abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157286292
Aangezien sommige het graag willen volgen, bij deze;)

De vader, Jones (TAN JCH J'Formidable at Grey Stardust von Silberweiss Jager)

En mijn meisje, Ivy(JCH Proud To Be of the Grey Stardust EURJSG'14 BDSSG'14 BWNL'15)

Pupjes worden verwacht rond 20 november. Ze worden bij de fokker geboren van Ivy, zijn allebei de eigenaar van haar:)

De wachtlijst is vol, als het goed is hebben alle pupjes al een baasje die op ze wacht als ze geboren worden.
pi_157286326
5 weken

En van gisteren;)
pi_157286410
De pupjes worden bij de fokker geboren, schrijf je. Waarom niet bij jou thuis? (wellicht werk je, dus dan lijkt mij dat niet praktisch, qua zorg) En wanneer mag jouw Ivy wel weer naar huis?

Succes met wachten. *O*
Professioneel gifmenger.
pi_157286960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:55 schreef Buurpoes het volgende:
De pupjes worden bij de fokker geboren, schrijf je. Waarom niet bij jou thuis? (wellicht werk je, dus dan lijkt mij dat niet praktisch, qua zorg) En wanneer mag jouw Ivy wel weer naar huis?

Succes met wachten. *O*
Omdat zij de fokker is, ik niet ;) ze gaat naar huis als de pups weg gaan. Pas wel 2 dagen per week op en ze woont dichtbij dus kan er vaak heen. Ivy komt daar bijna elke week en voelt zich daar ook thuis.
pi_157286984
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:26 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Omdat zij de fokker is, ik niet ;) ze gaat naar huis als de pups weg gaan. Pas wel 2 dagen per week op en ze woont dichtbij dus kan er vaak heen. Ivy komt daar bijna elke week en voelt zich daar ook thuis.
Poe hee, ze is dus echt weken van huis. -O-
Wel fijn dat je haar zo makkelijk op kunt zoeken. O+ Maar t lijkt mij dan stil in huis.
Professioneel gifmenger.
pi_157287181
Ik heb nog 3 honden dus valt wel mee hoor:p was er ook bij toen Ivy geboren werd en nu natuurlijk weer, is ook erg leuk om mee te maken. Zou zelf ook geen nestje willen in m'n appartement met al 4 honden in huis.
pi_157287256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb nog 3 honden dus valt wel mee hoor:p was er ook bij toen Ivy geboren werd en nu natuurlijk weer, is ook erg leuk om mee te maken. Zou zelf ook geen nestje willen in m'n appartement met al 4 honden in huis.
Oef, nee, dat is te druk. :X
Professioneel gifmenger.
  Boks-Chick dinsdag 3 november 2015 @ 11:03:20 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_157287814
_O_ Weimaraners! Helemaal geweldig!
lolwut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 november 2015 @ 13:10:11 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_157290354
Gaaf, ik kijk hier mee O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_157290815
Puppies O+
pi_157300410
Gaaaaf O+
Duvel & Niels
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2015 @ 21:23:53 #12
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_157301069
Dit was dus voor hier. :@

Wat een mooie foto's van Ivy op de heide. O+
Mooie reu ook.

Fijn, pupjes om van mee te genieten!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_157302497
Ik kende het ras niet maar wat een schatje zeg.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_157310049
Nog 16 dagen
  woensdag 4 november 2015 @ 20:56:20 #15
386633 Adnap
I love Life !
pi_157322324
Wat gaaf en wat is ze m8oi!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_157322359
Zo spannend! Ben benieuwd hoeveel er komen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157323167
We denken ongeveer 8! Zou wel mooi aantal zijn.

had d'r zaterdag nog gewogen en vandaag weer, in die paar dagen 1 kg erbij, totaal ruim 3kg.. Dus dan zie je wel hoe snel ze nu aan het groeien is;)
pi_157324486
Puppies O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 5 november 2015 @ 09:54:42 #19
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_157330252
Jullie zijn allebei de eigenaar van de teef? Krijg je haar voor minder of zo zodat fokker er gebruik van kan maken en wordt ze daarna wel helemaal van jou, zo'n soort overeenkomst?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:00:16 #20
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_157330325
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:48 schreef _Multiply86_ het volgende:

En mijn meisje, Ivy(JCH Proud To Be of the Grey Stardust EURJSG'14 BDSSG'14 BWNL'15)

Mooi, blijft 1 van m'n favoriete rassen.
Je loopt er de tentoonstellingen ook mee af zie ik? Ook de Crufts zie ik staan, mooi hoor ^O^
pi_157332184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:54 schreef Valerie. het volgende:
Jullie zijn allebei de eigenaar van de teef? Krijg je haar voor minder of zo zodat fokker er gebruik van kan maken en wordt ze daarna wel helemaal van jou, zo'n soort overeenkomst?
Zij is de hoofdeigenaar, ik de mede eigenaar. Ze woont gewoon bij mij en ik doe er verder alles mee, training, proeven enz.. De fokker betaald alles wat met fokken te maken heeft en shows enzo. Ik kan haar later helemaal op mijn naam laten zetten als ik wil maar maakt voor mij niet uit. Bij de ene fokker krijg je de hond gratis, bij andere betaal je en krijg je dat geld terug na het nestje of 1ste keuze voor pup. Ik weet niet of de fokker wil dat ik dat online zet verder wat wij hebben afgesproken.
pi_157332478
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:00 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Mooi, blijft 1 van m'n favoriete rassen.
Je loopt er de tentoonstellingen ook mee af zie ik? Ook de Crufts zie ik staan, mooi hoor ^O^
Ze heeft 3 crufts kwalificaties, dus dan mag je erheen maar dit is Amerikaans type.. Op crufts zorgen ze er wel voor dat er een km is die voor Engels type gaat dus heeft geen nut om daarheen te gaan.

Ze heeft verder 3 jeugd kampioen titels en nog wat losse titels die je bij sommige shows kan halen. Afgelopen jaar niet veel shows gedaan maar wel gewonnen bij de shows waar ze aan mee deed.Volgend jaar nog alle volwassen titels afronden voor de zomer, Duits en Nederlands nog 1 puntje, en Internationaal. Vanaf juli/augustus is het weer proeven tijd(jacht)
  donderdag 5 november 2015 @ 12:10:49 #23
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_157332597
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:05 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ze heeft 3 crufts kwalificaties, dus dan mag je erheen maar dit is Amerikaans type.. Op crufts zorgen ze er wel voor dat er een km is die voor Engels type gaat dus heeft geen nut om daarheen te gaan.
Netjes hoor!

quote:
Ze heeft verder 3 jeugd kampioen titels en nog wat losse titels die je bij sommige shows kan halen. Afgelopen jaar niet veel shows gedaan maar wel gewonnen bij de shows waar ze aan mee deed.Volgend jaar nog alle volwassen titels afronden voor de zomer, Duits en Nederlands nog 1 puntje, en Internationaal. Vanaf juli/augustus is het weer proeven tijd(jacht)
Ze is winster geweest zie ik? BOS of BOB?
pi_157332789
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:10 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Netjes hoor!

[..]

Ze is winster geweest zie ik? BOS of BOB?
Bij de Benelux Winner dit jaar was ze BOB, verder geen shows in Nederland gedaan dit jaar.
pi_157335110
Lekker bezig!
Ik zie dat je heel erg druk met haar bent. Hoeveel tijd ben je er ongeveer aan 'kwijt'?
Nog even een vraagje: wat is eigenlijk het verschil tussen een Amerikaanse Weimaraner en een Europese?
pi_157336088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:14 schreef NeuNeu het volgende:
Lekker bezig!
Ik zie dat je heel erg druk met haar bent. Hoeveel tijd ben je er ongeveer aan 'kwijt'?
Nog even een vraagje: wat is eigenlijk het verschil tussen een Amerikaanse Weimaraner en een Europese?
Tussen de Duitse, Engelse en Amerikaanse zit er sowieso verschil in de bouw. De Amerikaanse noemen ze vaak het showtype, ook al werken ze in Amerika juist enorm veel met de weimpjes. Hebben gewoon wat meer showy uitstraling, wat meer hoeking achter en meer voorborst, ook al moet je dat natuurlijk niet gaan overdrijven. Engelse type heeft een totaal andere kop en lijf is ook anders. Beide types zijn wel geschikt als familie hond ook. De Duitse types fokken ze best klein, die wijken steeds meer af van de standaard vind ik. De Duitse weim club wil alles ook heel gesloten houden. Qua bouw meestal ook flink steil van voor en achteren en ze fokken ze echt voor de jacht, erg scherp qua karakter. Meeste zijn niet geschikt als gezellige familiehond.

Ik vind de Amerikaanse qua karakter gewoon het meest relaxt, ook met andere honden.. En hebben een mooiere uitstraling.

Ze mixen ook wel types, Engels en Amerikaans vaak.
pi_157336151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:14 schreef NeuNeu het volgende:
Lekker bezig!
Oh ja en tijd, naast de gewone wandelingen elke dag minstens uur losrennen en 2x per week 2 uur jachttraining. Dan soms ook nog zelf uurtje ofzo. En shows is niet heel vaak. Afgelopen jaar dus maar 5 gedaan. Volgend jaar zal ook zoiets zijn om nog ff alles af te ronden. En dan in proeven seizoen ben je natuurlijk ook af en toe hele dag kwijt aan een proef
pi_157336404
Dit is een reu uit Engelse lijnen, die komt ook uit Engeland

En deze Amerikaans, dat is de vader van Ivy toen die nog stuk jonger was

Je hebt dan natuurlijk nog wel verschillen tussen de types onderling.
pi_157338599
Duidelijke uitleg ^O^
Heb het altijd al prachtige dieren gevonden.
Wat vind je van een Weimaraner langhaar? Hebben die in jouw optiek andere karaktertrekken dan de kortharige Amerikanen?
pi_157338923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:56 schreef NeuNeu het volgende:
Duidelijke uitleg ^O^
Heb het altijd al prachtige dieren gevonden.
Wat vind je van een Weimaraner langhaar? Hebben die in jouw optiek andere karaktertrekken dan de kortharige Amerikanen?
Het is geen erkend ras in Amerika, dus helaas heb je niet de bouw van de korthaar Amerikanen bij de langharen. De mensen die wat beters willen importeren uit Australië want daar hebben ze nog best mooie langharen. Daar mogen ze ook kruisen met korthaar, dat mag ook in een paar Europese landen, helaas zijn er geen fokkers die daarmee de bouw verbeteren.. Qua karakter zijn degene die ik ken wel leuk, moet je alleen dus weer niet uit de Duitse lijnen nemen. Mix kan wel, zou alleen wel goed uitzoeken hoe de ouders van die reu of teef zijn. Die ik pas op de jonge honden dag heb gezien waren ook wel
allemaal sociale honden. Een kennisje heeft er ook eentje en die is ook wel heel makkelijk. Er is in Belgie een fokker die pas wel een best mooi nestje heeft gefokt, die heeft voor de keuze van het teefje wat ze wilde aanhouden ook advies gevraagd aan de fokker van mijn hond. Die wil wel graag de bouw verbeteren en de pups die ik heb gezien op de foto zijn ook wel een verbetering van de ouders. Van het Weimeland heet die fokker.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Multiply86_ op 05-11-2015 17:30:18 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 21:19:36 #31
386633 Adnap
I love Life !
pi_157346293
Echt een zeer mooie hond. Ben beniwud naar de pupsels straks.
I live life, i love life
pi_157348462
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Het is geen erkend ras in Amerika, dus helaas heb je niet de bouw van de korthaar Amerikanen bij de langharen. De mensen die wat beters willen importeren uit Australië want daar hebben ze nog best mooie langharen. Daar mogen ze ook kruisen met korthaar, dat mag ook in een paar Europese landen, helaas zijn er geen fokkers die daarmee de bouw verbeteren.. Qua karakter zijn degene die ik ken wel leuk, moet je alleen dus weer niet uit de Duitse lijnen nemen. Mix kan wel, zou alleen wel goed uitzoeken hoe de ouders van die reu of teef zijn. Die ik pas op de jonge honden dag heb gezien waren ook wel
allemaal sociale honden. Een kennisje heeft er ook eentje en die is ook wel heel makkelijk. Er is in Belgie een fokker die pas wel een best mooi nestje heeft gefokt, die heeft voor de keuze van het teefje wat ze wilde aanhouden ook advies gevraagd aan de fokker van mijn hond. Die wil wel graag de bouw verbeteren en de pups die ik heb gezien op de foto zijn ook wel een verbetering van de ouders. Van het Weimeland heet die fokker.
Dank, dank :)
Heb Van het Weimeland even opgeschreven, want ik ben op den duur op zoek naar een tweede hond. Waarbij ons oog op een Weimaraner is gevallen. Vandaar de vragen :P
Veel succes met de puppies! Ik zal je topic in de gaten houden.
pi_157348674
Als je een langhaar wil zou ik zeker daarvan nemen, nadeel is wel dat je tot 15 weken moet wachten ivm rabies enting maar zijn erg goede fokkers.
In Nederland ook wel goede fokkers hoor maar niet mijn type. Martienke Broer is in Nederland wel een bekende.
pi_157356113
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als je een langhaar wil zou ik zeker daarvan nemen, nadeel is wel dat je tot 15 weken moet wachten ivm rabies enting maar zijn erg goede fokkers.
In Nederland ook wel goede fokkers hoor maar niet mijn type. Martienke Broer is in Nederland wel een bekende.
Het kan ook nog wel anderhalf tot twee jaar duren eer het zover is (eerst de huidige hond goed opvoeden :) ), maar het is nooit te vroeg om je te oriënteren.
pi_157361307
Ahw, puppy's! O+ Leuk!!

En voor jou the best of both world, Multiply; wel lekker knuffelen maar geen chaos in je eigen huis ;)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 6 november 2015 @ 19:50:09 #36
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157366306
Dit ras lijkt erg overeen te komen met het Dobberman ras qua uiterlijk.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157368852
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ras lijkt erg overeen te komen met het Dobberman ras qua uiterlijk.
[ afbeelding ]
Zo, nou kies je wel een hele lelijke foto uit haha, de blauwe is sowieso niet toegestaan.

Het Amerikaanse type zoals de vader van Ivy lijkt er idd wel op qua bouw. De fokker zou zelf ooit ook wel een dobermann willen;)
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:47:29 #38
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157369939
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:21 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Zo, nou kies je wel een hele lelijke foto uit haha, de blauwe is sowieso niet toegestaan.

Het Amerikaanse type zoals de vader van Ivy lijkt er idd wel op qua bouw. De fokker zou zelf ooit ook wel een dobermann willen;)
De doberman is dan ook een zeer toffe ras. Hier komt er binnen 1-2 jaar eentje in huis.

pi_157371060
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

De doberman is dan ook een zeer toffe ras. Hier komt er binnen 1-2 jaar eentje in huis.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom kies je nou voorbeelden van dobermans met geknipte oren? :{
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:21:45 #40
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157371333
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:12 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Waarom kies je nou voorbeelden van dobermans met geknipte oren? :{
Heb je de staarten van de Weimaraners gezien. Het ging mij overigens met name om de glanzende kleur.
pi_157373864
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Heb je de staarten van de Weimaraners gezien. Het ging mij overigens met name om de glanzende kleur.
Die voorbeelden van Engelse en Amerikaanse komen ook uit Engeland en Amerika waar ze dus nog gecoupeerd worden ;) hier gelukkig niet, ik hou wel van een lange staart. Oren is trouwens ook wel stuk pijnlijker en doen ze pas als de pups al veel ouder Zijn, staartjes met dag of 3.
pi_157373884
Ik heb vanavond voor het eerst pupjes kunnen voelen, schopjes tegen m'n hand. De fokker had gezegd hoe ik het kon voelen. Over een week zie je ze waarschijnlijk ook al bewegen in de buik
  zaterdag 7 november 2015 @ 00:41:43 #43
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_157374711
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:52 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Zij is de hoofdeigenaar, ik de mede eigenaar. Ze woont gewoon bij mij en ik doe er verder alles mee, training, proeven enz.. De fokker betaald alles wat met fokken te maken heeft en shows enzo. Ik kan haar later helemaal op mijn naam laten zetten als ik wil maar maakt voor mij niet uit. Bij de ene fokker krijg je de hond gratis, bij andere betaal je en krijg je dat geld terug na het nestje of 1ste keuze voor pup. Ik weet niet of de fokker wil dat ik dat online zet verder wat wij hebben afgesproken.
Oh nee ik hoef niet alle details, ik was gewoon benieuwd hoe dat werkt
pi_157376542
Bij ons gaat heel makkelijk, sommige mensen denken aan wurgcontracten maar absoluut niet. Alles in overleg en wij hebben sowieso leuk contact zo samen. Ik zou het ook niet met iemand doen die ik niet zo goed ken.
pi_157467568
51 dagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 november 2015 @ 15:20:01 #46
13151 crew  Rewimo
pi_157470459
D'r slanke lijn is wel weg nu :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 11 november 2015 @ 19:06:06 #47
386633 Adnap
I love Life !
pi_157475079
Dat gaat ineens hard zeg. Maar wel tof om te zien. Ik ben erg benieuwd naar de kleine pupsels
I live life, i love life
pi_157476444
Ja ze groeit echt enorm Pff. Ben benieuwd hoeveel eruit komen!! Kan niet wachten tot eind volgende week;)
  woensdag 11 november 2015 @ 21:52:10 #49
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_157479975
Ze ziet er vol uit :+
pi_157509364
Straks wegbrengen naar de fokker voor het laatste weekje;)
pi_157595518
Dag 57
pi_157596069
Hoogzwanger!
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 17:55:50 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157603769
Flink buikje!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157606832
Ja heb ook nog filmpje waar je de pups ziet bewegen, zal eens kijken of ik die straks kan uploaden.
De fokker denkt dat ze er wel voor vrijdag zijn, wie weet woensdag of donderdag al.
  maandag 16 november 2015 @ 21:55:54 #55
386633 Adnap
I love Life !
pi_157610872
😇 wat mooi om te zien zo.
I live life, i love life
pi_157617282
Pupjes
  dinsdag 17 november 2015 @ 09:51:10 #57
386633 Adnap
I love Life !
pi_157618116
Oh wauw !! dat golft er gewoon over !
Hoeveel denken jullie dat er in haar buik zitten ?
I live life, i love life
pi_157618153
Ha dat is grappig
pi_157618423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 09:51 schreef Adnap het volgende:
Oh wauw !! dat golft er gewoon over !
Hoeveel denken jullie dat er in haar buik zitten ?
Haha ja gaat bijna de hele dag zo door. Denken ongeveer 8!
Al weer flinke temp daling, fokker denkt dat ze binnen 24 uur geboren gaan worden!
  dinsdag 17 november 2015 @ 10:50:14 #60
386633 Adnap
I love Life !
pi_157618946
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:15 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Haha ja gaat bijna de hele dag zo door. Denken ongeveer 8!
Al weer flinke temp daling, fokker denkt dat ze binnen 24 uur geboren gaan worden!
Wat ontzettend spannend *O*
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 november 2015 @ 15:05:27 #61
13151 crew  Rewimo
pi_157623931
Staat de webcam al paraat? ;)
pi_157623954
Duuurt lang ;(
pi_157625060
morgenvroeg zijn ze er;)
pi_157625348
Jaaaa puppy's
pi_157625480
*tromgeroffel*
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 17 november 2015 @ 20:06:15 #66
386633 Adnap
I love Life !
pi_157631329
F5 F5 F5
I live life, i love life
pi_157632068
Mis je haar niet enorm? :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 november 2015 @ 20:37:57 #68
13151 crew  Rewimo
pi_157632435
Foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_157635688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:27 schreef NeuNeu het volgende:
Mis je haar niet enorm? :P
Nee zit nu naast haar ;)
pi_157635708
Ze ligt in de werpkist, eerste komt wel voor 12 uur denken we
pi_157635920
Spannend!!!!
pi_157637184
Oehhhh!!! Spannend. Succes vanacht.
Duvel & Niels
pi_157637304
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:06 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nee zit nu naast haar ;)
Live updates _O_
Hoe is ze eronder? Rustig? Is haar eerste nestje toch?
Professioneel gifmenger.
pi_157638575
Ze ging nog even een dutje doen haha. Is haar eerste nestje ja, ze doet het echt super, hele dag beetje in zichzelf gekeerd en echt bezig met haar lichaam om de weeën op te vangen. Niet zeurderig, gewoon rustig op de bank liggen. nu weer druk aan het graven in de dekens;) weeën zijn nu sterker. Hopelijk gaat ze niet weer een dutje doen:p
pi_157638742
Ze heeft er in ieder geval een stormachtige nacht voor uitgezocht
  woensdag 18 november 2015 @ 04:41:50 #76
386633 Adnap
I love Life !
pi_157640981
En ?
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 november 2015 @ 06:33:16 #77
13151 crew  Rewimo
pi_157641076
Ja! En? :)
pi_157643080
Updates later;) als alles er is moet de fokker eerst nog de toekomstige baasjes informeren. Gaat in ieder geval super.
pi_157643102
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:06 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nee zit nu naast haar ;)
Ah gelukkig, lijkt me ook wel prettig voor haar :)
  woensdag 18 november 2015 @ 10:57:58 #80
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157643387
*volgt topic
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157643490
Pompiedompiepom
pi_157643537
Zo'n puppy als in de op had ik niet verwacht.
pi_157646776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 10:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Updates later;) als alles er is moet de fokker eerst nog de toekomstige baasjes informeren. Gaat in ieder geval super.
-O-
Domper dit. Eerst ons lekker maken over live updates en dan toch alles geheim houden. Maak dan geen topic aan.
Professioneel gifmenger.
pi_157646927
De verplichting van live updaten wist ik niet:p volgens mij is m'n hond toch echt belangrijker :)
  woensdag 18 november 2015 @ 13:54:20 #85
386633 Adnap
I love Life !
pi_157647010
Fijn dat alles goed is !! Hopelijk kun je snel meer details geven O+
I live life, i love life
pi_157660214
Ivy is vanochtend bevallen van 8 prachtige pups;) 5 teefjes en 3 reutjes!
Gaat super met Ivy, ze ziet er goed uit en zo ontspannen direct met de pups. Pups zijn ook mooi rustig en tevreden.
Hier alvast een fotootje

pi_157660357

pi_157660434
Agossie hebben ze nou rimpels?! Of is dat de vacht? Wat schattig.
pi_157660540
Ahwww die kleine hoopjes hond O+
pi_157660619
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Elvi het volgende:
Agossie hebben ze nou rimpels?! Of is dat de vacht? Wat schattig.
Ja dat trekt na een paar dagen weg, hebben wel meer rassen maar bij de Weimpjes valt het wat meer op;) streepjes pyjama's zeggen wij altijd.
pi_157661573
O+ O+ O+ O+ O+ aaaah wat lief!
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 november 2015 @ 06:36:39 #92
13151 crew  Rewimo
pi_157663891
Ohhhhhhh wat schattig! O+ Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat. Ze zien er allemaal heel tevreden uit. Complimenten voor je mooie dame, dat heeft ze goed gedaan :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 november 2015 @ 06:38:06 #93
13151 crew  Rewimo
pi_157663894
O en véél méér foto's is helemaal niet erg O-)
  donderdag 19 november 2015 @ 06:52:36 #94
386633 Adnap
I love Life !
pi_157663919
Oh mijn hemel wat lief. .8 fluwelen pupsels O+
Gefeliciteerd! !!
I live life, i love life
pi_157663944
Ahw O+
Wat een mooie foto's ook.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 19 november 2015 @ 07:55:11 #96
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_157664129
Gefeliciteerd met de pupsels en de blije moeder! *O* Vele gezonde jaren gewenst! O+
  donderdag 19 november 2015 @ 09:51:56 #97
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_157665241
O+ O+ O+ O+.
Ik ga naar huis.
pi_157665646
quote:
O wat lief O+ en fijn dat alles goed gegaan is
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_157665707
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:42 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

-O-
Domper dit. Eerst ons lekker maken over live updates en dan toch alles geheim houden. Maak dan geen topic aan.
Nou, niet zo zuur zeg!
pi_157665715
Gefeliciteerd met de pups!
pi_157676317
Dank je, morgen gaan we nog wat foto's maken met de gewone camera nu ze nog streepjes hebben;) die zijn binnen paar dagen weer weg. mams heeft vandaag lekker bijgeslapen.
pi_157681881
Ahw gefeliciteerd! O+
  vrijdag 20 november 2015 @ 00:14:53 #103
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157684074
Hoeveel kost zo'n puppy gemiddeld? Tussen de ¤800-1000 euro neem ik aan als het met stamboom geleverd wordt.
pi_157687872
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoeveel kost zo'n puppy gemiddeld? Tussen de ¤800-1000 euro neem ik aan als het met stamboom geleverd wordt.
Dit is met stamboom ja ;) maar prijs ga ik hier niet zeggen. Ik ben niet de fokker van het nestje.
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:21:54 #105
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_157688080
O+
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157688230
Misschien staat het al ergens in het topic, maar dan ben ik het vergeten en ik ben te lui om het weer op te zoeken :P
Maarrr: krijg jij er ook eentje?
pi_157688487
Mooi ras, en pupjes zijn natuurlijk altijd schattig. Deze gestreepte variantjes helemaal O+
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:45:25 #108
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157688526
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:09 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Dit is met stamboom ja ;) maar prijs ga ik hier niet zeggen. Ik ben niet de fokker van het nestje.
Je kan toch het gemiddelde zeggen wat de meeste fokkers ervoor rekenen. Of is dat een taboe volgens jou ;). Dacht overigens dat het ook jouw nestje was aangezien je mede eigenaar van die hond bent.
pi_157691732
O+ mooie pups O+
pi_157692582
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je kan toch het gemiddelde zeggen wat de meeste fokkers ervoor rekenen. Of is dat een taboe volgens jou ;). Dacht overigens dat het ook jouw nestje was aangezien je mede eigenaar van die hond bent.
Bij bijv. Labrador fokkers waar ik ben geweest lag de prijs tussen de 850 en 1100 euro.
pi_157693547
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ivy is van mij, de pups niet;)

Prijs kan tussen 1000 en 1500 euro liggen in Nederland
pi_157693608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:28 schreef NeuNeu het volgende:
Misschien staat het al ergens in het topic, maar dan ben ik het vergeten en ik ben te lui om het weer op te zoeken :P
Maarrr: krijg jij er ook eentje?
Nee als alles goed gaat doen we nog een 2de nestje(en laatste) en dan wel:) wil eerst op hoger niveau zijn met Ivy bij de jacht proeven en mijn tijd aan haar besteden. Maar sommige pups gaan naar mensen die ik goed ken dus kan ze mooi nog regelmatig zien.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 19:11:12 #113
72518 Strega
pi_157699180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ivy is vanochtend bevallen van 8 prachtige pups;) 5 teefjes en 3 reutjes!
Gaat super met Ivy, ze ziet er goed uit en zo ontspannen direct met de pups. Pups zijn ook mooi rustig en tevreden.
Hier alvast een fotootje

[ afbeelding ]
Oh, wat een schatjes! O+ O+ O+ Super hoor van Ivy.
Bullie is thuis
pi_157700186
Mijn knappe meisje
pi_157700574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn knappe meisje
[ afbeelding ]
Gaat het goed met haar?
pi_157701325
Ja super, ze doet het heel goed allemaal. Nog wel moe maar pupjes zijn braaf dus ze kan tussendoor lekker slapen.

Streepjes zijn helaas al bijna helemaal verdwenen haha, ze komen goed aan dus dan zijn ze zo weg.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:16:39 #117
386633 Adnap
I love Life !
pi_157703002
Die snoetjes O+ .
I live life, i love life
pi_157703671
Heb hele schattige foto's maar even wachten tot de fokker ze naar de baasjes heeft gestuurd, dan zal ik ze posten.
Tis ook zo leuk beetje in de puppyren zitten en kijken terwijl ze amper wat doen:p
pi_157717317

zaterdag 21 november 2015 @ 17:04:59 #120
386633 Adnap
I love Life !
pi_157718493
*gaat dweil zoeken*

Ik smelt gewoon bij die aandoenlijke pupsels O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Adnap op 23-11-2015 05:47:51 ]
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 november 2015 @ 18:47:35 #121
13151 crew  Rewimo
pi_157721218
Owwwwww die roze O+

Wat schattig die kleine koppies en die pootjes O+
pi_157722804
Ogh wat een leuke foto's O+
  † In Memoriam † zondag 22 november 2015 @ 02:59:17 #123
72518 Strega
pi_157733315
Ow, die foto's.... O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Wat mooi en lief en "zwijmel" echt... :*
Bullie is thuis
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 13:48:03 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_157737632
Oh wat lief! Van harte! Ik heb de topictitel aangepast.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_157745413
O wat schattig O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_157780927
Dag 6

pi_157781309
Streepjes zijn echt helemaal weg
pi_157781489
ja 2de dag waren ze al bijna weg. komt omdat ze goed aankomen, dan zijn ze zo verdwenen.
De dikste weegt al bijna 1 kg;)
pi_157781779
Ze zijn wel heel schattig hoor <3
  vrijdag 27 november 2015 @ 07:38:18 #130
386633 Adnap
I love Life !
pi_157854003
Hoe gaat het met mama en de pupjes?
I live life, i love life
pi_157866567
Fotos van woensdag nog, toen waren ze 1 week;) Alles gaat super, zijn bijna allemaal al 1kg..de dikste zelfs ruim 1200 gram;)

vrijdag 27 november 2015 @ 20:10:16 #132
386633 Adnap
I love Life !
pi_157866607
Wat een scheetjes O+ O+
I live life, i love life
pi_157866702
Vandaag zijn de eerste baasjes ook langsgeweest bij de fokker, dan mogen ze nog alleen kijken;) volgende keer mogen ze erbij. Deze hebben al de volle zus van Ivy dus dat is wel leuk!
Dit weekend en volgende week mag de rest voor het eerst kijken. Morgen Ivy's favoriete toekomstige baasjes, haar oppas ;) die nemen ook een pupje, die zijn door het oppassen helemaal verliefd geworden op Ivy. Snap ik best;p
pi_157943598
Ahhhww ik vind ze zo lief he. Zou zelf nog zo graag een woef erbij willen. Maar dat gaat helaas niet.
pi_157946237
Vrijdag gaan we weer foto's maken;) dan zijn alle oogjes wel open denk ik.
Ze groeien echt enorm, er is 1 uitschieter, lichtgroene teefje... Die ligt 200 gram voor op de rest hahah..ons dikke padje;)

Ivy is de makkelijkste teef die de fokker in huis heeft gehad, Ivy's moeder en oma waren niet gelijk zo makkelijk met baasjes die naar de pupjes kwamen kijken..dat beschermen ze dan natuurlijk. Maar ivy vind het wel gezellig al die aandacht haha.. Mensen mogen kijken en aaien, vind ze allemaal wel prima. Fokker laat de mensen ook eerst Ivybegroeten en ff knuffelen en dan pas de pupjes, doen gewoon net alsof alle mensen voor haar komen :p
pi_157946328
Tuurlijk komen de mensen voor Ivy. Bedoel die knappe moeder moet in de spotlights staan he :P
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:42:10 #137
386633 Adnap
I love Life !
pi_157947939
OWat gaaf zeg dat het zo goed gaat. Ben benieuwd naar de foto's van vrijdag
I live life, i love life
pi_157953266
Is ook leuk dat ivy nu meer komt knuffelen enzo;) even lekker bij me op de bank liggen en gek doen zoals voor het nestje.
Zal morgen nog wel wat mobiel fotootjes plaatsen, vrijdag dus weer portret foto's met de camera;p
  dinsdag 1 december 2015 @ 20:31:12 #139
386633 Adnap
I love Life !
pi_157953371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is ook leuk dat ivy nu meer komt knuffelen enzo;) even lekker bij me op de bank liggen en gek doen zoals voor het nestje.
Zal morgen nog wel wat mobiel fotootjes plaatsen, vrijdag dus weer portret foto's met de camera;p
^O^
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 december 2015 @ 20:55:52 #140
13151 crew  Rewimo
pi_157954079
Oh zo schattig O+ Ben benieuwd wanneer de oogjes open gaan :)
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_158028820
Alle oogjes open, 16 dagen op de foto

pi_158029263
Ha het begint iets met op hond te lijken haha. Wat zijn ze schattig
pi_158029487
Ja ze gaan nu steeds meer ontdekken en lopen al een klein beetje waggelend rond haha. De lichtgroene loopt iets voor op de rest, dat is al echt meer een hondje. Die is met alles het snelste.
pi_158029551
Ach wat een knapperds O+
pi_158029770
Ahhw, super schattig O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 december 2015 @ 11:41:11 #146
13151 crew  Rewimo
pi_158029787
Ziet er meteen anders uit met oogjes open O+ Wat zijn ze leuk!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:01:48 #147
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158030052
Kleine 10k aan hondjes. Geen wonder dat er mensen zijn die twee keer per jaar fokken.
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:54:16 #148
386633 Adnap
I love Life !
pi_158030674
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kleine 10k aan hondjes. Geen wonder dat er mensen zijn die twee keer per jaar fokken.
Bizarre opmerking die hier niet thuis hoort mijns inziens
quote:
Wat zijn ze mooi!!!
I live life, i love life
  zaterdag 5 december 2015 @ 13:02:44 #149
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158030818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:54 schreef Adnap het volgende:

[..]

Bizarre opmerking die hier niet thuis hoort mijns inziens

[..]

Wat een onzin. Als je het benoemen van feiten al bizar vindt dan vraag ik mij af of je wel bestand bent om op deze wereld te leven. Niks schokkend aan namelijk.
pi_158031101
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En hoeveel k aan manuren zou er in zitten denk? En alle overige investeringen?

Mensen die 2x per jaar fokken zullen er misschien, als je manuren niet meerekent, wel iets aan over houden. Maar verkijk je niet op alle investeringen en de kosten van bv tripjes naar een reu (zeker een reu in het buitenland), medische dingen, etc. Het blijft echt nog altijd liefdewerk als je het maar 2x per jaar doet. Als je het voor het geld zou doen kun je beter een krantenwijk nemen; minder werk en het betaald beter.
  zaterdag 5 december 2015 @ 13:36:24 #151
386633 Adnap
I love Life !
pi_158031346

[ Bericht 100% gewijzigd door Adnap op 05-12-2015 16:50:39 ]
I live life, i love life
  zaterdag 5 december 2015 @ 13:43:41 #152
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158031495
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:36 schreef Adnap het volgende:

[..]

*laat maar. Niet waard om op te reageren*
Nee, je reactie sloeg nergens op.
  zaterdag 5 december 2015 @ 13:51:16 #153
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158031643
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:22 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

En hoeveel k aan manuren zou er in zitten denk? En alle overige investeringen?

Mensen die 2x per jaar fokken zullen er misschien, als je manuren niet meerekent, wel iets aan over houden. Maar verkijk je niet op alle investeringen en de kosten van bv tripjes naar een reu (zeker een reu in het buitenland), medische dingen, etc. Het blijft echt nog altijd liefdewerk als je het maar 2x per jaar doet. Als je het voor het geld zou doen kun je beter een krantenwijk nemen; minder werk en het betaald beter.
Het hangt natuurlijk van verschillende factoren af en dat het geld kost wil ik zeker niet ontkennen. Het ging mij eigenlijk niet om de winst dat iemand erop maakt of de hoeveelheid tijd er iemand eraan kwijt is maar het is een feit dat je het zo duur kunt maken als je wil. Zo fokken de meesten gewoon met reuen die in Nederland woonachtig zijn en het voeden ervan wordt voor het grootste gedeelte door de moeder hond gedaan. De strekking van het bericht was eigenlijk gericht op het gegeven dat zo'n nestje veel waarde vertegenwoordigd.
pi_158032014
Ga lekker die discussie ergens anders houden aub aangezien dit niks met deze fokker te maken heeft. Open een eigen topic hierover als je erover door wil gaan.

[ Bericht 25% gewijzigd door _Multiply86_ op 05-12-2015 14:26:43 ]
pi_158032375
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het hangt natuurlijk van verschillende factoren af en dat het geld kost wil ik zeker niet ontkennen. Het ging mij eigenlijk niet om de winst dat iemand erop maakt of de hoeveelheid tijd er iemand eraan kwijt is maar het is een feit dat je het zo duur kunt maken als je wil.
Ja, het kan inderdaad zo duur als je zelf wilt. Als je ze achter in een schuur op een pak stro hebt en ze nooit ergens mee naartoe gaan is het een stuk goedkoper. Al ben je dan wel in overtreding van de wet dieren, aangezien daar in staat dat je als fokker er voor dient te zorgen dat de dieren die je fokt zo goed mogelijk aangepast zijn aan de situatie waar ze in terecht zullen komen (of iets van die strekking). Dus voor een puppy die gewoon huishond gaat worden is alleen achter in een schuur wonen wel goedkoop, maar niet voldoende.

quote:
Zo fokken de meesten gewoon met reuen die in Nederland woonachtig zijn
Dat ligt er maar net aan wat je bedoeling is, hoe groot je ras is, wat je wilt fokken, etc.

quote:
en het voeden ervan wordt voor het grootste gedeelte door de moeder hond gedaan.
Pups moeten verplicht minimaal tot 7 weken bij de fokker blijven (wettelijk), en meestal gaan ze niet eerder dan 8 weken weg. De teef voedt ze niet fulltime voor die 8 weken, vanaf 3 (à 4) weken krijgen de pups ook vast voer er bij, en dat wordt langzaam een steeds groter deel van hun dieet. Daarnaast eet een moederhond ook (veel) meer dan anders natuurlijk als ze (hoog)drachtig is, en daarna als ze een nest pups moet voeden.

quote:
De strekking van het bericht was eigenlijk gericht op het gegeven dat zo'n nestje veel waarde vertegenwoordigd.
Dat snap ik, maar dat soort opmerkingen schieten mij altijd een beetje in het verkeerde keelgat. Alsof je een x-bedrag aan euro's ziet liggen in plaats van een nestje puppy's. Puppy's vertegenwoordigen een zekere waarde, maar ze kosten ook enorm veel. Aan geld, maar nog veel meer aan tijd en liefde en aandacht en zorgen. Daar mogen mensen die opmerkingen maken over hoe duur een pup is en impliceren hoeveel 'winst' een fokker er wel niet op maakt imo wel wat meer bewust van zijn ;)

Maar ik zal doen wat Multiply vraagt en niet nog verder op in gaan :)
pi_158034774
Vind het gewoon beetje flauwe opmerking tussendoor van diegene;) dit is 1 van de beste fokkers van weimpjes in Nederland die zorgt voor nieuwe bloedlijnen door reuen uit Amerika en Frankrijk te importeren en steekt enorm veel tijd en geld in haar honden. Dan vind ik bepaalde opmerkingen een beetje klinken alsof elke fokker het doet om het geld en zich er lekker makkelijk vanaf maakt. Maar goed, klaar dus;) eigen topic hierover maken kan altijd...
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:38:19 #157
386633 Adnap
I love Life !
pi_158034922
Vind ze erg leuk. Blijft bijzonder om te zien hoe snel ze zich ontwikkelen
I live life, i love life
pi_158035464
Ja is het ook. Nu worden ze leuker haha, alles ontdekken en steeds meer zien en horen.
  zondag 6 december 2015 @ 06:52:07 #159
386633 Adnap
I love Life !
pi_158050733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja is het ook. Nu worden ze leuker haha, alles ontdekken en steeds meer zien en horen.
Krijgen ze al namen of duurt dat nog even?
I live life, i love life
pi_158051061
We hebben wel stamboomnamen, de meeste heb ik uitgekozen;) begint met een S maar die worden aan de hondjes gegeven als ze gechipt worden. Vaak komt de chipper rond een week of 6/7. De roepnamen verzinnen de baasjes natuurlijk zelf, maar ze weten pas met week of 7 welke pup ze krijgen dus voorlopig hebben de pups nog geen echte naam.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 december 2015 @ 09:25:22 #161
13151 crew  Rewimo
pi_158051231
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 08:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
We hebben wel stamboomnamen, de meeste heb ik uitgekozen;) begint met een S maar die worden aan de hondjes gegeven als ze gechipt worden. Vaak komt de chipper rond een week of 6/7. De roepnamen verzinnen de baasjes natuurlijk zelf, maar ze weten pas met week of 7 welke pup ze krijgen dus voorlopig hebben de pups nog geen echte naam.
Hoe gaat dat in zijn werk? Kijken jullie dan naar welke pup qua karakter bij wie past? En hoe zit het met voorkeuren voor een reu of teefje?
pi_158051462
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 09:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoe gaat dat in zijn werk? Kijken jullie dan naar welke pup qua karakter bij wie past? En hoe zit het met voorkeuren voor een reu of teefje?
Ik niet, maar de fokker;)
Ze weten sowieso al of ze reu of teef krijgen, dat weten ze binnen dag na bevalling al of ze een pup krijgen of niet.
De mooiste pups gaan naar de mensen die co own doen, 2 gezinnen willen dat, een reu en een teefje. Kijken straks hoe de karakters zijn en welke pup bij welk gezin past. De oppas dames van Ivy willen bijvoorbeeld graag een pup met een zacht karakter zoals Ivy dus die krijgen sowieso geen pittige tante. We gaan ook 2x naar een soort puppy parcours waar ze allemaal nieuwe dingen ontdekken en dan zie je ook wel goed hoe ze zijn.degene die thuis de grootste bek hebben zijn dan vaak opeens voorzichtig haha. Alle pups gaan jachttraining doen en een reu gaat ook mee met de echte jacht dus kunnen ook wel beetje testen welke graag apporteren en wat fanatieker zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 december 2015 @ 10:41:33 #163
13151 crew  Rewimo
pi_158052023
Wauw er komt nog heel wat bij kijken :) Ik vind het goed dat ze zo goed mogelijk proberen te bepalen welke pup bij wie past. Zie je al veel verschillen in karakter? :D
pi_158053632
Je kan daar nu nog niet heel veel over zeggen want als er eentje krijst heeft die misschien gewoon honger;) vanaf week of 4,5/5 kan je het goed gaan zien. Dan zijn het gewoon echte hondjes die meer kunnen en gaan spelen. Ben erg benieuwd, beide ouders zijn erg relaxt en makkelijk.. Moeder en oma van Ivys kan zijn wel pittige dames dus dat kan er ook wel tussen zitten haha.
  zondag 6 december 2015 @ 14:20:12 #165
386633 Adnap
I love Life !
pi_158055940
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ben benieuwd naar de namen tzt :)
Hoe werkt zo'n co ons nu precies?
I live life, i love life
pi_158056214
Mijn schoonouders wilden ook een rustige labrador. Die kregen ze want was idd erg rustig in het nest.

Maar dat duurde niet lang }) Omg wat een druktemaker. Wel een schat van een hond. Dat wel.
pi_158061464
Deze fokker heeft tot nu toe nog altijd gelijk gehad met de karakters;) en deel hangt natuurlijk ook van opvoeding af en wat de fokker verder doet om te kijken naar de karakters.

Co own had ik ook al iets over geschreven op 1ste pagina ;) wij hebben sowieso afgesproken 1 nestje en als het van beide kanten bevalt nog 1tje, dat is dan de laatste...die komt in 2017. Zij doet altijd Max 2 nesten met co own teefjes. Fokker betaald alles wat met shows te maken heeft en het nest, nest bij haar thuis. Hond gaat mee naar de show voor titels nl jeugdkampioen en Nederlands kampioen. Zij wint bijna alles dus dan ben je ook zo klaar. Gaat allemaal in overleg met de eigenaar, ze kunnen zelf ook gewoon mee, dat vinden veel vaak ook leuk. En als ze willen kan de hond ook mee naar het buitenland toe voor shows zoals Duitsland en de wereldshow. Als keer niet kan, prima...dan andere keer. Verder mag de eigenaar doen wat die wil, trainingen enzo is eigen keuze. Veel mensen zijn er huiverig voor omdat sommige fokkers van die idiote contracten hebben maar met deze fokker is alles heel relaxt en vinden mensen het juist leuk hoe alles gaat en hebben goed contact met haar. Met volgende pup zou ik het zo weer doen.
  maandag 7 december 2015 @ 07:27:02 #168
386633 Adnap
I love Life !
pi_158072108
Ja inderdaad had je hier al wat over geschreven.
Fijn dat deze fokker zo meedenkt en geen wurgcontract heeft.
I live life, i love life
pi_158072608
Goodmorning;)
pi_158076734
Hehe, aandoenlijk :P
  vrijdag 11 december 2015 @ 06:41:36 #171
386633 Adnap
I love Life !
pi_158166226
O+ O+ O+ O+
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 december 2015 @ 09:05:58 #172
13151 crew  Rewimo
pi_158167013
Owwwwwwwwwww O+
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 14:31:09 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_158193210
Dat buikje! O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_158270005
Wat een prachtige pupsels! Zo mooi...
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  woensdag 16 december 2015 @ 07:15:06 #175
386633 Adnap
I love Life !
pi_158276694
Hoe gaat het met de pupsels? En met mama?
I live life, i love life
pi_158277825
Wauw, wat een mooi nest, en wat gaan jullie er super mee om.
Gefeliciteerd!

De mensen die hier negatief reageren hebben duidelijk geen verstand van zaken en zien geen verschil tussen fokken om het geld, en fokken uit liefde voor en ter verbetering van het ras.
  woensdag 16 december 2015 @ 19:28:58 #177
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158289777
Super mooie lieve pupjes... O+ Ze liggen er ook zo tevreden bij, moeders is echt een lieverd zo te zien :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158313552
Daar zijn ze weer, 4 weken oud. Echte hondjes nu.
Ze hebben nu ook alle ruimte in de ren, kunnen zelf de werpkist uit en rondlopen.
Ze begonnen er zelf al uit te klimmen en was nog best hoog dus voorste stuk er maar af gehaald. Ze krijgen nu ook 3 keer per dag vlees, binnenkort 4x. Ivy zit er nog weinig bij overdag om te voeden, die is er wel klaar mee dat ze aan dr lurken:p
Donkergroen is nu zwart geworden dus, nieuwe bandjes zat geen donkergroen bij;)

[ Bericht 2% gewijzigd door _Multiply86_ op 18-12-2015 20:02:53 ]
pi_158313579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:50 schreef Rozekwarts het volgende:
Wauw, wat een mooi nest, en wat gaan jullie er super mee om.
Gefeliciteerd!

De mensen die hier negatief reageren hebben duidelijk geen verstand van zaken en zien geen verschil tussen fokken om het geld, en fokken uit liefde voor en ter verbetering van het ras.
Dank je voor het compliment;)
pi_158313678
Ze hebben ook 2 kattenmandjes, liggen ze erg graag in met zoveel mogelijk haha

Het zijn ook echt wijsneuzen, deze zijn heel snel met alles. Bij vorige nesten duurde het wat langer voordat ze er echt aan toe waren om alle ruimte te hebben buiten de werpkist. Ze vermaken zich prima;)

Eerste uitstapjes staan ook al in de agenda.
Doen 2x een puppyspeeltuin. Gaan we ergens naar toe waar allemaal toestellen zeg maar staan, zoals wiebelkussens en dingen die geluid maken wat ze allemaal kunnen ontdekken. Is altijd erg leuk.
  donderdag 17 december 2015 @ 21:15:42 #181
386633 Adnap
I love Life !
pi_158315843
Oh wat zijn ze groot!!!echt minihondjes ineens O+
I live life, i love life
pi_158316522
Ze zijn ook echt te leuk nu, zo grappig om ze te zien spelen met de speeltjes en elkaar. Staat ook een klein kattentunneltje in de ren en daar racen ze ook doorheen en springen erop haha. Volgende week zo'n Ikea tunnel kopen met huisje eraan, die andere is bijna te klein:p

Ging er vandaag ook eentje bijna de woonkamer ontdekken, daar staat de ren.. Had deurtje openstaan en die dacht ik ga eens verder kijken wat hier te doen is;) deurtje moet dus dicht voortaan haha anders willen ze niet meer in de ren blijven als ze eenmaal de grote woonkamer ontdekt hebben. Dan gaan ze krijsen;)
pi_158323292
Huh 1 foto is opeens een foto van 2 onbekende vrouwen geworden, zien jullie dat ook?? Als ik link opnieuw zet weer hahah... Even opnieuw uploaden maar die foto, apart! Edit: zo, nu staat de goede foto er weer:p
pi_158323340
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Huh 1 foto is opeens een foto van 2 onbekende vrouwen geworden, zien jullie dat ook?? Als ik link opnieuw zet weer hahah... Even opnieuw uploaden maar die foto, apart! Edit: zo, nu staat de goede foto er weer:p
Waren zij ook naakt? :')

Prachtige ogen trouwens die pups.
pi_158323932
Hahah nee dat niet:p was van een etentje ofzo, raar.

Ja de blauwe ogen zijn altijd mooi, ze blijven alleen niet die kleur.
pi_158324139
Puppies O+
pi_158324761
Wat een knapperds En zulle mooie foto's! Dat doet ook veel
pi_158325244
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat een knapperds En zulle mooie foto's! Dat doet ook veel
Dank je;) gelukkig waren ze braaf, was alleen dus moest ze in de gaten houden dat ze de bank niet afvlogen en foto's maken haha. Bleven netjes in het mandje zitten.
Ze horen nu meer dus allemaal geluidjes maken zodat ze even dachten wtf:p
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:13:51 #189
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_158325311
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:14:16 #190
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_158325321
Ah al die foto'sss
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_158325374
Ik vind het echt zúlke mooie honden, stonden op m'n shortlist voor ik erachter kwam dat m'n dochter zwaar allergisch is..

Niet dat m'n vriend een hond wil, maar toch :')
En ontzettend mooie pups ook! (Roze O+ )

Overigens zie ik het zeggen dat het voor n hoop geld aan pups is, niet perse als een negatieve opmerking, het ís nl ook een hoop geld aan pups, als ik dat zou zeggen, is het totaal geen oordeel over een fokker of manier van fokken, maar gewoon n constatering. Zoiets als dat je zegt tegen iemand dat ze n dure tv hebben hangen. Ik zoek daar dus ook niets achter, misschien gewoon niet zo negatief opvatten?
compact en kleverig.
pi_158335861
Lol echt he, is er weer een foto opeens gewijzigd in een andere...zo bizar... Ga die dan maar ergens anders uploaden haha, echt vreemd
pi_158502372

pi_158502630
Het zijn al hele hondjes O+
  donderdag 24 december 2015 @ 20:37:06 #195
78780 deedeetee
pi_158503746
Wat een leukerds O+ Mooie koppies :D
  donderdag 24 december 2015 @ 22:48:18 #196
386633 Adnap
I love Life !
pi_158508173
Wat zijn ze mooi en ook echt hondjes nu...lief !
I live life, i love life
pi_158521503
Het is ook echt een heel mooi nest, Ivy is te fijntjes en hadden toen meer verwacht uit die combinatie maar haar pups hebben precies wat we toen hadden verwacht uit de combinatie van haar ouders. De fijnste pup uit dit nest heeft al meer bone dan wat Ivy had op die leeftijd.

Ze zijn ook gewoon te leuk, als ik er nu eentje zou houden was het de groene;) super mooi en leuk karakter. Roze is ook 1 van de mooiste maar daar zit iets meer pit in haha.

Zondag hebben ze hun eerste uitstapje, soort puppyspeeltuin waar ze alles kunnen ontdekken. Komen er ook een paar baasjes.
pi_158816864
Sorry;) beetje druk geweest en 1 van mn eigen honden is gegrepen door een mechelse herder..dus dat was ook weer leuk pff..

dit is van het eerste uitstapje naar de speeltuin, afgelopen zaterdag zijn ze nog een keer geweest.

pi_158817067
En van vorige week maandag, inmiddels hebben ze ook hun stamboomnamen en sommige een roepnaam

De heren

Stop and Stare of the Grey Stardust
Roepnaam nog onbekend;)

Slow Me Down of the Grey Stardust
Roepnaam Shadow

Stormy Night of the Grey Stardust
Roepnaam Jagger

De dames

Sweet Victory of the Grey Stardust
Roepnaam Noa, deze lijkt het meeste op Ivy qua uiterlijk en karakter;)
Die gaat dan ook bij haar oppas wonen die helemaal gek zijn op Ivy.

Secret Gossip of the Grey Stardust
Roepnaam Jonah

Sultry Silver of the Grey Stardust
Roepnaam nog onbekend

Safe and Sound of the Grey Stardust
Nog geen roepnaam

Silver Lining of the Grey Stardust
Ook nog geen roepnaam

Dit weekend gaan ze allemaal naar hun nieuwe huisje toe!
pi_158817102
Wat is dat dan weer snel gegaan hé.
pi_158817222
Heel snel!
Wel leuk, zaterdag toen de pupjes moe werden na het spelen ging de fokker de pupjes uitdelen en kregen de baasjes te horen welke pup ze kregen. 1 voor 1 verhaaltje erbij vertellen waarom juist die en toen kregen ze de pup in handen. Allemaal blij, iedereen kreeg het pupje die ze graag wilden. Grappig dat die dan ook echt het beste bij ze paste.

Bijna alle baasjes waren er, eentje die er niet was had dag ervoor al te horen gekregen wie zij krijgen en de andere hoort het pas deze week want die krijgt co-own dus de mooiste en andere gezin ook eentje die naar de show gaat. Die krijgen roze of groen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 07:20:57 #202
386633 Adnap
I love Life !
pi_158839298
Ik blijf gewoon in herhaling vallen. Wat zijn ze mooi en schattig. Als je ze zo ziet in de speeltuin. ..geweldig
I live life, i love life
pi_158860931
Ze zijn ook te leuk, zo vrolijk! Eerste enting ook gehad, waren helemaal blij bij de dierenarts haha.

Ivy is al paar dagen mee geweest en vanaf morgen weer helemaal thuis. Zaterdag eens naar jachttraining...rustig weer opbouwen, zin in;)
pi_159125098
Niet meer geupdate maar ze zijn nu dus allemaal in hun nieuwe huisje en gaat super;)
Mams mist ze niet haha, die geniet weer van zoveel aandacht voor haar alleen.
Wel rustig opeens niet meer op pupjes passen, maar we hebben een groepsapp dus krijgen nog foto's enzo en updates, erg leuk! En een paar gaan ook naar de show dus die zal ik nog vaker zien.
Over week of 2 bij mevrouw geel op bezoek, Noa, die woont bij de oppas van Ivy dus daar zal ik nog af en toe mee afspreken.
Wie weet najaar 2017 weer een topic;)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:35:28 #205
78780 deedeetee
pi_159125158
Pfff wat gaat dat weer snel, ze waren zó schattig O+ Jammer dat het allemaal zo vlug gaat. :D
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:10:16 #206
386633 Adnap
I love Life !
pi_159127037
Bedankt voor het kijkje achter de schermen!!
I live life, i love life
pi_159127742
Wat een prachtige honden! Mijn ouders hebben sinds kort een 4-jarige Slowaakse staander, die komt van de Merlinhoeve, ik weet niet of je die fokker ook kent? :) Dat ras is erg verwant aan de Weimaraner voor zover ik weet, een soort ruwharige variant :)

pi_159177330
Ja die ken ik....over de fokker ga ik maar niets zeggen ;)
pi_159181778
Is er wat mis met die fokker dan?
pi_159951767
Gisteren gewandeld met Noa, de Ivy kloon ;)

pi_159951880
Prachtige foto's! :D
  dinsdag 16 februari 2016 @ 06:31:23 #212
386633 Adnap
I love Life !
pi_159956440
O+
I live life, i love life
  dinsdag 16 februari 2016 @ 08:56:18 #213
78780 deedeetee