abonnement Unibet Coolblue
pi_157288767


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_157294735
Lief dagboek,

Daar ben ik weer.

De baby Kwak deed het vanmorgen weer zoals vanouds.

okdoei.
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:03:41 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157295069
Lief dagboek,

Sinds zaterdag ben ik niet intiemer geweest dan een streling bij het pakken van mijn trapfiets.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:30:50 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157295557
Lief dagboek,

Morgen weer knallen op een Zero *O*

Kusjes Erasmo
pi_157296679
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:30 schreef Erasmo het volgende:
Lief dagboek,

Morgen weer knallen op een Zero *O*

Kusjes Erasmo
from Hero to zero
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157296756
Ik duik in blik
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157306156
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/

It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:59:30 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157306231
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/


nou idd. Rendered crap en alle links zijn dood
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157306269
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

nou idd. Rendered crap en alle links zijn dood
Nou ja. Ik ben er even oppervlakkig doorheen gescrolled, en vond de informatie wel goed. Het drukt je wel even op de feiten.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 4 november 2015 @ 00:05:32 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157306308
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:02 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Nou ja. Ik ben er even oppervlakkig doorheen gescrolled, en vond de informatie wel goed. Het drukt je wel even op de feiten.
"Wear your gear"

In de vs is die boodschap iets meer nodig dan hier.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157306652
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/

[..]
Informatieve site ja :) Vooral zien hoe de meeste ongelukken nou voorkomen is wel interessant. Moet zeggen dat het aadig strookt met de "pfew"-momenten die ik onderweg meemaak. De keer dat ik het dichtste bij een crash met een ander was, is inderdaad toen iemand linksaf sloeg de weg over. Was tevens mijn eerste en enige stoppie :+

De enige keer dat ik daadwerkelijk hard op mijn plaat gegaan ben was dan weer zonder ander voertuig te raken, al was het wel met remmen voor een auto die stil bleef staan bij een groen licht.

Verder zelfde ervaring als Sala trouwens, voor mij inmiddels bijna twee jaar geleden, maar mijn schouder is nog steeds niet de oude :{ Ook met full-gear trouwens. Alleen werkt gear voornamelijk tegen schuiven en helaas maar bar weinig tegen impact en het onvrijwillig bewegen van gewrichten..


Wel mooi herkenbaar ook, dat tweede filmpje bij Car turning left. "Flikker op je met ambulance, mijn motor ligt daar godverdomme!" _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door BlackLining op 04-11-2015 01:07:41 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157307221
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157309758
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/


Interessant om de getallen eens verzameld te zien. :)

En Minions! :D *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_157310557
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:54 schreef Nero22 het volgende:
Goeie website dit
http://rideandstayalive.com/


Even er vanuit gaande dat de cijfers wel kloppen, stoort het mij wel dat de grootte van die cirkels een ontzettend vertekend beeld geven. Nee, ik ga niet mierenneuken op een uit de losse pols getekend figuurtje, als er in ieder geval nog enigszins de moeite is gedaan om een realistische weergave neer te zetten, maar dit is echt een beetje jammer. Teken dan niets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door mjan op 04-11-2015 12:00:34 ]
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_157312327
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:55 schreef mjan het volgende:

[..]

Even er vanuit gaande dat de cijfers wel kloppen, stoort het mij wel dat de grootte van die cirkels een ontzettend vertekend beeld geven. Nee, ik ga niet mierenneuken op een uit de losse pols getekend figuurtje, als er in ieder geval nog enigszins de moeite is gedaan om een realistische weergave neer te zetten, maar dit is echt een beetje jammer. Teken dan niets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bolletjes zijn te klein.
Geen referral hier.
pi_157315148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

De bolletjes zijn te klein.
Klein beetje maar hoor. De cirkel die 25% zou moeten weergeven, komt overeen met 7.8% van het totaal aantal ongelukken. De dodelijke ongelukken laat 0.5% zien, ipv 4.7%.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_157318451
Jezus mensen. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157318703
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef Nero22 het volgende:
Jezus mensen. :')
Sorry, beroepsdeformatie :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_157318795
Ik kreeg net dit van mijn verzekering in de mail:

"Onlangs heeft u in uw Beste-in-1 pakket (ook) een motorverzekering afgesloten. Helaas hebben wij een fout gemaakt met het berekenen van de premie. Dat betekent dat u nu te weinig betaalt voor uw motorverzekering. Wij vinden dat heel vervelend en bieden u daarvoor onze excuses aan. Hieronder leest u wat er mis is gegaan en hoe we de fout gaan herstellen.

Verkeerde cilinderinhoud gebruikt
Bij het berekenen van de premie, is gerekend met een te lage cilinderinhoud. Namelijk met een cilinderinhoud van 2,3 of 4. U kunt dit ook terugzien op uw polisblad. De premie van uw motorverzekering wordt onder andere berekend op basis van de cilinderinhoud. Omdat is gerekend met een verkeerde cilinderinhoud is de premie die u nu betaalt te laag.

Andere verzekeraar voordeliger
Wij hebben een fout gemaakt en daar mag u niet de dupe van worden. Daarom hebben wij gekeken of u met de hogere premie nog steeds het best verzekerd bent bij Reaal. Dat is niet zo, want nu blijkt ASR Verzekeringen voordeliger voor u te zijn. Bij deze verzekeraar betaalt u per maand 7,07 euro. De eerstvolgende keer dat u premie betaalt, wordt deze (nieuwe) premie van uw rekening afgeschreven. Binnen enkele dagen ontvangt u de aangepaste polis per e-mail van ons."


Nee ok, ik mag niet de dupe worden, maar mijn verzekering wordt wel bijna dubbel zo duur (4 naar 7). :')

Verder is mijn suzuki bandit 600 s volgens mij gewoon 4 cilinder, dus slaat de argumentatie verder ook nergens op. Lekker dan (niet dat die 36 euro per jaar me veel boeit, maar ik vind het niet kunnen dat ik een abonnement afsluit voor een jaar en na 2 maanden besluiten ze ineens de prijs te verhogen).
  woensdag 4 november 2015 @ 18:41:57 #20
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_157319046
Dat is idd een 4-cil. Je kan per dag opzeggen hoor, tegenwoordig. Zij maken een fout, premie is anders dan samen overeengekomen, dus je kan gewoon weg. En anders kon dat standaard al.
pi_157319050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kreeg net dit van mijn verzekering in de mail:

"Onlangs heeft u in uw Beste-in-1 pakket (ook) een motorverzekering afgesloten. Helaas hebben wij een fout gemaakt met het berekenen van de premie. Dat betekent dat u nu te weinig betaalt voor uw motorverzekering. Wij vinden dat heel vervelend en bieden u daarvoor onze excuses aan. Hieronder leest u wat er mis is gegaan en hoe we de fout gaan herstellen.

Verkeerde cilinderinhoud gebruikt
Bij het berekenen van de premie, is gerekend met een te lage cilinderinhoud. Namelijk met een cilinderinhoud van 2,3 of 4. U kunt dit ook terugzien op uw polisblad. De premie van uw motorverzekering wordt onder andere berekend op basis van de cilinderinhoud. Omdat is gerekend met een verkeerde cilinderinhoud is de premie die u nu betaalt te laag.

Andere verzekeraar voordeliger
Wij hebben een fout gemaakt en daar mag u niet de dupe van worden. Daarom hebben wij gekeken of u met de hogere premie nog steeds het best verzekerd bent bij Reaal. Dat is niet zo, want nu blijkt ASR Verzekeringen voordeliger voor u te zijn. Bij deze verzekeraar betaalt u per maand 7,07 euro. De eerstvolgende keer dat u premie betaalt, wordt deze (nieuwe) premie van uw rekening afgeschreven. Binnen enkele dagen ontvangt u de aangepaste polis per e-mail van ons."


Nee ok, ik mag niet de dupe worden, maar mijn verzekering wordt wel bijna dubbel zo duur (4 naar 7). :')

Verder is mijn suzuki bandit 600 s volgens mij gewoon 4 cilinder, dus slaat de argumentatie verder ook nergens op. Lekker dan (niet dat die 36 euro per jaar me veel boeit, maar ik vind het niet kunnen dat ik een abonnement afsluit voor een jaar en na 2 maanden besluiten ze ineens de prijs te verhogen).
dan bel je ze en zeg je op samen met alle andere producten die je bij ze hebt lopen en kijk je of het ze die 36 euro waard is?
pi_157319163
Ik betaal nu 13¤ premie per maand voor een fazer uit 2008. WA+casco en dagwaarde terug bij diefstal. Is dit veel of niet?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_157319319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik betaal nu 13¤ premie per maand voor een fazer uit 2008. WA+casco en dagwaarde terug bij diefstal. Is dit veel of niet?
Valt wel mee, ik betaal ¤19,70 per maand voor een GSX-F uit '98, die overigens afgevoerd is naar 35 kW. Dit is inclusief winterstop.
pi_157319385
Volgens mij heb ik nog steeds 30% korting op mijn verzekering waar ik eigenlijk geen recht meer op heb.. :X
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157319505
Al gebeld uiteraard. Ze gaan het nakijken en bellen me er morgen over terug.

Toch vind ik het een bizarre gang van zaken. Zij maken een fout (denken ze) en gaven me een lage premie. Na de deal gemaakt te hebben willen ze 2 maanden later ineens de prijs verhogen. Zo werkt dat toch niet.

Ik zal mijn gelijk wel krijgen aangezien t gewoon 4 cilinder is. Maar als dat niet zo zijn geweest voelde me ik toch de aap in gelogeerd.

Opstappen had dan gekund, maar daar heb ik allemaal geen zin in voor dat tientje dat ik dan misschien bespaar.

Ik heb trouwens alleen WA, verder niks. Vandaar de lage premie ook.
pi_157320148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al gebeld uiteraard. Ze gaan het nakijken en bellen me er morgen over terug.

Toch vind ik het een bizarre gang van zaken. Zij maken een fout (denken ze) en gaven me een lage premie. Na de deal gemaakt te hebben willen ze 2 maanden later ineens de prijs verhogen. Zo werkt dat toch niet.

Ik zal mijn gelijk wel krijgen aangezien t gewoon 4 cilinder is. Maar als dat niet zo zijn geweest voelde me ik toch de aap in gelogeerd.

Opstappen had dan gekund, maar daar heb ik allemaal geen zin in voor dat tientje dat ik dan misschien bespaar.

Ik heb trouwens alleen WA, verder niks. Vandaar de lage premie ook.
Kijk maar in de algemene voorwaarden, daarin staat waarschijnlijk dat ze gerechtigd zijn de premie eenzijdig te wijzigen.

Wettelijk gezien heb jij dan ook het recht om op te zeggen als ze een eenzijdige wijziging aankondigen, dat dan weer wel.
Geen referral hier.
pi_157320161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik betaal nu 13¤ premie per maand voor een fazer uit 2008. WA+casco en dagwaarde terug bij diefstal. Is dit veel of niet?
Dat ligt aan een aantal factoren of dat veel is of niet; de regio waar je woont (risicogebied of niet), wat jouw leeftijd is, hoeveel schadevrije jaren je hebt opgebouwd, of je alleen de motor hebt verzekerd of ook evt extra accesoires etc. etc.
Weinig zinnigs over te zeggen op dit moment.
pi_157320534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Kijk maar in de algemene voorwaarden, daarin staat waarschijnlijk dat ze gerechtigd zijn de premie eenzijdig te wijzigen.

Wettelijk gezien heb jij dan ook het recht om op te zeggen als ze een eenzijdige wijziging aankondigen, dat dan weer wel.
Dus ik kan ze nu ook een mail sturen. Dat door het goede weer ik meer rijd dan gepland in november. Maar dat zij er niet de dupe van hoeven te zijn. En dat ik vanaf nu dus 2 euro per maand ga betalen.
pi_157321381
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus ik kan ze nu ook een mail sturen. Dat door het goede weer ik meer rijd dan gepland in november. Maar dat zij er niet de dupe van hoeven te zijn. En dat ik vanaf nu dus 2 euro per maand ga betalen.
Nee, want dat ben je niet overeen gekomen.
Geen referral hier.
  woensdag 4 november 2015 @ 21:15:21 #30
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157323016
Zal ik ze morgen eens bellen voor een elektrische motor met 0cc? :P
pi_157323689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:15 schreef Erasmo het volgende:
Zal ik ze morgen eens bellen voor een elektrische motor met 0cc? :P
Hoe staat het met jou en de Zero? Aanschaffen?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 4 november 2015 @ 21:53:43 #32
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157324204
Heb vandaag een toko gevonden die een Chademo inlet wil plaatsen. Het wordt met de dag concreter, hoop begin 2016 elektrisch rond te zoeven.
pi_157324993
Max no claim korting is toch wel handig
pi_157330319
Vanmorgen heb ik navraag gedaan bij de acceptatie afdeling over de premieverhoging en de opmerking wat u mij vertelde over het aantal cylinders van de motor.

De premie van uw motorverzekering was eerst gebaseerd op het aantal cylinders. Dit is niet juist en de premie van de motorverzekering had eigenlijk berekend moeten worden op de cylinderinhoud. Vandaar dat deze premiewijziging heeft plaatsgevonden.

Het aantal cylinders (4) klopt inderdaad en daar is ook niks aan veranderd. Ik heb de gegevens van uw motor die wij hebben in het systeem toegevoegd in de bijlage.

Helaas is het niet mogelijk om de premie terug te draaien naar het oorspronkelijke bedrag. Mocht u door deze wijziging toch besluiten te willen overstappen naar een andere verzekeraar dan is dit wel mogelijk. De motorverzekering is dagelijks opzegbaar en kent geen opzegtermijn. Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.
pi_157330350
Dus ik bellen. Waar dit nou weer op slaat. Eerst gaat t om 4 cilindera, nu om inhoud.

Uiteindelijk was de conclusie van mevrouw van klantenservice dat ik blij mocht zijn met de eerste 2 maanden van mijn verzekering. Dat ik daar het afgesproken bedrag voor had betaald.

Erg sympathiek dus..


Heeft iemand nog een goedkope wa verzekering? Er was er eentje voor motorrijders specifiek toch? Heb die hier wel ooit langs zien komen.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:02:27 #36
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157330361
KNMV is niet zo duur volgens mij.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157330842
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:02 schreef Catch22- het volgende:
KNMV is niet zo duur volgens mij.
wel.

Unive was goedkoper voor mij iig
  donderdag 5 november 2015 @ 10:37:28 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157330861
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:35 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wel.

Unive was goedkoper voor mij iig
oke. Ik zit zelf bij de partij die ook mijn auto, avp, rechtsbijstand, overlijdensrisico en opstal doet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157330954
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

oke. Ik zit zelf bij de partij die ook mijn auto, avp, rechtsbijstand, overlijdensrisico en opstal doet.
ik was lid van knmv en had mijn verzekering ook daar. Toen kreeg ik bij prolongatie bericht dat mijn premie, ondanks schadevrij rijden, niet zou dalen maar door tegenvallende resultaten juist zou stijgen!

Ondanks dat ik vanwege knmv lidmaatschap korting kreeg op de verzekering was unive zelfs voor de stijging al goedkoper. Knmv verzekering en lidmaatschap beide opgezegd.

Betaal nu 16 euro per maand voor mijn XT uit 2012 voor wa + beperkt casco + rechtsbijstand verkeer(al profijt van gehad) en alle accessoires en kleding is ook meeverzekerd
pi_157331019
Reaal bleek ook goedkoop. 7,01 ga ik betalen.

Weg bij Independer. Waardeloos hoe ze met klanten omgaan.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:49:35 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157331046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Reaal bleek ook goedkoop. 7,01 ga ik betalen.

Weg bij Independer. Waardeloos hoe ze met klanten omgaan.
Je moet niet overdrijven natuurlijk; een foutje kan gemaakt worden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 november 2015 @ 10:52:17 #42
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157331092
Reaal belt me zo voor een offerte :D
  donderdag 5 november 2015 @ 11:23:54 #43
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157331631
En teruggebeld. WA is ¤1,94 per maand _O-
pi_157331693
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:23 schreef Erasmo het volgende:
En teruggebeld. WA is ¤1,94 per maand _O-
Verrek. Hoe dat dan? Veel schadevrije jaren?
  donderdag 5 november 2015 @ 11:29:19 #45
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157331725
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Verrek. Hoe dat dan? Veel schadevrije jaren?
6. Maar ik denk dat de 0cc het systeem een beetje gebroken heeft :P
pi_157331826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:29 schreef Erasmo het volgende:

[..]

6. Maar ik denk dat de 0cc het systeem een beetje gebroken heeft :P
Haha dat zou goed kunnen. Waarom niet de echte waarde ingevuld?

Van verzekeruzelf.nl kreeg ik net nog een mail dat het voor 6 euro kon. Maar telaat (geen zin om veel moeite te doen voor 12e per jaar besparing).
  donderdag 5 november 2015 @ 11:36:17 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157331855
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Haha dat zou goed kunnen. Waarom niet de echte waarde ingevuld?

Van verzekeruzelf.nl kreeg ik net nog een mail dat het voor 6 euro kon. Maar telaat (geen zin om veel moeite te doen voor 12e per jaar besparing).
dat is de echte waarde :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157332692
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat is de echte waarde :P
Hoe dan?
  donderdag 5 november 2015 @ 12:19:50 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157332757
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe dan?
Gaat om een elektrische fiets toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 november 2015 @ 12:24:27 #50
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157332823
:Y
pi_157332982
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:29 schreef Erasmo het volgende:

[..]

6. Maar ik denk dat de 0cc het systeem een beetje gebroken heeft :P
Zero DS?
Geen referral hier.
  donderdag 5 november 2015 @ 12:35:17 #52
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157333022
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zero DS?
S. Heb alle range nodig.
pi_157336747
Elektrische motoren... ;(

Hele beleving weg, foetsie, de prullenbak in :N
pi_157336872
KTM heeft een elektrische SM _O- ding weegt 106kg _O-
pi_157337890
Doe mij maar een lekkere ouwe 4 takt met benzine spugende carbs die veelste rijk zijn afgesteld zonder elektronische poespas _O_

Dat is mijn duit in het zakje betreffende milieuzaken :7

ik word oud denk ik
  donderdag 5 november 2015 @ 22:41:23 #56
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157349222
Muh Ninja!:

pi_157349371
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Doe mij maar een lekkere ouwe 4 takt met benzine spugende carbs die veelste rijk zijn afgesteld zonder elektronische poespas _O_

Dat is mijn duit in het zakje betreffende milieuzaken :7

ik word oud denk ik
dan liever 2takt, als over crosser gaat... lekker schreeuwen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157351577
quote:
13s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Elektrische motoren... ;(

Hele beleving weg, foetsie, de prullenbak in :N
Mwa, ik heb er ook eens op gereden en het komt dichter in de buurt van motorrijden dan ik voorheen dacht, moet ik zeggen. Had het idee dat ik het met de Zero vooral qua model niet kon vinden, vond het stuurgedrag erg ondermaats. Maar goed, ik heb er alleen maar op een oefenterrein mee gereden dus wat zegt dat.

Dat trillen, stinken en meuren maakt het desondanks toch wel af ja _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157362043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef Erasmo het volgende:
Muh Ninja!:

Man man man :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157364451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef Erasmo het volgende:
Muh Ninja!:

_O- Prutser :')
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:29:47 #61
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157364771
levensgevaarlijk! met topsnelheid op zijn plaat, maar goed dat ie nog naar het gras kan sturen ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:31:56 #62
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157364827
Dat krijg je als je zonder rijbewijs mag rijden. Maar beter op een scooter dan op een echte motor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157365669
Ik vond de sokjes vooral aandoenlijk.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 6 november 2015 @ 19:32:45 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157365908
Had eergisteren trouwens een noodstopje op glad wegdek:


Een paar honderd meter verderop was een botsing op de linkerbaan waardoor de achterliggende boel rap tot stilstand kwam.
  vrijdag 6 november 2015 @ 19:38:13 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157366020
Je zat ook lekker op te letten :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:12:29 #66
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157366745
Ja en nee. Ik had uiteraard wel in de gaten dat er geremd werd en was zelf ook al aan het remmen maar zoals je kan zien ging het rond 0:09 naar instastop voor me. Daarom is afstand houden belangrijk kinderkes :P
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:02:57 #67
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157368161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:12 schreef Erasmo het volgende:
Ja en nee. Ik had uiteraard wel in de gaten dat er geremd werd en was zelf ook al aan het remmen maar zoals je kan zien ging het rond 0:09 naar instastop voor me. Daarom is afstand houden belangrijk kinderkes :P
Daarom altijd thv het rechter achterwiel ^O^ hoef je maar een halve meter naar rechts
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:18:24 #68
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157368751
Had zelf voor links gekozen hier want je weet niet wat er rechts aan komt.
pi_157369351
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Had zelf voor links gekozen hier want je weet niet wat er rechts aan komt.
Je zat gewoon te slapen :z
pi_157374405
Die auto was al de hele tijd aan het remmen dus aan de remlichten kon je het al niet zien.

Het kan ook juist zo zijn dat je in je spiegels checkt of er iemand achter je zit en je eventueel een noodstop kunt maken, en dat er dan juist extra geremd wordt en dat je dat moment even mist. Dat had ik dus. :') Op film weet je dat het eraan zit te komen en is het makkelijk om te roepen dat iemand niet oplet.
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:00:27 #71
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_157382663
Nog een remmert.
Zo moet het dus niet.
Gebruik zelf liever de rem aan de voorkant. :P


Lijkt bijna of de motor wraak wil nemen op de berijder. :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_157382908
Zo'n momentje had ik laatst ook nog, maar dan alleen een piepende band zonder gevolgen :X
Auto uit tegemoet komende richting leek het wel een goed idee om opa op de fiets te laten oversteken, zonder dat ie voorrang had. Opa keek vervolgens niet mijn kant op...
pi_157384797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:32 schreef Erasmo het volgende:
Had eergisteren trouwens een noodstopje op glad wegdek:


Een paar honderd meter verderop was een botsing op de linkerbaan waardoor de achterliggende boel rap tot stilstand kwam.
Ja, en dan heb je het toch niet breed met die enkele schijf van de K :')

quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:41 schreef Erasmo het volgende:
Muh Ninja!:

:').
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:04:51 #74
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157385054
Ik heb dubbele :P
pi_157407506
Even een rondje gereden nog. Zag ik onderweg een gigantische plastic zak op de weg liggen waar je als motorrijder nog in zou passen. Dus ik mijn goede daad gedaan, omgekeerd, zak opgepakt.. Maar ja, dan rijd je dus zelf met zo'n gigantische windvangende zak aan je stuur waar je nergens mee heen kunt :')


Heb dat ding uiteindelijk maar om die lantaarnpaal heen geknoopt :')

[ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 08-11-2015 19:00:51 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157411975
quote:
10s.gif Op zondag 8 november 2015 18:51 schreef BlackLining het volgende:
Even een rondje gereden nog. Zag ik onderweg een gigantische plastic zak op de weg liggen waar je als motorrijder nog in zou passen. Dus ik mijn goede daad gedaan, omgekeerd, zak opgepakt.. Maar ja, dan rijd je dus zelf met zo'n gigantische windvangende zak aan je stuur waar je nergens mee heen kunt :')


Heb dat ding uiteindelijk maar om die lantaarnpaal heen geknoopt :')
Waarom rol je hem niet op dan? Dan komt er geen lucht in.
Geen referral hier.
pi_157412194
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Waarom rol je hem niet op dan? Dan komt er geen lucht in.
Ja. Rijdend. Door de bebouwde kom. Met vluchtheuvels en voetgangers en meer van zulks een ellende. :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157455384
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 11 november 2015 @ 13:15:41 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157468270
tussen het voorspatbord en de voorvork vind ik em best lelijk met die lampen en dat kapje erop
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157469721
Die radiator lijkt ook wel erg dicht op het wiel te zitten.
pi_157469829
Hij oogt veel te klein/kort
pi_157477758
Iemand een idee waar ik onderdelen kan kopen om mijn standaard fazer wat op te leuken? Denk aan andere spiegels, verlichting etc.
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 11 november 2015 @ 20:44:26 #84
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157477809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand een idee waar ik onderdelen kan kopen om mijn standaard fazer wat op te leuken? Denk aan andere spiegels, verlichting etc.
Bmw dealer

Hihi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157477990
ook geen fan van die Triumph, het is allemaal net niet.
BMW heeft een demo van de s1000rr laten zien.
Benieuwd wat Yamaha straks gaat presenteren, zag al een reader site voorbij komen ergens.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157485909
Street triple rx > speed triple. Ook qua standaarduitrusting en boven dien 4k goeiekoper
pi_157549753
Yeah, ik heb weer een tweewieler :9
Tevens het koopje van het jaar *O*





I are Baboon
  zaterdag 14 november 2015 @ 18:18:31 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157549861
Leuke fietsjes. Welke is het?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157549889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:18 schreef Catch22- het volgende:
Leuke fietsjes. Welke is het?
Kawasaki ZX7-R
I are Baboon
  zaterdag 14 november 2015 @ 18:23:23 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157549943
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:20 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Kawasaki ZX7-R
Leuk :) zijn inderdaad vaak niet zo duur.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157550066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:13 schreef pindaplukker het volgende:
Yeah, ik heb weer een tweewieler :9
Tevens het koopje van het jaar *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Koopje van het jaar... Ik voel de bui al hangen.
  zaterdag 14 november 2015 @ 18:31:38 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157550076
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Koopje van het jaar... Ik voel de bui al hangen.
Ja het vorige koopje van het jaar in dit topic was geen doorslaand succes
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157550384
Aardig fietsje :) maat van me heeft eenzelfde gehad. Voor een Kawasaki doen ze het prima :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157551606
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja het vorige koopje van het jaar in dit topic was geen doorslaand succes
Haha, wat heb ik gemist dan?
I are Baboon
  zaterdag 14 november 2015 @ 19:49:09 #95
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157551700
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 19:43 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Haha, wat heb ik gemist dan?
De r6 van Sjef heb je niet gemist toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157551750
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 19:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

De r6 van Sjef heb je niet gemist toch?
Tijdje niet op Fok gezeten, maar laat me raden, gescheurde cilinderwand? :P
I are Baboon
pi_157551800
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 19:52 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Tijdje niet op Fok gezeten, maar laat me raden, gescheurde cilinderwand? :P
:'(
pi_157555622
Staan die oude r6jes bekend om, dus als het een koopje was, zat het er aan te komen :{
I are Baboon
pi_157595243
750cc machines rijden best prima :)
  maandag 16 november 2015 @ 15:26:17 #100
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_157600053
Godmiljaar. Startte m'n motor vanochtend niet :( Je hoorde de startmotor wel met de elektrische start, maar hij pakte hem vervolgens niet. Na 10 keer proberen was de accu ook op een gegeven moment leeg (wel geprobeerd nog met alle lichten e.d. uit). Anders maar vanavond even de ANWB bellen (alhoewel ik niet lid ben :') ). -O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_157600092
ik weet vrij zeker dat de mijne niet meer start na weken stilstaan, daar is de druppellader voor :+

binnenkort een keer de lekstroom oplossen
  maandag 16 november 2015 @ 15:28:40 #102
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_157600113
Mijne had ik zaterdag nog gewoon goed kunnen starten ;( Moet ik even kijken of ik ergens een druppellader op de kop kan tikken
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_157600449
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:44 schreef Nero22 het volgende:
Lief dagboek,

Daar ben ik weer.

De baby Kwak deed het vanmorgen weer zoals vanouds.

okdoei.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157600459
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157600751
als ik er woonwerk mee deed bleef de accu ook vol, maar ja :+
pi_157600888
Ook met woon-werk lopen die krengen gewoon leeg, als ik de mijne in het weekend niet start moet 'ie zondagavond echt aan de lader, anders kom ik gewoon niet weg :') Inmiddels al wel een aardig idee waar het nou van zou kunnen komen, dus binnenkort een keer naar gaan kijken :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157600980
http://premiere.ducati.com/
Over 25 minuten gaat het los.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157602181
Extra sporty Multistrada Pikes Peak... Man man man. ;( Was wel benieuwd naar een off-road versie.

Edit: Multistrada 1200 Enduro. Log ding. _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door Nero22 op 16-11-2015 17:04:35 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157602600
Nieuwe 959 Panigale krijgt een uitlaat aan de achter-/zijkant in Europa en Azie. USA, Canada en Australie krijgen hem wel onder de buik. :o


[ Bericht 11% gewijzigd door Nero22 op 16-11-2015 18:59:12 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157605570
De tenere heeft in die 3 jaar nog nooit aan de lader gehangen en doet het nog gewoon met de originele accu..

Stelletje mooiweerrijders
  maandag 16 november 2015 @ 19:52:34 #111
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_157606872
Kwam net met de metro uit het werk en nog eens geprobeerd. Startte hij weer direct op. *O* Maar even een groot rondje gereden voor de zekerheid. Hopelijk dat ie morgen wel gewoon weer start.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 16 november 2015 @ 19:53:19 #112
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_157606894
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:07 schreef Salatrel het volgende:
Stelletje mooiweerrijders
Ik heb hem afgelopen twee jaar maar 1 dag (met vandaag 2 dagen) laten staan doordeweeks. Dat was toen vanwege sneeuw en gladheid.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 16 november 2015 @ 20:10:19 #113
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157607367
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:07 schreef Salatrel het volgende:
De tenere heeft in die 3 jaar nog nooit aan de lader gehangen en doet het nog gewoon met de originele accu..

Stelletje mooiweerrijders
ik rij alleen voor de lol.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157607882
Mijn brommer rijdt ook nog steeds prima. O+ Al was het gisteren wel even minder leuk met die rukwinden, de gigantische hoosbui halverwege en het laatste stukje midden door de weilanden. De auto van m'n ouders maar gepakt om thuis te komen want dat was echt niet leuk meer, zigzaggen over je eigen rijbaan door de wind.
Your opinion of me is none of my business.
pi_157608034
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:29 schreef Sarasi het volgende:
Mijn brommer rijdt ook nog steeds prima. O+ Al was het gisteren wel even minder leuk met die rukwinden, de gigantische hoosbui halverwege en het laatste stukje midden door de weilanden. De auto van m'n ouders maar gepakt om thuis te komen want dat was echt niet leuk meer, zigzaggen over je eigen rijbaan door de wind.
Door de weilanden? Bewust?
pi_157608092
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Door de weilanden? Bewust?
Op een weggetje door de weilanden wel hoor. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_157609323
Meh. Net ook in het donker door de striemende regen en rukwinden 15km file gereden :')

Leuk is anders. Spannend is het wel.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157609906
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 21:07 schreef BlackLining het volgende:
Meh. Net ook in het donker door de striemende regen en rukwinden 15km file gereden :')

Leuk is anders. Spannend is het wel.
Daarom rij ik nu niet meer naar mn werk. Echt niet relaxed.
  maandag 16 november 2015 @ 22:41:47 #119
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157612359
die nieuwe yammies! :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157616622
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 22:41 schreef KneusTeun het volgende:
die nieuwe yammies! :)
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:24:08 #121
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157622144
Jesus wat een lelijk ding.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:25:10 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157622161
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:24 schreef Drinky het volgende:
Jesus wat een lelijk ding.
Dat durf je vast niet te zeggen als hij voor je staat, met de andere Decepticons
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:38:34 #123
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157622386
Maar even serieus, bedoel dat moet toch een slechte soep zijn. Die jappanners hebben sowieso niet een lekkere vermogensafgite, en de looks waren altijd "redelijk" te doen, maar dit ziet er gewoon uit als een grote brok ellende.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157623634
Neen:

pi_157624030
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 21:07 schreef BlackLining het volgende:
Meh. Net ook in het donker door de striemende regen en rukwinden 15km file gereden :')

Leuk is anders. Spannend is het wel.
Die van mij staat sinds deze week in de winterstalling. :'(

The horror.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_157624236
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Die van mij staat sinds deze week in de winterstalling. :'(

The horror.
Ja de mijne niet. Tilburg is te ver lopen :')

Maar ik ben wel opzoek naar een pekelfiets. Vorige week bij een GSX-F750 gekeken maar die startte niet, dus dat feest ging niet door. Morgen wellicht een GSX-550ES.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157624428
Ik heb een oldtimer-belastingtarief, dus mag de komende drie maanden toch niet rijden. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_157624952
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja de mijne niet. Tilburg is te ver lopen :')

Maar ik ben wel opzoek naar een pekelfiets. Vorige week bij een GSX-F750 gekeken maar die startte niet, dus dat feest ging niet door. Morgen wellicht een GSX-550ES.
Wordt het dan een Bandit 550?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157625026
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wordt het dan een Bandit 550?
Neuh, dan blijft het een 600 :+

Mja, bij die GSX-F750 stond dat hij "af en toe wat wegzakt in toeren". In de praktijk sloeg het ding af als je hem onder de 4000 toeren liet komen en na drie keer proberen was het ding verzopen en was de accu leeg :')

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 17-11-2015 16:41:52 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:52:19 #130
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_157628869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:51 schreef Salatrel het volgende:
Neen:

[ afbeelding ]
Ik ga vast sparen O+
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:58:32 #131
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157629073
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157637767
Zo, ook weer thuis.

Rechtdoor kneedowns maken op de snelweg _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 17 november 2015 @ 23:36:22 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157638795
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ook weer thuis.

Rechtdoor kneedowns maken op de snelweg _O_
Dapper hoor. Ik ga nog niet rijden als er 2mm regen valt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157638840
Mwoh, regen is het probleem niet. Het is de wind die het zo dood- en doodeng maakt. :X
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 17 november 2015 @ 23:45:50 #135
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157638978
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:38 schreef Nero22 het volgende:
Mwoh, regen is het probleem niet. Het is de wind die het zo dood- en doodeng maakt. :X
Ik had zondag ook een paar windvlagen te pakken, niet fijn inderdaad.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 18 november 2015 @ 07:42:42 #136
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157641247
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:38 schreef Nero22 het volgende:
Mwoh, regen is het probleem niet. Het is de wind die het zo dood- en doodeng maakt. :X
Vooral wind in de rug ;) dan gaat die brommer opeens harder dan 45 en komt de speedwobble tevoorschijn :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157641497
quote:
Zag 'm gisteren al, maar vette foto!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157675055
Zo, ik mag hier nu ook officieel meepraten. Vandaag mijn A-rijbewijs behaald. *O*
De motor is er ook al, namelijk de oude van mijn pa: Een Kawasaki GPX 600 R uit 1993. Niet moeders mooiste motor, maar goed. hij was goedkoop, altijd prima onderhouden dus ik ben blij.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_157682906
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:06 schreef Marco001 het volgende:
Zo, ik mag hier nu ook officieel meepraten. Vandaag mijn A-rijbewijs behaald. *O*
De motor is er ook al, namelijk de oude van mijn pa: Een Kawasaki GPX 600 R uit 1993. Niet moeders mooiste motor, maar goed. hij was goedkoop, altijd prima onderhouden dus ik ben blij.
Nice, gefeliciteerd. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157683928
Het is mij niet gegund om een pekelfiets te kopen :')

Zou vandaag gaan kijken bij een GSX-550ES ergens in een vergeten gat hier 'in de buurt'. Kilometer of 5 voor dat gat is de batterij van mijn telefoon leeg. Navigatie weg, adres niet opgeschreven :') geen idee hoe laat het was dus op gegeven moment maar terug gereden omdat ik moest werken. Zeiknat geregend natuurlijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157688628
:')
pi_157688994
Geen USB lader aan je accu hebben hangen :')

BL :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:52:19 #143
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157689511
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 00:09 schreef BlackLining het volgende:
Het is mij niet gegund om een pekelfiets te kopen :')

Zou vandaag gaan kijken bij een GSX-550ES ergens in een vergeten gat hier 'in de buurt'. Kilometer of 5 voor dat gat is de batterij van mijn telefoon leeg. Navigatie weg, adres niet opgeschreven :') geen idee hoe laat het was dus op gegeven moment maar terug gereden omdat ik moest werken. Zeiknat geregend natuurlijk.
was dat het motor-forum hoertje? die fiets waar heel motor-forum al op is geweest?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157690066
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

was dat het motor-forum hoertje? die fiets waar heel motor-forum al op is geweest?
Ja :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:09:49 #145
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157693399
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja :+
wel een pekelprojectje dacht ik zo.
beter deze (poging met telefoon)

's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157694377
550 euro voor een hoertje is dat veel?
pi_157695260
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

wel een pekelprojectje dacht ik zo.
beter deze (poging met telefoon)

[ afbeelding ]
Dat is een pekelfietsje ja, maar daar koop ik hem ook voor. Is ook maar 200 euro dus ik kan me daar geen bult aan vallen.

Die GS450e's vind ik veel te mooi om mee door te pekel te gaan. Ben nog altijd wel van plan om zo'n ding te kopen trouwens, maar die blijft dan strak origineel en alleen met mooi weer.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157695444
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is een pekelfietsje ja, maar daar koop ik hem ook voor. Is ook maar 200 euro dus ik kan me daar geen bult aan vallen.

Die GS450e's vind ik veel te mooi om mee door te pekel te gaan. Ben nog altijd wel van plan om zo'n ding te kopen trouwens, maar die blijft dan strak origineel en alleen met mooi weer.
Blik voor de winter. Dikke prima.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157698288
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Blik voor de winter. Dikke prima.
Ik moet om 5 uur 's avonds van Den Bosch naar Tilburg. Als ik in blik ga, moet ik een uur eerder vertrekken :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157698337
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik moet om 5 uur 's avonds van Den Bosch naar Tilburg. Als ik in blik ga, moet ik een uur eerder vertrekken :')

:)
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:41:05 #151
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157698429
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 00:09 schreef BlackLining het volgende:
Het is mij niet gegund om een pekelfiets te kopen :')

Zou vandaag gaan kijken bij een GSX-550ES ergens in een vergeten gat hier 'in de buurt'. Kilometer of 5 voor dat gat is de batterij van mijn telefoon leeg. Navigatie weg, adres niet opgeschreven :') geen idee hoe laat het was dus op gegeven moment maar terug gereden omdat ik moest werken. Zeiknat geregend natuurlijk.
Even quoten voor het nageslacht.
pi_157701612
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:35 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik moet om 5 uur 's avonds van Den Bosch naar Tilburg. Als ik in blik ga, moet ik een uur eerder vertrekken :')
Ja die weg is echt kut. 80 en een hoop flitsers toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 21 november 2015 @ 00:49:11 #153
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157709216
quote:
haha wie op tijd wil zijn gaat met eigen vervoer...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157711572
Mijn ketting blijkt helemaal niet zwart te zijn :o
pi_157711854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja die weg is echt kut. 80 en een hoop flitsers toch?
Ja, al hebben ze me vorige week pas voor het eerst in 6 jaar te pakken gehad daar. 62 piek voor 9 te hard :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157712155
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, al hebben ze me vorige week pas voor het eerst in 6 jaar te pakken gehad daar. 62 piek voor 9 te hard :')
Aso
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 21 november 2015 @ 11:02:21 #157
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157712293
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Aso
Abnormaal inderdaad. De wegbeheerder stelt niet voor niets een maximumsnelheid in.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157712609
Er zou maar een kind oversteken!
pi_157716013
Ik heb een GSX-550 gekocht :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 21 november 2015 @ 18:09:44 #160
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157720079
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb een GSX-550 gekocht :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gratz met de slet!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 21 november 2015 @ 18:11:54 #161
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_157720146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb een GSX-550 gekocht :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is even wat anders dan wat je hiervoor had :)
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  zaterdag 21 november 2015 @ 18:14:31 #162
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157720225
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

haha wie op tijd wil zijn gaat met eigen vervoer...
Je kan beter gaan lopen dan de trein te pakken :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157721463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 18:11 schreef whY... het volgende:

[..]

Dat is even wat anders dan wat je hiervoor had :)
De Bandit is er nog steeds, natuurlijk :Y Maar vergeleken met de K-100LT die vorig jaar als pekelfiets dienst deed is het wel wat anders ja. Rijdt wel een héél stuk fijner.

Ruitje werkt een beetje averechts want nu krijg ik al die turbulentie recht tegen mijn vizier aan. Dus dat gaat anders, krijgt een spoiler of desnoods eraf. Motorisch loopt ie prima, kettingset zit ver tegen het einde en het houdt qua vermogen absoluut niet over, maar het rijdt, stuurt en remt dus ik vind het al lang best *O* Van de week de Bandit maar eens naar de stal brengen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157735430
Tof pekelhok
pi_157744364
Glibberige ochtendspits verwacht

Alle koekblikkers weer in paniek morgenochtend :')
pi_157746084
Man man man, over koekblikkers gesproken... Vandaag weer even in de auto gezeten (een uur lang A15/A2). Het is heerlijk hoor, een stoel, verwarming en geen rijwind, maar de acceleratie van mijn pa zijn auto valt toch elke keer weer tegen. Zelfs in vergelijking met mijn 250R. ;( Ik zit met meer stress in de auto dan op de motor. Vooral op de drukke ringweg van Amsterdam. :X
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157747163
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Nero22 het volgende:
Man man man, over koekblikkers gesproken... Vandaag weer even in de auto gezeten (een uur lang A15/A2). Het is heerlijk hoor, een stoel, verwarming en geen rijwind, maar de acceleratie van mijn pa zijn auto valt toch elke keer weer tegen. Zelfs in vergelijking met mijn 250R. ;( Ik zit met meer stress in de auto dan op de motor. Vooral op de drukke ringweg van Amsterdam. :X
Ik vind dat ook echt niet relaxt :') Zeker als het wat drukker is. Heb totaal geen overzicht in zo'n ding :X

Zeker als ik een hele tijd geen auto gereden heb. Is nu ook alweer een goeie twee maanden geleden. Altijd dat gekloot met die pedalen ook, man man man :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 22-11-2015 20:34:40 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 22 november 2015 @ 20:22:08 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157747373
Autorijden *;
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157748837
Die motorrijders hier in Istanbul snap ik ook niet. Ze rijden hier veelal rond op 125/250cc motorfietsen. De mannen hebben vaak een motorjas en soms een motorbroek aan. Het vrouwelijk gezelschap achterop daarentegen moet het vaak doen met enkel een helm. :')
  zondag 22 november 2015 @ 20:53:18 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157748884
In hun buurland zijn genoeg vrouwen aangezien alle mannen hier heen komen dus yolo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157748984
En de redresseerstrook wordt hier misbruikt als motorrijbaan. Levensgevaarlijk.
pi_157752531
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vind dat ook echt niet relaxt :') Zeker als het wat drukker is. Heb totaal geen overzicht in zo'n ding :X

Zeker als ik een hele tijd geen auto gereden heb. Is nu ook alweer een goeie twee maanden geleden. Altijd dat gekloot met die pedalen ook, man man man :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overzicht, en je bent gewoon een stuk groter. Dus nog effe daar en daar tussendoor piepen lukt niet. ;(

Dankjewel. O+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 22 november 2015 @ 22:07:22 #173
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157752545
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
En de redresseerstrook wordt hier misbruikt als motorrijbaan. Levensgevaarlijk.
Moet je maar eens een keer in Vietnam rijden. Heb daar Noord -> Zuid gedaan (~2200km) op een 100cc Chinese Super Cub. Lijkt gigantisch chaos en iedereen doet waar ze zin in hebben. Grootste voertuig heeft voorrang, je moet op wat er voor je gebeurt letten en that's it. Rechts inhalen, links inhalen, tegen het verkeer in rijden (ook op de snelweg), stilstaan op de snelweg, omkeren op de snelweg met je vrachtwagen en alle rijstroken bezetten. Motoren rijden soms met centimers afstand langs elkaar en dat gaat zooooooo fucking lekker. Beetje ongeschreven regels en iedereen die er vanaf weet. Voelt erg veilig aan moet ik zeggen.

Kom je weer in Nederland regeltjes en dan heb je mensen die de regels niet snappen of mensen die de regels aan hun laars lappen, chaotisch in mijn optiek en levensgevaarlijk.

Ze mogen het hier ook wel een beetje meer als in Vietnam inrichten mijn inziens.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 22 november 2015 @ 22:08:21 #174
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157752577
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 18:54 schreef Salatrel het volgende:
Glibberige ochtendspits verwacht

Alle koekblikkers weer in paniek morgenochtend :')
Alle mooiweerrijders weer in hun blik :')

Net 3 uurtjes over de snelweg geknald, best fris.
pi_157752943
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2015 22:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

Moet je maar eens een keer in Vietnam rijden. Heb daar Noord -> Zuid gedaan (~2200km) op een 100cc Chinese Super Cub. Lijkt gigantisch chaos en iedereen doet waar ze zin in hebben. Grootste voertuig heeft voorrang, je moet op wat er voor je gebeurt letten en that's it. Rechts inhalen, links inhalen, tegen het verkeer in rijden (ook op de snelweg), stilstaan op de snelweg, omkeren op de snelweg met je vrachtwagen en alle rijstroken bezetten. Motoren rijden soms met centimers afstand langs elkaar en dat gaat zooooooo fucking lekker. Beetje ongeschreven regels en iedereen die er vanaf weet. Voelt erg veilig aan moet ik zeggen.

Kom je weer in Nederland regeltjes en dan heb je mensen die de regels niet snappen of mensen die de regels aan hun laars lappen, chaotisch in mijn optiek en levensgevaarlijk.

Ze mogen het hier ook wel een beetje meer als in Vietnam inrichten mijn inziens.
24.7 doden per 100.000 verkeersdeelnemers in Vietnam. In Nederland: 3.9.
Geen referral hier.
  zondag 22 november 2015 @ 22:22:27 #176
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157753089
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

24.7 doden per 100.000 verkeersdeelnemers in Vietnam. In Nederland: 3.9.
Ligt voornamelijk aan het feit dat iedereen daar op een motor rijdt, en dan ga je wel wat sneller dood. Daarnaast zijn veel wegen ook niet je van het, met kuilen waarin een hele auto kan verdwijnen. Hier zit iedereen in z'n NCAP ***** auto en zijn motorrijders maar een klein percentage van het aantal motorvoertuigen op de weg. waarbij wij ook nog eens niet in de winter doorrijden, de verstandige mensen in ieder geval.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 22 november 2015 @ 22:27:26 #177
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157753222
En ze dragen verder geen beschermende kleding, duurste helm die ik kon vinden was 10 euro en alles is in slechts een maat verkrijgbaar. Al die dingen vergroten het risico tot overlijden, maar zegt verder weinig over de rijstijl.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 22 november 2015 @ 22:31:36 #178
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157753339
De watjes bedoel je.
pi_157753415
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2015 22:22 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ligt voornamelijk aan het feit dat iedereen daar op een motor rijdt, en dan ga je wel wat sneller dood. Daarnaast zijn veel wegen ook niet je van het, met kuilen waarin een hele auto kan verdwijnen. Hier zit iedereen in z'n NCAP ***** auto en zijn motorrijders maar een klein percentage van het aantal motorvoertuigen op de weg. waarbij wij ook nog eens niet in de winter doorrijden, de verstandige mensen in ieder geval.
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:27 schreef Drinky het volgende:
En ze dragen verder geen beschermende kleding, duurste helm die ik kon vinden was 10 euro en alles is in slechts een maat verkrijgbaar. Al die dingen vergroten het risico tot overlijden, maar zegt verder weinig over de rijstijl.
Ja nee je weet me echt te overtuigen door deze opsomming van extra gevaarzettende omstandigheden dat het een goed idee is om verkeersregels vooral ongeschreven te laten zijn. :D

Enige verbeterpunt dat ik in Nederland zo zou kunnen noemen is dat het makkelijker moet zijn om iemand het rijbewijs af te nemen, je ziet vaak genoeg mensen die echt niet meer kunnen rijden.
Geen referral hier.
  zondag 22 november 2015 @ 22:39:40 #180
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157753579
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2015 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

[..]

Ja nee je weet me echt te overtuigen door deze opsomming van extra gevaarzettende omstandigheden dat het een goed idee is om verkeersregels vooral ongeschreven te laten zijn.

Enige verbeterpunt dat ik in Nederland zo zou kunnen noemen is dat het makkelijker moet zijn om iemand het rijbewijs af te nemen, je ziet vaak genoeg mensen die echt niet meer kunnen rijden.
Tsja, makkelijk oordelen vanuit je luie stoel. En makkelijker maken om het rijbewijs af te nemen? Dat is nu al makkelijk inclusief die dure EMG. Het feit dat je 6 maanden je rijbewijs kwijtraakt + EMG + dikke boete heeft mij ervan overtuigd dat het verstandiger is om te vluchten dan te blijven staan. Voorheen was je het een maand kwijt + enigszins redelijk boete, dat was nog te overzien.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 22 november 2015 @ 22:41:15 #181
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157753638
Oh, en verkeersagressie kennen ze daar vanwege dat hele systeem ook niet. Niemand is opgejut, iedereen gunt elkaar. Dat heb je hier totaal niet.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 22 november 2015 @ 22:50:27 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157753931
Nederland is echt verneukt met al die regels. Zo creëer je een kudde schapen die neit meer zelf nadenkt omdat men verwacht dat de overheid al het denken al gedaan heeft. "De overheid zegt dat je hier 80 mag rijden dus dan kan dat ook".

Werkt 2 kanten op; zat 80-wegen waar je het dubbele kan rijden maar ook genoeg 50-wegen waar je beter 30 kan rijden.

Al die verboden, doorgetrokken lijnen, "optische versmallingen" die de weg alleen maar onveiliger maken, etc etc. Gewoon zelf nadenken, vergeet die borden en strepen.

/2ct.
Huilen dan.
pi_157754397
quote:
13s.gif Op zondag 22 november 2015 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
Nederland is echt verneukt met al die regels. Zo creëer je een kudde schapen die neit meer zelf nadenkt omdat men verwacht dat de overheid al het denken al gedaan heeft. "De overheid zegt dat je hier 80 mag rijden dus dan kan dat ook".

Werkt 2 kanten op; zat 80-wegen waar je het dubbele kan rijden maar ook genoeg 50-wegen waar je beter 30 kan rijden.

Al die verboden, doorgetrokken lijnen, "optische versmallingen" die de weg alleen maar onveiliger maken, etc etc. Gewoon zelf nadenken, vergeet die borden en strepen.

/2ct.
Hoe kom je hier bij dan?

Vergelijk gewoon eens de cijfers, Nederland is gewoon heel veilig, zeker als je rekening houdt met de dichtheid van bebouwing en wegen en het aantal voertuigen dat er op rond rijdt.

We zitten in de top van Europa qua verkeersveiligheid. En dan is het wel leuk om te beweren dat het in Vietnam allemaal zo soepel en gemoedelijk gaat, maar als je dan 8 keer zoveel doden per 100.000 inwoners hebt, lijkt me dat een moeilijk te overbruggen gat met een betere helm voor de Vietnamees.

Natuurlijk zijn er genoeg wegen waar jij als enthousiaste motorrijder redelijk veilig harder kan rijden dan mag, maar de regels zijn niet ingericht op de kleine minderheid, maar op de overgrote meerderheid.

"Al die regels" zijn gewoon het gevolg van een rechtsstaat. Geen straf zonder wet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Legaliteitsbeginsel
Geen referral hier.
  zondag 22 november 2015 @ 23:29:24 #184
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_157755064
De regels an zich maken het niet onveiliger,maar het zorgt wel voor een kudde schapen. Elke situatie waar niet 5 verkeerslichten en 10 borden staan zorgt voor paniek. Ik vraag me echt af hoeveel mensen er nog zijn diende standaardregels en volgorde van regels kent.

Als ik dat verkijk met bijv. Turkije, oost Europa of de Amerika's (waar ze uberhaupt al niet kunnen rijden) rijd dat toch een stuk minder gestresst. Daar kijken ze tenminste nog.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 22 november 2015 @ 23:36:04 #185
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157755191
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Hoe kom je hier bij dan?

Vergelijk gewoon eens de cijfers, Nederland is gewoon heel veilig, zeker als je rekening houdt met de dichtheid van bebouwing en wegen en het aantal voertuigen dat er op rond rijdt.

We zitten in de top van Europa qua verkeersveiligheid. En dan is het wel leuk om te beweren dat het in Vietnam allemaal zo soepel en gemoedelijk gaat, maar als je dan 8 keer zoveel doden per 100.000 inwoners hebt, lijkt me dat een moeilijk te overbruggen gat met een betere helm voor de Vietnamees.

Natuurlijk zijn er genoeg wegen waar jij als enthousiaste motorrijder redelijk veilig harder kan rijden dan mag, maar de regels zijn niet ingericht op de kleine minderheid, maar op de overgrote meerderheid.

"Al die regels" zijn gewoon het gevolg van een rechtsstaat. Geen straf zonder wet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Legaliteitsbeginsel
We zijn er gewoon in doorgeslagen. Kijk bijvoorbeeld eens naar Engeland. Zoveel regels dat je helemaal afgeleid bent van wat er op de weg gebeurt. Daar voelde ik me een stuk onveiliger op de weg dan in Vietnam. Op de fiets en in de auto. In Nederland net zo met muppets die bij iedere onbekende situatie waar geen borden of aanwijzingen bij staan volledig in paniek raken.

Maar deze discussie is hier volgens mij al wel vaker gevoerd. Houd jij je maar aan de regels, maar ik gebruik mijn motor waar die gewoon voor bedoeld is ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 22 november 2015 @ 23:38:01 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157755223
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Hoe kom je hier bij dan?

Vergelijk gewoon eens de cijfers, Nederland is gewoon heel veilig, zeker als je rekening houdt met de dichtheid van bebouwing en wegen en het aantal voertuigen dat er op rond rijdt.
Dat onveiliger sloeg vooral op die optisch versmalde wegen. Door de middenstreep weg te halen en een aantal tiental centimeters van de rand strepen te plaatsen lijkt de weg voor veel mensen een stuk minder breed. Mensen zijn bang om in de buurt van de rand te rijden (omdat ze de breedte van het voertuig slecht kunnen inschatten) in combinatie met het ontbreken van de middenmarkering.. you do the math.
quote:
We zitten in de top van Europa qua verkeersveiligheid. En dan is het wel leuk om te beweren dat het in Vietnam allemaal zo soepel en gemoedelijk gaat, maar als je dan 8 keer zoveel doden per 100.000 inwoners hebt, lijkt me dat een moeilijk te overbruggen gat met een betere helm voor de Vietnamees.

Natuurlijk zijn er genoeg wegen waar jij als enthousiaste motorrijder redelijk veilig harder kan rijden dan mag, maar de regels zijn niet ingericht op de kleine minderheid, maar op de overgrote meerderheid.

"Al die regels" zijn gewoon het gevolg van een rechtsstaat. Geen straf zonder wet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Legaliteitsbeginsel
Je mist het punt. Nederland is echt zo'n voorkauwland, en dan heb ik het niet alleen over verkeersregels. Dat is gevaarlijk. Mensen moeten zelf (kritisch) blijven nadenken.

Voor de overheid is dat natuurlijk wel prima, een apathisch volk. Lekker makkelijk.
Huilen dan.
pi_157755469
Prima heren.
Geen referral hier.
  maandag 23 november 2015 @ 01:16:33 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157756412
Hier een Fred Teeven en Ivo Opstelten voor je reactie:



Huilen dan.
pi_157756586
:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157757440
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:08 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Alle mooiweerrijders weer in hun blik :')

Net 3 uurtjes over de snelweg geknald, best fris.
ik hoef pas om 16:00 te beginnen :')
pi_157757451
quote:
13s.gif Op zondag 22 november 2015 22:50 schreef Isdatzo het volgende:

Werkt 2 kanten op; zat 80-wegen waar je het dubbele kan rijden maar ook genoeg 50-wegen waar je beter 30 kan rijden.

/2ct.
met een XT kun je de drempels in een 30 zone rustig met 90 nemen ;)
pi_157758138
IJs in het slot van je tankdop is bést irritant als je wil gaan tanken :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157758153
Eerste laag pekel zit er weer op ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_157758227
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:59 schreef Tunafish het volgende:
IJs in het slot van je tankdop is bést irritant als je wil gaan tanken :')
Flesje slotontdooier meenemen. En dan dus niet in de afgesloten buddy leggen hè.

Hopelijk wordt het weer nog ietsjes beter. Dinsdagmiddag heb ik een halve week vrij voor ik op vakantie ga, zou graag nog even rijden met temperaturen van boven de vijf graden en zonder pekel. Maar dat zal vast teveel gevraagd zijn. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_157758331
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 10:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Flesje slotontdooier meenemen. En dan dus niet in de afgesloten buddy leggen hè.

Hopelijk wordt het weer nog ietsjes beter. Dinsdagmiddag heb ik een halve week vrij voor ik op vakantie ga, zou graag nog even rijden met temperaturen van boven de vijf graden en zonder pekel. Maar dat zal vast teveel gevraagd zijn. :@
Pekel verdwijnt niet zonder veel regen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157758391
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 10:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Pekel verdwijnt niet zonder veel regen
Het mag morgen best gaan regenen als de tyfus hoor, geen probleem. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat de 60-wegen die ik in gedachten had, gestrooid zijn. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_157758411
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 10:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Flesje slotontdooier meenemen. En dan dus niet in de afgesloten buddy leggen hè.

Hopelijk wordt het weer nog ietsjes beter. Dinsdagmiddag heb ik een halve week vrij voor ik op vakantie ga, zou graag nog even rijden met temperaturen van boven de vijf graden en zonder pekel. Maar dat zal vast teveel gevraagd zijn. :@
Ik bedacht het me gelukkig vlak voordat ik wilde wegrijden van huis, dus kon er nog mooi een beetje warm water overheen mikken.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157758526
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het mag morgen best gaan regenen als de tyfus hoor, geen probleem. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat de 60-wegen die ik in gedachten had, gestrooid zijn. ;)
sommige van die wegen worden wel gestrooid, maar waarschijnlijk niet preventief.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_157759330
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het mag morgen best gaan regenen als de tyfus hoor, geen probleem. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat de 60-wegen die ik in gedachten had, gestrooid zijn. ;)
Dan is het nog niet weg. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 23 november 2015 @ 12:47:33 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157760324
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 08:48 schreef Salatrel het volgende:

[..]

met een XT kun je de drempels in een 30 zone rustig met 90 nemen ;)
Met de KTM pak ik zo ook vol gas en dan op 't achterwiel door, maar dat is een ander verhaal :') .
Huilen dan.
  maandag 23 november 2015 @ 13:14:41 #201
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157760750
Daar zijn drempels toch voor? Om je een handje te helpen dat voorwiel omhoog te krijgen? Thans, dat idee heeft mijn motor wel.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 23 november 2015 @ 13:44:10 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157761396
Je motor heeft het begrepen, ja.
Huilen dan.
pi_157771876
pi_157771902
pi_157771953


Zo, hebben we dat ook weer gehad :s)
pi_157774612
Nog lekker een rondje kunnen rijden vandaag. Had alleen last van koude klauwen. Iemand tips voor goede handschoenen?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_157774725
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 22:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nog lekker een rondje kunnen rijden vandaag. Had alleen last van koude klauwen. Iemand tips voor goede handschoenen?
Handvatverwarming.

15 euro bij DealExtreme en je wilt nooit meer zonder.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157777644
Dat gaat sowieso op mijn volgende motor komen: handvatverwarming.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157779460
Rotding lekt benzine. }:|
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157779483
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 22:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Handvatverwarming.

15 euro bij DealExtreme en je wilt nooit meer zonder.
Makkelijk zelf te installeren?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_157779665
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Makkelijk zelf te installeren?
Het lastigste is dat je ergens 12V vandaan moet halen. Verder is het een kwestie van handvat eraf, handvat erop, en klaar. Ik had het er in een half uurtje op zitten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157779846
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het lastigste is dat je ergens 12V vandaan moet halen. Verder is het een kwestie van handvat eraf, handvat erop, en klaar. Ik had het er in een half uurtje op zitten.
Schakelen op de verlichting.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:08:03 #213
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157790658
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 21:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, hebben we dat ook weer gehad :s)
moet jij vandaag bij heisterkamp zijn?
http://www.rtvoost.mobi/n(...)363729181.1448384744
alles nog heel? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:32:44 #214
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157798479
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

moet jij vandaag bij heisterkamp zijn?
http://www.rtvoost.mobi/n(...)363729181.1448384744
alles nog heel? ;)
Ik was er gisteren, ze hadden beter mij aan kunnen nemen :s)
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:51:49 #216
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157798638
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:45 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik was er gisteren, ze hadden beter mij aan kunnen nemen :s)
Je werkt niet meer bij locopococololo?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157798706
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je werkt niet meer bij locopococololo?
Nee gelukkig niet meer, wat een bende daar. Ik heb er welgeteld 2 maanden gewerkt en de rest van de 6 maanden thuis gezeten met loon :D
  woensdag 25 november 2015 @ 00:20:08 #218
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157802479
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Schakelen op de verlichting.
Gewoon doortrekken naar de accu, zo lastig is dat ook weer niet.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157802500
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 00:20 schreef Drinky het volgende:

[..]

Gewoon doortrekken naar de accu, zo lastig is dat ook weer niet.
Fijn als je het vergeet uit te zetten, of 1 of andere joker zet het knopje om terwijl je weg bent.
Geen referral hier.
  woensdag 25 november 2015 @ 01:14:59 #220
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157802927
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 00:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Fijn als je het vergeet uit te zetten, of 1 of andere joker zet het knopje om terwijl je weg bent.
Maar wel makkelijk voorverwarmen zonder sleutel
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157803148
Of voor 60 euro ekte Oxford hotgrips halen met computertje waardoor ie je accu niet leegtrekt :Y
pi_157804890
krijg net deze foto uit zweden via facebook _O-



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157805286
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:47 schreef Salatrel het volgende:
krijg net deze foto uit zweden via facebook _O-

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal vooral op de snowmobile zijn in de winter gok ik? Minder betuttelend iig dan hier.
  woensdag 25 november 2015 @ 12:36:14 #224
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157808027
goed te doen toch? geen mul zand, dus dat scheelt al.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157810267
Gewoon gas geven
pi_157813617
Gaan er nog mensen naar Scheveningen aankomend weekend?

http://www.redbull.com/nl(...)-bull-knock-out-2015
Geen referral hier.
pi_157814548
Ja, elke dag zelfs :+
Where facts are few, experts are many.
pi_157814576

:9

Helpt wel mee als je natuurlijk al een Hamilton fanboy bent :X
Where facts are few, experts are many.
pi_157820225
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 01:59 schreef Maegrim het volgende:
Of voor 60 euro ekte Oxford hotgrips halen met computertje waardoor ie je accu niet leegtrekt :Y
Die zitten dus op mijn GSX

Mijn advies: houdt die 45 euro in je zak, koop gewoon die Chinese dingen en dan heb he nog betere, makkelijker te bedienen grips ook ^O^ als die grips je accu leeg trekken heeft je motor andere problemen waar je naar moet kijken.

Gewoon op de verlichting inderdaad. Net zo makkelijk, en het gaat gewoon met de sleutel mee uit. Voorverwarmen is nergens voor nodig.


Edit: Of geef mij 30 euro en krijgt ekte Oxford hotgrips met computertje waardoor ie je accu niet leegtrekt :+

Ruilen tegen een kettingsmeersysteem of een topkoffert kan ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 25-11-2015 21:18:34 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157820673
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die zitten dus op mijn GSX

Mijn advies: houdt die 45 euro in je zak, koop gewoon die Chinese dingen en dan heb he nog betere, makkelijker te bedienen grips ook ^O^ als die grips je accu leeg trekken heeft je motor andere problemen waar je naar moet kijken.

Gewoon op de verlichting inderdaad. Net zo makkelijk, en het gaat gewoon met de sleutel mee uit. Voorverwarmen is nergens voor nodig.
Zijn wel goedkoop te krijgen, 10 watt per hand:
http://nl.aliexpress.com/(...)_5,searchweb201560_9
Geen referral hier.
pi_157821451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gaan er nog mensen naar Scheveningen aankomend weekend?

http://www.redbull.com/nl(...)-bull-knock-out-2015
veel te koud. Ik kijk wel op tv rtl7
  woensdag 25 november 2015 @ 23:15:46 #232
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157824963
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gaan er nog mensen naar Scheveningen aankomend weekend?

http://www.redbull.com/nl(...)-bull-knock-out-2015
Jup
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157831543
De tering zeg, zo'n lompe buffel als motor is leuk op de snelweg en in de regen en zulks, maar aanzienlijk minder grappig als je er een eindje mee moet lopen :')
Hij lekt benzine, en voor zover ik kon zien deed 'ie dat alleen wanneer de motor draait. Dus, dinsdagavond de hoes erover, gisteren met de trein naar mijn werk en vanmorgen naar de garage met de motor. Liep er vanmorgen heen, sleutel op contact en de naald van de benzinemeter bleef maar dalen ;( Kon hem met de nodige moeite en lieve woordjes nog een keer starten, direct weggereden om zo ver mogelijk te komen, maar na 500 meter was het toch wel gedaan.

Ik ben nog steeds een beetje het gewicht van mijn suzuki gewend, en daarmee valt prima te lopen. Dit viel toch wel even tegen :') Gelukkig zit die garage op nog geen kilometer van m'n huis.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157831696
Dan lekt 'ie ook niet meer gewoon een beetje benzine, wauw. Maar 500m gereden is toch de helft nog kunnen rijden! :P

Ik maakte gisteren even een kwispel met het achterwiel toen ik wat te vroeg de bocht uit wilde acceleren. :@ Na anderhalve week stilstaan was die brommer toch behoorlijk enthousiast. En natuurlijk ga ik VANDAAG mijn Drift pas monteren. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_157832540
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef Tunafish het volgende:
De tering zeg, zo'n lompe buffel als motor is leuk op de snelweg en in de regen en zulks, maar aanzienlijk minder grappig als je er een eindje mee moet lopen :')
Hij lekt benzine, en voor zover ik kon zien deed 'ie dat alleen wanneer de motor draait. Dus, dinsdagavond de hoes erover, gisteren met de trein naar mijn werk en vanmorgen naar de garage met de motor. Liep er vanmorgen heen, sleutel op contact en de naald van de benzinemeter bleef maar dalen ;( Kon hem met de nodige moeite en lieve woordjes nog een keer starten, direct weggereden om zo ver mogelijk te komen, maar na 500 meter was het toch wel gedaan.

Ik ben nog steeds een beetje het gewicht van mijn suzuki gewend, en daarmee valt prima te lopen. Dit viel toch wel even tegen :') Gelukkig zit die garage op nog geen kilometer van m'n huis.
Ongeacht de motor, duwen is kut
pi_157832804
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef Tunafish het volgende:
De tering zeg, zo'n lompe buffel als motor is leuk op de snelweg en in de regen en zulks, maar aanzienlijk minder grappig als je er een eindje mee moet lopen :')
Hij lekt benzine, en voor zover ik kon zien deed 'ie dat alleen wanneer de motor draait. Dus, dinsdagavond de hoes erover, gisteren met de trein naar mijn werk en vanmorgen naar de garage met de motor. Liep er vanmorgen heen, sleutel op contact en de naald van de benzinemeter bleef maar dalen ;( Kon hem met de nodige moeite en lieve woordjes nog een keer starten, direct weggereden om zo ver mogelijk te komen, maar na 500 meter was het toch wel gedaan.

Ik ben nog steeds een beetje het gewicht van mijn suzuki gewend, en daarmee valt prima te lopen. Dit viel toch wel even tegen :') Gelukkig zit die garage op nog geen kilometer van m'n huis.
Wat rijd je nu inmiddels dan?

Ik heb er ook een bloedhekel aan om de Bandit te duwen. Niet eens zozeer vanwege het gewicht, maar met dat stuur van 82cm is het vasthouden behoorlijk onhandig :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157838018
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:07 schreef Sarasi het volgende:
Dan lekt 'ie ook niet meer gewoon een beetje benzine, wauw. Maar 500m gereden is toch de helft nog kunnen rijden! :P

Ik maakte gisteren even een kwispel met het achterwiel toen ik wat te vroeg de bocht uit wilde acceleren. :@ Na anderhalve week stilstaan was die brommer toch behoorlijk enthousiast. En natuurlijk ga ik VANDAAG mijn Drift pas monteren. :')
In 20 km glipte mijn achterwiel 2-3 keer dus ik heb er maar de brui aan gegeven.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157838039
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

In 20 km glipte mijn achterwiel 2-3 keer dus ik heb er maar de brui aan gegeven.
Vandaag nergens last van gehad, heerlijk gereden. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_157838071
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vandaag nergens last van gehad, heerlijk gereden. :)
Ik heb zo'n 300km voor AR gedaan. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_157838136
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:07 schreef Sarasi het volgende:
Dan lekt 'ie ook niet meer gewoon een beetje benzine, wauw. Maar 500m gereden is toch de helft nog kunnen rijden! :P

Ik maakte gisteren even een kwispel met het achterwiel toen ik wat te vroeg de bocht uit wilde acceleren. :@ Na anderhalve week stilstaan was die brommer toch behoorlijk enthousiast. En natuurlijk ga ik VANDAAG mijn Drift pas monteren. :')
Volgens de meneer van de garage was de benzineslang rot, dus dat verklaart wel dat ie een beetje leegloopt. Ik was inderdaad allang blij dat ik die eerste 500 meter nog heb kunnen rijden :D

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:57 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ongeacht de motor, duwen is kut
Klopt, maar bij de een is het iets minder kut dan bij de ander.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat rijd je nu inmiddels dan?

Ik heb er ook een bloedhekel aan om de Bandit te duwen. Niet eens zozeer vanwege het gewicht, maar met dat stuur van 82cm is het vasthouden behoorlijk onhandig :')
Een XJ900 met volle badkuip. Heerlijk uit de wind en regen, warmte van het blok lekker via je benen omhoog, maar een beetje deftig door de bocht is me nog niet gelukt :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157839898
Dat baby Kwakje gooi ik gewoon in mijn nek. :+

* Nero22 klopt gauw af
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157839941
Dat ding stop je in je rugtas en je loopt lekker verder :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_157839976
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:44 schreef Tunafish het volgende:
Dat ding stop je in je rugtas en je loopt lekker verder :')
lol :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157840855
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:43 schreef Nero22 het volgende:
Dat baby Kwakje gooi ik gewoon in mijn nek. :+

* Nero22 klopt gauw af
Ik heb liever geen kwakjes in mijn nek. :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157844647
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef Tunafish het volgende:
De tering zeg, zo'n lompe buffel als motor is leuk op de snelweg en in de regen en zulks, maar aanzienlijk minder grappig als je er een eindje mee moet lopen :')
Hij lekt benzine, en voor zover ik kon zien deed 'ie dat alleen wanneer de motor draait. Dus, dinsdagavond de hoes erover, gisteren met de trein naar mijn werk en vanmorgen naar de garage met de motor. Liep er vanmorgen heen, sleutel op contact en de naald van de benzinemeter bleef maar dalen ;( Kon hem met de nodige moeite en lieve woordjes nog een keer starten, direct weggereden om zo ver mogelijk te komen, maar na 500 meter was het toch wel gedaan.

Ik ben nog steeds een beetje het gewicht van mijn suzuki gewend, en daarmee valt prima te lopen. Dit viel toch wel even tegen :') Gelukkig zit die garage op nog geen kilometer van m'n huis.
stijner? hoe bevalt je dat? stijner zelf is chill, maar service is tegenwoordig echt een ramp.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157847953
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

stijner? hoe bevalt je dat? stijner zelf is chill, maar service is tegenwoordig echt een ramp.
Nee man, dat zou ik niet gelopen hebben nu ik in Apeldoorn woon :D In Enschede wel altijd daarheen geweest, vond het een prima tent.Kerel zelf is inderdaad een toffe gast, die andere lui waren ook altijd wel aardig en regelden doorgaans prima prijsjes. Nu was ik daar met die Suzuki ook wel zo'n beetje iedere maand aan de beurt dus ze hebben alsnog genoeg aan me verdiend :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 26 november 2015 @ 22:46:06 #247
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157849069
Dikke kans dat er deze winter een Zero komt *O*

Iemand nog een K75RT pekelfiets kopen?
  donderdag 26 november 2015 @ 22:46:39 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157849092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Dikke kans dat er deze winter een Zero komt *O*

Iemand nog een K75RT pekelfiets kopen?
ja ik!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 26 november 2015 @ 22:47:49 #249
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157849146
Jij bent er snel bij :P

Ik moet nog wachten op antwoord van een Duitse motordealer en dan ga ik dingen in beweging zetten.
  donderdag 26 november 2015 @ 22:48:28 #250
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157849167
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:47 schreef Erasmo het volgende:
Jij bent er snel bij :P

Ik moet nog wachten op antwoord van een Duitse motordealer en dan ga ik dingen in beweging zetten.
:)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 26 november 2015 @ 22:56:05 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157849561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Dikke kans dat er deze winter een Zero komt *O*

Iemand nog een K75RT pekelfiets kopen?
Nee, dank je :') . Zou die baksteen gewoon in 't kanaal dumpen.
Huilen dan.
  donderdag 26 november 2015 @ 22:59:37 #252
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157849713
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, dank je :') . Zou die baksteen gewoon in 't kanaal dumpen.
mooi man. Of is t een verrotte fiets?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157849760
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Dikke kans dat er deze winter een Zero komt *O*

Iemand nog een K75RT pekelfiets kopen?
Hmm, als je dat nou een week eerder gezegd had..

Wat zou die eventueel moeten gaan kosten?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 26 november 2015 @ 23:14:53 #254
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157850243
Helaas het begint hier nu pas in een stroomversnelling te komen en totdat de Zero op kenteken staat en er een snellaad aansluiting op zit heb ik hem zelf nog nodig.

Qua prijs zal het een euro of 8-900 oid worden. De kuipruit is verstelbaar(als je dat gedeelte van de draadboom er weer in klikt :P) en ze is voorzien van een nieuwe accu, koolborstels in de startmotor, verse bandjes en heb er deze week nog nieuwe winterolie in gedaan.
  vrijdag 27 november 2015 @ 08:46:43 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_157854431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:16 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Nee man, dat zou ik niet gelopen hebben nu ik in Apeldoorn woon :D In Enschede wel altijd daarheen geweest, vond het een prima tent.Kerel zelf is inderdaad een toffe gast, die andere lui waren ook altijd wel aardig en regelden doorgaans prima prijsjes. Nu was ik daar met die Suzuki ook wel zo'n beetje iedere maand aan de beurt dus ze hebben alsnog genoeg aan me verdiend :P
verklaard meteen waarom ik je s'ochtends niet meer spot ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_157855864
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:46 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

verklaard meteen waarom ik je s'ochtends niet meer spot ;)
Huhu, dat zal inderdaad best lastig zijn :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:43:18 #257
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_157859891
BMW haters gonna hate :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:11:56 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157860444
Prachtig plaatje O+ .

Ik ken hem met de tekst: Play dead, KTM's are coming.
Huilen dan.
pi_157861870
Kan me niet voorstellen dat het voor een motor echt relaxt is om "voor de lol" (/training) neergelegd te worden.
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
Prachtig plaatje O+ .

Ik ken hem met de tekst: Play dead, KTM's are coming.
lol :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:41:44 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157867492
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:18 schreef Nero22 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het voor een motor echt relaxt is om "voor de lol" (/training) neergelegd te worden.

[..]

lol :+
Indien motor uit; niet boeiend.

Mijn AT's hebben ook vaak zat op één oor gelegen; hebben ze niks van hoor ;) Dat rooie knoppie zit niet voor de show op je stuur :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:47:36 #261
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157869518
Dus dáárom rijden ze allemaal met zijkoffers!
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:39:41 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_157872816
Het helpt op zeker met oprapen :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_157876128
1 PK ^O^.

  zaterdag 28 november 2015 @ 11:03:33 #264
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_157876920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Erasmo het volgende:
Dus dáárom rijden ze allemaal met zijkoffers!
Neuh, dat is voor je bezoeken aan de Touratech dealer.
Nog beter is deze:

https://www.facebook.com/100001217625522/videos/1015737445143500/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_157884113
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:03 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Neuh, dat is voor je bezoeken aan de Touratech dealer.
Nog beter is deze:

https://www.facebook.com/100001217625522/videos/1015737445143500/
Hoeveel meuk moet je wel niet mee willen nemen? :') Koop dan een X5. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:53:49 #266
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zondag 29 november 2015 @ 22:15:04 #267
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157911335
Fuck het was aardig aanpoten op de weg vandaag.
pi_157916551
Zo, weer terug in het land. Even sinterklaas lief aankijken. :s)
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:02:23 #269
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157945866
De onderhandelingen voor de Zero lopen gestaag door, ik hoop er met twee-drie weken een op kenteken te hebben *O*

Dus rond die tijd komt ook mijn K75rt met zijkoffers vrij als pekelfiets.
pi_157966472
KTM Super Duke 1290 GT :9
pi_157975402
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:07 schreef Salatrel het volgende:
KTM Super Duke 1290 GT :9
En dan gewoon met die digital camo stickers erop. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:29:45 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157976163
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:07 schreef Salatrel het volgende:
KTM Super Duke 1290 GT :9
Niks GT.
Huilen dan.
pi_157979822
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:02 schreef Erasmo het volgende:
De onderhandelingen voor de Zero lopen gestaag door, ik hoop er met twee-drie weken een op kenteken te hebben *O*

Dus rond die tijd komt ook mijn K75rt met zijkoffers vrij als pekelfiets.
Waarom is dat zo'n heel gedoe dan? Kun je niet gewoon naar een dealer gaan en zeggen doemijdiemaar?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157979846
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waarom is dat zo'n heel gedoe dan? Kun je niet gewoon naar een dealer gaan en zeggen doemijdiemaar?
Volgens mij moet ie uit Duitsland komen. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157979895
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:13 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Volgens mij moet ie uit Duitsland komen. :+
Dat moest de badkuip waar hij nu mee rijdt ook.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157980000

Potentiele nieuwe motor? :o
Ritje bij Maegrim achterop heeft zo zijn indruk achtergelaten.
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 3 december 2015 @ 01:28:58 #277
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157980086
Ziet eruit als een dertien in een dozijn jap
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157980111
quote:
5s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:28 schreef Drinky het volgende:
Ziet eruit als een dertien in een dozijn jap
Dat is het ook, maar daarom ook een goeie keus voor het Amsterdamse. :7 Al het andere wordt onder je kont vandaan gejat als ik zo de topics voorbij zie komen op MF.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157980244
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dat is het ook, maar daarom ook een goeie keus voor het Amsterdamse. :7 Al het andere wordt onder je kont vandaan gejat als ik zo de topics voorbij zie komen op MF.
Je kunt natuurlijk ook gewoon in een fatsoenlijke stad gaan wonen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_157980279
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon in een fatsoenlijke stad gaan wonen.
Niet voor die prijs die ik nu betaal en het verdere gemak dat het me geeft. :D Maar goed, dat is beetje off-topic. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_157981189
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Niet voor die prijs die ik nu betaal en het verdere gemak dat het me geeft. :D Maar goed, dat is beetje off-topic. :P
Goedkoop huren in Amsterdam? Hoe dan?

Staat volgens mij nog een hornet te koop op Fok. Ik vind het wel wat hebben
  donderdag 3 december 2015 @ 07:48:08 #283
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157981232
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waarom is dat zo'n heel gedoe dan? Kun je niet gewoon naar een dealer gaan en zeggen doemijdiemaar?
Haal hem uit Duitsland, daar is het 2015 modeljaar ¤1500 goedkoper als wat ze hier voor het 2014 model vragen. Daarvoor wil ik best wel met een busje naar Duitsland rijden :P
pi_158005384
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, weer terug in het land. Even sinterklaas lief aankijken. :s)
Aanbod valt vies tegen. Hebben alle potentiële verkopers de motoren al in de winterstalling geplaatst ofzo? :D
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:18:50 #285
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158005432
Die wachten tot de lente als de prijzen weer op peil zijn.
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:40:11 #286
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158005804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Erasmo het volgende:
Die wachten tot de lente als de prijzen weer op peil zijn.
zou mij ook niets verbazen. Heb het idee dat bijvoorbeeld mijn motor nu voor minder wordt verkocht dan toen ik hem kocht. Nu scheelt het maar een paar 100 euro, maar op zulke bedragen is dat aanzienlijk :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158005884
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Erasmo het volgende:
Die wachten tot de lente als de prijzen weer op peil zijn.
En ik wilde juist in de winter een motor kopen omdat het dan goedkoper zou zijn. Als je een motor kan vinden... :')

Ik moet me inhouden om morgen niet naar de dealer te lopen en een motor uit te zoeken. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door sylvesterrr op 04-12-2015 10:53:59 ]
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:59:12 #288
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158006107
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

En ik wilde juist in de winter een motor kopen omdat het dan goedkoper zou zijn. Als je een motor kan vinden... :')

Ik moet me inhouden om morgen niet naar de dealer te lopen en een motor uit te zoeken. :')
Ik zou met jouw trackrecord niet gelijk een nieuwe motor kopen :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158006505
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zou met jouw trackrecord niet gelijk een nieuwe motor kopen :P
Hoezo? Ik heb er maar 1 total-loss gereden. De tweede was gewoon een miskoop.

Of bedoel je 'Drie keer is scheepsrecht is in jouw geval een motor die in brand vliegt of zelfs explodeert.'? :D
pi_158006770
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb er maar 1 total-loss gereden. De tweede was gewoon een miskoop.

Of bedoel je 'Drie keer is scheepsrecht is in jouw geval een motor die in brand vliegt of zelfs explodeert.'? :D
Als je mazzel hebt :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158007025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

En ik wilde juist in de winter een motor kopen omdat het dan goedkoper zou zijn. Als je een motor kan vinden... :')

Ik moet me inhouden om morgen niet naar de dealer te lopen en een motor uit te zoeken. :')
Ninja 250R kopen? :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158007291
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:57 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ninja 250R kopen? :+
Nee. :+
pi_158007808
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee. :+
Hier rijdt het gros op een Honda CB Unicorn rond, dat wat voor jou? :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_158007986
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:53 schreef Sarasi het volgende:
Honda CB Unicorn
Naked bike, dus een no-no.
pi_158008108
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Naked bike, dus een no-no.
Eencilinder lijkt me ook niet jouw ding. ;) Maar gewoon weer een fireblade of wat is het plan?
Your opinion of me is none of my business.
pi_158008531
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eencilinder lijkt me ook niet jouw ding. ;) Maar gewoon weer een fireblade of wat is het plan?
Weer een fireblade? Ik heb nooit een fireblade gehad. :P Thundercat en daarna een R6. :+

Wordt waarschijnlijk een CBR600RR, CBR600F4i, GSX-R600, ZX-6R ofzo. Ja, de CBR600F4i hoort niet thuis in dit rijtje. :+
pi_158008712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Weer een fireblade? Ik heb nooit een fireblade gehad. :P Thundercat en daarna een R6. :+

Wordt waarschijnlijk een CBR600RR, CBR600F4i, GSX-R600, ZX-6R ofzo. Ja, de CBR600F4i hoort niet thuis in dit rijtje. :+
Hier: http://vdheydenmotors.nl/motoren/motor-occasions


CBR600RR: ¤3.990
Km: 68.000


CBR600F: ¤3.990
Km: 16.000
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158011429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Weer een fireblade? Ik heb nooit een fireblade gehad. :P Thundercat en daarna een R6. :+

Wordt waarschijnlijk een CBR600RR, CBR600F4i, GSX-R600, ZX-6R ofzo. Ja, de CBR600F4i hoort niet thuis in dit rijtje. :+
Je vergeet de Daytona 675 in je lijstje :9
pi_158013939
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Weer een fireblade? Ik heb nooit een fireblade gehad. :P Thundercat en daarna een R6. :+

Wordt waarschijnlijk een CBR600RR, CBR600F4i, GSX-R600, ZX-6R ofzo. Ja, de CBR600F4i hoort niet thuis in dit rijtje. :+
Thundercat bedoelde ik ja. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_158014192
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Thundercat bedoelde ik ja. :@
Het liefst iets tussen de Thundercat en de R6 in. :P Nee, de Thunderace vind ik lelijk. :')

En de lapo laat ik over aan iemand anders. :P
pi_158039728
Duurt lang. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')