit wilde acceleren. Na anderhalve week stilstaan was die brommer toch behoorlijk enthousiast. En natuurlijk ga ik VANDAAG mijn Drift pas monteren.
Vandaag nergens last van gehad, heerlijk gereden.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In 20 km glipte mijn achterwiel 2-3 keer dus ik heb er maar de brui aan gegeven.
Ik heb zo'n 300km voor AR gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vandaag nergens last van gehad, heerlijk gereden.
Volgens de meneer van de garage was de benzineslang rot, dus dat verklaart wel dat ie een beetje leegloopt. Ik was inderdaad allang blij dat ik die eerste 500 meter nog heb kunnen rijdenquote:Op donderdag 26 november 2015 12:07 schreef Sarasi het volgende:
Dan lekt 'ie ook niet meer gewoon een beetje benzine, wauw. Maar 500m gereden is toch de helft nog kunnen rijden!
Ik maakte gisteren even een kwispel met het achterwiel toen ik wat te vroeg de bocht uit wilde acceleren. Na anderhalve week stilstaan was die brommer toch behoorlijk enthousiast. En natuurlijk ga ik VANDAAG mijn Drift pas monteren.
Klopt, maar bij de een is het iets minder kut dan bij de ander.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ongeacht de motor, duwen is kut
Een XJ900 met volle badkuip. Heerlijk uit de wind en regen, warmte van het blok lekker via je benen omhoog, maar een beetje deftig door de bocht is me nog niet geluktquote:Op donderdag 26 november 2015 13:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat rijd je nu inmiddels dan?
Ik heb er ook een bloedhekel aan om de Bandit te duwen. Niet eens zozeer vanwege het gewicht, maar met dat stuur van 82cm is het vasthouden behoorlijk onhandig
lolquote:Op donderdag 26 november 2015 18:44 schreef Tunafish het volgende:
Dat ding stop je in je rugtas en je loopt lekker verder
Ik heb liever geen kwakjes in mijn nek.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:43 schreef Nero22 het volgende:
Dat baby Kwakje gooi ik gewoon in mijn nek.
* Nero22 klopt gauw af
stijner? hoe bevalt je dat? stijner zelf is chill, maar service is tegenwoordig echt een ramp.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef Tunafish het volgende:
De tering zeg, zo'n lompe buffel als motor is leuk op de snelweg en in de regen en zulks, maar aanzienlijk minder grappig als je er een eindje mee moet lopen
Hij lekt benzine, en voor zover ik kon zien deed 'ie dat alleen wanneer de motor draait. Dus, dinsdagavond de hoes erover, gisteren met de trein naar mijn werk en vanmorgen naar de garage met de motor. Liep er vanmorgen heen, sleutel op contact en de naald van de benzinemeter bleef maar dalen Kon hem met de nodige moeite en lieve woordjes nog een keer starten, direct weggereden om zo ver mogelijk te komen, maar na 500 meter was het toch wel gedaan.
Ik ben nog steeds een beetje het gewicht van mijn suzuki gewend, en daarmee valt prima te lopen. Dit viel toch wel even tegen Gelukkig zit die garage op nog geen kilometer van m'n huis.
Nee man, dat zou ik niet gelopen hebben nu ik in Apeldoorn woon In Enschede wel altijd daarheen geweest, vond het een prima tent.Kerel zelf is inderdaad een toffe gast, die andere lui waren ook altijd wel aardig en regelden doorgaans prima prijsjes. Nu was ik daar met die Suzuki ook wel zo'n beetje iedere maand aan de beurt dus ze hebben alsnog genoeg aan me verdiendquote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
stijner? hoe bevalt je dat? stijner zelf is chill, maar service is tegenwoordig echt een ramp.
ja ik!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Dikke kans dat er deze winter een Zero komt
Iemand nog een K75RT pekelfiets kopen?
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:47 schreef Erasmo het volgende:
Jij bent er snel bij
Ik moet nog wachten op antwoord van een Duitse motordealer en dan ga ik dingen in beweging zetten.
Nee, dank je . Zou die baksteen gewoon in 't kanaal dumpen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Dikke kans dat er deze winter een Zero komt
Iemand nog een K75RT pekelfiets kopen?
mooi man. Of is t een verrotte fiets?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dank je . Zou die baksteen gewoon in 't kanaal dumpen.
Hmm, als je dat nou een week eerder gezegd had..quote:Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Dikke kans dat er deze winter een Zero komt
Iemand nog een K75RT pekelfiets kopen?
verklaard meteen waarom ik je s'ochtends niet meer spotquote:Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nee man, dat zou ik niet gelopen hebben nu ik in Apeldoorn woon In Enschede wel altijd daarheen geweest, vond het een prima tent.Kerel zelf is inderdaad een toffe gast, die andere lui waren ook altijd wel aardig en regelden doorgaans prima prijsjes. Nu was ik daar met die Suzuki ook wel zo'n beetje iedere maand aan de beurt dus ze hebben alsnog genoeg aan me verdiend
Huhu, dat zal inderdaad best lastig zijnquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
verklaard meteen waarom ik je s'ochtends niet meer spot
lolquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
Prachtig plaatje .
Ik ken hem met de tekst: Play dead, KTM's are coming.
Indien motor uit; niet boeiend.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:18 schreef Nero22 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het voor een motor echt relaxt is om "voor de lol" (/training) neergelegd te worden.
[..]
lol
Neuh, dat is voor je bezoeken aan de Touratech dealer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Erasmo het volgende:
Dus dáárom rijden ze allemaal met zijkoffers!
Hoeveel meuk moet je wel niet mee willen nemen? Koop dan een X5.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Neuh, dat is voor je bezoeken aan de Touratech dealer.
Nog beter is deze:
https://www.facebook.com/100001217625522/videos/1015737445143500/
Jezus man een koffer voor je stoeltjes. Ja hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:03 schreef Hyperdude het volgende:
Nog beter is deze:
https://www.facebook.com/100001217625522/videos/1015737445143500/
En dan gewoon met die digital camo stickers erop.quote:
Waarom is dat zo'n heel gedoe dan? Kun je niet gewoon naar een dealer gaan en zeggen doemijdiemaar?quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:02 schreef Erasmo het volgende:
De onderhandelingen voor de Zero lopen gestaag door, ik hoop er met twee-drie weken een op kenteken te hebben
Dus rond die tijd komt ook mijn K75rt met zijkoffers vrij als pekelfiets.
Volgens mij moet ie uit Duitsland komen.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n heel gedoe dan? Kun je niet gewoon naar een dealer gaan en zeggen doemijdiemaar?
Dat moest de badkuip waar hij nu mee rijdt ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie uit Duitsland komen.
Dat is het ook, maar daarom ook een goeie keus voor het Amsterdamse. Al het andere wordt onder je kont vandaan gejat als ik zo de topics voorbij zie komen op MF.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:28 schreef Drinky het volgende:
Ziet eruit als een dertien in een dozijn jap
Je kunt natuurlijk ook gewoon in een fatsoenlijke stad gaan wonen.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar daarom ook een goeie keus voor het Amsterdamse. Al het andere wordt onder je kont vandaan gejat als ik zo de topics voorbij zie komen op MF.
Niet voor die prijs die ik nu betaal en het verdere gemak dat het me geeft. Maar goed, dat is beetje off-topic.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon in een fatsoenlijke stad gaan wonen.
Goedkoop huren in Amsterdam? Hoe dan?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Niet voor die prijs die ik nu betaal en het verdere gemak dat het me geeft. Maar goed, dat is beetje off-topic.
Haal hem uit Duitsland, daar is het 2015 modeljaar ¤1500 goedkoper als wat ze hier voor het 2014 model vragen. Daarvoor wil ik best wel met een busje naar Duitsland rijdenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n heel gedoe dan? Kun je niet gewoon naar een dealer gaan en zeggen doemijdiemaar?
Aanbod valt vies tegen. Hebben alle potentiële verkopers de motoren al in de winterstalling geplaatst ofzo?quote:Op maandag 30 november 2015 09:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, weer terug in het land. Even sinterklaas lief aankijken.
zou mij ook niets verbazen. Heb het idee dat bijvoorbeeld mijn motor nu voor minder wordt verkocht dan toen ik hem kocht. Nu scheelt het maar een paar 100 euro, maar op zulke bedragen is dat aanzienlijkquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Erasmo het volgende:
Die wachten tot de lente als de prijzen weer op peil zijn.
En ik wilde juist in de winter een motor kopen omdat het dan goedkoper zou zijn. Als je een motor kan vinden...quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Erasmo het volgende:
Die wachten tot de lente als de prijzen weer op peil zijn.
Ik zou met jouw trackrecord niet gelijk een nieuwe motor kopenquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik wilde juist in de winter een motor kopen omdat het dan goedkoper zou zijn. Als je een motor kan vinden...
Ik moet me inhouden om morgen niet naar de dealer te lopen en een motor uit te zoeken.
Hoezo? Ik heb er maar 1 total-loss gereden. De tweede was gewoon een miskoop.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou met jouw trackrecord niet gelijk een nieuwe motor kopen
Als je mazzel hebtquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb er maar 1 total-loss gereden. De tweede was gewoon een miskoop.
Of bedoel je 'Drie keer is scheepsrecht is in jouw geval een motor die in brand vliegt of zelfs explodeert.'?
Ninja 250R kopen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik wilde juist in de winter een motor kopen omdat het dan goedkoper zou zijn. Als je een motor kan vinden...
Ik moet me inhouden om morgen niet naar de dealer te lopen en een motor uit te zoeken.
Hier rijdt het gros op een Honda CB Unicorn rond, dat wat voor jou?quote:
Eencilinder lijkt me ook niet jouw ding. Maar gewoon weer een fireblade of wat is het plan?quote:
Weer een fireblade? Ik heb nooit een fireblade gehad. Thundercat en daarna een R6.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eencilinder lijkt me ook niet jouw ding. Maar gewoon weer een fireblade of wat is het plan?
Hier: http://vdheydenmotors.nl/motoren/motor-occasionsquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weer een fireblade? Ik heb nooit een fireblade gehad. Thundercat en daarna een R6.
Wordt waarschijnlijk een CBR600RR, CBR600F4i, GSX-R600, ZX-6R ofzo. Ja, de CBR600F4i hoort niet thuis in dit rijtje.
Je vergeet de Daytona 675 in je lijstjequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weer een fireblade? Ik heb nooit een fireblade gehad. Thundercat en daarna een R6.
Wordt waarschijnlijk een CBR600RR, CBR600F4i, GSX-R600, ZX-6R ofzo. Ja, de CBR600F4i hoort niet thuis in dit rijtje.
Thundercat bedoelde ik ja.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weer een fireblade? Ik heb nooit een fireblade gehad. Thundercat en daarna een R6.
Wordt waarschijnlijk een CBR600RR, CBR600F4i, GSX-R600, ZX-6R ofzo. Ja, de CBR600F4i hoort niet thuis in dit rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |