Over een paar dagen stemmen.quote:
Eindigt sowieso elk jaar wel hoog. Zoveel verschil zal het niet maken.quote:Op zondag 15 november 2015 23:29 schreef Piebe het volgende:
[..]
Over een paar dagen stemmen.
Imagine zal gezien de recente gebeurtenissen wel eens heel hoog kunnen eindigen.
No. 1, zal me niet verbazen.quote:Op maandag 16 november 2015 00:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eindigt sowieso elk jaar wel hoog. Zoveel verschil zal het niet maken.
Het verbaast mij nog steeds hoeveel mensen deze parel niet kennen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 07:50 schreef Cee het volgende:
Dr. Request mag ik hopen voor 'm. Maar je weet 't nooit.
Net als "dat nummer met die kettingzaag".quote:Op dinsdag 17 november 2015 07:50 schreef Cee het volgende:
Dr. Request mag ik hopen voor 'm. Maar je weet 't nooit.
Gewoon een Request, snap dat dan.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:50 schreef Sersjee het volgende:
Weer iemand die geen Google heeft...
De zin "They're coming to take me away haha" weten en dan niet het bijbehorende liedje weten te vinden. Ik vind het knap.
Enze had nog wel gezocht. UHUH.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:50 schreef Sersjee het volgende:
Weer iemand die geen Google heeft...
De zin "They're coming to take me away haha" weten en dan niet het bijbehorende liedje weten te vinden. Ik vind het knap.
ooit eens een hele blije Gerard aan de telefoon gehad toen ik dat aanvroeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |